Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

+20
Flower_L
Novalee
Tiara
Happydobby
kwak
meisje
Pien
Printje
Annie24
woezel
Ayla
mickey
*Lookie*
Star007
blondje1313
Floor
JD
studiebol
Supertalentje
joyce0606
24 plaatsers

Pagina 14 van 44 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 29 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's  - Pagina 14 Empty Re: okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 0:23

Kreminee, wat een oude lulla's hier vandaag! Gezellig!

Studie ; wij hebben nog niks, maar ga denk ik wel een map halen voor alle zooi die idd binnenkomt nu! Vanochtend is ze aangegeven, en heb haar bij het ziekenfonds opgegeven en gelijk dat Nannycare matje besteld! Bij jou ging de bevalling natuurlijk ook retesnel, en dat was nog eens totaal onverwachts! Ik vond L. al mini, kan me niet voorstellen hoe mini jouw meisjes waren en dat je er ineens 2 op je buik hebt liggen! Hier trouwens vandaag geen kraambezoek, dat is maar goed ook, hele slechte nacht gehad dus lekker bijtanken vandaag!

BeeGee ; je hebt het er allemaal maar druk mee he! Volgens mij is Merle heerlijk ondeugend! Wat fijn dat het zo goed gaat allemaal, en ik weet vandaag precies hoe jij je vanochtend gevoeld moet hebben, ik ben ook Pamela vandaag Laughing

Mickey ; ik herken je gevoel helemaal nog hoor! Zelf zit je ook maar te wachten, en als mensen dan gaan vragen is dat heel vervelend. Ik merk er alleen niks van dat mensen niet naar mij vragen, natuurlijk komen ze voor de kleine, maar iedereen heeft tot nu toe ook nog gevraagd naar mij.

Ayla ; ook fijn dat E het zo goed doet! En O.ss is best leuk Very Happy Ik heb er ook heel wat jaren gebivakkeerd toen ik er werkte en heel af en toe eens 'uitging'.

Joyce ; getverdemme dat klinkt idd vervelend, die fundusnogiets! Mijn schoonmoeder en zus hebben dat ook gehad, maar die hebben beiden een tweeling gehad en bij de tweede heb je veelal geen persweeën meer.

L.oïs had vannacht ook ontzettende krampjes, die heeft van 1 tot 8 NIET geslapen. Mijn vriend is gelijk infacol halen, ze heeft ook ontzettende zuigbehoefte dus wat nieuwe speentjes erbij .. Nu ligt ze al vanaf 10 uur in bed, ondertussen heeft ze nog een hielprikje gehad, en mijn vriend is nadat hij dr heeft aangegeven vanochtend, nu de boodschappen doen als een echte papa. Daarna gaan we met zijn 3en lekker op bed liggen, en komen we er misschien wel niet meer uit vandaag ..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's  - Pagina 14 Empty Re: okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 0:30

Ohja, Blondje ; mijn vriend zegt nu juist meer ik hou van je en ben zo trots op je, op ons enzovoorts! Erg lief! En hij zei dat hij nu eigenlijk even geen zin in sex heeft haha, niks ten nadele van mij maar het heeft op hem ook wel flink indruk gemaakt. Heb hem gezegd dat ik eerst even aan mezelf ga werken voordat ie erbovenop mag duiken Wink Wel heb ik geen aversie meer tegen zijn knuffels en zoenen, ik vond zijn adem altijd stinken haha, en nu gaat dat allemaal weer vanzelf, heel fijn!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 28 nov 2011 - 3:00

Het voelde ook niet echt prettig. Maar goed hij moest eruit, zijn hoofd zat.gedraaid, mijn weeen waren aant afzwakken, en k zijn hartslag daalde!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 6:41

Ja Joyce, dan breekt nood wet hoor!
En op dat moment laat je het allemaal maar over je heen komen, en naderhand ga je pas reflecteren. Valt me trouwens wel op dat er hier niemand uit dit topic is die een 'gewone' bevalling heeft gehad, aan ieder verhaal zit wel een staartje.

Gast
Gast

Bericht  mickey ma 28 nov 2011 - 8:05

Nou meiden, ik kom maar even een update geven.
We zijn net (nou ja... 18..45uur afspraak) bij de VK geweest. Alle controles waren goed. Bloeddruk, buik en hartslag prima in orde. Baby zit alleen nog steeds niet vast in het bekken. Mochten mijn vliezen breken, dan moet ik dus meteen de VK bellen en gaan liggen. De poli in het ziekenhuis was nu al dicht, maar morgen gaat de VK bellen om een afspraak te maken voor donderdag of vrijdag. Ik krijg dan een echo en CTG en aan de hand daarvan wordt dan besloten wanneer ik ingeleid wordt. Dat zal dan waarschijnlijk maandag of dinsdag zijn. Dit zijn natuurlijk allemaal dingen voor het geval baby niet vanzelf komt. Tot aan de dag van de inleiding loop ik nog bij de VK, vanaf dan zal ik dus overgedragen worden en een klinische bevalling krijgen.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 9:24

Och Mickey toch!
Wat vervelend! Heb je iig wel een soort van datum om naar toe te leven, binnen nu en 2 weken is het sowieso gebeurd! Ik vond overtijd lopen ook verschrikkelijk hoor, en bij mij was het maar 2 dagen! En vooral dat gebel van iedereen, pffff

Toitoitoi!

Gast
Gast

Bericht  Ayla ma 28 nov 2011 - 10:07

Zoo daar was ik weer smile Heb weer heel wat te lezen en reageren hihi

@Blondje heeft ze nog doorgeslapen? Wink Altijd als ik dat hoop wordt ze snel wakker... Mijn vent heeft er geen last van dat hij te weinig aandacht krijgt, sterker nog, E krijgt eerst een kus en dan ik pas als hij thuiskomt! Qua sex ook geen gezeur, hij is doordeweeks vaak toch te moe, en ik ook.

@Joyce, klinkt helemaal niet leuk, dat funusexpressie!

@BeeGee volgende keer kom ik bij jou op visite Wink Waar woon jij ongeveer dan? Mijn ouders in k.lein m.ikkeldonk. En kom er dus ook oorspronkelijk vandaan ja, al vind ik N.ijmegen leuker Very Happy Ons nichtje stopt ook steeds de pop in de maxicosi als ze hier zijn of wij daar, gisteren mocht mijn schoonzus de fles geven, nichtje ernaast met de pop en fles kei lief haha (wordt tijd dat daar een tweede komt... Nu zwager nog ompraten hihi) Heeft het geen nut als je pamela borsten hebt om te koelen??

@Parels, zo geweldig vind ik O.ss niet Rolling Eyes Ik hoop voor L.oïs (en voor jullie) dat de infacol werkt, zo zielig als ze krampjes hebben he!

@Mickey ik hoop dat het nog uit zichzelf begint... Inleiden is ook niet alles! Je weet alle middeltjes en truukjes he! Very Happy sexen, ondertussen het hart van een ananas eten, daarna even de trap op en neer sjezen, daarna naar de mac voor de lunch daarna weer sex, daarna voor diner naar de chinees enn dan begint het Very Happy haha

Ik heb nog even een heeeeeeeeeeeele mooie smelt foto voor jullie, ik ben echt helemaal flieft... I love you
*weg*

Oja bij opa en oma (mijn ouders dus) ging het goed, ze ging zonder problemen slapen in het bedje daar (voor het eerst!) ook even bij mijn opa en oma geweest, ook een foto van E.lena en opa gemaakt om voor altijd te bewaren (hij is al 88) oma ook helemaal happy met haar achterkleindochter... Erg leuk! Ze hebben 6 achterkleinkinderen, alleen E. zien ze regelmatig, dusja, echt genieten voor ze.

Laatst aangepast door Ayla op di 29 nov 2011 - 0:27; in totaal 1 keer bewerkt
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 10:09

Ayla... Wow, wat een mooi kindje!! I love you I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 10:11

Wat een knap kindje zeg.

Gast
Gast

Bericht  kwak ma 28 nov 2011 - 10:13

wat een mooie kindjes komen hier voorbij in dit forum!
zo heerlijk klein en onschuldig, zo lief!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Ayla ma 28 nov 2011 - 10:14

Embarassed Ze heeft een hele knappe papa!!! Mama vind zichzelf maar zozo haha Embarassed
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  meisje ma 28 nov 2011 - 10:15

Wat een heerlijke kindjes zeg.
Ayla, dat is idd een hele mooie foto!
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 18:42

Elena is idd om op te vreten! En ik ben wel benieuwd naar die papa nuu haha Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 21:25

Goedemorgen!!

@ ayla, wat een dropje!!!!!
ik kom uit de beruchte v.ogel.wi.jk haha.... (ik hoop niet dat ik nu in een hokje geplaatst ga worden lol! )
fijn dat E.lena het zo goed heeft gedaan!!

@ parels, hoe is het met de infacol?? jemis ze had wel een hele poos NIET geslapen zeg :shock:
welkom to the pamela club Very Happy

@ micky, ik ga voor je duimen dat je niet ingeleid hoeft te worden!! wel fijn dat je nu weet wat je te wachten gaat staan de komende dagen.

Gister afsluitend gesprek gehad bij de gyn. Het enige wat uit het placenta onderzoek is gekomen dat er een beginnende ontsteking was waardoor de weeen zijn begonnen. Natuurlijk niet gek vanwege de gebroken vliezen dus al met al maakt het geen zak uit. De gyn vroeg ook of we nog 1 kindje wilde haha... als dat was moest ik wel onder controle bij de gyn gewoon uit voorzorg. (wat ik overigens wel heel jammer vind aangezien mijn hele situatie een pech geval is) misschien mocht het ooit zover zijn dat ik na de 30 weken ofzo alsnog over mag naar de verlos... maar goed dat is verre toekomst he!
Hier vanmorgen spit gehad jemig... de sint was geweest dus jaaaaa drukte en er moest overal mee gespeeld worden en jace dacht om 7.45 ook te komen... maar goed we waren op tijd... :-)
tip voor alle mama;s geen schoenen zetten door de weeks lol! lol!
dadelijk komt er familie uit belgie, die brengen dan weer heerlijke filet american mee.. ohhhh smullen.. :-)

liefs

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 28 nov 2011 - 22:14

Pppff ik voel mij zo"n zeur! Maar ik zit er echt beetje doorheen. Het is nu al de 5de nacht dat K constant krampjea heeft. Dua niet slaapt, dus ik (wij) ook niet slapen, ik ben zo moe, mijn huid is inmiddels doorzichtig geworsen, constante koppijn....maar het ergste vind ik dat ik maar hopeloos moet toekijken hoeveel pijn die kleine heeft.

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.... Vandaag maar even infacol halen, kijken of dat werkt.

Heeft iemand hier ervaring met overstappen naar fv en minder krampen?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  blondje1313 ma 28 nov 2011 - 22:26

Wat een mooie foto van E Ayla!

Joyce, ik heb altijd begrepen dat je met fv juist meer kans op krampjes hebt omdat de darmen daar minder goed tegen kunnen dan tegen bv.
Hier heeft infacol echt goed geholpen.
Bij het cb hebben we de laatste keer ook een folder meegehad over ronde houdingen om de baby meer te laten ontspannen. Je kunt hem dan bijvoorbeeld dwars op het aankleedkussen leggen ipv recht, of je benen wat hoger zetten en dan met het hoofdje bij je knieen en de beentjes tegen je buik omhoog. Hem zijlings vasthouden kan ook werken, dus het hoofdje op je onderarm, je arm onder zijn borst en je ander arm tussen de beentjes door die het buikje ondersteunt.
Ik weet dat ik de eerste paar weken ook heel erg zwaar vond en er bijna doorheen zat, en dan gingen bij ons de nachten eigenlijk nog erg goed (met alleen een voeding 's nachts, en eigenlijk geen huilen).

Lotte heeft vannacht 9 uur aan één stuk geslapen! (van 20.45 tot 5.45, we waren zo verbaasd toen we op de klok keken dat het al zo laat was!)
Nu ligt ze in de box, het lijkt me alleen zo saai voor haar, alleen maar een beetje naar de mobiel kunnen kijken, maar ja, veel meer kan ze ook nog niet.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Star007 ma 28 nov 2011 - 22:28

joyce0606 schreef:Pppff ik voel mij zo"n zeur! Maar ik zit er echt beetje doorheen. Het is nu al de 5de nacht dat K constant krampjea heeft. Dua niet slaapt, dus ik (wij) ook niet slapen, ik ben zo moe, mijn huid is inmiddels doorzichtig geworsen, constante koppijn....maar het ergste vind ik dat ik maar hopeloos moet toekijken hoeveel pijn die kleine heeft.

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.... Vandaag maar even infacol halen, kijken of dat werkt.

Heeft iemand hier ervaring met overstappen naar fv en minder krampen?
Nee, heb juist de ervaring dat ze van fv meer krampjes krijgt. Maar infacol helpt zeker wel wat. Succes!
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  studiebol ma 28 nov 2011 - 23:29

Joyce ben jij helemaal ingeknipt ja? Wat vervelend joh! En hoe gaat jouw herstel dan nu? Is je man eigenlijk nog wat langer vrij of sta je er overdag alleen voor? Hoe gaat het nu met de krampjes. Oh lees nu net dat het geen succes is... ik zou die infacol proberen hoor daar ook veel goede verhalen over. Ik denk niet dat het minder word als je overstapt naar FV.

Blondje dat van het plassen herken ik. Ik had dan 3 hechtingen en wat schaaf wondjes, het plassen branden echt heel erg. Ik zat altijd met een maatbeker met koud water, dat liet ik er dan langs gaan dat hielp wel wat tegen het branden. Ook ik mis geen buik Very Happy
Mijn vriend heeft nog niks gezegd over dat hij aandacht te kort komt.Maar dat is denk ik ook niet zo. Wij hebben het nog erg leuk samen. En hij roept ook vaak als hij weer naar ze kijkt, wat zijn ze leuk he, en kijk nou wat schattig. We mopperen wel eens op elkaar, zeker in die dagen dat V zo slecht sliep en wij dus ook. Maar we krijgen allebei geen aandacht te kort van elkaar. Werkt je vriend wel of is hij nog thuis door zijn pfeifer?

Beegee wat lief dat Merle je in alles na doet! Zijn ze lief voor J? Of zie je wel wat jaloerse trekjes?
Haha en jij gaat dus nooit meer schoenen zetten door de week! Fijn dat je uitslag hebt van de placenta onderzoek, tja gewoon pech dus eigenlijk. Wij moeten donderdag naar het ziekenhuis voor controle van de meiden. Ik heb zelf geen afspraak staan met een gyn ofzo, maar ik ga donderdag ook vragen of ze iets hebben gehoord van dat mijn placenta';s zijn onderzocht.

Parels helpt de infacol al tegen de krampjes? En zijn jullie je bed nog uitgekomen? Hoe lang is jou vriend thuis? Mijn vriend zegt ook vaak dat hij trots op me is, zeker omdat ik als een gek heb lopen persen om V eruit te krijgen en dat zegt hij steeds als jij dat niet gedaan had dan was het misschien niet zo goed met haar gegaan.
En idd gewone bevallingen daar doen we in dit topic niet aan smile

Mickey wat vervelend zeg! Erg jammer als het niet gaat zoals je gehoopt had! Ik hoop voor je dat de kleine als nog uti zichzelf komt.

Ayla wat een mooie foto zeg! Wat een mooie meid!

Zo ik heb er ff een tweede schermpje bij gepakt, hoop dat ik nu op iedereen gereageerd heb! Hier gaat het goed! Het consulatiebureau is geweest, nou ja een medewerkster daarvan smile meiden wegen nu 3050 en 3060 dus ze groeien als een speer. En ze mogen nu ook weer meer eten dus dat zullen ze wel fijn vinden!
Gisteren zijn we nog ff naar de mediamarkt geweest, ineens dacht ik straks gaat mijn laptop kapot ben ik al mijn foto's kwijt. Dus ik heb een externe hardeschijf gekocht...

Verder loopt het hier nog lekker, ga straks boven maar is ff schoonmaken maar eerst de dames zo maar eten geven anders heb ik straks net alles klaar staan en de smaak te pakken en dan beginnen zij te huilen van de honger.

studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 23:57

BeeGee ; jij hebt er zin in Wink wilden jullie altijd al een groot gezin, of niet? Het was dus gewoon vette pech hebben eigenlijk, dat je weeën zo vroeg al begonnen? Ik ben vandaag wat minder Pamela, maar nog steeds een goede concurrente Laughing ze doen wel wat minder pijn gelukkig!

Joyce ; je bent geen zeur hoor, ik heb het 1 nacht meegemaakt en ik heb jankend naast dr reiswieg gestaan, vond het zo zielig voor haar. Ik heb alleen wel gelijk Infacol gehaald, de dag daarna, en het gelijk gegeven, het mag van de geboorte gegeven worden, en is niet schadelijk, zitten geen gekke stoffen in ofzo. Het heeft haar gewoon écht geholpen, vannacht had ze er een beetje last van, maar dat was 1 gil en dan was het weer over. Ik zou het je echt aanraden, vanochtend voelden we ons alweer zo kwiek! En je moet ook aan jezelf denken hoor!

Blondje ; wat heerlijk, dat ze zo heeft doorgeslapen zeg! Loïs heeft gisteren vanaf 10 uur s'ochtends continu geslapen, en om 22 uur gisteravond werd ze ineens wat wakkerder! Hij's fijn! Gelukkig heeft ze na de fles van 6.30 uur nog geslapen tot 8 uur.

Studiebol ; we hebben gisteren van 14 tot 17 geslapen, heerlijk! Hebben tot op heden s'avonds ook nog geen kraambezoek gehad, gelukkig, vind het wel lekker zo. Wel komt mijn schoonmoeder bijna dagelijks langs, en natuurlijk snap ik dat wel, maar ik vind het best irritant haha, Embarassed

Mijn vriend is vandaag nog thuis, en morgen gaat hij weer werken. Wel heeft hij (met de kerstvakantie er al af) nog 2 weken aan vrije dagen staan dit jaar. Kan hij natuurlijk ook meenemen naar volgend jaar, maar bijv. volgende week moet ze een gehoortest, en dan neemt hij gewoon vrij, want ja 'het is toch zijn dochter' haha

Ik hoorde hem tegen haar vertellen eergisteren ; 'Als papa straks boos op je is, later, dan meent ie dat niet hoor, hij kan niet boos op je zijn, maar dat mag je natuurlijk niet onthouden he' haha

Gast
Gast

Bericht  mickey di 29 nov 2011 - 0:05

@All: de VK belde net. Helaas was het niet anders te plannen, maar het ziet er nu als volgt uit: Vrijdag moeten we om 10.30 uur in het ziekenhuis zijn voor een echo, zodat ze kunnen kijken of er nog voldoende vruchtwater is en of baby nog goed ligt en er wel uit kan. Dan maandag om 11.30 uur voor een ctg en om 12.00 uur bij de gyn om alles te besrpeken. Ik hoop heel hard dat het allemaal niet nodig is, de VK's hopen dat ook Wink

@Parels: idd dat bellen en smsen, het is echt om gek van te worden! Ik heb wel van het begin af aan gezegd dat ik rekening hou met 2 weken overtijd, maar nu het zover is... Pfff.. zat er het weekend echt flink doorheen. Sinds de afspraak bij de VK gister gaat het weer en zie ik het weer wat positiever in.
Hahaha, je vriend is volgens mij een zacht ei geworden door zijn dochter Wink Lief hoor, dat hij zo bezorgd is. Mijn vriend krijgt dat ook wel klaar hoor, om voor al die dingetjes vrij te nemen, omdat hij toch nog genoeg uren heeft.

@Ayla: wat een mooi mupje!!! Kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent op die kleine meid. Wat fijn dat ze goed heeft geslapen bij je ouders. En leuk hoor, foto's met jouw opa en oma. Dat lijkt mij ook erg bijzonder dalijk. Mijn oma leeft ook nog, is de enige die nog leeft, de opa's en oma's van mijn vriend zijn allemaal overleden en van mij de rest ook. Heb wel een stief- opa en oma, maar das toch anders.
Ik was inderdaad aan't bedenken wat de trucs ook alweer waren, bedankt voor de opfriscursus lol!

@Beegee: het geeft me inderdaad wat rust nu ik weet wat er gaat gebeuren, voor het geval dat kleine monster niet vanzelf komt Wink
Je had het al flink druk vanmorgen! Is ook niet slim he, doordeweeks schoentjes laten zetten, hahaha. Wel fijn dat er niks ergs uit het onderzoek is gekomen. Hebben jullie het daar wel over gehad, over een 4e?

@Joyce: hug
Ik hoop voor je dat de infacol helpt. Op mijn werk zie ik dat heel veel, helpt bij de meeste inderdaad erg goed, maar duurt wel een paar dagen geloof ik voordat je resultaat hebt. Wat Blondje al zegt: er zijn bepaalde houdingen die kindjes meestal fijn vinden als ze krampjes hebben. Op het werk is het meest succesvol om ze op de buik op je arm te leggen, met het hoofdje bij jouw elleboog en je hand onder het kontje. Intussen kun je hem dan over zijn rug wrijven, wat vaak ook verlichting geeft. En rondjes wrijven over zijn buikje wilt ook wel helpen.

@Blondje: oh wat lekker zeg! Zo'n goede nacht! Al was het natuurlijk nog fijner als ze iets later in slaap was gevallen en dan vanochtend ook wat langer had geslapen Wink Maar wie weet is dit wel het begin van doorslapen Very Happy

@Studie: zo doe ik dat ook altijd, 2e scherm erbij Very Happy Werkt een stuk makkelijker.
Wij hebben al een tijdje een externe harde schijf, vind ik wel geruststellend, al kan die natuurlijk ook stuk gaan...
Je meiden gaan echt hard he!! Wat goed van ze.
Succes met schoonmaken, heb ik totaal geen zin in. Mijn vriend heeft afgelopen weekend het hele huis gepoetst, ook de ramen gewassen. En ik lag lekker in bad met een tijdschrift lol!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Happydobby di 29 nov 2011 - 0:13

Parels schreef:Ja Joyce, dan breekt nood wet hoor!
En op dat moment laat je het allemaal maar over je heen komen, en naderhand ga je pas reflecteren. Valt me trouwens wel op dat er hier niemand uit dit topic is die een 'gewone' bevalling heeft gehad, aan ieder verhaal zit wel een staartje.

Wat is een gewone bevalling? iedere bevalling is anders, en iedere vrouw beleefd het ook anders.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Ayla di 29 nov 2011 - 0:20

Een bevalling waarbij je langzaam steeds sterkere weeën krijgt, die ongeveer 12 uur duurt, waarbij je een uurtje moet persen, nauwelijks ingeknipt of gescheurd bent, en je een gezond kindje krijgt Wink Parels bedoeld volgens mij gewoon dat bij ons allemaal wel iets "geks" gebeurt is, bij mij had ze in het vruchtwater gepoept, parels heeft weken met voorwerk gelopen, studie en beegee waren te vroeg... Dit zo even uit mijn hoofd, volgens mij vergeet ik er een paar.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 di 29 nov 2011 - 0:30

En ik had een loslatende placenta en dus spoedkeizersnee..snap wel wat parels bedoelt.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Ayla di 29 nov 2011 - 0:46

En weer even reageren op iedereen... Zal wel even duren want E. is niet de makkelijkste vanmorgen.

@Parels ik denk niet dat mijn vriend het op prijs ga stellen als ik zn foto op internet gooi angel Sorry! Haha. Wat lief wat je vriend zei, doet de mijne ook en steeds tegen dr aankletsen enzo, hij kan echt zo met haar kroelen echt heel leuk.

@BeeGee, oehhh voel je je wel veilig daar? Very Happy Wink oude vriend van mij woonde daar ook, weet alleen niet meer welke straat... Je hebt wel een gezellig dagje vandaag!

@Joyce hug Probeer eerst die infacol voordat je overstapt op fv! En geef het even tijd, het duurt even voor het werkt.

@Blondje wat heeft L.otte een lange nacht gemaakt zeg! Heeft E. ook wel is gedaan, nu krijgt ze om 11 uur laatste voeding en 7 uur eerste, voel ik me toch fijner bij haha. E. ligt altijd naar de mobiel te lachen, ze begint nou ook beetje geluidjes te maken en ik hoorde net een half lachje geloof ik! Kei leuk.

@Studie ik heb ook een backup (nu nog bijhouden haha) van de foto's enzo, zou zonde zijn als alles weg is als de pc crasht... Zitten ook bevallingsfoto's enzo bij.

@Mickeybaby, kom er is heel gauw uit eigenwijs ding!!!!! @mickey zelf, ik hoop ook dat het allemaal niet nodig is! Jullie weten het geslacht nog niet of wel? Is inderdaad heel bijzonder die foto, ik ga hem ook heel goed bewaren (hoop natuurlijk dat opa en oma nog jaren meegaan, maarja dat zal er wel niet inzitten)

@all de kleine wilde vanmorgen niet meer slapen, en ze moet na élke fles de speen, maar ze duwt wel zelf de fles eruit dat ze genoeg heeft, nu dus serieuze krampen, arme meisje. Ze is ook weer druk bezig met hazenslaapjes en steeds witter worden, komt niet tot rust. Ze ligt nu bij me op schoot maar ga haar zo even buik tegen buik doen, dat helpt ook wel. Wordt weinig doen in huis vandaag... Oja en ik ben volgens door de pil heen ongesteld geworden... bah
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 di 29 nov 2011 - 2:09

Tja gewone bevalling, ik vond die van mij niet zo bijzonder eigenlijk, maar was het eigenlijk ook wel (eerst de vliezen gebroken, weeën pas 12 uur later, ontsluiting erg snel, wel twee uur persen, schoudertje klem dus uiteindelijk om handen en voeten bevallen). Ik denk dat elke bevalling bijzonder is, er gaat er denk ik geen een volgens het boekje (en als dat wel zo is is die juist bijzonder omdat dat niet vaak voorkomt Wink)
Ik zal mijn bevallingsverhaal eens een keer afmaken trouwens.

Nog even terugkomend op mijn man, hij is wel heel trots op Lotte en ook op mij als mama, maar vindt het toch wel jammer dat we niet meer zoveel tijd met zijn tweeën hebben. Het is wel super om te zien hoe hij met Lotte op schoot met haar zit te spelen! Maar ja, hij is om (of voor!) 9 uur al bek af en gaat dan naar bed, terwijl Lotte dan ook net goed aan het slapen is en we nog een paar uur met zijn tweeën lekker een film kunnen kijken en tegen elkaar aan zouden kunnen kruipen.
Voor zijn Pfeiffer is hij wel eens af en toe een uurtje eerder naar huis gekomen, een keer zelfs al om half 1 met de middagpauze, maar het is niet dat hij een hele dag ervoor thuis blijft, terwijl ik liever heb dat hij dat wel zou doen om zo beter uit te kunnen rusten. Ik probeer hem thuis dus maar zo min mogelijk te belasten.

Mickey veel succes, misschien helpt het drinken van bitter lemon? Heb ik veel gedronken de laatste weken (ook veel ananas gegeten en seks gehad, helaas haalde dat allemaal niks uit, maar wie weet bij jou wel!

Ayla, leuk dat E al echt bij opa en oma in het bedje geslapen heeft. Mijn ouders hebben al twee keer op Lotte gepast, maar toen is ze niet uit de wagen geweest. Zij wonen op 5 minuten lopen, dus we lopen er met de wagen heen en omdat het beide keren ook donker was buiten sliep ze al toen we er waren en sliep ze ook nog toen wij later terugkwamen. Nu het flesje begint te werken kunnen ze binnenkort een keer echt oppassen.
Erg leuk dat je foto's hebt met jou opa en oma en E, die zijn echt leuk om te bewaren (maar je kunt ze ook afdrukken en aan hen geven, dat zullen ze echt heel erg leuk vinden!) Wij hebben al wel foto's met mijn oma en de opa en oma van mijn man, maar nog niet met zijn andere oma, die moeten we met nieuwjaar maar maken. Bij de opa en oma van mijn man komen we ook vaak, eerst een keer per week, nu Lotte er is wat minder, maar we zijn er toch ook al 4 keer geweest en zij ook al minstens 4 keer hier.
Als het aan mij ligt zouden we de laatste voeding ook rond 23 uur geven, maar omdat mijn man nu zo vroeg in bed legt doen we het eerder, anders is het voor hem twee keer een extra belasting (nl om 23 uur en dan eventueel nog 's nachts).
Wat vervelend van de krampjes bij E, hopelijk kan ze ze wel goed wegzuigen met de speen. Hier lijkt Lotte er minder last van te hebben, ze heeft heel weinig behoefte aan haar speentje, maar we nemen hem wel overal mee naar toe voor de zekerheid!
Slik jij een gewone pil? Je lichaam is nog een beetje van slag door de zwangerschapshormonen neem ik aan, hopelijk is het eenmalig. Maar je kunt eventueel ook al voor een tweede gaan, heeft je nichtje een extra speelkameraadje :p

Beegee, jammer dat je bij een eventuele vierde onder controle moet bij de gyn, is toch meer gedoe dan bij de vk (en langere wachttijden heb ik begrepen), terwijl het lijkt dat het gewoon pech was. Ben je bij M.erle en I.ndy wel thuis bevallen of ook niet?
Dat heet in België toch geen filet americain dacht ik? Kan alleen niet op de naam komen (jij bent Vlaamse toch of niet?)

Studiebol, fijn dat de meiden zo goed groeien! Moet je de volgende keer nu zelf naar het cb (dan zijn de spuitjes aan de beurt toch?)
Hier heeft mijn sm een usbstick waar ze steeds alle foto's op zet en die zet ze dan thuis ook op de computer, dus dat is behoorlijk wat back-up. Alleen bedenk ik me dat daar de bevallingsfoto's niet op staan vanwege de censuur, dus zelf toch ook nog maar een backupje maken.

Joyce, hier hebben we ook even getwijfeld over infacol, maar omdat ik zo moe werd van het continue troosten en het me ook zoveel verdriet deed dat Lotte zo'n pijn leek te hebben zijn we er toch vlug mee begonnen.

Parels, een tip als je 's avonds wel kraambezoek krijgt, gewoon maar één keer de glazen bijvullen en dan niet meer vragen of ze wat willen. Wij hebben de eerste weken ook na de beschuit niks meer op tafel gezet, dan begrijpen ze de hints wel. Lekker he, om 's middags even terug in bed te kunnen kruipen, dat vond ik in de kraamweek ook heerlijk! Erna komt het er niet zo veel meer van merk ik...
Bij ons hebben ze de gehoortest thuis gedaan in combinatie met het hielprikje, moeten jullie er wel voor van huis?

Hier gaat het vandaag weer erg goed, als het zo blijft gaan gaat het me eindelijk lukken om wat ritme in mijn dag te krijgen. Na het voeden en knuffelen om half 1 heb ik Lotte in de box gelegd om zelf wat te eten. Toen ze begon te huilen heb ik haar nog even op schoot genomen, maar ze begon zo te gapen dat ik haar weer in de wagen heb gelegd en daar ligt ze nu weer te slapen. Nu heb ik nog een voeding in de planning voor 16.00, flesje om 19.30 en nachtvoeding om 23.00, kijken of dat gaat lukken!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 44 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 29 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: