Het-wat-zou-jij-een-forummer-willen-geven sinterklaastopic.
+22
Yaelynn
Ugly Betty
Tullow
Oasis
Esperanza
RYW
Makamba
Burn
Sorella
Jeanette
ExpressoB
Blond
Lotus
Lady4
Lejow
May
Pompoen
Toet
Marin
Juul
Chocoholic
Terkina
26 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Het-wat-zou-jij-een-forummer-willen-geven sinterklaastopic.
Ach, een stukje carrotcake met een pot thee kan vast ook niet veel kwaad!! Toch weer twee keer een kwartier fietsen heen en terug!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ach, een stukje carrotcake met een pot thee kan vast ook niet veel kwaad!! Toch weer twee keer een kwartier fietsen heen en terug!
Kijk! Geregeld!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Maar we zouden thee doen bij jouw vuur.тыквашка schreef:Smikkell schreef:Ach, een stukje carrotcake met een pot thee kan vast ook niet veel kwaad!! Toch weer twee keer een kwartier fietsen heen en terug!
Kijk! Geregeld!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar we zouden thee doen bij jouw vuur.тыквашка schreef:Smikkell schreef:Ach, een stukje carrotcake met een pot thee kan vast ook niet veel kwaad!! Toch weer twee keer een kwartier fietsen heen en terug!
Kijk! Geregeld!
Oh maar 't een hoeft het ander niet uit te sluiten hoor. Thee bij mijn vuur is natuurlijk wel beter voor onze lijn. Dus ik zou zeggen, wanneer kom je?!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Op de fiets naar jouw huis net iets te ver! Het sluit elkaar zeker niet uit!тыквашка schreef:Smikkell schreef:Maar we zouden thee doen bij jouw vuur.тыквашка schreef:Smikkell schreef:Ach, een stukje carrotcake met een pot thee kan vast ook niet veel kwaad!! Toch weer twee keer een kwartier fietsen heen en terug!
Kijk! Geregeld!
Oh maar 't een hoeft het ander niet uit te sluiten hoor. Thee bij mijn vuur is natuurlijk wel beter voor onze lijn. Dus ik zou zeggen, wanneer kom je?!
Ik ga morgen mijn afspraken allemaal op één plek opschrijven. Ben momenteen zo´n chaot en heb heb overal afspraken lopen maken .
Daarna ga ik je een lijst met opties sturen voor volgende week, okee?
Gast- Gast
Smikkell schreef:
Op de fiets naar jouw huis net iets te ver! Het sluit elkaar zeker niet uit!
Ik ga morgen mijn afspraken allemaal op één plek opschrijven. Ben momenteen zo´n chaot en heb heb overal afspraken lopen maken .
Daarna ga ik je een lijst met opties sturen voor volgende week, okee?
Nou kan best hoor, op de fiets. Ik heb een vriendin die rustig vanuit Amsterdam komt fietsen...of nou ja rustig...
Ik heb volgende week nog hier en daar wel wat plek, dus kom maar op met die opties!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Chocoholic schreef:Haha, leuk idee dit! Ik wil voor Sinterklaas aan Oasis een (figuurlijke!) veer in haar broek steken. Dit omdat ik al ruim 3 jaar van haar vriendschap mag genieten, waarbij we altijd voor elkaar klaar staan. Voornamelijk nu zij voor mij, omdat mijn relatie net uit is, waar ik nog veel verdriet om heb. Ik kan altijd terecht met mijn 'gezeur', wat ik echt kan gebruiken. En respect voor haar dat 't haar eindelijk gelukt is om een leuke stage te vinden, terwijl 't haar (mede door school) heel moeilijk is gemaakt. Vergt doorzettingsvermogen!
Dus bij deze Irm:
Aww dat is lief! Same for you meis
En ik wil ook nog een knuffel geven aan alle dames die er eentje kunnen gebruiken:
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
RYW en June, wat ontzettend lief van jullie....
RYW wil ik vooral een vakantie geven met het hele gezin, ik geloof dat je dat wel kan gebruiken.
June vind ik heel lastig...Ik las iets over Ecuador, dan geef ik je een ticket om ook een aangrenzend land te kunnen bezoeken
Tea-Leaf wens ik uiteraard een baby toe.
Voor Oreo wens ik dat haar vriend binnenkort een baan vindn zodat zij kan gaan doen wat ze zo leuk vindt.
Makamba wens ik veel geluk, wijsheid en liefde toe.
Zusje krijgt van mij een fles drank naar keuze om met mij te nuttigen;)
Antibes wens ik de rust en kracht toe die ze nodig heeft om haar zware studie te voltooien.
Wc Eend wens ik een leuk huisje toe waar ze voorlopig kunnen blijven.
Ennnehhh meer weet ik ff niet:P ik vind jullie allemaal lief haha.
RYW wil ik vooral een vakantie geven met het hele gezin, ik geloof dat je dat wel kan gebruiken.
June vind ik heel lastig...Ik las iets over Ecuador, dan geef ik je een ticket om ook een aangrenzend land te kunnen bezoeken
Tea-Leaf wens ik uiteraard een baby toe.
Voor Oreo wens ik dat haar vriend binnenkort een baan vindn zodat zij kan gaan doen wat ze zo leuk vindt.
Zusje krijgt van mij een fles drank naar keuze om met mij te nuttigen;)
Antibes wens ik de rust en kracht toe die ze nodig heeft om haar zware studie te voltooien.
Wc Eend wens ik een leuk huisje toe waar ze voorlopig kunnen blijven.
Ennnehhh meer weet ik ff niet:P ik vind jullie allemaal lief haha.
Gast- Gast
Weten jullie wat Smikkell en тыквашка: ik eet gewoon jullie stuk taart... dan kunnen jullie gewoon aan de lijn blijven en hebben we een meeting.
Dus probleem opgelost!
Dus probleem opgelost!
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
Smikkell schreef:Die gedachtes heb ik ook wel eens hoor en jij bent nou eenmaal nog iets ouder dan ik ben. Toch vind ik het vervelend om te lezen omdat je begin dit jaar nog anders dacht en sprak. Ik gun het je ook.
Als de babywens er is onderdruk je dat toch niet door kinderen uit de buurt te gaan. Die wens is er of niet.
En je kan altijd morgen iemand tegen het lijf lopen, verliefd worden, en binnen een jaar of drie..
Dat kan, ik zeg ook geen nooit. Feit is dat mijn situatie er begin dit jaar heel anders uitzag dan nu... En die wens kan ik over het algemeen redelijk vergeten als ik vrijgezel ben maar voor nu voelt het anders, alsof ik er afscheid van aan het nemen ben. Dat klinkt heel dramatisch, zo voelt het niet helemaal hoor. Drie jaar en dan nog aan kinderen beginnen. Eerlijk gezegd moet ik er niet aan denken. En al zou ik het willen weet ik niet of het dan nog kan, lichamelijk gezien. Maar wat ik al zei, ik zeg geen nooit. Ben het alleen wat meer aan het loslaten dan voorheen. Het is in ieder geval wel lief dat het me gegund wordt .
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:
Dankjewel, echt lief! Hetelfde geldt natuurlijk voor jou.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik zou ProudMom vooral een dikke knuffel willen geven! Verder hoop ik dat ze deze maanden een beetje doorkomt en geniet van haar mooie zoontje.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik zou ProudMom een onbezorgde (wat natuurlijk niet mogelijk is), maar gewoon een paar uurtjes een warme, liefdevolle Pakjesavond willen bezorgen met haar zoontje en familie, waarin het verdriet, de pijn en de wanhoop even niet op de voorgrond aanwezig is en ze haar zoontje ziet lachen en vol spanning cadeautjes uitpakt.
Ik zou RYW de garantie willen geven dat alles goedkomt met haar gezin (dus ook vriend en zijn zoontje).
Ik zou Lorna mercedez een fijne Tweede Kerstdag willen bezorgen en dat gaat wel lukken, aangezien we er samen gewoon een fijn, gezellig dagje van gaan maken.
Ik zou caro86 het lef willen geven om een knoop door te hakken, zodat ze zichzelf niet langer tekort doet (wat haar beslissing ook mag worden/zijn).
Ik zou RYW de garantie willen geven dat alles goedkomt met haar gezin (dus ook vriend en zijn zoontje).
Ik zou Lorna mercedez een fijne Tweede Kerstdag willen bezorgen en dat gaat wel lukken, aangezien we er samen gewoon een fijn, gezellig dagje van gaan maken.
Ik zou caro86 het lef willen geven om een knoop door te hakken, zodat ze zichzelf niet langer tekort doet (wat haar beslissing ook mag worden/zijn).
Gast- Gast
Ik wil alle meiden uit het "voor een kindje in 2011" topic een zwangerschap geven waarbij er een gezonde baby geboren wordt.
En verder wil ik iedereen fijne feestdagen geven, even een paar dagen dat je alleen maar hoeft te genieten. En iedereen die het nodig heeft een
En verder wil ik iedereen fijne feestdagen geven, even een paar dagen dat je alleen maar hoeft te genieten. En iedereen die het nodig heeft een
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil;
Alle meiden van het lijntopic hun streefgewicht geven.
Anousch een fijne baan geven.
Lejow een fijne(re) zwangerschap en rust daarom heen.
Proudmom wijsheid en kracht om door de moeilijke tijd te komen.
Sweety veel klus en woonplezier op haar nieuwe plekje.
En natuurlijk nog veel meer meiden iets! Maar deze kwamen het eerste bij mij op
Alle meiden van het lijntopic hun streefgewicht geven.
Anousch een fijne baan geven.
Lejow een fijne(re) zwangerschap en rust daarom heen.
Proudmom wijsheid en kracht om door de moeilijke tijd te komen.
Sweety veel klus en woonplezier op haar nieuwe plekje.
En natuurlijk nog veel meer meiden iets! Maar deze kwamen het eerste bij mij op
Gast- Gast
Ik zou de kracht willen bezitten waarmee je kan zien wat een ieder hier op het forum wil hebben en dat dan geven.
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Ah lief Chipp!
Voor jou hoop ik dat je wens snel uit mag komen!
Voor jou hoop ik dat je wens snel uit mag komen!
Gast- Gast
Ahw wat lief!Anousch schreef:Ik zou chocolate cookie een huisje geven!
En mezelf ook zodat daar de rest van mijn toekomst kan beginnen.
Ik wil Jordana, Maple en Anousch een hele grote teddybeer geven (zodat ze er tegen aan kunnen kruipen als ze het moeilijk hebben) en een knuffel van mij
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
June schreef:
[b]Snoes geef ik graag een pizza om met mij op te eten!
Ik zeg: Date!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik zou Smikkell een onbezorgde nachtrust willen geven, zodat ze een goede basis heeft om aan zichzelf te werken.
Ik zou June een lieve man willen geven, als ze daar aan toe is, een onbezorgd vervolg van haar studie, en natuurlijk een ticket naar Ecuador.
Ik zou Toet een diploma en daarna een nieuwe leuke opleiding willen geven, en ook betere gezinsomstandigheden, en een eigen woonruimte, in de stad .
Ik zou Merai een succesvolle afronding van de stage willen geven, en heel veel geluk in de toekomst, samen met haar vriend (in de toekomst man ).
Ik wil Maple een hele dikke geven, gewoon omdat ze die in deze tijd wel goed kan gebruiken. Ik wens haar ook toe dat alles omtrent de scheiding goed mag verlopen.
Ik wens Burn toe dat ze een fantastische tijd in Oostenrijk zal hebben, waar ze met een goed gevoel op terug kijkt.
Ik wens Zusje een lieve man toe en hoop dat haar kinderwens toch nog uitkomt, en heel veel succes in haar nieuwe baan.
Ik wil Yaelynn een fijne tijd op het forum geven.
Ik wil Sjaan een goede herstelperiode geven, en vind het fijn dat het nu weer de betere kant opgaat, nadat het even minder ging.
Ik wil alle meiden in het sollicitatietopic een leuke baan geven (inclusief mijzelf ).
En verder een aan iedereen die het kan gebruiken.
(Ik lust ook pizza )
Ik zou June een lieve man willen geven, als ze daar aan toe is, een onbezorgd vervolg van haar studie, en natuurlijk een ticket naar Ecuador.
Ik zou Toet een diploma en daarna een nieuwe leuke opleiding willen geven, en ook betere gezinsomstandigheden, en een eigen woonruimte, in de stad .
Ik zou Merai een succesvolle afronding van de stage willen geven, en heel veel geluk in de toekomst, samen met haar vriend (in de toekomst man ).
Ik wil Maple een hele dikke geven, gewoon omdat ze die in deze tijd wel goed kan gebruiken. Ik wens haar ook toe dat alles omtrent de scheiding goed mag verlopen.
Ik wens Burn toe dat ze een fantastische tijd in Oostenrijk zal hebben, waar ze met een goed gevoel op terug kijkt.
Ik wens Zusje een lieve man toe en hoop dat haar kinderwens toch nog uitkomt, en heel veel succes in haar nieuwe baan.
Ik wil Yaelynn een fijne tijd op het forum geven.
Ik wil Sjaan een goede herstelperiode geven, en vind het fijn dat het nu weer de betere kant opgaat, nadat het even minder ging.
Ik wil alle meiden in het sollicitatietopic een leuke baan geven (inclusief mijzelf ).
En verder een aan iedereen die het kan gebruiken.
(Ik lust ook pizza )
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Qiara schreef:
(Ik lust ook pizza )
Wat een lieve lijst!
Ik zeg: een gezellige date met Snoes, Q & pizza!
Gast- Gast
Wat een lieve lijst inderdaad!
Gast- Gast
June schreef:Ik zeg: een gezellige date met Snoes, Q & pizza!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Dank je Chipp! Lief!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Welke forummer wil jij een knuffel geven?
» Vraag het de forummer!
» Welke forummer?
» Wat wil jij nog weten van een forummer?
» Vraag het de forummer..
» Vraag het de forummer!
» Welke forummer?
» Wat wil jij nog weten van een forummer?
» Vraag het de forummer..
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: