Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

1 jaar

4 plaatsers

Ga naar beneden

1 jaar Empty 1 jaar

Bericht  Blue flower ma 12 dec 2011 - 1:44

Zaterdag was dan de grote dag. R werd 1 jaar.
Het jaar is echt omgevlogen, en we hebben een leuke dag gehad, R vond de drukte iets minder en moest ook wel veel huilen daardoor maar de kadootjes vond hij erg leuk. De taart vond hij in het begin helemaal spannend gek mar hij is uiteindelijk helemaal los gegaan Very Happy Toen alle visite weg was heeft hij heerlijk zitten spelen.

*foto's weg*


Laatst aangepast door Blue flower op ma 12 dec 2011 - 9:35; in totaal 1 keer bewerkt
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 jaar Empty Re: 1 jaar

Bericht  frolic ma 12 dec 2011 - 1:49

Oh heerlijk he zo'n eerste verjaardag ! Gefeliciteerd nog !!

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

1 jaar Empty Re: 1 jaar

Bericht  Pussycat ma 12 dec 2011 - 1:50

oow wat leuk haha nog gefeliciteerd. Had je het nog moeilijk op de dag zelf? Hier is het ook al bijna zover.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 jaar Empty Re: 1 jaar

Bericht  Blue flower ma 12 dec 2011 - 1:56

Dank jullie wel!

Ík had verwacht dat ik het heel moeilijk zou vinden maar je bent zo ontzettend bezig met je kindje dat je niet eens de kans hebt om er veel aan te denken, gelukkig. Om 15.13 toen hij er echt was en niks deed had ik het wel even slecht... maar ik heb het bij 1 traan kunnen houden Wink Daarentegen vandaag heb ik het wel weer lastig, dit was de dag dat ze vorig jaar kwamen vertellen dat het misschien allemaal niet zo goed zou zijn met hem, hij was die dag alweer 2x aan de zuurstof geweest en moest hij voor een hersenscan voor hersenbloedingen... dat was wel de meest heftige dag vorig jaar. Maar gelukkig op de dag niet...

Kijk je uit naar de dag Pussycat? Of heb je gemengde gevoelens?
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 jaar Empty Re: 1 jaar

Bericht  Pussycat ma 12 dec 2011 - 2:01

Ach zelf hoeft het van mij allemaal niet zo, maar een 1e jaar is toch wel bijzonder en dan komen de meeste mensen ook nog wel natuurlijk. Maar als je eenmaal bezig bent is het meestal wel weer leuk. Ik vind het alleen erg jammer dat het allemaal zo snel gaat haha dan is ze officieel een jaar oud. Maar denk niet dat ik het moeilijk ga krijgen ofzo. Het enige wat ik liever anders had gezien was dat ik alweer zwanger was hahaha. Wink
Dat wilde ik het liefste voor haar verjaardag, maar ja je kan niet alles hebben hé?
En ach als ik over een paar maanden zwanger ben ofzo dan zit er nog niet veel leeftijd verschil tussen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 jaar Empty Re: 1 jaar

Bericht  Blue flower ma 12 dec 2011 - 2:13

haha, ja dat 1 jaar is echt zo'n stap he?! En de tijd vliegt echt hard voorbij en met een kindje merk je dat alleen maar harder. Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent, zijn jullie al lang bezig? Wij willen in het nieuwe jaar rond juli gaan proberen, maar doordat ik net mijn baan kwijt ben wordt dat misschien wel even opgeschoven.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 jaar Empty Re: 1 jaar

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 2:16

Gefeliciteerd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1 jaar Empty Re: 1 jaar

Bericht  Pussycat ma 12 dec 2011 - 3:29

Ja echt zo balen voor jullie... moet je eerst op groen licht wachten en dan ben je ineens je baan kwijt hug
Hopelijk komt voor jullie ook alles op z'n pootjes terecht.

Dat 1 jaar is ook wel een stap ja. Ik dacht altijd dat het wel mee viel haha, maar het is toch vaak een soort deadline voor verschillende dingen ofzo.

Wij zijn al bezig sinds onze dochter een half jaar is, maar ja mijn cyclus is niet heel regelmatig haha. De laatste keer was wel 26 en zo kort is hij nog nooit geweest dus hopelijk gaat dit zo door.

Edit: Nou ja ''bezig'' als je het zo stelt dan zijn we al bezig sinds de geboorte van onze dochter, want ben nooit meer aan de anticonceptie gegaan. Ook geen condoom o.i.d. De eerste paar maanden wel voorzichtig aan gedaan, maar met 5/6 maanden gezegd van als het nu komt dan is het goed.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 jaar Empty Re: 1 jaar

Bericht  L!ND@ ma 12 dec 2011 - 5:43

Gefeliciteerd!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 jaar Empty Re: 1 jaar

Bericht  Blue flower ma 12 dec 2011 - 9:39

Pussycat schreef:Ja echt zo balen voor jullie... moet je eerst op groen licht wachten en dan ben je ineens je baan kwijt hug
Hopelijk komt voor jullie ook alles op z'n pootjes terecht.

Dat 1 jaar is ook wel een stap ja. Ik dacht altijd dat het wel mee viel haha, maar het is toch vaak een soort deadline voor verschillende dingen ofzo.

Wij zijn al bezig sinds onze dochter een half jaar is, maar ja mijn cyclus is niet heel regelmatig haha. De laatste keer was wel 26 en zo kort is hij nog nooit geweest dus hopelijk gaat dit zo door.

Edit: Nou ja ''bezig'' als je het zo stelt dan zijn we al bezig sinds de geboorte van onze dochter, want ben nooit meer aan de anticonceptie gegaan. Ook geen condoom o.i.d. De eerste paar maanden wel voorzichtig aan gedaan, maar met 5/6 maanden gezegd van als het nu komt dan is het goed.

Ja nou ja we zien wel wat 2012 ons brengen gaat. Vanaf 30 januari zal ik aan de pomp gaan dus ik ben benieuwd het is ieder geval positief.

Wauw! Heerlijk als je de kans en de ruimte heb om zo snel voor een 2de te gaan! Ik hoop echt dat je snel zwanger bent!
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 jaar Empty Re: 1 jaar

Bericht  Pussycat ma 12 dec 2011 - 10:21

Wat lief dat je dat zegt hug
Ik hoop voor jullie natuurlijk hetzelfde. En dat de pomp gelijk goed aan mag slaan. Dat is toch ook wel spannend, maar zeker positief.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 jaar Empty Re: 1 jaar

Bericht  Blue flower di 13 dec 2011 - 0:45

Het is inderdaad heel spannend, ik zit nu al in het hele traject ervan. Ik wordt 27 januari een dag opgenomen en dan moet ik aan de pomp maar dan gewoon een zoutoplossing om alle handelingen te leren en dan 30 januari dan start ik. Heb er gek genoeg zin in. In de hoop dat ik me net zo goed ga voelen als toen ik zwanger was. Heb me toen zo super gevoeld. Dus laten we hopen dat de pomp dat kan bereiken smile
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 jaar Empty Re: 1 jaar

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum