Voor een kindje in 2011!
+34
Antibes
Linnie1985
bolus26
Creabea_28
Jazzlyn
Clapperdie
Mysterious
Aimee
joyce0606
nillis
kellebel
Lejow
L!ND@
Elmo
Lune
slaatje
snoezel
Caresses
Triesje1983
Alyssa
Laced
Paper Crown
Koffieleut
Weegschaal
Amber-
smooch
S@nneke
Jelin
Viva
CCC
Jasmine
Muppetje
Ugly Betty
Happy
38 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
amber22 schreef:Muppetje schreef:Weet je al welke je neemt Amber?
waarschijnlijk de samsung galaxy. Maar welke daarvan weet ik nog niet. Ik neig naar de ace, die is wat kleiner dan de S, S2. Mijn zus heeft die ook en mee op internet geweest en werkte erg fijn.
En das toch t belangrijkste hè
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Het zal in ieder geval schelen op mijn telefoonrekening als je straks whatsapp hebt
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Het zal in ieder geval schelen op mijn telefoonrekening als je straks whatsapp hebt
haha inderdaad!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Mijn vriend is best schattig....ik vertelde net aan de telefoon dat ik een beetje misselijk ben: hij, oh, waar komt die misselijkheid vandaan? Dus ik zeg, vanuit mijn buik liefie...Waarop hij zegt: misschien hadden de zwemmertjes wel crocks aan en zijn ze er zo doorheen gestampt.....Geduld liefie, dat gaat niet zo snel
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Haha Slaatje mannen kunnen soms van die grappige opmerkingen maken. Ze denken ook dat je meteen zwanger bent als je seks gehad hebt
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ugly Betty schreef:Haha Slaatje mannen kunnen soms van die grappige opmerkingen maken. Ze denken ook dat je meteen zwanger bent als je seks gehad hebt
Nu weet hij wel dat het niet meteen raak is, maar hij zegt idd wel van: je weet maar nooit, het kan ook op je niet vruchtbare dagen gebeuren :p
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
slaatje schreef:Ugly Betty schreef:Haha Slaatje mannen kunnen soms van die grappige opmerkingen maken. Ze denken ook dat je meteen zwanger bent als je seks gehad hebt
Nu weet hij wel dat het niet meteen raak is, maar hij zegt idd wel van: je weet maar nooit, het kan ook op je niet vruchtbare dagen gebeuren :p
Feitelijk niet natuurlijk. Tenzij je niet weet wanneer je vruchtbare dagen precies zijn, dan weer wel...
Muppetje- Ratel
Heb net toch even n testje gedaan, had ze nog liggen. Knalpositief. Toch moeilijk om te zien hoor
Vraag me wel af wanneer dat dan weg is. Want als we straks weer gaan proberen is het wel fijn als ik de testen kan vertrouwen...
Vraag me wel af wanneer dat dan weg is. Want als we straks weer gaan proberen is het wel fijn als ik de testen kan vertrouwen...
Muppetje- Ratel
Hallo allemaal
Ik schreef mee voor een 2012 kindje, maar we hebben gisteren besloten om de condooms weer in de kast te houden. Dus spannend wanneer we in verwachting zullen zijn van ons tweede kindje.
Ik schreef mee voor een 2012 kindje, maar we hebben gisteren besloten om de condooms weer in de kast te houden. Dus spannend wanneer we in verwachting zullen zijn van ons tweede kindje.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Muppetje schreef:Heb net toch even n testje gedaan, had ze nog liggen. Knalpositief. Toch moeilijk om te zien hoor
Muppet, wat vervelend. Kan je helaas geen antwoord geven maar wil je wel even een knuffel geven!
@ Nillis, welkom!!!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Heb net toch even n testje gedaan, had ze nog liggen. Knalpositief. Toch moeilijk om te zien hoor
Muppet, wat vervelend. Kan je helaas geen antwoord geven maar wil je wel even een knuffel geven!
@ Nillis, welkom!!!
Dankje meis. Misschien had ik het kunnen verwachten. Ik mag van mensen hier niet meer Googelen, dus dat doe ik dan ook maar niet. T is gewoon een beetje confronterend, want als ik iets momenteel niet ben dan is t wel zwanger
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Heb net toch even n testje gedaan, had ze nog liggen. Knalpositief. Toch moeilijk om te zien hoor
@ Nillis, welkom!!!
Dankje meis. Misschien had ik het kunnen verwachten. Ik mag van mensen hier niet meer Googelen, dus dat doe ik dan ook maar niet. T is gewoon een beetje confronterend, want als ik iets momenteel niet ben dan is t wel zwanger
Snap heel goed dat het confronterend is!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Heb net toch even n testje gedaan, had ze nog liggen. Knalpositief. Toch moeilijk om te zien hoor
@ Nillis, welkom!!!
Snap heel goed dat het confronterend is!
Muppetje- Ratel
Muppet: daar kan ik je helaas ook geen antwoord op geven.
Nillis: Wat leuk dat jullie toch nu al voor een tweede kindje gaan! Hoop voor jullie dat het snel raak is en dat je dan een minder onzekere zwangerschap hebt dan bij je eerste!
Nillis: Wat leuk dat jullie toch nu al voor een tweede kindje gaan! Hoop voor jullie dat het snel raak is en dat je dan een minder onzekere zwangerschap hebt dan bij je eerste!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
CCC, daarom dat ik het me inderdaad afvroeg of je werkte, omdat je zo laat nog postte hier . Maar wel fijn dat je werk hebt, heb je een contract gekregen? Want jij bent toch zwanger geworden net nadat je begonnen bent of vlak voor je begonnen bent?
Slaatje, op welke dag van je cyclus zit je nu?
Muppetje, het is wel weer confronterend, zo'n positieve test natuurlijk . Bij ons in het ziekenhuis moeten degenen die een miskraam hebben gehad altijd bloed laten nemen om te kijken of het HCG er nog in zit. En sommigen onder hen, bij wie het HCG wat trager uit het lichaam gaat, moeten dat wekelijks of tweewekelijks laten doen, tot het weer helemaal 0 is. Wat ik ook nog weet van mensen die bij ons een curettage kregen, was dat als ze na die curettage weer ongesteld werden, het HCG (meestal) wel mee uit het lichaam ging. Maar goed, jij wordt niet uit jezelf ongesteld, dus dat is wel lastig. Is het geen optie om volgende week vrijdag te vragen of ze je bloed op HCG willen testen?
Nillis, leuk dat jullie voor een tweede kindje gaan! Lukte het de eerste keer snel of hebben jullie lang moeten proberen? Welkom iig!
Muppetje, het is wel weer confronterend, zo'n positieve test natuurlijk . Bij ons in het ziekenhuis moeten degenen die een miskraam hebben gehad altijd bloed laten nemen om te kijken of het HCG er nog in zit. En sommigen onder hen, bij wie het HCG wat trager uit het lichaam gaat, moeten dat wekelijks of tweewekelijks laten doen, tot het weer helemaal 0 is. Wat ik ook nog weet van mensen die bij ons een curettage kregen, was dat als ze na die curettage weer ongesteld werden, het HCG (meestal) wel mee uit het lichaam ging. Maar goed, jij wordt niet uit jezelf ongesteld, dus dat is wel lastig. Is het geen optie om volgende week vrijdag te vragen of ze je bloed op HCG willen testen?
Nillis, leuk dat jullie voor een tweede kindje gaan! Lukte het de eerste keer snel of hebben jullie lang moeten proberen? Welkom iig!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Heb net toch even n testje gedaan, had ze nog liggen. Knalpositief. Toch moeilijk om te zien hoor
@ Nillis, welkom!!!
Word ik soms bedoeld waar je zegt 'mensen' ? Het mag wel hoor, maar mijn ervaring is ook dat je je er meestal rotter van gaat voelen. Ik testte volgens mij na een week niet meer positief.
2 December gaat in dit topic dus een heel spannende dag worden. Ik hoop voor iedereen het beste en ik hoop dat jullie door mogen Muppet. Dat biedt toch weer wat steun, als je weer een concreet doel hebt. Ik weet niet of dat de goede manier is om het uit te drukken, maar misschien snap je wel wat ik bedoel.
Gast- Gast
Alyssa schreef:CCC, daarom dat ik het me inderdaad afvroeg of je werkte, omdat je zo laat nog postte hier . Maar wel fijn dat je werk hebt, heb je een contract gekregen? Want jij bent toch zwanger geworden net nadat je begonnen bent of vlak voor je begonnen bent?
Ja inderdaad. Denk dat ik zowieso volgende week weer even n testje doe voor ik erheen ga
Muppetje- Ratel
Vraagje voor de dames die mij wel eens in het eggie hebben gezien. Ik wil iets anders met mn haar, maar ik heb geen idee wat. Hebben jullie een idee wat leuk zou kunnen zijn?
Muppetje- Ratel
Twellie, leuk/lief dat je hier af en toe ook even bemoedigende woorden neertypt!
Muppetje, moeilijke vraag hoor. Ik vind pitte korte (niet extreem kort, maar zoals weetjewel hier op het forum bijv.) krullenkapsels ook wel erg leuk. Heel vaak zie ik leuke kapsels (ook voor mezelf) maar ik vind het bij anderen altijd veel beter staan dan bij mezelf.
Muppetje, moeilijke vraag hoor. Ik vind pitte korte (niet extreem kort, maar zoals weetjewel hier op het forum bijv.) krullenkapsels ook wel erg leuk. Heel vaak zie ik leuke kapsels (ook voor mezelf) maar ik vind het bij anderen altijd veel beter staan dan bij mezelf.
Alyssa- Prater
Zou dit wat zijn? T is n bob
Muppetje- Ratel
Oeh, dat vind ik wel stoer! Denk wel dat jij daar ook mee zou staan!
Die kleur vind ik trouwens ook wel leuk, of wil je het niet kleuren?
Die kleur vind ik trouwens ook wel leuk, of wil je het niet kleuren?
Alyssa- Prater
Nee ik wil het eigenlijk liever niet kleuren. Als je daar eenmaal aan begint blijf je bezig al vind ik de kleur wel mooi
Muppetje- Ratel
Muppet, dat kapsel zou je erg goed staan!!!!!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppet, dat kapsel zou je erg goed staan!!!!!
Ja dat denk ik ook wel, binnenkort maar eens kijken wat de kapper ervan vindt
Muppetje- Ratel
Ja dat is wel waar. Ik kleur mijn haar ook al erg lang, ik blijf ook bezig haha. Maar ik heb het nu weer donker laten kleuren dus ik ga nu proberen om mijn uitgroei met kleurshampoo minder opvallen te maken zodat ik uiteindelijk wel weer op mijn eigen kleur kom.Muppetje schreef:Nee ik wil het eigenlijk liever niet kleuren. Als je daar eenmaal aan begint blijf je bezig al vind ik de kleur wel mooi
Alyssa- Prater
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: