Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+34
Antibes
Linnie1985
bolus26
Creabea_28
Jazzlyn
Clapperdie
Mysterious
Aimee
joyce0606
nillis
kellebel
Lejow
L!ND@
Elmo
Lune
slaatje
snoezel
Caresses
Triesje1983
Alyssa
Laced
Paper Crown
Koffieleut
Weegschaal
Amber-
smooch
S@nneke
Jelin
Viva
CCC
Jasmine
Muppetje
Ugly Betty
Happy
38 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 9 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Koffieleut vr 18 nov 2011 - 8:18

amber22 schreef:@ Muppet, inderdaad was de rest zegt zou ik ook doen. Kijk gewoon in de loop van de week hoe je je voelt. Gaat het goed begin je donderdag weg. Gaat het niet blijf je gewoon nog thuis. Het is moeilijk om nu al te keus te maken. Bekijk het gewoon van dag tot dag.

@ Koffieleut, dankje! Hopelijk werken ze bij jou net zo goed als bij mij. Heb je ook de extra gevoelige?

@ CCC, hopelijk voel je je snel wat beter. Nu gelukkig weekend.

Ik heb die extra gevoelige ook besteld. Hoop idd dat ze bij mij ook zo goed werken. Op welke dag zou ik het beste kunnen beginnen met testen? Ik ben bang dat ik, als ik mijn laatste cyclus aanhoudt, misschien mijn eisprong wel mis.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Amber- vr 18 nov 2011 - 8:37

Koffieleut schreef:
amber22 schreef:@ Muppet, inderdaad was de rest zegt zou ik ook doen. Kijk gewoon in de loop van de week hoe je je voelt. Gaat het goed begin je donderdag weg. Gaat het niet blijf je gewoon nog thuis. Het is moeilijk om nu al te keus te maken. Bekijk het gewoon van dag tot dag.

@ Koffieleut, dankje! Hopelijk werken ze bij jou net zo goed als bij mij. Heb je ook de extra gevoelige?

Ik heb die extra gevoelige ook besteld. Hoop idd dat ze bij mij ook zo goed werken. Op welke dag zou ik het beste kunnen beginnen met testen? Ik ben bang dat ik, als ik mijn laatste cyclus aanhoudt, misschien mijn eisprong wel mis.

Ik begon altijd redelijk vroeg al. Rond dag 7. Bang dat ik hem anders miste haha. Toen ik vorige maand pas op dag 18 een positieve test had had ik er dus al heel wat versleten.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Muppetje vr 18 nov 2011 - 8:45

OK Ok, jullie hebben gelijk, ik zie het wel

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Amber- vr 18 nov 2011 - 8:46

Muppetje schreef:OK Ok, jullie hebben gelijk, ik zie het wel

hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Koffieleut vr 18 nov 2011 - 9:35

amber22 schreef:
Koffieleut schreef:

Ik begon altijd redelijk vroeg al. Rond dag 7. Bang dat ik hem anders miste haha. Toen ik vorige maand pas op dag 18 een positieve test had had ik er dus al heel wat versleten.

Ik zit te denken om woensdag (dag 12) te beginnen. Ik dacht altijd vrij vroeg in mijn cyclus mijn eisprong te hebben, ook de laatste 2 keer, maar dat kan haast niet, dan zou mijn lf wel heel lang zijn... Ik ben heel benieuwd...
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Amber- vr 18 nov 2011 - 9:44

Koffieleut schreef:
amber22 schreef:
Koffieleut schreef:

Ik zit te denken om woensdag (dag 12) te beginnen. Ik dacht altijd vrij vroeg in mijn cyclus mijn eisprong te hebben, ook de laatste 2 keer, maar dat kan haast niet, dan zou mijn lf wel heel lang zijn... Ik ben heel benieuwd...

Ik zou denk ik iets eerder beginnen. Omdat je natuurlijk ook korte cyclussen hebt gehad. Maar moeilijk want je weet zelf ongeveer wanneer je hem denkt te hebben en kunt dus zelf de beste keuze maken wanneer te beginnen.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal vr 18 nov 2011 - 10:32

@ Amber; Succes de komende dagen!

@ Muppetje; Denk goed aan jezelf!

Ik ga morgen op vakantie, koffer is ingepakt. Heb er zin in! Voel verder nog van alles, maar dat was voor mijn laatste twee menstruaties ook zo. Heb dus tampons en een zwangerschapstest ingepakt. Ik ben er volgende week maandag weer.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Amber- vr 18 nov 2011 - 10:33

Weegschaal schreef:@ Amber; Succes de komende dagen!

@ Muppetje; Denk goed aan jezelf!

Ik ga morgen op vakantie, koffer is ingepakt. Heb er zin in! Voel verder nog van alles, maar dat was voor mijn laatste twee menstruaties ook zo. Heb dus tampons en een zwangerschapstest ingepakt. Ik ben er volgende week maandag weer.

Fijne vakantie. Hopelijk kom je met goed nieuws terug!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 10:37

Muppetje, je moet doen waar je je zelf goed bij voelt. Jij voelt je lichaam het beste aan. Al denk ik wel dat je binnenkort wel een klein beetje moet gaan denken om te gaan werken, want dadelijk blijf je in de 'put' zitten. Dit bedoel ik natuurlijk niet verkeerd dat weet je hug

Amber, jeeeeeej mooi dat je test positief is meis en op dag 14 erg netjes Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Viva vr 18 nov 2011 - 10:38

Weegschaal, fijne vakantie!

Muppet, fijn dat je mijn reactie goed opvat Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Amber- vr 18 nov 2011 - 10:39

Puggle schreef:Muppetje, je moet doen waar je je zelf goed bij voelt. Jij voelt je lichaam het beste aan. Al denk ik wel dat je binnenkort wel een klein beetje moet gaan denken om te gaan werken, want dadelijk blijf je in de 'put' zitten. Dit bedoel ik natuurlijk niet verkeerd dat weet je hug

Amber, jeeeeeej mooi dat je test positief is meis en op dag 14 erg netjes Very Happy

Dankjewel Puggle!! Ben er ook blij mee. En hij is ook knal positief. Teststreep is donkerder dan de controlestreep. Dus dit weekend goed ons best doen en over 36 uur met de medicatie beginnen!

Hoe is het met jou?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 10:45

Echt super joh smile dit kan dus wel eens een goeie ronde gaan worden voor jullie Wink ik hoop dat het zoals de eerste keer gelijk raak is!

Met mij alles goed hoor. Weinig klachten alleen snel moe als ik iets doe en op mijn werk ook wat sneller moe. Verder nog steeds geen klachten eigelijk.
Over 2 weken de sleutel smile en 6 dec weer naar de verlos in het ziekenhuis.

Gast
Gast

Bericht  Amber- vr 18 nov 2011 - 10:47

Puggle schreef:Echt super joh smile dit kan dus wel eens een goeie ronde gaan worden voor jullie Wink ik hoop dat het zoals de eerste keer gelijk raak is!

Met mij alles goed hoor. Weinig klachten alleen snel moe als ik iets doe en op mijn werk ook wat sneller moe. Verder nog steeds geen klachten eigelijk.
Over 2 weken de sleutel smile en 6 dec weer naar de verlos in het ziekenhuis.

Zou echt super zijn. Maar we zullen het gaan zien de komende 2 weken smile
Fijn dat je je zo goed voelt.
Spannend hoor bijna verhuizen!! :-)
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 10:50

Ik ga heeeel hard duimen!!

Ja ik heb super veel zin in mijn huisje smile wel beetje jammer dat ik nu in een zooi tussen dozen zit enz maar toch Wink

Gast
Gast

Bericht  Amber- vr 18 nov 2011 - 10:53

Puggle schreef:Ik ga heeeel hard duimen!!

Ja ik heb super veel zin in mijn huisje smile wel beetje jammer dat ik nu in een zooi tussen dozen zit enz maar toch Wink

Je moet er wat voor over hebben he Wink
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje vr 18 nov 2011 - 20:21

Puggle schreef:Muppetje, je moet doen waar je je zelf goed bij voelt. Jij voelt je lichaam het beste aan. Al denk ik wel dat je binnenkort wel een klein beetje moet gaan denken om te gaan werken, want dadelijk blijf je in de 'put' zitten. Dit bedoel ik natuurlijk niet verkeerd dat weet je hug
Ik weet t ook allemaal wel, maarja, nu lukt het nog niet eens een kwartier te lopen, en als mensen vragen hoe het gaat moet ik huilen, dat is misschien ook niet de manier hoe je terug wilt komen. Ik heb na die curettage echt ontzettend in de put gezeten, het was gewoon zo'n klap die ingreep en vooral de pijn die het deed. Ik ga vanaf nu proberen uit die put te klimmen en ik zie wel wanneer ik weer zover ben, in de loop van komende week misschien, maar maandag denk ik nog niet.

Ik heb wel besloten dat ik mezelf niet leuk vind zoals ik de afgelopen dagen was, ik was echt een beetje ingestort, terwijl ik normaal en sterk mens ben. Ik wil vanaf nu positief verder. Het feit dat het mis is gegaan ben ik zelfs al een beetje een plekje aan het geven. Het is meer de curettage en hoe dat gegaan is, met zoveel pijn, wat ik moeilijk kan verwerken. Maar het is nou eenmaal niet anders, ik kan het niet terug draaien...

maar goed, genoeg over mij, ik zal jullie er niet meer mee lastig vallen.

Weegschaal ik weet niet of je dit nog leest, maar fijne vakantie!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin vr 18 nov 2011 - 20:57

Nou ff een kleine update.

Ik ben gisteren toch nog ongesteld geworden. Erg balen natuurlijk, maar weet nu wel waar ik aan toe ben. Ik zal vanaf nu weer minder in het topic zijn.

Succes dames!!

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Muppetje vr 18 nov 2011 - 21:17

Jelin schreef:Nou ff een kleine update.

Ik ben gisteren toch nog ongesteld geworden. Erg balen natuurlijk, maar weet nu wel waar ik aan toe ben. Ik zal vanaf nu weer minder in het topic zijn.

Succes dames!!

Balen, maar fijn dat je weet waar je aan toe bent! Jammer dat je weer minder komt, maar je moet vooral doen waar je je goed bij voelt!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- vr 18 nov 2011 - 21:57

Muppet, sterke. Vind het fijn om te lezen dat je gaat proberen die put uit te klimmen. Probeer positief te kijken naar de toekomst.
hug

@Jelin, balen meid!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje vr 18 nov 2011 - 22:04

amber22 schreef:Muppet, sterke. Vind het fijn om te lezen dat je gaat proberen die put uit te klimmen. Probeer positief te kijken naar de toekomst.
hug

@Jelin, balen meid!

Oh, maar dat doe ik ook echt wel hoor. Woensdag was alleen ontzettend heftig voor me. Ik ben helemaal niet heel kleinzerig, maar als ik flauw val van de pijn heb ik echt heel veel pijn. Dat had ik gewoon helemaal niet ingecalculeerd Sad voordat ik woensdag naar het ziekenhuis ging ging het ook veel beter. Ik had gewoon gehoopt en verwacht, na al het bloedverlies, dat alles goed zou zijn. Maar niet dus. En dat ze curreteren zonder verdoving wist ik niet. Als dat ooit nog moet vraag ik of het op een andere manier kan. Maar ach, dit kan ik niet meer veranderen natuurlijk...

Ik hoop ook echt dat het met de volgende controle goed is en we weer verder mogen, want we willen niets liever...

Wow, net een enorme reiger in de tuin, ik schrok ervan, gelukkig heb ik mijn vissen kunnen beschermen smile

Laatst aangepast door Muppetje op vr 18 nov 2011 - 22:13; in totaal 1 keer bewerkt

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- vr 18 nov 2011 - 22:08

Muppetje schreef:
amber22 schreef:Muppet, sterke. Vind het fijn om te lezen dat je gaat proberen die put uit te klimmen. Probeer positief te kijken naar de toekomst.
hug

@Jelin, balen meid!

Oh, maar dat doe ik ook echt wel hoor. Woensdag was alleen ontzettend heftig voor me. Ik ben helemaal niet heel kleinzerig, maar als ik flauw val van de pijn heb ik echt heel veel pijn. Dat had ik gewoon helemaal niet ingecalculeerd Sad voordat ik woensdag naar het ziekenhuis ging ging het ook veel beter. Ik had gewoon gehoopt en verwacht, na al het bloedverlies, dat alles goed zou zijn. Maar niet dus. En dat ze curreteren zonder verdoving wist ik niet. Als dat ooit nog moet vraag ik of het op een andere manier kan. Maar ach, dit kan ik niet meer veranderen natuurlijk...

Ik hoop ook echt dat het met de volgende controle goed is en we weer verder mogen, want we willen niets liever...

Wow, net een enorme reiger in de tuin, ik schrok ervan, gelukkig heb ik mijn vissen kummen beschermen smile

hug hug

ieeh eng zo'n reiger!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje vr 18 nov 2011 - 22:14

Ja, hij was echt heel groot, haha. Daar ben je niet echt op bedacht als je rustig naar buiten zit te kijken Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Viva za 19 nov 2011 - 0:29

Jelin, balen zeg!

Puggle, lijkt me ook heel rot zo tussen die dozen, zoek je wat, is het al ingepakt. Etc :p

Muppet hug

Eigenlijk past het niet echt, dit in 1 bericht...
maar vandaag is dus mijn NOD, en ik heb positief getest! I love you
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Lejow za 19 nov 2011 - 0:31

Gefeliciteerd viva! Nummer 2 zwangere al voor vandaag, wat leuk!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Muppetje za 19 nov 2011 - 0:31

Viva schreef:Jelin, balen zeg!

Puggle, lijkt me ook heel rot zo tussen die dozen, zoek je wat, is het al ingepakt. Etc :p

Muppet hug

Eigenlijk past het niet echt, dit in 1 bericht...
maar vandaag is dus mijn NOD, en ik heb positief getest! I love you

Wat super! Gefeliciteerd meis! Ik hoop dat t allemaal goed gaat!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: