Voor een kindje in 2011!
+34
Antibes
Linnie1985
bolus26
Creabea_28
Jazzlyn
Clapperdie
Mysterious
Aimee
joyce0606
nillis
kellebel
Lejow
L!ND@
Elmo
Lune
slaatje
snoezel
Caresses
Triesje1983
Alyssa
Laced
Paper Crown
Koffieleut
Weegschaal
Amber-
smooch
S@nneke
Jelin
Viva
CCC
Jasmine
Muppetje
Ugly Betty
Happy
38 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Amber: Fijn dat je uitslag goed is!
Alyssa: Wat goed dat je ongesteld bent geworden!!! Eindelijk weer een nieuwe ronde voor jullie!
Muppetje: Gelukkig voel je je ietsje beter. Het is heel logisch hoor dat je verdietig bent af en toe, dat vindt helemaal niemand raar.
Vandaag is dag 11, ik heb gisteravond een ovulatietest gedaan omdat ik toch bang ben dat ik mijn eisprong ga missen. Er stond een heel licht streepje op. Ik weet nog niet of ik vandaag weer een test doe of wacht tot morgen...
Alyssa: Wat goed dat je ongesteld bent geworden!!! Eindelijk weer een nieuwe ronde voor jullie!
Muppetje: Gelukkig voel je je ietsje beter. Het is heel logisch hoor dat je verdietig bent af en toe, dat vindt helemaal niemand raar.
Vandaag is dag 11, ik heb gisteravond een ovulatietest gedaan omdat ik toch bang ben dat ik mijn eisprong ga missen. Er stond een heel licht streepje op. Ik weet nog niet of ik vandaag weer een test doe of wacht tot morgen...
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Ik zou gewoon blijven testen nu Koffieleut. En ach, zo duur zijn die dingen toch niet? Welke heb je?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Ik zou gewoon blijven testen nu Koffieleut. En ach, zo duur zijn die dingen toch niet? Welke heb je?
Ik heb ze van sensitest. Idd zo duur zijn ze niet en ik heb er (geloof ik) 12. Dus ik kan nog even vooruit.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Koffieleut schreef:Muppetje schreef:Ik zou gewoon blijven testen nu Koffieleut. En ach, zo duur zijn die dingen toch niet? Welke heb je?
Ik heb ze van sensitest. Idd zo duur zijn ze niet en ik heb er (geloof ik) 12. Dus ik kan nog even vooruit.
Dan zou ik gewoon volhouden nu...
Muppetje- Ratel
Niks geen zwangerschapskwaaltjes, ben gisteren ongesteld geworden. Ik voelde het al aankomen.
Jammer hoor, weer een nieuwe ronde in.
Jammer hoor, weer een nieuwe ronde in.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Balen Smooch!
Muppetje- Ratel
Wanneer is hcg eigenlijk weer uit je lichaam na een miskraam? Ben best benieuwd, maar heb eigenlijk geen zin om te testen...
Muppetje- Ratel
Koffieleut, ik zou ook gewoon blijven testen hoor. Hij kan zomaar ineens snel donkerder worden.
Smooch, wat balen zeg
Muppetje, snap dat je geen verwachtingen wilt hebben hoor, maar daarom hoop ik nog wel voor je dat alles goed is dan
Ik denk dat het overigens wel van persoon tot persoon verschillt wanneer het HCG uit je lichaam is.
Smooch, wat balen zeg
Muppetje, snap dat je geen verwachtingen wilt hebben hoor, maar daarom hoop ik nog wel voor je dat alles goed is dan
Ik denk dat het overigens wel van persoon tot persoon verschillt wanneer het HCG uit je lichaam is.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Dankje Alyssa!
Muppetje- Ratel
Hallo Meiden,
@ Smooch, wat balen meid
@ Muppet, verschilt per persoon. Ik had na een week alweer een negatieve test maar was dan ook een spontane miskraam. Weet niet hoelang het duurt na een curretage.
@ Koffieleut, ik had ook bijna de hele cyclus door een licht streepje maar die wordt ook van de een op de andere dag opeens donker. Dus zou ook doortesten als ik jou was.
@ all, hier gaat het nog steeds niet echt lekker. Hoofdpijn en vlagen van misselijkheid, voel me niet mezelf. Maar blijken ook bijwerkingen van de medicatie te kunnen zijn.
@ Smooch, wat balen meid
@ Muppet, verschilt per persoon. Ik had na een week alweer een negatieve test maar was dan ook een spontane miskraam. Weet niet hoelang het duurt na een curretage.
@ Koffieleut, ik had ook bijna de hele cyclus door een licht streepje maar die wordt ook van de een op de andere dag opeens donker. Dus zou ook doortesten als ik jou was.
@ all, hier gaat het nog steeds niet echt lekker. Hoofdpijn en vlagen van misselijkheid, voel me niet mezelf. Maar blijken ook bijwerkingen van de medicatie te kunnen zijn.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Balen Amber
Ik heb ook enorme hoofdpijn
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Balen Amber
Voor jou ook balen!
Hoe voel je je verder meis?
Amber-- Ratel
Da's niet leuk Amber
Ik ben ook ziek, buikgriep. Het heerst weer enorm.
Ik ben ook ziek, buikgriep. Het heerst weer enorm.
Alyssa- Prater
amber22 schreef:Muppetje schreef:Balen Amber
Voor jou ook balen!
Hoe voel je je verder meis?
Het ene moment beter dan het andere, maar over het algemeen steeds een beetje beter. Lichamelijk gaat het ook nog niet top, irritant is dat, maar goed, komt wel.
Muppetje- Ratel
Alyssa beterschap
Muppetje- Ratel
@ Alyssa, jij ook al, het heerst echt inderdaad. Beterschap!
@ Muppet, fijn dat het stapje voor stapje beter gaat!
@ Muppet, fijn dat het stapje voor stapje beter gaat!
Amber-- Ratel
Ik was trouwens toch zo gefrustreerd over hoe sloom het internet op mijn mobiel was op onze meeting? Blijkt dat mijn man een of ander vinkje had uitgezet toen weer naar Denemarken gingen, ivm de kosten. Heeft ie het niet weer aangezet, en ik weet helemaal niet hoe dat allemaal werkt. Was al helemaal boos op Vodafone, haha.
Maar het werkt weer goed, jeeeej
Maar het werkt weer goed, jeeeej
Muppetje- Ratel
Haha, dat hij daar nu ook nog mee komt dat hij iets had uitgevinkt
Mijn vriend heeft dat ook bij zijn Iphone, als wij op vakantie gaan vinkt hij altijd het vakje van "3G" uit, dat is blijkbaar datgene waarmee je overal kan internetten, maar als je dat in het buitenland doet, is het een duur grapje.
Mijn vriend heeft dat ook bij zijn Iphone, als wij op vakantie gaan vinkt hij altijd het vakje van "3G" uit, dat is blijkbaar datgene waarmee je overal kan internetten, maar als je dat in het buitenland doet, is het een duur grapje.
Alyssa- Prater
Hahah muppet, handig van je man!
Amber-- Ratel
Nou, handig he. Ik was best een beetje pissig. Ja zegt ie heel droog, ik dacht dat ik daar allang gekeken had. Dat is het eerste waar je kijkt met zoiets. Ja, duidelijk
En nou wil ik helemaal niet als een verslaafde overkomen, maar dat ben ik wel een beetje , dus leuk vond ik het niet dat het niet werkte
En nou wil ik helemaal niet als een verslaafde overkomen, maar dat ben ik wel een beetje , dus leuk vond ik het niet dat het niet werkte
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Nou, handig he. Ik was best een beetje pissig. Ja zegt ie heel droog, ik dacht dat ik daar allang gekeken had. Dat is het eerste waar je kijkt met zoiets. Ja, duidelijk
Ik krijg zondag mijn nieuwe telefoon en volgens mij ben ik nu al verslaafd haha
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Nou, handig he. Ik was best een beetje pissig. Ja zegt ie heel droog, ik dacht dat ik daar allang gekeken had. Dat is het eerste waar je kijkt met zoiets. Ja, duidelijk
Ik krijg zondag mijn nieuwe telefoon en volgens mij ben ik nu al verslaafd haha
Ja het is echt erg, maar ik vind het zo fijn. Je kan er ook mee bellen, maar dat doe ik nog het minste
Muppetje- Ratel
Beterschap meiden!
Ik ben gewoon aan het werk, was een kort nachtje in elk geval... :S
Ik ben gewoon aan het werk, was een kort nachtje in elk geval... :S
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Weet je al welke je neemt Amber?
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Weet je al welke je neemt Amber?
waarschijnlijk de samsung galaxy. Maar welke daarvan weet ik nog niet. Ik neig naar de ace, die is wat kleiner dan de S, S2. Mijn zus heeft die ook en mee op internet geweest en werkte erg fijn.
Amber-- Ratel
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: