Voor een kindje in 2011!
+34
Antibes
Linnie1985
bolus26
Creabea_28
Jazzlyn
Clapperdie
Mysterious
Aimee
joyce0606
nillis
kellebel
Lejow
L!ND@
Elmo
Lune
slaatje
snoezel
Caresses
Triesje1983
Alyssa
Laced
Paper Crown
Koffieleut
Weegschaal
Amber-
smooch
S@nneke
Jelin
Viva
CCC
Jasmine
Muppetje
Ugly Betty
Happy
38 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Alyssa schreef:Ja dat is wel waar. Ik kleur mijn haar ook al erg lang, ik blijf ook bezig haha. Maar ik heb het nu weer donker laten kleuren dus ik ga nu proberen om mijn uitgroei met kleurshampoo minder opvallen te maken zodat ik uiteindelijk wel weer op mijn eigen kleur kom.Muppetje schreef:Nee ik wil het eigenlijk liever niet kleuren. Als je daar eenmaal aan begint blijf je bezig al vind ik de kleur wel mooi
Ik kan altijd een keer een spoeling proberen, maar dat doe ik dan wel zelf. Ik ben heel erg tevreden, maar mijn kapper is belachelijk duur
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Wat betaal je bij je kapper? Ik heb mijn haar ook altijd zelf gekleurd, maar de vorige keer heb ik het eens laten doen bij de kapper. Maar ik ga nu maar om de 2 maanden een spoeling doen denk, en dan eentje die wat aansluit bij mijn huidige (geverfde) kleur.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa schreef:Wat betaal je bij je kapper? Ik heb mijn haar ook altijd zelf gekleurd, maar de vorige keer heb ik het eens laten doen bij de kapper. Maar ik ga nu maar om de 2 maanden een spoeling doen denk, en dan eentje die wat aansluit bij mijn huidige (geverfde) kleur.
Voor knippen alleen rond de vijftig euro, spoeling is dertig
Muppetje- Ratel
@ Muppet, vind het een leuk kapsel :_)
@ Alyssa, als ik het goed heb berekend, zou ik nu op dag 12 zitten.
@ Alyssa, als ik het goed heb berekend, zou ik nu op dag 12 zitten.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Wow Muppet, je betaalt wel veel inderdaad zeg. Ik betaal 18 euro voor wassen + knippen.
Voor haarkleuring (dus permanente kleuring) betaalde ik 30 euro vorige keer, spoeling zal vast iets minder zijn.
Slaatje, het zouden wel eens je vruchtbare dagen kunnen zijn, als je een normale cyclus hebt
Voor haarkleuring (dus permanente kleuring) betaalde ik 30 euro vorige keer, spoeling zal vast iets minder zijn.
Slaatje, het zouden wel eens je vruchtbare dagen kunnen zijn, als je een normale cyclus hebt
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:Wow Muppet, je betaalt wel veel inderdaad zeg. Ik betaal 18 euro voor wassen + knippen.
Ik weet het, had zo inderdaad uitgerekend dat vandaag, morgen en overmorgen de meeste vruchtbare dagen kunnen zijn. Alleen denk ik nu eerder dat ik griep heb. Loop al de hele dag te rillen van de kou, de verwarming staat op 21 graden en ik ril nog. Daarbij heb ik ook hoofdpijn en de misselijkheid is nog steeds niet gezakt :-( Of kan dit ook met het stoppen van de pil te maken hebben, voel je je op je meest bevruchtbare dagen ook zo?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ik weet t Alyssa, maar t is zo'n goede kapper
Muppetje- Ratel
Alyssa schreef:CCC, daarom dat ik het me inderdaad afvroeg of je werkte, omdat je zo laat nog postte hier . Maar wel fijn dat je werk hebt, heb je een contract gekregen? Want jij bent toch zwanger geworden net nadat je begonnen bent of vlak voor je begonnen bent?
Ja klopt, ik heb een jaarcontract getekend hier... Maar ben ondertussen rustig op zoek naar wat anders, hoeft niet perse tijdens de zwangerschap, maar na de bevalling zeker. Ik was al zwanger tijdens het sollicitatiegesprek trouwens, maar dat was nog maar 4.5 week ofzo... Ga het as. donderdag vertellen...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Slaatje, ik denk dan eerder ook aan iets grieperig ofzo. Heb je koorts? Ik weet eigenlijk niet wat vruchtbare dagen met een mens kunnen doen. Ik weet wel dat Parels (zij reageert hier soms ook) ook wel misselijk was toen ze met de pil gestopt was, maar of dat rond haar vruchtbare dagen was, dat weet ik niet. Zelf ben ik in februari gestopt met de pil, maar ben helaas nog niet vruchtbaar geweest sindsdien, dus ik kan je er neit verder bij helpen
Muppetje, snap wel dat je graag bij de kapper blijft waar je vertrouwen in hebt hoor, heb ik ook. Alleen heb ik het geluk dat ze niet zo duur is
CCC, wat fijn dat je een jaarcontract te pakken hebt gekregen! Ga je ze wel zeggen dat je al wist dat je zwanger was? Of ga je gewoon zeggen dat je het zelf nog niet zo heel lang weet? Spannend zeg, ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Heb je wel een fijne leidinggevende?
Muppetje, snap wel dat je graag bij de kapper blijft waar je vertrouwen in hebt hoor, heb ik ook. Alleen heb ik het geluk dat ze niet zo duur is
CCC, wat fijn dat je een jaarcontract te pakken hebt gekregen! Ga je ze wel zeggen dat je al wist dat je zwanger was? Of ga je gewoon zeggen dat je het zelf nog niet zo heel lang weet? Spannend zeg, ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Heb je wel een fijne leidinggevende?
Alyssa- Prater
Tja, ik denk dat het meest verstandig is (al gaat het tegen mijn gevoel in) dat ik vertel dat ik het pas weet... Maar ergens ben ik ze geen verklaring schuldig natuurlijk, maar moet nog even leren dat niet altijd te doen...
Verder is mijn coordinator niet de vervelendste vrouw, denk dat ze absoluut blij voor me is... Ergens kunnen ze me ook niet missen, omdat ik de enige gediplomeerde ben, dus als ze me ontslaan hebben ze zelf een probleem... Tegen de tijd dat ik met verlof ga, heeft een collega hopelijk haar diploma gehaald. Maar goed, dat neemt niet weg dat het stom is van het hoofdkantoor 2 ongediplomeerde mensen aan te nemen.... Qua GGD eisen, is dit absoluut niet toegestaan, dus daar hadden ze echt over na moeten denken...
Ik kijk wel even hoe het gesprek donderdag loopt... In het ergste geval ben ik mijn baan kwijt (wat wettelijk niet mag, maar als ze me kwijt willen, verzinnen ze wel iets natuurlijk)... Mocht ik mijn baan kwijt zijn, is er geen nood... Dan ga ik lekker de aankomende maanden een thuisstudie doen en me orienteren op een leuke baan na de bevalling. Heel gek, maar nu dat ik zwanger ben kan ik me niet meer zo druk maken om dit alles.. we redden het financieel ook makkelijk..
Verder is mijn coordinator niet de vervelendste vrouw, denk dat ze absoluut blij voor me is... Ergens kunnen ze me ook niet missen, omdat ik de enige gediplomeerde ben, dus als ze me ontslaan hebben ze zelf een probleem... Tegen de tijd dat ik met verlof ga, heeft een collega hopelijk haar diploma gehaald. Maar goed, dat neemt niet weg dat het stom is van het hoofdkantoor 2 ongediplomeerde mensen aan te nemen.... Qua GGD eisen, is dit absoluut niet toegestaan, dus daar hadden ze echt over na moeten denken...
Ik kijk wel even hoe het gesprek donderdag loopt... In het ergste geval ben ik mijn baan kwijt (wat wettelijk niet mag, maar als ze me kwijt willen, verzinnen ze wel iets natuurlijk)... Mocht ik mijn baan kwijt zijn, is er geen nood... Dan ga ik lekker de aankomende maanden een thuisstudie doen en me orienteren op een leuke baan na de bevalling. Heel gek, maar nu dat ik zwanger ben kan ik me niet meer zo druk maken om dit alles.. we redden het financieel ook makkelijk..
CCC- Ratel
CCC, ze mogen je niet ontslaan omdat je zwanger bent!
Of zit je nog in je proeftijd?
Dan mag het om alle redenen.
Maar inderdaad, als ze jou ontslaan hebben ze niemand (gediplomeerd).
Of zit je nog in je proeftijd?
Dan mag het om alle redenen.
Maar inderdaad, als ze jou ontslaan hebben ze niemand (gediplomeerd).
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Wat fijn dat je er zo rustig onder bent, dat was voordat je zwanger werd wel anders he .
Maar hoe dan ook, als ze weten dat je zwanger bent, mogen ze je niet ontslaan. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken hoor, dat bruist volledig tegen de wet in. Ze kunnen niet zomaar iets verzinnen (tenzij je echt erge dingen zou doen die absoluut niet kunnen, maar dat neem ik niet aan van jou haha) om jou te ontslaan hoor. Jij bent zwanger en van zodra ze het weten dus automatisch beschermd tegen ontslag.
Ik zou ook niet vertellen dat je het al lang weet hoor, gewoon een paar weken ofzo. Het gaat hen ten eerste helemaal niet aan en ten tweede is een leugentje om bestwil soms beter voor jezelf. In dit geval ook wel denk, dus ik zou gewoon niet TE eerlijk zijn . Succes met vertellen en laat even weten wat ze zeiden!
Maar hoe dan ook, als ze weten dat je zwanger bent, mogen ze je niet ontslaan. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken hoor, dat bruist volledig tegen de wet in. Ze kunnen niet zomaar iets verzinnen (tenzij je echt erge dingen zou doen die absoluut niet kunnen, maar dat neem ik niet aan van jou haha) om jou te ontslaan hoor. Jij bent zwanger en van zodra ze het weten dus automatisch beschermd tegen ontslag.
Ik zou ook niet vertellen dat je het al lang weet hoor, gewoon een paar weken ofzo. Het gaat hen ten eerste helemaal niet aan en ten tweede is een leugentje om bestwil soms beter voor jezelf. In dit geval ook wel denk, dus ik zou gewoon niet TE eerlijk zijn . Succes met vertellen en laat even weten wat ze zeiden!
Alyssa- Prater
Zo wat is er een hoop geschreven!
Muppetje, ik vind het echt een pittig leuk kapsel dus ik zou het gewoon doen! En idd moeilijk dat de test nog zo positief is
Amber, jij bent morgen ook lekker vrij. Ga je nog wat leuks doen?
Alyssa, hoe voel je je? Alweer met de clomid beginnen geloof ik hè. Spannend hoor!
Ccc, ben ook benieuwd hoe je baas gaat reageren, maar gelukkig dat je je er zelf niet zo druk om maakt. Is wel knap van je.
Muppetje, ik vind het echt een pittig leuk kapsel dus ik zou het gewoon doen! En idd moeilijk dat de test nog zo positief is
Alyssa, hoe voel je je? Alweer met de clomid beginnen geloof ik hè. Spannend hoor!
Ccc, ben ook benieuwd hoe je baas gaat reageren, maar gelukkig dat je je er zelf niet zo druk om maakt. Is wel knap van je.
Gast- Gast
Puggle schreef:Zo wat is er een hoop geschreven!
@ Puggle, ik ben morgen niet vrij haha. Ben de ene week de woensdag vrij en de andere week de vrijdag. Dus deze week de vrijdag. Jij bent wel lekker vrij. Ga je wat leuks doen?
@ CCC, ben ook benieuwd hoe je baas gaat reageren, fijn dat je er zo rustig onder bent.
@ Slaatje, het kan van alles zijn. Een griepje of misschien toch inderdaad rond je eisprong. Geen idee eigenlijk of je daar misselijk van kunt zijn.
@ Alyssa, morgen moet je toch met de clomid beginnen? Spannend
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ja het is echt heel cliche, maar ik merk nu echt dat niks zo belangrijk is als mijn kindje nu. Officieel loopt mijn proeftijd half dec. af. Maar ik vind het zelf iets te lang om dat stil te houden, ergens zou ik dat kunnen doen en dan wijde kleding gaan dragen. Maar het past totaal niet bij me, om te gaan liegen. Ik neem de gok gewoon, en idd. ze mogen me niet ontslaan en wbt andere gekke dingen doe ik niet echt dus weinig kans dat ze iets vinden om me te ontslaan. Ben opzich wel benieuwd naar de reactie, opzich is het een heel lief en warm mens... Ik denk dat ik inderdaad gewoon vertel dat ik zwanger ben, dan zal ze vragen naar de uitgerekende datum en hoever ik nu precies ben, en miss zal de vraag idd komen sinds wanneer ik het weet... Dan zal ik idd zeggen dat ik het pas weet... is even makkelijker voor nu
CCC- Ratel
Maar als je proeftijd pas half dec afloopt dan kunnen ze contact ook niet verlengen als je het hebt verteld natuurlijk. Zou een beetje triest zijn dat wel!
Gast- Gast
Amber en Puggle, ik moet inderdaad morgen weer starten met de Clomid. Ik twijfel alleen nog of ik het 's morgens of 's avonds ga nemen. Het voelt wel goed nu, dat ik eindelijk weer in de running ben. En morgen ook bloed laten prikken, dat moet ik altijd op dag 3. Dan ga ik gelijk ook informeren naar mijn bloedwaarden van de vorige keer, want door mijn medische achtergrond weet ik wat het hormoon oestradiol moet doen (hoe hoog of hoe laag het moet zijn op bepaalde cyclusdagen) dus dan weet ik dat ook voor mezelf.
CCC, ik zou ook sowieso niet wachten tot half december. Maar update ons wel he!
CCC, ik zou ook sowieso niet wachten tot half december. Maar update ons wel he!
Alyssa- Prater
Het contract zit zo in elkaar, een jaar contract tot half oktober 2012 en daarin zit een proeftermijn van 2 maanden... Inprincipe vind er dus geen verlenging plaats, maar word ie of stilzwijgend verlengd of er komt een evaluatie of iets dergelijks... Tot nu toe hoor ik alleen maar hoe enthousiast ze zijn, dus zit vast wel goed. Maar het is wel even spannend...
CCC- Ratel
Haar proeftijd loopt af half december, maar haar contract niet. Die loopt volgens mij ergens volgend jaar september/oktober af.Puggle schreef:Maar als je proeftijd pas half dec afloopt dan kunnen ze contact ook niet verlengen als je het hebt verteld natuurlijk. Zou een beetje triest zijn dat wel!
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:Haar proeftijd loopt af half december, maar haar contract niet. Die loopt volgens mij ergens volgend jaar september/oktober af.Puggle schreef:Maar als je proeftijd pas half dec afloopt dan kunnen ze contact ook niet verlengen als je het hebt verteld natuurlijk. Zou een beetje triest zijn dat wel!
Ja dus mag je nog ontslagen worden tot half dec. Dan verlengen ze het niet dat mag. Al hoop ik het natuurlijk niet!
Gast- Gast
Oh oké, dat wist ik niet dat ze je ook in je proeftijd kunnen ontslaan als je zwanger bent.Puggle schreef:Alyssa schreef:Haar proeftijd loopt af half december, maar haar contract niet. Die loopt volgens mij ergens volgend jaar september/oktober af.Puggle schreef:Maar als je proeftijd pas half dec afloopt dan kunnen ze contact ook niet verlengen als je het hebt verteld natuurlijk. Zou een beetje triest zijn dat wel!
Ja dus mag je nog ontslagen worden tot half dec. Dan verlengen ze het niet dat mag. Al hoop ik het natuurlijk niet!
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:Oh oké, dat wist ik niet dat ze je ook in je proeftijd kunnen ontslaan als je zwanger bent.Puggle schreef:Alyssa schreef:Haar proeftijd loopt af half december, maar haar contract niet. Die loopt volgens mij ergens volgend jaar september/oktober af.Puggle schreef:Maar als je proeftijd pas half dec afloopt dan kunnen ze contact ook niet verlengen als je het hebt verteld natuurlijk. Zou een beetje triest zijn dat wel!
Volgens mij mag je in je proeftijd altijd 'ontslagen' worden. Ze verlengen dat gewoon niet. Dat is niet leuk! Maar het mag wel.
Gast- Gast
Ach, als ze dat doen.. hebben ze zelf ook een probleem natuurlijk... Het mag, maar ze zullen nooit de reden zwangerschap gebruiken dan natuurlijk... Ach desnoods kom ik tot een compromis het contract aan te passen tot aan mijn verlof, dan neemt het UWV het over als het goed is en na mijn bevalling zoek ik iets anders... Komt goed dus! Hoe dan ook! En zal jullie even laten weten of ik op straat sta ja of nee haha!
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Ach, als ze dat doen.. hebben ze zelf ook een probleem natuurlijk... Het mag, maar ze zullen nooit de reden zwangerschap gebruiken dan natuurlijk... Ach desnoods kom ik tot een compromis het contract aan te passen tot aan mijn verlof, dan neemt het UWV het over als het goed is en na mijn bevalling zoek ik iets anders... Komt goed dus! Hoe dan ook! En zal jullie even laten weten of ik op straat sta ja of nee haha!
Haha fijn dat je ons even op de hoogte houd ik hoop het beste voor je!
Gast- Gast
Voor degenen die Clomid hebben gebruikt.
Wanneer namen jullie dit? 'S morgens of 's avonds? En als je een dubbele dosis moest nemen, nam je dan die 2 pilletjes tegelijk?
Wanneer namen jullie dit? 'S morgens of 's avonds? En als je een dubbele dosis moest nemen, nam je dan die 2 pilletjes tegelijk?
Alyssa- Prater
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: