2 jaar en de box?
+8
PapillonRose
Annie24
Tania
Purpleflower
Liadan
meisje
duckie
mauwmauw
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
2 jaar en de box?
Wij hebben vandaag te horen gekregen dat we onze hypotheek krijgen,en we dus in oktober groter wonen.Op dit moment wonen wij erg klein,maar hebben nog wel de box staan,omdat als wij naar de wc moeten we buitenom naar onze wc moeten en V dan in de box gaat.Maar als we groter wonen hebben we de douche en wc binnen en dan hoeft V dus niet de box in,Het enigste wat dan nog in de schuur staat(en we dus buitenom moeten)is voor de was.Nu was mijn vraag wat zouden jullie doen in deze situatie de box nog laten staan of eruit doen en een andere oplossing zoeken waar V te laten als ik even een was in de machine moet doen of in de droger.Tegen de tijd dat dit speelt zal V 2 jaar zijn of bijna worden.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Re: 2 jaar en de box?
Ik zou de box weg doen.
Hier loopt mijn dochter ook vaak mee als ik naar buiten ga. Of ze blijft gewoon binnen.
Ook als ik naar boven ben laat ik haar gerust beneden.
Hier loopt mijn dochter ook vaak mee als ik naar buiten ga. Of ze blijft gewoon binnen.
Ook als ik naar boven ben laat ik haar gerust beneden.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
ik zou de box er uit doen denk ik... als ik hier de was moet doen dan neem ik haar mee naar zolder waar ze ook wat speelgoed heeft staan of met de wasknijpers aan het spelen is of als ze heel grappig is net zo hard de sokken weer van de lijn plukt maar ik doe het ook vaak als ze smiddags ligt te slapen dus je zou het ook kunnen doen als V evt op bed ligt...
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik zou de box niet meer neerzetten, maar ik wil de box sowieso bij ons binnenkort ook opruimen want onze zoon zit er de laatste tijd helemaal niet meer in. Als ik was op moet hangen dan gaat hij gewoon mee en bij veel andere dingen ook.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
ik zou de box nog even neer zetten, en hem laten wennen aan even alleen in de kamer zijn als jij even naar de wc gaat enz.
Als het goed gaat de box eruit. Hij kan toch even mee lopen als je de was er in doet?
En super dat het nu eindelijk door gaat!
Als het goed gaat de box eruit. Hij kan toch even mee lopen als je de was er in doet?
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Ligt eraan, vindt hij het ook nog leuk om in de box te spelen? Mijn zoontje vond dit nog heel fijn en de enige reden waarom hij er nu niet meer ingaat is omdat hij weer omhoog staat voor M. Maar hij vraagt nogsteeds wel is of hij erin mag. Als je zoontje het zelf niks meer vindt zou ik de box wegdoen en hem gewoon meenemen als je naar de wasmachine loopt.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ja we zijn alles bij elkaar 2,5 jaar bezig geweest.Purpleflower schreef:ik zou de box nog even neer zetten, en hem laten wennen aan even alleen in de kamer zijn als jij even naar de wc gaat enz.
Ik neig zelf naar de box weg doen,maar aan de andere kant op moment is hij nog erg van op de bank klimmen en staan op de bank(iets wat ik liever niet heb en al helemaal niet als hij alleen is)maar goed het duurt ook nog 3 maanden.
mauwmauw- Kletskop
Het enige wat hij doet in de box is alles eruit gooien inclusief boxkleed en dan lopen piepen dat alles eruit is...Dus nee ik niet dat hij het erg leuk vind,maar huilt niet.Tania schreef:Ligt eraan, vindt hij het ook nog leuk om in de box te spelen? Mijn zoontje vond dit nog heel fijn en de enige reden waarom hij er nu niet meer ingaat is omdat hij weer omhoog staat voor M. Maar hij vraagt nogsteeds wel is of hij erin mag. Als je zoontje het zelf niks meer vindt zou ik de box wegdoen en hem gewoon meenemen als je naar de wasmachine loopt.
mauwmauw- Kletskop
mauwmauw schreef:Het enige wat hij doet in de box is alles eruit gooien inclusief boxkleed en dan lopen piepen dat alles eruit is...Dus nee ik niet dat hij het erg leuk vind,maar huilt niet.Tania schreef:Ligt eraan, vindt hij het ook nog leuk om in de box te spelen? Mijn zoontje vond dit nog heel fijn en de enige reden waarom hij er nu niet meer ingaat is omdat hij weer omhoog staat voor M. Maar hij vraagt nogsteeds wel is of hij erin mag. Als je zoontje het zelf niks meer vindt zou ik de box wegdoen en hem gewoon meenemen als je naar de wasmachine loopt.
Haha nee dat klinkt niet alsof hij er nog plezier in heeft
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Denk dat het aan je zoontje ligt en hoe zich gedraagt buiten de box als jij eventjes weg bent.
Ik moet naar de schuur om de was te doen en hier is de box ook weg. Y. heeft eigenlijk alleen de 1e paar maanden maar in de box gelegen en daarna fungeerde hij meer als speelgoedopslag Ik loop in de keuken de deur uit en sta met 2 stappen in de schuur (zit aan het huis vast) Stop de was in de machines en ben met 2 stappen weer binnen.
Meestal staat Y. bij de deur te wachten en kijkt hij door het raam naar wat ik aan het doen ben, maar ik heb hem ook al 2x op het tv meubel aangetroffen
Vandaar dat ik nu de was doe als hij op bed ligt of als mijn vriend thuis is. Ik vind het geen fijn idee dat hij nu doorheeft hoe hij op het tv meubel moet klimmen. Straks valt hij er af in die paar minuten dat ik bij de wasmachine sta.
Naar de wc gaat Y. trouwens altijd gezellig mee De badkamer zit aan de keuken vast en daar is ook het toilet. De deur staat eigenlijk altijd open omdat er een wasrekje aanhangt. Hij komt dus altijd gezellig even buurten.
Ik moet naar de schuur om de was te doen en hier is de box ook weg. Y. heeft eigenlijk alleen de 1e paar maanden maar in de box gelegen en daarna fungeerde hij meer als speelgoedopslag Ik loop in de keuken de deur uit en sta met 2 stappen in de schuur (zit aan het huis vast) Stop de was in de machines en ben met 2 stappen weer binnen.
Meestal staat Y. bij de deur te wachten en kijkt hij door het raam naar wat ik aan het doen ben, maar ik heb hem ook al 2x op het tv meubel aangetroffen
Vandaar dat ik nu de was doe als hij op bed ligt of als mijn vriend thuis is. Ik vind het geen fijn idee dat hij nu doorheeft hoe hij op het tv meubel moet klimmen. Straks valt hij er af in die paar minuten dat ik bij de wasmachine sta.
Naar de wc gaat Y. trouwens altijd gezellig mee De badkamer zit aan de keuken vast en daar is ook het toilet. De deur staat eigenlijk altijd open omdat er een wasrekje aanhangt. Hij komt dus altijd gezellig even buurten.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ik zou de box eruit doen. Hier is hij er al een tijdje uit en ik heb hem ook niet gemist. Bepaalde dingen kan ik gewoon doen als ze in de woonkamer is, bijvoorbeeld in de keuken kan ik mijn gang gaan en zie ik haar nog gewoon. En bepaalde dingen doe ik als zij op bed ligt, dat zou je ook nog kunnen proberen als dat uitkomt.
Wat ik ook nog weleens doe als ik echt even iets moet doen waarbij ik zeker wil weten dat ik haar ergens veilig voor een kort moment alleen kan laten, is haar even in haar ledikantje zetten. Komt bijna niet voor, maar is toch even handig die enkele keer dat ik het nodig heb.
Wat ik ook nog weleens doe als ik echt even iets moet doen waarbij ik zeker wil weten dat ik haar ergens veilig voor een kort moment alleen kan laten, is haar even in haar ledikantje zetten. Komt bijna niet voor, maar is toch even handig die enkele keer dat ik het nodig heb.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Rejoy. schreef:ik zou de box eruit doen.
+1
wij hebben hier de box al weg gezet toen hij 1 jaar werd.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Ik zou de box ook gewoon weg doen. Als het straks alleen om de was gaat zou ik andere momenten zoeken om de was te doen, bijvoorbeeld als V. slaapt of als je man/vriend thuis is.
De tip van PapillonRose van het ledikantje vind ik ook een goede, die zou ik zeker onthouden!
De tip van PapillonRose van het ledikantje vind ik ook een goede, die zou ik zeker onthouden!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
De box eruit!
Mijn zoontje speelt regelmatig zelf beneden als ik even wat moet doen, voor een paar min kan dat best.
Mijn zoontje speelt regelmatig zelf beneden als ik even wat moet doen, voor een paar min kan dat best.
Gast- Gast
Box eruit en je zoon even meenemen als je de was gaat doen bv.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Wat fijn Mauwmauw! Gefeliciteerd!
Wij hebben de box nog gebruikt tot Tomas ruim 2,5 was. Hij vond het altijd een lekker rustmomentje. Hij vroeg zelfs of hij erin mocht. Nu heeft hij dat soort momentjes nog steeds, maar dan op zijn kamer.
Ben nu wel heel benieuwd waar jullie gaan wonen trouwens!
Wij hebben de box nog gebruikt tot Tomas ruim 2,5 was. Hij vond het altijd een lekker rustmomentje. Hij vroeg zelfs of hij erin mocht. Nu heeft hij dat soort momentjes nog steeds, maar dan op zijn kamer.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
we blijven gewoon op ons eigen adres...krot eraf ons paleisje erop.Filoria schreef:Wat fijn Mauwmauw! Gefeliciteerd!
mauwmauw- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: