Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

+20
Flower_L
Novalee
Tiara
Happydobby
kwak
meisje
Pien
Printje
Annie24
woezel
Ayla
mickey
*Lookie*
Star007
blondje1313
Floor
JD
studiebol
Supertalentje
joyce0606
24 plaatsers

Pagina 26 van 44 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 35 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's  - Pagina 26 Empty Re: okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 1:13

Ah zo Ayla!
Ze drinkt nu 6x 100 cc, en dat gaat hartstikke goed.
Ik hou me toch nog aan die 6 voedingen, en het schema wat jij zegt volg ik al vanaf dag 1, daar doet ze het prima op. Op den duur zal ze het vanzelf wel aangeven als ze een voeding minder wil.

Vannacht sliep ze trouwens weer flink door, na krampjes te hebben gehad tot half 2. Daarna sliep ze tot 7 door. Na de fles tot 10 uur weer, dus we mogen niet klagen.

Net de kerstboom weer opgetuigd, even gestofzuigd en zo de kattenbak verschonen en dan weer lekker bankhangen Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's  - Pagina 26 Empty Re: okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

Bericht  studiebol zo 11 dec 2011 - 1:14

Ayla, fijn dat je je meisje eindelijk toch nog in slaap hebt gekregen! Nog een keer auto gereden zodat je zelf wat oefent?

Beegee, die foto is die je als avatar hebt is die ook bij de fotoshoot gemaakt? Die J had ook niet echt een beste nacht zo te lezen. Zijn jullie gisteravond nog weggeweest?

Mickey wat fijn dat je naar huis mag! hoe gaat het met jullie? Volgens mij had ik het nog niet gezegd maar ik vind dat jullie jullie zoon een mooie naam hebben gegeven!

Parels, toen wij nog op 7 voedingen zaten kregen we nog begeleiding van het ziekenhuis(ivm sondevoeding) ik heb gevraagd of er een reden was voor om de 3 uur voeden. Die hadden ze niet, het antwoord was, tja zo doen we dat. Toen hebben wij gezegd dat we om de 4 uur gingen voeden, en dat was oke, als het niet ging konden we namelijk zo weer terug. Wij hebben dat niet echt hoeven op bouwen, omdat onze meiden gewoon na 3 en half 4 uur uitzich zelf wakker werden en dat heeft dus prima gewerkt. Ze hebben ons een rekensommetje mee gegeven zodat je weet hoeveel je kindje zou moeten drinken. Misschien is het een standaard sommetje misschien geld die voor prematuren dat weet ik niet percies. Maar je moet 150 keer de kilos die ze weegt. En dat getal delen door het aantal voedingen. Dus stel je voor dat 4200 gram weegt. 150 keer 4,2 is 630 en dat delen door 7 voedingen is 90 cc per keer.. wil je naar 6 voedingen is 105 per keer.. denk dat je dat wel ff rustig moet opbouwen die cc's maar dan zou ze wel genoeg binnen moeten krijgen met 6 voedingen.
Mijn vriend hoopt dat hij net voor oud&nieuw terug is maar goed dat weet je nooit zeker! Ik zei toch dat de maxicosi's wat stroef op de kinderwagen ging en er af. Nu hebben we er siliconenspray op gedaan en het gaat super goed, haha gelukkig maar dan kan ik tenminste de deur uit. Dus als het bij jullie ook wat stroef gaat misschien is dat nog een tip.

Jocye fijn dat hij wat langer heeft geslapen.

Floor wat vervelend dat het nog niet helemaal lekker loopt. Hoe is het met jouw lichamelijk dan?

Hier hadden we gisteren het vreselijkste kraambezoek ooit! Waren kennisen van mijn vriend, gewoon jong stel, die wilde heel graag langs komen. Mijn vriend ziet ze misschien 2 a 3 keer per jaar.. ik heb ze een keer gezien. Maar ze waren er om 1 uur en ze gingen gewoon niet meer weg, niet normaal joh! En zij bleef maar praten, wist overal wat van af, had overal verstand van..... uiteindelijk zijn ze om 5 uur vertrokken :shock: Haha ik had ze op een gegeven moment al geen drinken meer gegeven maar toen bood mijn vriend het weer aan... haha beetje jammer. Savonds is de broer van mijn vriend nog geweest en toen was ik helemaal klaar met het bezoek. Vandaag komt er lekker niemand en ook morgen is het lekker kaal in mijn agenda Very Happy

weg.
De schoencollectie van de meiden Very Happy

Laatst aangepast door studiebol op zo 11 dec 2011 - 22:12; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 3:24

Studie ; hahaha, ik zie zo al 2 slofjes die onze kleine ook heeft, zij heeft inmiddels ook al 8 a 9 paar schoenen, en állemaal gehad! Belachelijk, echt, sowieso die kledingkast puilt uit, ik heb geen hangers meer en tot maatje 92 in de kast hangen!

Moet je dus de kerst zonder je vriend? Ik weet dat jij er aan gewend bent, maar man, dát lijkt me zwaar steeds! Vooral met 2 van die ukkies! Al is het natuurlijk ook wel weer een voordeel dat hij als hij thuis is lang thuis is.

Wat zijn eigenlijk jullie kerstplannen? Ik kan me bijv. bij Studie voorstellen dat zij niet alleen bij haar schoonouders gaat zitten Laughing of vergis ik me?

Bij mij gaat trouwens de maxicosi prima op de adapters, maar ik heb er met 1 al moeite, moet je nagaan met 2! Respect hoor, dat sowieso.

Ik ga die rekensom eens maken!
Zoals ik het heb berekend krijgt ze genoeg.
Ze weegt namelijk 3,5 kilo x 150 = 525 cc, en ze krijgt 6x100, waar ze af en toe wat van laat staan en veelal ook wat van teruggeeft, dus ik denk dat ze prima zit. Hoef ik me ook niet schuldig te voelen als ze eens wat laat staan, bedankt!

Mickey ; ik zag je trotse foto op fb! Wat een bolle toet heeft je ukkepuk! Ik vind het nog steeds stoer dat ik zowel bij jou als bij Floor het geslacht goed had haha ben benieuwd hoe je het allemaal ervaart! Heb je een leuke kraamverzorgster? Wordt je in de watten gelegd?

BeeGee ; ik heb met je te doen hoor! Ik heb vaak al zoiets van pffff, ik hoop dat ik zo even kan zitten, met 1 kind, moet je nagaan hoe jij je soms voelt :P

Gast
Gast

Bericht  Ayla zo 11 dec 2011 - 5:36

@ Parels Als ze het goed doet en het gaat goed is het ook prima toch? Wat ik met E. wel had, op een gegeven moment had ze niet meer genoeg aan 100 cc, kreeg ze 135, dronk ze 120-125 denk ik, en toen sliep ze uit zichzelf ineens 4 uur door, dus zo kan het ook nog gaan, hoef je het niet eens op te bouwen!

@Studie ik ben net van N.ijmegen naar Z.evenaar gereden, ging redelijk, ik slingerde steeds hahah, beetje moeite met mijn route bepalen. Was wel moe toen we er waren, maar opzich ging het goed. Gister ook in de auto van mijn zus naar de stad gereden, en dat ging echt lekker (op 2x laten afslaan na... Rolling Eyes op het T.akenhofplein, voor degene die N.ijmegen kennen) maar wij hebben zelf een station, en mijn zus een peugot 206, dus kleinere auto werkt beter voor mij, voel ik me fijner in. Dat is niet zo handig van je vriend dat hij nog een keer drinken gaf haha, maarja gebeurt vast niet nog een keer! Je dames hebben in ieder geval niet te weinig schoenen hihi.

Met eerste kerstdag gaan we naar mijn zwager, tweede kerstdag weet ik nog niet... Denk niet veel, hooguit even koffie drinken bij papa en mama.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Ayla zo 11 dec 2011 - 5:38

BeeGee vergeet ik jou helemaal (ik ben een beetje moe!) Hoe oud is J.ace nu? In echte weken zeg maar, kan hij niet zijn eerste sprong gehad hebben? Ik weet niet hoeveel te vroeg hij nou geboren was.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 zo 11 dec 2011 - 5:46

die berekening klopt hier niet echt. hij is 4 kilo. 4x150=600cc, maar hij drinkt 700cc...en 100cc vind ik wel een heel groot verschil voor zo'n ukkie.

kolven gaat goed. ik doe het elektrisch enkelzijdig. maar jeetje wat wordt je daar simpel van zeg! :shock:

een voorraadje maken gaat ook nog niet...ik ga u maar even wat vaker kolven.

hij is inmiddels in een ritme gekomen van 4 uur!. gheeft hij zelf gedaan...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 6:10

Ayla ; goed zo! Het is altijd spannend hoor, de 1ste keer in een nieuwe auto! Ik vind het al heel erg knap dat je in 2 verschillende auto's hebt gereden! Kleinere auto's werken voor mij ook beter hoor, mijn zus rijdt een station die ongeveer 2x zo groot is als mijn auto, en daar durf ik echt niet in te rijden, al heeft dat ding sensoren aan alle kanten.

Joyce ; ik denk dat het een minimum is wat ze iig binnen 'moeten' krijgen.

Maar hoe doen jullie dat dan, want ik maak L. overdag steeds wakker voor een fles om de 3 uur, anders zit ik rond 12 uur met de laatste (6de) fles. Als ik haar laat slapen, durf ik bijna met zekerheid te zeggen dat ze vaker om de 4 uur komt dan om de 3 uur. Maar dan krijgt ze dus weer te weinig voeding binnen op een dag, en dan ben ik bang dat ze óf s'nachts weer komt of niet goed groeit. En zelf de flessen ophogen vind ik zelf nog zo vroeg, ze is 2,5 week! Ik vind 100cc per keer eigenlijk al best wel erg veel.

Studiebol ; vervelend he, van dat 'moetjes' kraambezoek. Dat hadden wij vanochtend ook alweer, mijn schoonmoeder had weer een kennis uitgenodigd, en die kennis heeft ook nog een zoon (ze komen 2 uur rijden hier vandaan, vandaan) en dus moeten wij een datum zeggen dat we kunnen, want dan komen ze nog een keer met zijn 3en langs (moeder, dochter, zoon) .. en dan krijgen we ook pas het cadeautje. Prima, ik hoef geen cadeau perse. Maar het erge is, mijn schoonmoeder wil heel graag dat we afspreken met hun, maar mijn vriend heeft er helemaal NIKS mee op. En dat durft ie niet direct tegen zijn moeder te zeggen, dus lult ie er steeds omheen. Nu bleven die mensen vanmorgen maar een halfuurtje hoor, en mijn schoonouders waren natuurlijk weer mee .. hadden er beiden gewoon even geen zin in vanmorgen Wink opstaan is niet ons (en dan reken ik L. al mee, die kan helemaal niet wakker worden) sterkste punt.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 11 dec 2011 - 6:13

aggg jullie hebben nog kraambezoek....ik dacht dat iedereen later zou bellen/komen...na een maand geef ik de hoop maar op...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla zo 11 dec 2011 - 6:23

Ahh Joyce zal ik hem dan komen bewonderen? hug Kan ik jongenskleertjes shoppen cheers Het is inderdaad wat ze minimaal binnen moeten krijgen met dat rekensommetje, meer is altijd "beter" niet teveel natuurlijk! Maar BV mag weer onbeperkt... Haha, ze regelen het zelf prima, die kleintjes, als hij live bv krijgt weet je toch ook niet wat hij binnen krijgt? Fijn dat ie om de 4 uur zit, klinkt goed!

@Parels, dat vind ik dan weer niet eng, doe het gewoon... Ik heb toch niet voor niks mijn rijbewijs gehaald :P
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 6:29

Nu begint het bij ons pas echt te komen, wij zitten de komende weken nog wel vol, hebben een hele grote familie maar vooral een grote vriendengroep. Dubbel is dat, jij zit te wachten (wat jammer trouwens, hoeveel mensen zijn er nu geweest dan? en heb je mensen die je het echt 'kwalijk' neemt zeg maar?) op kraambezoek, en ik ben het nu eigenlijk al zat en kijk ze liever de deur uit ..

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 11 dec 2011 - 6:39

ayla: ja leuk! smile hihi ik ben gewoon zo trots op mijn mannetje dat ik hem aan iedereen wil laten zien!

misschien sowieso leuk om met een paar meiden af te spreken met de kids!?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla zo 11 dec 2011 - 6:55

Haha moet ik wel weten waar je woont :P als het niet te ver is sjees is wel heen en weer hoor! (als ik een autootje heb)

Meeting is ook leuk idee! Wie stemt voor? :P

- Ayla
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  liesje zo 11 dec 2011 - 7:40

Hoi meiden,

joyce wat vervelend van het kraambezoek. je verheugd je er op en dan komen er weinig mensen das jammer

ayla over de meeting weet niet waar jullie het houden lijkt me wel leuk

parels gezellige drukte dus met kraamvisite

all heb niet veel tijd met 2 kindjes haha. maar ik probeer af en toe hier te komen. hier gaat alles redelijk. de kleine heeft s'ochtends een te lage temperatuur dus de vk heeft overleg gepleegd met de kinderarts en ook over zijn voeding gesproken. gelukkig hoefde we niet langs te gaan bij de kinderarts maar hebben we het advies gekregen om hem 8 x 80 cc aan te bieden. maar de vk heeft dit weer verlaagd naar 60 cc omdat 80 nog gewoonweg niet haalbaar is dit beaamde de kraamhulp ook. maar verder is t gewoon alert en ziet er goed uit. maar mn moeder gevoelens gaan nou ook weer lekker opspelen. en maak ik me gewoon druk erover. maar morgen even afwachten wat zijn temp gaat doen. iig moesten we een kruik in zn bedje leggen en hem in een wikkeldeken laten slapen. verder heeft ie nu al een fles van 50 en 1 van 60 cc op. en zometeen weer tempen ben benieuwd maar vanmiddag was zijn temp 37.0c dus gewoon netjes. nou meiden tot snel weer

gr liesje

liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Ayla zo 11 dec 2011 - 8:00

Ik heb wel tot E.lena een week of 2,5 was minimaal 1 kruikje in bed gehad 's nachts... En zit nu te denken om er ook weer eentje bij dr voetjes te leggen, overdag heeft ze het gewoon te koud.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 zo 11 dec 2011 - 8:13

Wij hebben ook grote familie. Ik heb alleen al 36 ooms en tantes. En mijn man heeft 20 ooms en tantes.

Onze ouders, broer en zussen zijn wel geweest
2 tantes van mij
Wat collega"s

Thats it!

Er zijn wel wat mensen waar ik van denk dat ze wel wat van zich hadden kunnen laten horen! . Bijv. Mijn man is heel close opgegroeit met 2 ooms en die hebben via facebook 1 berichtje gestuurd, dat vind ik zo aso! Gewoon geen moeite om te bellen/kaartje/langskomen. Achh en zo zijn er meer mensen....
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol zo 11 dec 2011 - 8:21

Ayla, ik ken nijmegen verder niet hoor.. maar zo te lezen heb je al mooie stukjes gereden! Heel goed daar leer je het het snelst van!

Joyce jammer dat je minder kraambezoek krijgt dan je verwacht had. Maar misschien komt het nog? Of heb je nog niks van iemand gehoord waar je een kaartje heen hebt gestuurd? Oh ik lees nu net dat je van sommige mensen wel wat had verwacht.... das wel balen dan!

Parels misschien kan je die berekening er gewoon bij houden.. toen we over gingen van de sonde naar de fles, maakte ze een berekening met 120 ipv 150.. met 120 kom krijg je genoeg binnen maar kom je niet aan, maar val je ook niet af.

Haha en NO WAY dat ik met kerst bij mijn schoonouders zit.. haha denk als mijn vriend er was geweest ik ook niet was gegaan hoor. De laatste keer dat ze hier waren zeiden ze weer zoveel domme dingen..
1e kerstdag ga ik naar mijn ouders.. misschien 2e kerstdag met wat vrienden maar dat is nog niet helemaal duidelijk. Ik zie het wel.. morgen vertrek mijn vriend weer.. denk dat ik morgen wel een rotdag heb, we zijn toch dikke 4 weken bij elkaar geweest en die 2 weken daarvoor was hij ook al veel thuis..

Nou ja het kraambezoek is hier wel goed geweest, alle vrienden zijn wel geweest, ook al wat familieleden, maar ik verwacht nog wel wat ooms en tantes. Collega's zijn ook al geweest, maar in Januari komen er nog wat oudcollega's dus ook helemaal leuk weer!

Meeting hoeft van mij niet perse, vind het wel lekker dat ik hier wat anoniem kan meeschrijven.. maar als jullie met zijn alle afspraken wens ik jullie nu alvast veel plezier!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  blondje1313 zo 11 dec 2011 - 9:15

Ayla schreef:Haha moet ik wel weten waar je woont :P als het niet te ver is sjees is wel heen en weer hoor! (als ik een autootje heb)

- Ayla

- Blondje is ook voor!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  joyce0606 zo 11 dec 2011 - 9:41

ik weet niet waar iedereen woont, maar lijkt me leuk om elkaar te ontmoeten! en de kindjes!! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 zo 11 dec 2011 - 10:19

Ik woon in elk geval in Brabant, 20 km van E.indhoven en T.ilburg, maar kan best een eindje rijden hoor!

Joyce, wel fijn om bevestiging te krijgen van de huisarts, fijn ook om te lezen dat het nu al een stuk beter gaat. Een schema kun je proberen, als het niet lukt met K kun je er altijd weer vanaf stappen. Als je een flesje geeft en ziet wat hij binnenkrijgt lijkt het me ook makkelijker om naar minder voedingen over te stappen.
Ik maak Lotte trouwens wel wakker als ze langer dan de 4 uur slaapt, ik voed niet echt op schema maar probeer een beetje in de gaten te houden dat het 's avonds goed uitkomt. Dat heb ik nu niet gedaan waardoor ik nu nog achter de laptop zit en niet in bed lig!
Ik doe ook net als Ayla na het voeden nog een tijdje spelen, als ze veel gaapt leg ik haar in haar wagen. Ik wil haar bewust niet in de box laten slapen omdat ik de box voor spelen wil gebruiken, maar dat is natuurlijk persoonlijk. In haar wagen (die staat in de woonkamer) leg ik haar op haar buik, dan valt ze makkelijker in slaap, 's avonds in haar ledikantje leg ik haar op haar rug, dan slaapt ze wel snel in.
Jammer van de sterilisator, gelukkig hebben wij een gewone magnetron, anders zou mij zoiets ook vaak overkomen denk ik!
Fijn dat hij uit zichzelf nu op een schema van 4 uur zit. Valt het kolven toch tegen? Hoe groot is de voorraad die je wilt maken? Ik heb hier 17 flesjes in de vriezer staan, maar er tot nu toe nog maar eentje van gebruikt, de rest haal ik steeds uit de koelkast.
Balen dat het kraambezoek nog steeds tegenvalt, hopelijk komt het toch nog. Van mijn vaders kant is de familie ook zo groot, hij heeft 16 broers en zussen en daarvan zijn er 2 geweest en 1 heeft gebeld dat ze nog willen komen. Mijn moeders kant is kleiner, die zijn wel allebei geweest. En van mijn mans kant heeft alleen zijn moeder 4 zussen en daarvan zijn er twee geweest en de rest komt niet. Op zich had ik daar ook wel wat meer van verwacht.

Liesje, hopelijk is hij niet afgevallen, maar als het plassen en poepen goed gaat zal het wel goed zijn toch?

Beegee, genoten van je rustige dag? Ook wel logisch inderdaad om de inentingen vroeg te doen, hier zei juist iemand dat het vanwege de weerstand beter is om het een maand later te doen, ik heb zo'n hekel aan tegenstrijdige adviezen!

Studiebol, wat balen als ze 's nachts om de beurt wakker worden. Ik vind je geen ontaarde moeder hoor, ze kunnen toch maar één setje kleren tegelijk aan. Succes vanaf morgen in je eentje!
Jammer van het vervelende kraambezoek. Wat veel schoenen! Hier heb ik alleen drie paar slofjes.

Floor, leuk dat je buiten geweest bent. Heerlijk om achter de wagen aan te lopen voor het eerst! Hopelijk wordt het poepen snel beter, zo zielig ook voor zo'n kleintje.

Parels, moet Loïs echt nog 6 voedingen? Als ze doorslaapt is het toch goed dacht ik, maar ik weet het natuurlijk ook niet zeker. Ooh wacht, ik begrijp dat je overdag 6 voedingen geeft, denk dat dat helemaal niet hoeft en je het eventueel op zou kunnen bouwen met een kwartier ertussen. Want het lijkt met niet dat ze zomaar één voeding tussendoor over zou slaan, want dan zit er wel erg lang tussen. Volgens mij mag er best meer dan 100cc in een voeding, maar ik weet het niet, ik geef bv...
Hier gaan we op 1e kerstdag naar mijn ouders en schoonouders, tweede kerstdag naar mijn ouders waar de hele familie is en/of naar de eerste verjaardag van mijn neefje. Kerstavond waarschijnlijk met zijn drietjes thuis.

Mickey, fijn dat jullie naar huis mogen!

Hier een druk weekend gehad. Gisteren had ik 's middags een uitstapje met mijn voetbalteam en had mijn man zijn eerste papamiddag. Eerst wilde Lotte niet drinken, maar gelukkig heeft ze uiteindelijk toch haar flesje leeggedronken. 's Avonds hadden we een 25-jarige bruiloft en is Lotte bij mijn ouders geweest, ook daar is met moeite het merendeel van het flesje leeg gegaan. Om 1 uur hebben we haar opgehaald en ze heeft tot 7 uur doorgeslapen, maar de volgende keer mag ze wat ons betreft blijven logeren! Na 7 uur was ze wakker en was onze nachtrust ook voorbij!
Vandaag een paar km gewandeld naar mijn mans opa en oma. Helaas is ze de laatste tijd flink eenkennig en wil ze alleen bij mij zijn, erg vermoeiend! (En echt krijsen als iemand anders haar pakt.)
Maar nu is het tijd om de hondjes uit te laten en dan de laatste voeding van vandaag!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Ayla zo 11 dec 2011 - 10:48

Ik laat E. ook niet in de box slapen, ten eerste slaapt ze er niet of nauwelijks, ten tweede wil ik ook de box als speelplek. Hoe fijn ik het ook vind als ze aan alle geluiden went (nu slaapt ze ook overal doorheen, als ze goed slaapt) box is spelen, bed is slapen. Ze slaapt ook het beste in bed dus dat scheelt... Misschien ga ik ook is proberen of ze op haar buik kan slapen, ze ligt nu altijd op haar rug, zijliggingskussen werkt ook niet altijd.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 11:04

Loïs slaapt overal, ik kan de reiswieg alleen niet beneden zetten, want momenteel slaapt ze daar nog in naast ons bed. In de box valt ze veelal wel in slaap, ze is ook gewoon te klein om niet in slaap te vallen daar. En als het eens een keer gebeurd, ala. Ik heb haar al meerdere malen geprobeerd alsnog in bed te leggen, maar ja, dan word ze juist wakker. Vaak ook als ze wakker wordt in bed, en ik neem haar in mijn armen, slaapt ze zo weer door .. Even wennen nog allemaal, komt vast goed!

Nu geven we de laatste voeding en gaan we slapen! X

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 11 dec 2011 - 11:47

ik zie niet echt het probleem van in de box slapen, hij is toch nog te klein om te begrijpe dat het voor spelen is, en hij speelt uberhaubt nog niet!

17 flessen! wouww, ik heb amper 1 extra voeding, ik krijg nog niet meer voor elkaar, en ik kolf toch zeer regelmatig! maar misschien dat het nog een beetje op moet komen, ik kolf pas 2 dagen fulltime.

ik maak K nu ook wakker als hij langer ligt dan 4 uur.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla zo 11 dec 2011 - 19:16

Dat is bij jullie ook nog zo Joyce en Parels, E. heeft zeker de eerste maand ook overdag in de box geslapen, daardoor slaapt ze nu ook overal doorheen. Op een gegeven moment sliep ze gewoon niet goed meer, ben ik haar in bed gaan leggen en toen ging het wel weer goed.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 20:51

blondje1313 schreef:
Ayla schreef:Haha moet ik wel weten waar je woont :P als het niet te ver is sjees is wel heen en weer hoor! (als ik een autootje heb)

- Ayla

- Blondje is ook voor!

me to

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 20:54

Goedemorgen!!

weekend is gewoon weer voorbij :shock: time flies zeg!! Onze kleine man kwam vannacht om 4.15 en om 6.. om 6 mooi ros eruit gestuurd... Hij is wat rommelig nu met zijn flessen, kan ook komen omdat er nu ''oude'' bv uit de diepvries komt die natuurlijk niet helemaal op jace is afgestemd..
Verder vandaag m.erle 2 jaar :-) vieren het zondag pas.. i.ndy lekker op school en straks komt er een collega op visite!!

@ micky, en lekker thuis aan het genieten??

@ studie, ik kan mijn eigen avator niet zien :-) maar volgens mij is dat met een slang. Die is gewoon bij ons in de achtertuin gemaakt. Ros had de slang niet mee genomen want ze was sjaggo..(een echte vrouw haha)
wat een coole collectie schoenen zeg!!

@ parels, ik kan over het algemeen rustig aan doen op de dag hoor.. alleen i.ndy en m.erle zitten in een catfight fase... Zo niet gezellig....

@ ayla, hij is nu 8 weken en mocht hij de 40 weken gehaald hebben zou hij nu 3 dagen zijn :-) zat ook al richting iets van een sprong te denken... maar hij heeft mega mama honger.... gister was het zelfs zo dat ik naar bed ging om te slapen en hij lag heerlijk in de box te slapen lig ik nog geen 3 tellen in bed hoor ik hem huilen.. na een minuut of 10 komt ros hem boven brengen ligt ie op mijn buik en meneer is vertrokken.. :P

@ joyce, hier ook een zeer minimale kraamvisite.... ik heb de moed ook opgegeven. maar het is k*t he!

@ liesje, anders in de nacht gewoon een kruikje erbij leggen? J.ace ligt ook gewoon met kruik in bed.. wil namelijk dat hij zijn energie steekt in groter groeien niet in warm houden :-)

@ studie, succes vandaag!!!!!!

@ blondje, ja die tegenstrijdige adviezen blijf je gewoon houden.. ach ze zitten er in zullen we maar zeggen haha...
Zoo druk weekendje gehad zeg!!! wel heel gezellig zo te lezen

Zoo ga een mopperend mannetje uit bed halen... hoop dat zijn mama-honger vandaag wat gestild kan worden haha!!

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 26 van 44 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 35 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: