okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's
+20
Flower_L
Novalee
Tiara
Happydobby
kwak
meisje
Pien
Printje
Annie24
woezel
Ayla
mickey
*Lookie*
Star007
blondje1313
Floor
JD
studiebol
Supertalentje
joyce0606
24 plaatsers
Pagina 35 van 44
Pagina 35 van 44 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 39 ... 44
Re: okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's
@Blondje: ja ik sta daar zelf ook echt van te kijken Wel ten opzichte van bekenden dat ik die liever niet erbij heb tijdens het voeden, maar das meer omdat ik weet dat zij zich daar niet prettig bij voelen. Voor mij zou het ook niet zo veel meer uitmaken. En ik weet ook dat mijn vriend er niet happig op is als anderen mijn borsten zien Ook al zijn het de borsten waar zijn zoon heel goed op groeit. Maar als ik dalijk weer ga werken, gaat F. met mij mee. Ik denk niet dat ik dan veel zin heb om te kolven, als ik hem net zo goed kan aanleggen. Dan zien mijn collega's mijn borsten maar, so what. Er zijn inmiddels zoveel mensen die ze gezien hebben, ze zijn haast publiek bezit geworden
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Moet jij al vlug gaan werken dan? En wat voor werk doe je dat je F gewoon mee kan nemen?
Ik voed met mijn man, ouders en schoonmoeder erbij wel, niet met anderen, al zou het mij nog niet eens zo veel uitmaken.
Ik voed met mijn man, ouders en schoonmoeder erbij wel, niet met anderen, al zou het mij nog niet eens zo veel uitmaken.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
@Parels, ja heel ondankbaar ik heb 's avonds ook geen puf meer om nog iets te doen hoor, bovendien is L. nog zo klein, snap wel dat je haar niet thuis wil laten voor zoiets "nutteloos". Gewoon zeggen dat je 's avonds te moe bent hoor! Ja ik ben thuishulp, alfahulp is volgens mij alleen voor mensen met een opleiding in de zorg, en die heb ik niet. Ben er ooit mee begonnen als bijbaan, jaartje of 3 terug, maar vind het nog steeds leuk. Het verdiend redelijk, maar heb ook over deze baan geen loonheffingskorting, werk wat ik 's avonds doe verdiend beter en heb ik wel loonheffingskorting ('s avonds is gewoon simpel schoonmaakwerk, maar ook errug gezellig , sta soms meer te kleppen als te poetsen haha) Ik heb bij de thuiszorg héle makkelijke cliënten, maar ik doe ook precies wat ze vragen, ben heel relaxed, volgens mij vinden die mensen dat ook fijn.
@mickey, ik wilde ook al zeggen, voor je bevalling was je zo makkelijk niet Wilde je nog met broek aan bevallen als het kon hahah.
@blondje hahah beetje blond he;) flesje schuin houden ik heb toen ik nog kolfde ook een keer gehad dat die tuut die op je borst zit er niet goed op zat, liep ook alles uit Kan l.otte zich niet alleen vermaken? Hier leg ik E. in de box, hoef alleen maar steeds de mobile op te draaien, maar vaak ligt ze er ook gewoon zo naar te kijken. Ze kunnen ook nog zo weinig he, mijn broertje die huilde veel omdat ie zich gewoon verveelde, misschien heeft l.otte dat ook wel. Jammer dat ze zo eenkennig aan het worden is, misschien vaker andere de fles laten geven? Maarja als je zo weinig kolft schiet dat ook niet op (zo weinig cc's dan he)
Hier een slaapkopje gehad, van half 4 tot 7 uur net geslapen, en om 7 uur moest ik haar zelfs wakker maken!
@mickey, ik wilde ook al zeggen, voor je bevalling was je zo makkelijk niet Wilde je nog met broek aan bevallen als het kon hahah.
@blondje hahah beetje blond he;) flesje schuin houden ik heb toen ik nog kolfde ook een keer gehad dat die tuut die op je borst zit er niet goed op zat, liep ook alles uit Kan l.otte zich niet alleen vermaken? Hier leg ik E. in de box, hoef alleen maar steeds de mobile op te draaien, maar vaak ligt ze er ook gewoon zo naar te kijken. Ze kunnen ook nog zo weinig he, mijn broertje die huilde veel omdat ie zich gewoon verveelde, misschien heeft l.otte dat ook wel. Jammer dat ze zo eenkennig aan het worden is, misschien vaker andere de fles laten geven? Maarja als je zo weinig kolft schiet dat ook niet op (zo weinig cc's dan he)
Hier een slaapkopje gehad, van half 4 tot 7 uur net geslapen, en om 7 uur moest ik haar zelfs wakker maken!
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ayla je hebt gelijk hoor als ik me niet prettig voel moet ik het niet doen maar het is eigenlijk een heel lang verhaal haha. Ook een feestje daar in die omgeving, wel leuk om heen te gaan, maar ja meiden moeten mee want ik laat ze nog niet logeren bij mijn ouders omdat ze niet doorslapen en dat vind ik niet kunnen ten op zichte van mijn ouders... ooh wat een gedoe ik overleg wel weer ff met mijn vriend hoe we het het beste kunnen doen
Parels ik vind je niet ondankbaar! Snap het wel dat je daar gewoon ff geen zin in hebt ook al is het aardig bedoelt van je schoonmoeder. Gewoon aangeven dat je het aardig vind maar dat jij niet zo'n filmkijker bent en dat ze dus lekker met haar dochter moet gaan! je hebt dus wel een gezellig dagje gehad!
Wij hebben nog werkelijk waar helemaal niks dubbel gekregen. Tja rompertjes kado ik zou het zelf niet zo gauw doen maar goed wij hebben ze ook wel gehad. Ik zou hem zelf niet ruilen denk ik, rompertjes kun je altijd wel gebruiken toch?
Ja ga het eten ook wel verhogen hoor, maar vind het zo apart, zou die andere fles dan toch teveel energie kosten? Ik weet het niet. Net om 7 uur heb ik ze 120cc plus 4 schepjes gegeven en dat is tot 10cc(denk ik) wel op gegaan dus tja..
Mickey fijn dat je er geen moeite mee hebt om te voeden waar ander bij zitten. Haha weet je nog dat je er van te voren wel wat tegen op zag? Wij allemaal zeiden dat je op dat moment daar geen moeite meer mee hebt:-)
Blondje is je man ondertussen al wel weer terug? Snap dat je er een beetje van baalt, maar misschien ontspant hij zo wel dat is natuurlijk ook wel belangrijk.
Dames hebben jullie al wel eens een boxkleed gewassen? Er is nu een aantal keren op gespuugd dus wil hem in de was doen maar zou dat zo kunnen?
Parels ik vind je niet ondankbaar! Snap het wel dat je daar gewoon ff geen zin in hebt ook al is het aardig bedoelt van je schoonmoeder. Gewoon aangeven dat je het aardig vind maar dat jij niet zo'n filmkijker bent en dat ze dus lekker met haar dochter moet gaan! je hebt dus wel een gezellig dagje gehad!
Wij hebben nog werkelijk waar helemaal niks dubbel gekregen. Tja rompertjes kado ik zou het zelf niet zo gauw doen maar goed wij hebben ze ook wel gehad. Ik zou hem zelf niet ruilen denk ik, rompertjes kun je altijd wel gebruiken toch?
Ja ga het eten ook wel verhogen hoor, maar vind het zo apart, zou die andere fles dan toch teveel energie kosten? Ik weet het niet. Net om 7 uur heb ik ze 120cc plus 4 schepjes gegeven en dat is tot 10cc(denk ik) wel op gegaan dus tja..
Mickey fijn dat je er geen moeite mee hebt om te voeden waar ander bij zitten. Haha weet je nog dat je er van te voren wel wat tegen op zag? Wij allemaal zeiden dat je op dat moment daar geen moeite meer mee hebt:-)
Blondje is je man ondertussen al wel weer terug? Snap dat je er een beetje van baalt, maar misschien ontspant hij zo wel dat is natuurlijk ook wel belangrijk.
Dames hebben jullie al wel eens een boxkleed gewassen? Er is nu een aantal keren op gespuugd dus wil hem in de was doen maar zou dat zo kunnen?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
@studiebol, ik ben de 20ste bevallen, de 23ste aan het eind van de dag kwam ik uit het ziekenhuis thuis en de 24ste heb ik al weer gewerkt (niet lang en veel hoor, zo'n 2 uur toen), ik ben elke dag wel een paar uur aan het werk, de ene dag maar 2 uurtjes, de andere dag een uur of 4 (veel langer dan dat heb ik nog niet gewerkt, is ook niet nodig geweest want het is nog rustig)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Studie ; die romper is best wel druk, wel schattig, van de Hema met rozen erop, maar behalve het feit dat hij zo rood/roze bedrukt is is het ook nog eens dezelfde maat als de andere die ik heb Ben er namelijk nu al achter gekomen dat ik die simpele witte rompers het fijnste vind van de Hema .. ze heeft het bonnetje er ook bij gedaan hoor dus dat is wel fijn, zat ook een cadeaubon bij dus ik ruil het gewoon.
L ligt op bed (net), en mijn vriend zit op zolder Battlefield te spelen met koptelefoon op terwijl ik The Voice kijk, maar ja, hij hoort natuurlijk niks. Dus elke keer als ik L hoor krijsen om haar speen, moet ik naar boven hij's fijn!
L ligt op bed (net), en mijn vriend zit op zolder Battlefield te spelen met koptelefoon op terwijl ik The Voice kijk, maar ja, hij hoort natuurlijk niks. Dus elke keer als ik L hoor krijsen om haar speen, moet ik naar boven hij's fijn!
Gast- Gast
Poeh floor! dat vind ik nog al wat! Denk je ook wel goed aan jezelf!
haha parels die mannen zijn overal het zelfde ik vind zelf rompers met lange mouw niet heel handig! Dat gepruts met die armpjes.. pfff maar ja onder een jurkje zonder mouwtjes ofzo moet het wel!
haha parels die mannen zijn overal het zelfde ik vind zelf rompers met lange mouw niet heel handig! Dat gepruts met die armpjes.. pfff maar ja onder een jurkje zonder mouwtjes ofzo moet het wel!
studiebol- Ratel
Tja Parels, maar je wilt natuurlijk ook niet dat hij dat zonder koptelefoon speelt! Wel irritant dat jij het dan moet doen, kun je geen lampje laten branden bij hem als L geluid maakt (of gewoon dat zijn spel het dan niet meer doet, zou handig zijn als je zoiets kon maken)
Ik vind de strechtrompertjes van de Hema erg fijn, heb ze in verschillende kleuren. Dan zijn de lange mouwen een heel stuk makkelijker.
Floor, knap dat je aan het werk bent, hebben jullie een eigen zaak?
Studiebol, vraag eerlijk aan je ouders of ze het erg vinden dat ze niet doorslapen, misschien willen ze het best een nachtje van je overnemen. Of vind je dat zelf ook een beetje eng om aan een ander over te laten (dat heb ik zelf wel merk ik).
Mijn man beweert nu dat hij over een half uur thuis is, hij is nog naar een café gegaan terwijl hij vanmiddag nog zei dat hij dat niet zou doen. Mooi dat ik dus morgenvroeg niet naar beneden ga met Lotte als ze huilt!
Ik heb het boxkleed al meerdere keren gewassen (ook voor de eerste keer gebruik), dat gaat gewoon goed op 30 graden.
Ayla, anderen flesje laten geven gaat ook alleen goed als ik niet in de buurt ben....
Nu de hondjes eten geven, Lotte voor het laatst voeden (had het expres gerekt zodat mijn man haar vanavond nog even kon zien, baal er nog het meest van dat hij daar dus blijkbaar ook geen behoefte aan heeft....) en dan misschien vast naar bed, ben niet helemaal fit merk ik.
Ik vind de strechtrompertjes van de Hema erg fijn, heb ze in verschillende kleuren. Dan zijn de lange mouwen een heel stuk makkelijker.
Floor, knap dat je aan het werk bent, hebben jullie een eigen zaak?
Studiebol, vraag eerlijk aan je ouders of ze het erg vinden dat ze niet doorslapen, misschien willen ze het best een nachtje van je overnemen. Of vind je dat zelf ook een beetje eng om aan een ander over te laten (dat heb ik zelf wel merk ik).
Mijn man beweert nu dat hij over een half uur thuis is, hij is nog naar een café gegaan terwijl hij vanmiddag nog zei dat hij dat niet zou doen. Mooi dat ik dus morgenvroeg niet naar beneden ga met Lotte als ze huilt!
Ik heb het boxkleed al meerdere keren gewassen (ook voor de eerste keer gebruik), dat gaat gewoon goed op 30 graden.
Ayla, anderen flesje laten geven gaat ook alleen goed als ik niet in de buurt ben....
Nu de hondjes eten geven, Lotte voor het laatst voeden (had het expres gerekt zodat mijn man haar vanavond nog even kon zien, baal er nog het meest van dat hij daar dus blijkbaar ook geen behoefte aan heeft....) en dan misschien vast naar bed, ben niet helemaal fit merk ik.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Aah blondje wat vervelend dat je het zo voelt, ik ken je man natuurlijk niet maar denk niet dat hij het zo bedoelt hij heeft gewoon even een ontspannend avondje denk ik!
Kruip jij lekker je bed in dan kan je lekker een lang nachtje maken! Slaap lekker!
Als ik het aan mijn ouders vraag weet ik zeker dat ze ja zeggen hoor dat is het niet maar het is mijn eigen gevoel meer! Dat ik ze dat niet "aan kan doen" en dit weekend komt het ook wel erg slecht uit want we hebben zondag de verjaardag van mijn vader en dat vieren we dit jaar groots.. dus dan kan hij niet brak zijn
Kruip jij lekker je bed in dan kan je lekker een lang nachtje maken! Slaap lekker!
Als ik het aan mijn ouders vraag weet ik zeker dat ze ja zeggen hoor dat is het niet maar het is mijn eigen gevoel meer! Dat ik ze dat niet "aan kan doen" en dit weekend komt het ook wel erg slecht uit want we hebben zondag de verjaardag van mijn vader en dat vieren we dit jaar groots.. dus dan kan hij niet brak zijn
studiebol- Ratel
studiebol schreef:Poeh floor! dat vind ik nog al wat! Denk je ook wel goed aan jezelf!
Die stretchgevallen van de Hema zijn wel erg fijn hoor! Sluiten ook helemaal aan!
L heeft alleen maar dunne shirtjes, geen vesten zeg maar, dus dan vind ik zo'n dubbele laag wel fijn! Alleen heb ik nu heel wat rompers met korte mouwen (overigens allemaal gehad) die ze dus niet aan doet ..
Blondje, ik kan alle toeters en bellen af laten gaan maar hij speelt toch oostindisch doof, ik kan er ook niet bij dat hij niet uit zichzelf soms zegt, zal ik haar de fles geven? Zal ik de luier verschonen of weet ik het wat. Hij houdt heel veel van dr hoor, maar vind haar idd nog niet zo boeiend geloof ik. Hij plant ook gewoon avondjes weg in enzo, verwachtende dat ik toch wel thuis blijf (dat blijf ik ook, want ik ga haar niet zomaar wegbrengen, of papa of mama blijft thuis).
Gast- Gast
Hier nog eentje die niks zal doen als ik het niet vraag, maar hij werkt ook 43 uur dus ik vraag het hem niet snel... Vind ik toch "lullig" ik ben de hele dag thuis! Baal er alleen wel van als ik zondagsmorgens weer naast mijn bed sta en hij blijft liggen, maarja, dat is zn enige vrije dag. Als hij straks klaar is met school en 1 dag meer vrij is gaan we gewoon wisseldiensten draaien Ben ook film aan het kijken dus reageer straks weer op de rest!
Ayla- Kletskop
@blondje, ja inderdaad.
*helaas, weg is de foto!
*helaas, weg is de foto!
Laatst aangepast door Floor op vr 16 dec 2011 - 9:53; in totaal 1 keer bewerkt
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Oh parels dat is ook niet echt gezellig. Dat is gelukkig hier niet zo maar ja mijn vriend komt denk ik met een half uur thuis dus ik weet zeker dat hij om 11 uur de fles geeft. Maar wat mijn vriend dan weer niet doet is vooruit denken. Hij heeft nooit kruikjes klaar enzo.. vooruit denken is niet zijn beste kant.
Maar als hij dagjes uit in pland dan overlegt hij dat toch wel? ik merk wel dat ik makkelijk ben met "oppas" maar ik moet ook wel ik kan niet op mijn vriend terug vallen en anders kom ik nooit meer ergens. Dus ik vraag mijn ouders gewoon en als ze niet kunnen oke dan niet, maar ik vraag het wel. Net zoals dat ik de babyfoon makkelijk bij de buurvrouw neer zet als zij het geen probleem vind. MAar goed nogmaals ik ben 9 van de 10 keer alleen en als ik dat niet zo doen kan ik vrij weinig ergens heen...
En zoals morgenavond komt het ook allemaal niet zo lekker uit met dat feestje nou dan is de kans wel groot dat mijn vriend alleen gaat.. dan ga ik mijn ouders niet vragen omdat er dan slapen bij komt en dat wil ik nog niet.
Ik heb net een strechrompertje gekocht van de hema dus ik ben benieuwd! Ik heb met korte mouwen van de zeeman die vind ik eigenlijk best prettig.
Maar als hij dagjes uit in pland dan overlegt hij dat toch wel? ik merk wel dat ik makkelijk ben met "oppas" maar ik moet ook wel ik kan niet op mijn vriend terug vallen en anders kom ik nooit meer ergens. Dus ik vraag mijn ouders gewoon en als ze niet kunnen oke dan niet, maar ik vraag het wel. Net zoals dat ik de babyfoon makkelijk bij de buurvrouw neer zet als zij het geen probleem vind. MAar goed nogmaals ik ben 9 van de 10 keer alleen en als ik dat niet zo doen kan ik vrij weinig ergens heen...
En zoals morgenavond komt het ook allemaal niet zo lekker uit met dat feestje nou dan is de kans wel groot dat mijn vriend alleen gaat.. dan ga ik mijn ouders niet vragen omdat er dan slapen bij komt en dat wil ik nog niet.
Ik heb net een strechrompertje gekocht van de hema dus ik ben benieuwd! Ik heb met korte mouwen van de zeeman die vind ik eigenlijk best prettig.
studiebol- Ratel
Wauw floor wat een plaatje!!!
studiebol- Ratel
Floor ; wat een plaatje, hij kijkt echt heel wijs! En heel onnozel haha, alsof hij zeggen wil 'wat moet je nou?'
Studie ; ja, jij kan dan helemaal nergens heen! Wel apart ook van moeder natuur, jij bent merendeel alleen thuis en juist jou gunt ze 2 kindjes in 1x Als mensen hier thuis komen oppassen ben ik ook wel makkelijk hoor, vanochtend mijn moeder, gisteren even het overbuurmeisje (dan was ik wel boven in de weer, maar toch). Ik ga makkelijk weg, alleen idd s'avonds/s'nachts vind ik lastig, en dat is natuurlijk ook niet zo gek.
Ze is nu ook nog maar zo klein, ik vind het lastig om echt al een ritme te vinden.
L had trouwens wel haar eerste schaterlachjes vandaag, weliswaar wel in der slaap, maar het was echt overduidelijk dat ze fijn aan het dromen was
Studie ; ja, jij kan dan helemaal nergens heen! Wel apart ook van moeder natuur, jij bent merendeel alleen thuis en juist jou gunt ze 2 kindjes in 1x Als mensen hier thuis komen oppassen ben ik ook wel makkelijk hoor, vanochtend mijn moeder, gisteren even het overbuurmeisje (dan was ik wel boven in de weer, maar toch). Ik ga makkelijk weg, alleen idd s'avonds/s'nachts vind ik lastig, en dat is natuurlijk ook niet zo gek.
Ze is nu ook nog maar zo klein, ik vind het lastig om echt al een ritme te vinden.
L had trouwens wel haar eerste schaterlachjes vandaag, weliswaar wel in der slaap, maar het was echt overduidelijk dat ze fijn aan het dromen was
Gast- Gast
Floor wat een plaatje! Ik kan het toch niet laten om te reageren zet steeds film op pauze haha
Oh parels dat lijkt me echt zo leuk, zo'n lachje! E. smiled hier alleen nog maar van oor tot oor, komt nog geen geluid bij kijken!
Oh parels dat lijkt me echt zo leuk, zo'n lachje! E. smiled hier alleen nog maar van oor tot oor, komt nog geen geluid bij kijken!
Ayla- Kletskop
Kunnen baby's nu al dromen? Iemand zei van niet tegen mij.. maar soms heb ik het idee dat ze dat hier ook wel doen hoor!
Haha ja parels die moeder natuur heeft daar niet zo goed over nagedacht Ach ja ik breng ze vrij makkelij bij mijn ouders komt misschien ook omdat daar een box is en bedjes dus alles is daar..is wel prettig. Bij iemad anders weet ik niet omdat ik dat nog nooit gedaan heb.
Ik wil even een foto met jullie delen..... V was net heel hard aan het huilen.. en toen vond ik L zo in bed Haal hem wel zo weg.Ik hoor je [/img]
Shit hij doet het niet.. en ik krijg hem ook niet op mijnalbum gezet.. want dan is die te klein ofzo.. das balen..
toch gelukt volgens mij
Haha ja parels die moeder natuur heeft daar niet zo goed over nagedacht Ach ja ik breng ze vrij makkelij bij mijn ouders komt misschien ook omdat daar een box is en bedjes dus alles is daar..is wel prettig. Bij iemad anders weet ik niet omdat ik dat nog nooit gedaan heb.
Ik wil even een foto met jullie delen..... V was net heel hard aan het huilen.. en toen vond ik L zo in bed Haal hem wel zo weg.Ik hoor je [/img]
Shit hij doet het niet.. en ik krijg hem ook niet op mijnalbum gezet.. want dan is die te klein ofzo.. das balen..
toch gelukt volgens mij
Laatst aangepast door studiebol op vr 16 dec 2011 - 12:11; in totaal 2 keer bewerkt
studiebol- Ratel
Haha ahh wat lief studie! Ze krijgt al een lekker bolle toet!
Ayla- Kletskop
Ayla schreef:Haha ahh wat lief studie! Ze krijgt al een lekker bolle toet!
klopt! V ook echt! Het worden echt baby's laat maar zeggen! Ben een fotoboekje aan het maken voor mijn ouders voor kerst.. en je ziet zo goed het verschil met eerst en met nu niet normaal!
studiebol- Ratel
Heb ik met foto's van E. ook ze is echt veranderd. Maak eigenlijk te weinig foto's.
Ayla- Kletskop
Zeker een bolle toet!
En wat een haar! Daar kan je nu al clipjes in doen haha
En wat een mooie meid!
En wat een leuke foto!
ZO *genoeg veren nu ...?*
Hier een dame met krampjes, dus ze kijkt lekker the voice bij mama
En wat een haar! Daar kan je nu al clipjes in doen haha
En wat een mooie meid!
En wat een leuke foto!
ZO *genoeg veren nu ...?*
Hier een dame met krampjes, dus ze kijkt lekker the voice bij mama
Gast- Gast
Haha parels Thanks genoeg veren hoor
Zijn de krampjes nog over gegaan bij L? Of was het een slechte nacht?
Ben er weer vroeg bij, haha ik wil die kids in een ritme krijgen dus kom ik zelf ook in een ritme! Nou ja kan ik nog wat doen, ligt nog was die moet worden opgevouwen en om 10 uur komt er een vriendinnetje! Gezellig!
Zijn de krampjes nog over gegaan bij L? Of was het een slechte nacht?
Ben er weer vroeg bij, haha ik wil die kids in een ritme krijgen dus kom ik zelf ook in een ritme! Nou ja kan ik nog wat doen, ligt nog was die moet worden opgevouwen en om 10 uur komt er een vriendinnetje! Gezellig!
studiebol- Ratel
Môgge!
Dametje hier werd om 6 uur wakker omdat ze het koud had, dus hier een slechte nacht (voor onze maatstaven) heb dr maar bij mij in bed gelegd, toen sliep ze om een uurtje of half 7 nog even, 7 uur fles gegeven, en net om 10 uur begon ze weer te huilen... Dus ben er maar uit gegaan Zo weer de fles geven en dan even spullen pakken om naar O.ss te gaan! Weer even een paar uurtjes naar mn ouders.
Dametje hier werd om 6 uur wakker omdat ze het koud had, dus hier een slechte nacht (voor onze maatstaven) heb dr maar bij mij in bed gelegd, toen sliep ze om een uurtje of half 7 nog even, 7 uur fles gegeven, en net om 10 uur begon ze weer te huilen... Dus ben er maar uit gegaan Zo weer de fles geven en dan even spullen pakken om naar O.ss te gaan! Weer even een paar uurtjes naar mn ouders.
Ayla- Kletskop
Goedenoggel!
Hier sliep ze uiteindelijk om 1 uur, werd ze weer wakker rond 6 uur en om half 7 hebben we de fles gegeven. Om 11 uur hadden we de wekker gezet, en heeft mijn vriend weer een flesje gemaakt en die gegeven. Ondertussen ligt mama even in bad
Dat oerwoud wat overal op mijn lijf is verschenen mag ook wel omgekapt worden haha
Studie ; knap hoor dat je je zo vasthoudt aan dat ritme en dat je zelf ook opstaat! Dat lukt hier echt nog niet ...
Ayla ; veel plezier bij je ouders!
Hier ga ik vanmiddag na de fles van 3 uur richting Den Haag (toch al gauw een uur verderop, en ik vind dat toch zo'n kutstad om te rijden) want mijn vriendinnetje is jarig. Mijn vriend gaat met vrienden de kroeg in op de kerstmarkt hier in de stad. Fijne dag!
Hier sliep ze uiteindelijk om 1 uur, werd ze weer wakker rond 6 uur en om half 7 hebben we de fles gegeven. Om 11 uur hadden we de wekker gezet, en heeft mijn vriend weer een flesje gemaakt en die gegeven. Ondertussen ligt mama even in bad
Dat oerwoud wat overal op mijn lijf is verschenen mag ook wel omgekapt worden haha
Studie ; knap hoor dat je je zo vasthoudt aan dat ritme en dat je zelf ook opstaat! Dat lukt hier echt nog niet ...
Ayla ; veel plezier bij je ouders!
Hier ga ik vanmiddag na de fles van 3 uur richting Den Haag (toch al gauw een uur verderop, en ik vind dat toch zo'n kutstad om te rijden) want mijn vriendinnetje is jarig. Mijn vriend gaat met vrienden de kroeg in op de kerstmarkt hier in de stad. Fijne dag!
Gast- Gast
Parels, het is ook gewoon eigen belang ik heb de hoop dat als ik me zo strak aan het ritme hou snachts en dan die fles van 7 uur dan hoop ik dat ze het eerder door hebben dat ze ook kunnen door slapen Maar goed of het werkt ik weet het niet... Maar het lijkt me heel fijn om een keer langer dan 3 en half 4 uur te slapen en dan weet ik dat we eigenlijk nog niet mogen klagen..
Ayla balen dat het bij jullie zo vroeg was! Fijne dag bij je ouders!
Nou wij zijn er ook uit hoor hoe we het gaan doen allemaal. Allemaal leuk en aardig dat mijn vriend ineens thuis is maar ja ik had ook wel plannen gemaakt en ik ga ze niet steeds omgooien. We gaan nu apart mijn vriend is al weg en ik ga dus eerst mijn eigen dingen doen en kom dan vanavond die kant op. Wel een beetje omslachtig misschien maar ik vind het prima zo..
Ayla balen dat het bij jullie zo vroeg was! Fijne dag bij je ouders!
Nou wij zijn er ook uit hoor hoe we het gaan doen allemaal. Allemaal leuk en aardig dat mijn vriend ineens thuis is maar ja ik had ook wel plannen gemaakt en ik ga ze niet steeds omgooien. We gaan nu apart mijn vriend is al weg en ik ga dus eerst mijn eigen dingen doen en kom dan vanavond die kant op. Wel een beetje omslachtig misschien maar ik vind het prima zo..
studiebol- Ratel
Pagina 35 van 44 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 39 ... 44
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» Nieuwe theaterseizoen 2011-2012
» Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2
» Indonesie met kerst/ o/n 2011-2012