Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het-wat-zou-jij-een-forummer-willen-geven sinterklaastopic.

+22
Yaelynn
Ugly Betty
Tullow
Oasis
Esperanza
RYW
Makamba
Burn
Sorella
Jeanette
ExpressoB
Blond
Lotus
Lady4
Lejow
May
Pompoen
Toet
Marin
Juul
Chocoholic
Terkina
26 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Het-wat-zou-jij-een-forummer-willen-geven sinterklaastopic. - Pagina 3 Empty Re: Het-wat-zou-jij-een-forummer-willen-geven sinterklaastopic.

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 11:09

Ach, een stukje carrotcake met een pot thee kan vast ook niet veel kwaad!! Toch weer twee keer een kwartier fietsen heen en terug!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Het-wat-zou-jij-een-forummer-willen-geven sinterklaastopic. - Pagina 3 Empty Re: Het-wat-zou-jij-een-forummer-willen-geven sinterklaastopic.

Bericht  Pompoen do 17 nov 2011 - 11:23

Smikkell schreef:Ach, een stukje carrotcake met een pot thee kan vast ook niet veel kwaad!! Toch weer twee keer een kwartier fietsen heen en terug!

Kijk! Geregeld!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 11:24

тыквашка schreef:
Smikkell schreef:Ach, een stukje carrotcake met een pot thee kan vast ook niet veel kwaad!! Toch weer twee keer een kwartier fietsen heen en terug!

Kijk! Geregeld!
Maar we zouden thee doen bij jouw vuur.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen do 17 nov 2011 - 11:43

Smikkell schreef:
тыквашка schreef:

Kijk! Geregeld!

Oh maar 't een hoeft het ander niet uit te sluiten hoor. Thee bij mijn vuur is natuurlijk wel beter voor onze lijn. Dus ik zou zeggen, wanneer kom je?!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 11:46

тыквашка schreef:
Smikkell schreef:
тыквашка schreef:

Kijk! Geregeld!

Oh maar 't een hoeft het ander niet uit te sluiten hoor. Thee bij mijn vuur is natuurlijk wel beter voor onze lijn. Dus ik zou zeggen, wanneer kom je?!
Op de fiets naar jouw huis net iets te ver! Het sluit elkaar zeker niet uit!

Ik ga morgen mijn afspraken allemaal op één plek opschrijven. Ben momenteen zo´n chaot en heb heb overal afspraken lopen maken Embarassed Het-wat-zou-jij-een-forummer-willen-geven sinterklaastopic. - Pagina 3 166342 .
Daarna ga ik je een lijst met opties sturen voor volgende week, okee?

Gast
Gast

Bericht  Pompoen do 17 nov 2011 - 11:53

Smikkell schreef:
Op de fiets naar jouw huis net iets te ver! Het sluit elkaar zeker niet uit!

Ik ga morgen mijn afspraken allemaal op één plek opschrijven. Ben momenteen zo´n chaot en heb heb overal afspraken lopen maken Embarassed Het-wat-zou-jij-een-forummer-willen-geven sinterklaastopic. - Pagina 3 166342 .
Daarna ga ik je een lijst met opties sturen voor volgende week, okee?

Nou kan best hoor, op de fiets. Ik heb een vriendin die rustig vanuit Amsterdam komt fietsen...of nou ja rustig...

Ik heb volgende week nog hier en daar wel wat plek, dus kom maar op met die opties!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Oasis do 17 nov 2011 - 12:11

Chocoholic schreef:Haha, leuk idee dit! Ik wil voor Sinterklaas aan Oasis een (figuurlijke!) veer in haar broek steken. Dit omdat ik al ruim 3 jaar van haar vriendschap mag genieten, waarbij we altijd voor elkaar klaar staan. Voornamelijk nu zij voor mij, omdat mijn relatie net uit is, waar ik nog veel verdriet om heb. Ik kan altijd terecht met mijn 'gezeur', wat ik echt kan gebruiken. En respect voor haar dat 't haar eindelijk gelukt is om een leuke stage te vinden, terwijl 't haar (mede door school) heel moeilijk is gemaakt. Vergt doorzettingsvermogen!

Dus bij deze Irm:

Het-wat-zou-jij-een-forummer-willen-geven sinterklaastopic. - Pagina 3 Veer+in+zn+reet

Aww dat is lief! Same for you meis hug

En ik wil ook nog een knuffel geven aan alle dames die er eentje kunnen gebruiken: hug
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 12:54

RYW en June, wat ontzettend lief van jullie....

RYW wil ik vooral een vakantie geven met het hele gezin, ik geloof dat je dat wel kan gebruiken.

June vind ik heel lastig...Ik las iets over Ecuador, dan geef ik je een ticket om ook een aangrenzend land te kunnen bezoeken smile

Tea-Leaf wens ik uiteraard een baby toe.

Voor Oreo wens ik dat haar vriend binnenkort een baan vindn zodat zij kan gaan doen wat ze zo leuk vindt.

Makamba wens ik veel geluk, wijsheid en liefde toe.

Zusje krijgt van mij een fles drank naar keuze om met mij te nuttigen;)

Antibes wens ik de rust en kracht toe die ze nodig heeft om haar zware studie te voltooien.

Wc Eend wens ik een leuk huisje toe waar ze voorlopig kunnen blijven.

Ennnehhh meer weet ik ff niet:P ik vind jullie allemaal lief haha.

Gast
Gast

Bericht  Terkina do 17 nov 2011 - 13:44

Weten jullie wat Smikkell en тыквашка: ik eet gewoon jullie stuk taart... dan kunnen jullie gewoon aan de lijn blijven en hebben we een meeting.
Dus probleem opgelost!
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 18:23

Smikkell schreef:Die gedachtes heb ik ook wel eens hoor en jij bent nou eenmaal nog iets ouder dan ik ben. Toch vind ik het vervelend om te lezen omdat je begin dit jaar nog anders dacht en sprak. Ik gun het je ook.
Als de babywens er is onderdruk je dat toch niet door kinderen uit de buurt te gaan. Die wens is er of niet.

En je kan altijd morgen iemand tegen het lijf lopen, verliefd worden, en binnen een jaar of drie..

Dat kan, ik zeg ook geen nooit. Feit is dat mijn situatie er begin dit jaar heel anders uitzag dan nu... En die wens kan ik over het algemeen redelijk vergeten als ik vrijgezel ben maar voor nu voelt het anders, alsof ik er afscheid van aan het nemen ben. Dat klinkt heel dramatisch, zo voelt het niet helemaal hoor. Drie jaar en dan nog aan kinderen beginnen. Eerlijk gezegd moet ik er niet aan denken. En al zou ik het willen weet ik niet of het dan nog kan, lichamelijk gezien. Maar wat ik al zei, ik zeg geen nooit. Ben het alleen wat meer aan het loslaten dan voorheen. Het is in ieder geval wel lief dat het me gegund wordt Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Makamba do 17 nov 2011 - 22:05

_Leaf_ schreef:

Makamba wens ik veel geluk, wijsheid en liefde toe.

Dankjewel, echt lief! Hetelfde geldt natuurlijk voor jou. hug hug
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Tullow do 17 nov 2011 - 22:14

Ik zou ProudMom vooral een dikke knuffel willen geven! Verder hoop ik dat ze deze maanden een beetje doorkomt en geniet van haar mooie zoontje.
hug
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 0:31

Ik zou ProudMom een onbezorgde (wat natuurlijk niet mogelijk is), maar gewoon een paar uurtjes een warme, liefdevolle Pakjesavond willen bezorgen met haar zoontje en familie, waarin het verdriet, de pijn en de wanhoop even niet op de voorgrond aanwezig is en ze haar zoontje ziet lachen en vol spanning cadeautjes uitpakt.

Ik zou RYW de garantie willen geven dat alles goedkomt met haar gezin (dus ook vriend en zijn zoontje).

Ik zou Lorna mercedez een fijne Tweede Kerstdag willen bezorgen en dat gaat wel lukken, aangezien we er samen gewoon een fijn, gezellig dagje van gaan maken. smile

Ik zou caro86 het lef willen geven om een knoop door te hakken, zodat ze zichzelf niet langer tekort doet (wat haar beslissing ook mag worden/zijn).

Gast
Gast

Bericht  Ugly Betty vr 18 nov 2011 - 1:04

Ik wil alle meiden uit het "voor een kindje in 2011" topic een zwangerschap geven waarbij er een gezonde baby geboren wordt.

En verder wil ik iedereen fijne feestdagen geven, even een paar dagen dat je alleen maar hoeft te genieten. En iedereen die het nodig heeft een hug
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 4:13

Ik wil;
Alle meiden van het lijntopic hun streefgewicht geven.
Anousch een fijne baan geven.
Lejow een fijne(re) zwangerschap en rust daarom heen.
Proudmom wijsheid en kracht om door de moeilijke tijd te komen.
Sweety veel klus en woonplezier op haar nieuwe plekje.

En natuurlijk nog veel meer meiden iets! Maar deze kwamen het eerste bij mij op smile

Gast
Gast

Bericht  Yaelynn vr 18 nov 2011 - 4:19

Ik zou de kracht willen bezitten waarmee je kan zien wat een ieder hier op het forum wil hebben en dat dan geven.
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 4:38

Ah lief Chipp! I love you

Voor jou hoop ik dat je wens snel uit mag komen! Wink

Gast
Gast

Bericht  Chocolate Cookie vr 18 nov 2011 - 4:43

Anousch schreef:Ik zou chocolate cookie een huisje geven! Very Happy

En mezelf ook zodat daar de rest van mijn toekomst kan beginnen.
Ahw wat lief! Embarassed

Ik wil Jordana, Maple en Anousch een hele grote teddybeer geven (zodat ze er tegen aan kunnen kruipen als ze het moeilijk hebben) en een knuffel van mij
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 4:50

Wat zijn jullie lief! hug

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 18 nov 2011 - 9:44

June schreef:
[b]Snoes
geef ik graag een pizza om met mij op te eten!
cheers

Ik zeg: Date! angel

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Qiara za 19 nov 2011 - 12:40

Ik zou Smikkell een onbezorgde nachtrust willen geven, zodat ze een goede basis heeft om aan zichzelf te werken.

Ik zou June een lieve man willen geven, als ze daar aan toe is, een onbezorgd vervolg van haar studie, en natuurlijk een ticket naar Ecuador.

Ik zou Toet een diploma en daarna een nieuwe leuke opleiding willen geven, en ook betere gezinsomstandigheden, en een eigen woonruimte, in de stad Wink.

Ik zou Merai een succesvolle afronding van de stage willen geven, en heel veel geluk in de toekomst, samen met haar vriend (in de toekomst man Wink ).

Ik wil Maple een hele dikke hug geven, gewoon omdat ze die in deze tijd wel goed kan gebruiken. Ik wens haar ook toe dat alles omtrent de scheiding goed mag verlopen.

Ik wens Burn toe dat ze een fantastische tijd in Oostenrijk zal hebben, waar ze met een goed gevoel op terug kijkt.

Ik wens Zusje een lieve man toe en hoop dat haar kinderwens toch nog uitkomt, en heel veel succes in haar nieuwe baan.

Ik wil Yaelynn een fijne tijd op het forum geven.

Ik wil Sjaan een goede herstelperiode geven, en vind het fijn dat het nu weer de betere kant opgaat, nadat het even minder ging.

Ik wil alle meiden in het sollicitatietopic een leuke baan geven (inclusief mijzelf :P ).

En verder een hug aan iedereen die het kan gebruiken.

(Ik lust ook pizza angel)
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 12:44

Qiara schreef:
Ik zou June een lieve man willen geven, als ze daar aan toe is, een onbezorgd vervolg van haar studie, en natuurlijk een ticket naar Ecuador.

(Ik lust ook pizza Het-wat-zou-jij-een-forummer-willen-geven sinterklaastopic. - Pagina 3 166342)

I love you I love you I love you Wat een lieve lijst!

Ik zeg: een gezellige date met Snoes, Q & pizza!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 12:46

Wat een lieve lijst inderdaad!

Gast
Gast

Bericht  Qiara za 19 nov 2011 - 12:58

June schreef:Ik zeg: een gezellige date met Snoes, Q & pizza!

Very Happy
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Lejow za 19 nov 2011 - 21:07

Dank je Chipp! Lief!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: