Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een jaar later...

+29
*Lookie*
liesje
Paper Crown
Happydobby
Jazzlyn
woezel
Le Chat Noir
Flower_L
ingrid82
Annie24
Amber-
PapillonRose
_Lana_
Makamba
Creabea_28
koNijntje
Lindsya
Lejow
Monnie
Flip Fluitketel
Bloem86
Muppetje
Parisienne
sharky
L!ND@
Wennes
pindaatje
Tania
blauwwitrood
33 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Een jaar later... Empty Een jaar later...

Bericht  blauwwitrood wo 16 nov 2011 - 1:34

Vanavond is het een jaar geleden dat we erachter kwamen dat de 4e en laatste ICSI-poging mislukt was. Een jaar waarin we moesten leven met het besef dat we nooit (zeg nooit nooit) papa en mama zullen worden. Een jaar waarin we zouden kijken wat we dan wilden gaan doen met ons leven. Een jaar wat zomaar weer voorbij gaat, zonder dat er beslissingen zijn genomen.

Omdat ik hier in topics of PB vaak de vraag krijg hoe het met ons gaat, hierbij een update. Het afgelopen jaar is het ‘gelukkig’ rustig geweest met zwangerschappen/bevallingen/confrontaties om ons heen, dus dat heeft het ietsje ‘makkelijker’ gemaakt. In de toekomst zal dit ongetwijfeld anders zijn. We hebben gepraat met een psycholoog, maar ik had niet echt het idee dat ze mij begreep. Ze vond het eerder logisch dat we het er moeilijk mee hadden, het was nog maar zo kort geleden.. Al gauw gingen de gesprekken over hele andere dingen en ben ik er mee gestopt. Verder heeft mijn gezondheid me behoorlijk in de steek gelaten dit jaar (zo ook op dit moment), mede door de grote hoeveelheden hormonen die ik heb gespoten in de jaren ervoor. Dit gaf dus ook genoeg ‘afleiding’ om niet teveel bij onze kinderwens stil te staan.

Ik merk echter wel dat ik het nu weer wat moeilijker vind. Met festiviteiten als Sint Maarten, Sinterklaas en Kerst merk ik toch dat wij iets missen in het grote feest. Het doet pijn om te zien en horen over ouders die met hun kindjes naar de intocht van Sinterklaas gaan. Dat is iets waar wij ook elk jaar op hoopten voor het komende jaar, nu weten we dat dat niet meer gaat. De hoop is ons ontnomen en er komt niets voor terug...

Op het forum heb ik in de afgelopen jaren fijne vriendschappen gevonden, iets waar ik heel erg blij mee ben. Meiden die in hetzelfde schuitje zitten/zaten en begrijpen hoe ik me voel. Meiden waarvoor ik oprecht blij ben dat ze na zoveel MMM-ellende zwanger zijn geworden en een kindje hebben gekregen. Meiden die helaas nog in de MMM zitten en die ik het zo enorm gun om ook zwanger te raken en waarvan ik ontzettend hoop dat ze niet, net als ons, met lege handen zullen eindigen..
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een jaar later... Empty Re: Een jaar later...

Bericht  Tania wo 16 nov 2011 - 1:37

Ik kan me niet eens een beetje voorstellen hoe jullie je moeten voelen. Het lijkt me zo moeilijk om intens verdrietig te zijn over iets waar je zelf niks aan kunt veranderen. hug

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een jaar later... Empty Re: Een jaar later...

Bericht  pindaatje wo 16 nov 2011 - 1:39

Tania schreef:Ik kan me niet eens een beetje voorstellen hoe jullie je moeten voelen. Het lijkt me zo moeilijk om intens verdrietig te zijn over iets waar je zelf niks aan kunt veranderen. hug

+1, hug

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een jaar later... Empty Re: Een jaar later...

Bericht  Wennes wo 16 nov 2011 - 1:40

Meis, wat knap dat je ons iets laat weten. Ik dacht gisteren nog aan je!
Ik vind het echt heel erg voor jullie dat jullie wens (nog) niet vervuld kan worden en jullie daar veel verdriet van hebben. Het is jullie echt zo gegund. Jullie hebben er zoveel voor over gehad en nu nog voor over.
Wat vervelend om te horen dat je lichaam je in de steek laat. Hopelijk kan het zich herstellen en kun je je weer fijn voelen.
Ik hoop dat jullie wens alsnog in vervulling zal gaan, op welke manier dan ook.
Sterkte en een dikke hug
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een jaar later... Empty Re: Een jaar later...

Bericht  L!ND@ wo 16 nov 2011 - 1:40

Tania schreef:Ik kan me niet eens een beetje voorstellen hoe jullie je moeten voelen. Het lijkt me zo moeilijk om intens verdrietig te zijn over iets waar je zelf niks aan kunt veranderen. hug

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. Ik wil je even een hele dikke knuffel komen geven hug en stiekem hoop ik nog steeds op een wondertje voor jullie.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een jaar later... Empty Re: Een jaar later...

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 1:41

Lieverd.. hug voor jou!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een jaar later... Empty Re: Een jaar later...

Bericht  sharky wo 16 nov 2011 - 1:45

lieverd, zijn we alweer een jaar verder ongelofelijk. Ik lees je bericht met tranen in mijn ogen, je bent zo'n mooi persoon ik gun het jou zo hard. Ik heb even mogen 'snuffelen' hoe moeilijk het is als je allergrootste wens niet vervuld wil worden en mijn verdriet is maar half jouw verdriet geweest. De moeilijke periode breekt weer aan, weer een tijd met lege handen, terwijl iedereen om je heen geniet.. Meer dan een superdikke knuffel geven en zeggen dat ik er altijd voor je ben kan ik helaas niet. Ik zou zo graag iets willen kunnen doen om jouw verdriet weg te nemen.

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een jaar later... Empty Re: Een jaar later...

Bericht  Parisienne wo 16 nov 2011 - 1:48

Een dikke knuffel! hug Ik hoop ook dat jullie wens toch ooit, op welke manier en in welke vorm dan ook, vervuld mag worden.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een jaar later... Empty Re: Een jaar later...

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 1:56

Eens met iedereen hierboven!
Ik hoop echt dat jullie wens hoe dan ook ooit vervuld wordt, want een welkomer thuis is er denk ik nergens anders te vinden voor een kindje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een jaar later... Empty Re: Een jaar later...

Bericht  Muppetje wo 16 nov 2011 - 1:59

Weet niet goed wat ik moet zeggen, hele dikke knuffel hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een jaar later... Empty Re: Een jaar later...

Bericht  Bloem86 wo 16 nov 2011 - 2:01

Parisienne schreef:Een dikke knuffel! hug Ik hoop ook dat jullie wens toch ooit, op welke manier en in welke vorm dan ook, vervuld mag worden.

+1! hug
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een jaar later... Empty Re: Een jaar later...

Bericht  Flip Fluitketel wo 16 nov 2011 - 2:37

Parisienne schreef:Een dikke knuffel! hug Ik hoop ook dat jullie wens toch ooit, op welke manier en in welke vorm dan ook, vervuld mag worden.
+1
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een jaar later... Empty Re: Een jaar later...

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 2:49

Een hug voor jullie! Wat moet het ontzettend moeilijk voor jullie zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een jaar later... Empty Re: Een jaar later...

Bericht  Monnie wo 16 nov 2011 - 3:04

Ik kan me alleen maar bij bovenstaande aansluiten. Ik hoop echt dat jullie wens ooit nog eens vervuld zal worden hug

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een jaar later... Empty Re: Een jaar later...

Bericht  Lejow wo 16 nov 2011 - 3:21

Monnie schreef:Ik kan me alleen maar bij bovenstaande aansluiten. Ik hoop echt dat jullie wens ooit nog eens vervuld zal worden hug

+1 het is jullie zo gegund!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Een jaar later... Empty Re: Een jaar later...

Bericht  Lindsya wo 16 nov 2011 - 3:33

Ik weet een gedeelte hoe je voel op dit moment. Ik had het je zo erg gegund en nog steeds hoop ik voor jullie dat er een wonder gebeurd. We hebben ook af en toe een PB naar elkaar gestuurd en je mag me altijd een PB sturen. Ik wil je een hele dikke hug geven.

Groetjes


Laatst aangepast door Lindsya op wo 16 nov 2011 - 3:40; in totaal 1 keer bewerkt
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Een jaar later... Empty Re: Een jaar later...

Bericht  koNijntje wo 16 nov 2011 - 3:38

Puggle schreef:Een hug voor jullie! Wat moet het ontzettend moeilijk voor jullie zijn!

+1, hug
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een jaar later... Empty Re: Een jaar later...

Bericht  Creabea_28 wo 16 nov 2011 - 3:44

Lejow schreef:
Monnie schreef:Ik kan me alleen maar bij bovenstaande aansluiten. Ik hoop echt dat jullie wens ooit nog eens vervuld zal worden hug

+1 het is jullie zo gegund!

+1, heel veel sterkte en ik hoop dat het jullie ooit nog gegund is
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een jaar later... Empty Re: Een jaar later...

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 3:45

Ik denk inderdaad nog vaak aan je BlauwWitRood, al vraag ik er maar niet elke keer na omdat ik niet weet of je dat wel prettig vindt. Kan me voorstellen dat je nog lang niet aan het eind van het verwerkingsproces zit, voor de rest weet ik ook niet zoveel te zeggen wat iets toevoegt, behalve dat ik echt met je / jullie meeleef hug .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een jaar later... Empty Re: Een jaar later...

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 3:46

Lieverd toch, is dat 'alweer' een jaar geleden, wat vliegt de tijd voorbij al zal de tijd voor jullie misschien niet voorbij zijn gevlogen. Na jaren proberen zwanger te worden staan jullie nog steeds met lege handen, ik kan mij jullie intense verdriet niet voorstellen want dat moet ontzettend groot zijn. De juiste woorden weet ik niet goed tegen je te zeggen, niets zal jou/jullie gevoel dekken. Wel wil ik je een dikke knuffel geven hug weet dat ik in sommige situatie's vaak aan jullie heb gedacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een jaar later... Empty Re: Een jaar later...

Bericht  Makamba wo 16 nov 2011 - 3:47

pindaatje schreef:
Tania schreef:Ik kan me niet eens een beetje voorstellen hoe jullie je moeten voelen. Het lijkt me zo moeilijk om intens verdrietig te zijn over iets waar je zelf niks aan kunt veranderen. hug

+1, hug

+2 hug hug
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een jaar later... Empty Re: Een jaar later...

Bericht  _Lana_ wo 16 nov 2011 - 4:01

Ah lieverd, is dat alweer een jaar geleden?
Ik denk heel vaak aan je! En wil je even een heeeeele dikke hug geven. Ik heb veel bewondering voor je, je bent zo'n sterk persoon, ook hoe je met je gezondheid omgaat. Ik gun het je zoooo erg en hoop met heel mijn hart dat er een wondertje gebeurt. xxxx
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een jaar later... Empty Re: Een jaar later...

Bericht  PapillonRose wo 16 nov 2011 - 4:15

hug hug hug
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Een jaar later... Empty Re: Een jaar later...

Bericht  Amber- wo 16 nov 2011 - 4:30

hug hug
Weet verder niet goed wat ik moet zeggen.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een jaar later... Empty Re: Een jaar later...

Bericht  Annie24 wo 16 nov 2011 - 4:48

Ik sluit me bij de rest aan Embarassed

Met nog een kleine aanvulling:
Alweer een jaar geleden! Ik kan het me nog herinneren als de dag van gister, maar toch lijkt het ook alweer zo lang geleden dat we het slechte nieuws hoorden dat de laatste behandeling mistlukt was. We hebben zó hard voor je geduimd en zó hard aan je gedacht, maar helaas mocht het voor jullie niet zo zijn.

We zijn begonnen op het oude forum, in het oude 'meiden die moeilijk zwanger kunnen worden topic'. We hebben gelachen, maar ook gehuild. We hebben goed nieuws met elkaar gedeeld, maar ook slecht nieuws. Ondanks dat we allemaal niet bij elkaar om de hoek wonen proberen we elkaar zoveel mogelijk te steunen en leven we met elkaar mee.

Lieve schat, je bent een hele sterke vrouw en ik heb dan ook ontzettend veel respect voor je hoe je in het leven staat.

Een heeeeeeeeeeeeeleeeeeeeeeeee dikke hug

ik ben vast nog de helft vergeten van wat ik wil zeggen, maar je snapt me wel
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een jaar later... Empty Re: Een jaar later...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum