Voor een kindje in 2011!
+34
Antibes
Linnie1985
bolus26
Creabea_28
Jazzlyn
Clapperdie
Mysterious
Aimee
joyce0606
nillis
kellebel
Lejow
L!ND@
Elmo
Lune
slaatje
snoezel
Caresses
Triesje1983
Alyssa
Laced
Paper Crown
Koffieleut
Weegschaal
Amber-
smooch
S@nneke
Jelin
Viva
CCC
Jasmine
Muppetje
Ugly Betty
Happy
38 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Ik had al een paar dagen geleden ongesteld moeten worden, het enige wat ik heb is oud bloed...
En hoe gek ook keb niet gesport ofzo niks raars gedaan, maar toch een rare spierpijn in mijn buik:S
En hoe gek ook keb niet gesport ofzo niks raars gedaan, maar toch een rare spierpijn in mijn buik:S
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Amber, ook hier even een knuffel zo ontzettend jammer wel fijn van je lf natuurlijk.
Gast- Gast
Dankjewel meiden!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Hallo Meiden,
Hoe is het met iedereen?
Ik heb vanochtend bloed laten prikken en de gyn gebeld. Ik word woensdag terug gebeld over hoe nu verder.
Hoe is het met iedereen?
Ik heb vanochtend bloed laten prikken en de gyn gebeld. Ik word woensdag terug gebeld over hoe nu verder.
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Hallo Meiden,
Hoe is het met iedereen?
Hoi,
Alles gaat prima, hoewel ik me al een paar dagen raar voel. Spierpijn in mijn buik en ipv ongesteld worden heb ik alleen maar oud bloed.
Heb vannochtend getest, maar helaas negatief.
Waarom heb je bloed geprikt als ik vragen mag?
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
amber22 schreef:Hallo Meiden,
Hoe is het met iedereen?
Meer mij gaat het op zich wel aardig, alleen zou ik vandaag twaalf weken zijn en wilde ik het op werk vertellen, dus dat is wel een beetje moeilijk en confronterend
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje
Linnie jammer dat je test negatief was!
Amber, gaan ze op basis van de bloedtest kijken naar de medicijnen?
Linnie jammer dat je test negatief was!
Amber, gaan ze op basis van de bloedtest kijken naar de medicijnen?
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Balen voor de meiden die ongesteld zijn geworden .
Hier gaat het zo zijn gangetje. Heb nu 2 dagen vrij. Sinterklaas was hier heel geslaagd. Mijn dochter is goed verwend en weet van gekkigheid niet waarmee ze wilt spelen . Ook ik ben lief geweest dit jaar, heb namelijk een senseo gekregen van mijn man inclusief koffiepads. Ben er super blij mee, maar moet er wel aan wennen. Ben de filterkoffie gewend namelijk. Maar moet eerst mijn pakken nog opmaken.
Als het goed is zou rond deze dagen mijn ei moeten zijn, maar geen idee vanwege de onregelmatigheid in mijn cyclussen, dus we wachten af.
Hier gaat het zo zijn gangetje. Heb nu 2 dagen vrij. Sinterklaas was hier heel geslaagd. Mijn dochter is goed verwend en weet van gekkigheid niet waarmee ze wilt spelen . Ook ik ben lief geweest dit jaar, heb namelijk een senseo gekregen van mijn man inclusief koffiepads. Ben er super blij mee, maar moet er wel aan wennen. Ben de filterkoffie gewend namelijk. Maar moet eerst mijn pakken nog opmaken.
Als het goed is zou rond deze dagen mijn ei moeten zijn, maar geen idee vanwege de onregelmatigheid in mijn cyclussen, dus we wachten af.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
@ Muppet, ook hier een dikke !!!!!
@ Linnie, jammer van je test.
Ik loop bij de gyn en er is bloed geprikt om bepaalde waardes te controleren, geen idee eigenlijk wat precies haha.
Moest op cyclusdag 2 á 3.
@ Ugly betty, zie hierboven. Het is niet om naar de medicatie te kijken. Maar die hebben zijn werk goed gedaan. Mijn lf is van 8/9 naar 14/15 gegaan. Heb woensdag telefonisch consult en hoop dat ik ze deze maand weer krijg.
@ Jelin, wat is Sinterklaas lief voor je geweest!
@ Linnie, jammer van je test.
Ik loop bij de gyn en er is bloed geprikt om bepaalde waardes te controleren, geen idee eigenlijk wat precies haha.
Moest op cyclusdag 2 á 3.
@ Ugly betty, zie hierboven. Het is niet om naar de medicatie te kijken. Maar die hebben zijn werk goed gedaan. Mijn lf is van 8/9 naar 14/15 gegaan. Heb woensdag telefonisch consult en hoop dat ik ze deze maand weer krijg.
@ Jelin, wat is Sinterklaas lief voor je geweest!
Amber-- Ratel
Muppetje: dat lijkt me een moeilijke dag. Ik probeerde zo snel mogelijk te 'vergeten' wanneer ik precies hoeveel weken zou zijn geweest, want het zijn zulke rotmomenten .
Amber: jammer, jammer, jammer! Dan wordt vast volgende maand jouw maand met die medicijnen.
Amber: jammer, jammer, jammer! Dan wordt vast volgende maand jouw maand met die medicijnen.
Gast- Gast
@ Linnie, wat balen, maar houd het in de gaten, als je niet echt ongesteld gaat worden kun je altijd later nog testen.
@ Muppetje, veel sterkte
@ jelin, fijn dat sinterklaas ook wat voor jou had meegenomen.
@ Amber, jammer dat je ongi bent geworden. Wat houden die bloedwaardes precies in. Ik heb er geen verstand van.
@ all, hier is de ongi weer bijna afgelopen en gaan we voor een eerste officiele ronde. Heb voor volgend jaar de verzekering wat opgehoogd, stel dat we kraamzorg nodig hebben. Verder hebben we hier gisteren ook sinterklaas gevierd. Was super leuk en T was zo blij met haar kado's. Was al genieten alleen om haar gezichtje te zien. Verder zit ik in een sollicitatieprocedure van het werk om interne trainer te worden en ik mag door voor een tweede gesprek. Dus spannend. Deze is 20 dec.
Allemaal fijne dag.
@ Muppetje, veel sterkte
@ jelin, fijn dat sinterklaas ook wat voor jou had meegenomen.
@ Amber, jammer dat je ongi bent geworden. Wat houden die bloedwaardes precies in. Ik heb er geen verstand van.
@ all, hier is de ongi weer bijna afgelopen en gaan we voor een eerste officiele ronde. Heb voor volgend jaar de verzekering wat opgehoogd, stel dat we kraamzorg nodig hebben. Verder hebben we hier gisteren ook sinterklaas gevierd. Was super leuk en T was zo blij met haar kado's. Was al genieten alleen om haar gezichtje te zien. Verder zit ik in een sollicitatieprocedure van het werk om interne trainer te worden en ik mag door voor een tweede gesprek. Dus spannend. Deze is 20 dec.
Allemaal fijne dag.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Dat probeer ik ook wel hoor Twellie, Maarja, vertellen met Sinterklaas leek me zo leuk dat ik dat niet snel vergeet
Muppetje- Ratel
@ Amber; Echt balen zeg!
@ Muppetje;
@ Muppetje;
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Muppetje schreef:Dat probeer ik ook wel hoor Twellie, Maarja, vertellen met Sinterklaas leek me zo leuk dat ik dat niet snel vergeet
Ja dat is zeker moeilijk. Ik had bij mijn eerste miskraam het aantal weken dat ik zwanger zou zijn op allerlei plekken op de kalender geschreven, dus dat ging ook niet zo goed met vergeten wanneer ik hoe lang zwanger zou zijn.
Ik hoop dat de pilletjes hun werk goed doen en dat je snel weer aan de Clomid kunt.
Gast- Gast
Twellie schreef:Muppetje schreef:Dat probeer ik ook wel hoor Twellie, Maarja, vertellen met Sinterklaas leek me zo leuk dat ik dat niet snel vergeet
Ja dat is zeker moeilijk. Ik had bij mijn eerste miskraam het aantal weken dat ik zwanger zou zijn op allerlei plekken op de kalender geschreven, dus dat ging ook niet zo goed met vergeten wanneer ik hoe lang zwanger zou zijn.
Ik hoop dat de pilletjes hun werk goed doen en dat je snel weer aan de Clomid kunt.
Dat hoop ik ook, vorige keer hielpen ze goed. Moet er nog acht...
Muppetje- Ratel
@ Muppet: hoop dat je je vandaag wat beter voelt. Hoe gaat het nu op je werk?
@ Amber en UB: balen dat jullie ongesteld zijn geworden.
Hier gaat het best oke allemaal. Wel een beetje last van gevoelige borsten, maar dat is waarschijnlijk alleen maar omdat ik het graag wil Ben nu vooral benieuwd wat mijn cyclus gaat doen. Als het goed is word ik donderdag ongesteld, dus nog even afwachten. Fijne dag allemaal.
@ Amber en UB: balen dat jullie ongesteld zijn geworden.
Hier gaat het best oke allemaal. Wel een beetje last van gevoelige borsten, maar dat is waarschijnlijk alleen maar omdat ik het graag wil Ben nu vooral benieuwd wat mijn cyclus gaat doen. Als het goed is word ik donderdag ongesteld, dus nog even afwachten. Fijne dag allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Het gaat vandaag eindelijk best goed Slaatje
Muppetje- Ratel
@ Muppet, dat is mooi, ben bij dat te horen :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Hoi allen, ik post in het 2012 topic maar het is nog 2011 dus vandaar ook even hier....ik kan volgende week eindelijk testen. Ik voel wel vanalles, maar voel vanalles ook niet en wil het natuurlijk graag...zo spannend.
Gast- Gast
Ik wist helemaal niet dat jullie bezig waren voor een kindje. Wat leeeuk!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
slaatje schreef:@ Muppet, dat is mooi, ben bij dat te horen :-)
Muppetje- Ratel
Muppetje, goed dat het weer goed gaat met je! Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Dankje CKC!
Muppetje- Ratel
Joehoe, hoe is het met iedereen?
Muppetje- Ratel
Hallo muppet!
Hier alles goed! Maar dat weet je al haha.
Voor de rest. Ben vandaag door de gyn gebeld. Moet de komende tijd tot ik zwanger ben elke maand 12dagen vanaf de eisprong de medicatie slikken. Ook waren er van afgelopen maandag al 2 bloedwaarden binnen en die waren goed.
Hoe is het met de rest?
Hier alles goed! Maar dat weet je al haha.
Voor de rest. Ben vandaag door de gyn gebeld. Moet de komende tijd tot ik zwanger ben elke maand 12dagen vanaf de eisprong de medicatie slikken. Ook waren er van afgelopen maandag al 2 bloedwaarden binnen en die waren goed.
Hoe is het met de rest?
Amber-- Ratel
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: