Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

+20
Flower_L
Novalee
Tiara
Happydobby
kwak
meisje
Pien
Printje
Annie24
woezel
Ayla
mickey
*Lookie*
Star007
blondje1313
Floor
JD
studiebol
Supertalentje
joyce0606
24 plaatsers

Pagina 9 van 44 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 26 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's  - Pagina 9 Empty Re: okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 8:50

Ja joh, ik doe het in 1 week, en jij elke dag Laughing
Ik heb trouwens nog steeds krampen onderin mijn buik, maar voor de rest nergens last van. Ga er nu dus maar vanuit dat het er gewoon bij hoort, en dat de bevalling zelf heel anders aanvoelt. Morgen mag ik weer op de apk bij de vk, waar ze waarschijnlijk nog wel even zal voelen. Eerst maar eens lekker slapen straks!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's  - Pagina 9 Empty Re: okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

Bericht  joyce0606 wo 23 nov 2011 - 9:51

Parels schreef:Ja joh, ik doe het in 1 week, en jij elke dag Laughing
Ik heb trouwens nog steeds krampen onderin mijn buik, maar voor de rest nergens last van. Ga er nu dus maar vanuit dat het er gewoon bij hoort, en dat de bevalling zelf heel anders aanvoelt. Morgen mag ik weer op de apk bij de vk, waar ze waarschijnlijk nog wel even zal voelen. Eerst maar eens lekker slapen straks!

Die krampen zijn zeker wel een begin, ik had het ook ongeveer een week voordat ik naar de gyn ging en bijna 2cm ontsluiting te hebben. Zonder dat ik het door had en dus nog niey 37 weken was. Alleen kun je met 2cm ontsluiting ook nog weken lopen zonder dat er iets gebeurt, dus dikke kans dat je mss wat ontsluiting heb! In ieder geval een teken dat je lichaam zeker bezig is! Toch fijn. Want als je overtijd loopt en potje dicht zit is dat verre van fijn! Mss dat de vk morgen even bij je wilt voelen!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 10:13

Joyce ik heb idd al zo'n 2 cm ontsluiting smile
Had vrijdag al 1cm, en vd week 1 3/4 ontsluiting en een verweekte baarmoederwand en gespannen vliezen. Dus wel degelijk komt er iets, ben zondag ook mijn slijmprop verloren, maar ja het kan nog heel lang duren, het betekend helaas niks ... maarja die 2 cm heb ik iig!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 wo 23 nov 2011 - 18:47

Parels schreef:Joyce ik heb idd al zo'n 2 cm ontsluiting smile
Had vrijdag al 1cm, en vd week 1 3/4 ontsluiting en een verweekte baarmoederwand en gespannen vliezen. Dus wel degelijk komt er iets, ben zondag ook mijn slijmprop verloren, maar ja het kan nog heel lang duren, het betekend helaas niks ... maarja die 2 cm heb ik iig!

Mochten ze het op moeten wekken dan hoef je alleen infuus, en dat scheelt heeel veel, dan wanneer je nog aan de hormonen moet!

Kunnen ze je niet strippen? Of doen ze dat nog niet?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol wo 23 nov 2011 - 20:54

Mickey wat kan jij een lang verhaal typen zeg! kan je dan echt alles onthouden wat hier geschreven wordt? Knap hoor! En heeft het bezoekje aan de woonboulevard nog wat opgang gebracht?

Parels hoe ben jij de nacht door gekomen?

Beegee heb je gisteren nog gedoucht met het hele stel?

Joyce hoe gaat het bij jullie? Jammer dat het kraambezoek nog niet op gang komt, maar misschien komt dat nog joh!

Pff hier was het een pittig avondje! De laatste dagen gaat V savonds heel veel huilen als je haar in bed legt, dat deden we altijd na de laatste voeding, maar gisteravond dachten we nou dan proberen we het na de een na laatste voeding misschien maakt het verschil. Nou ja niet dus, ze is heel onrustig, veel huilen, zwaaien met haar armpjes en beentjes en uiteindeiljk schuift ze zo boven de dekentjes uit. Een speen helpt niet en honger kan ze ook niet echt hebben. Pfff we wisten echt niet meer wat er nou was, ik kan het best hebben om haar eventjes te laten huilen, dacht misschien heeft ze dat nodig om in te slapen maar ze hield gewoon niet op.
Krampjes kunnen het niet zijn denk ik want ze doet het alleen savonds in haar bed de rest van de dag niet....
Dus uiteindelijk hebben we de reiswieg, waar ze overdag in slapen boven in haar bed gezet en haar daar in gelegd... en toen sliep ze! Pfff wat een rust ineens.

Maar ja vind het wel lastig hoor moeten we haar dan nu daar elke avond in laten slapen, of zouden we gewoon geluk hebben gehad. Moeten we vanavond maar zien.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 21:17

@ studie, ik zou denken als ze daarin slaapt ook prima toch... :-) maar hier merk ik de afgelopen 2 dagen dat jace 's avonds ook wat onrustiger is en veel meer wakker.. Gister gewoon 1,5 uur... ik was mega verbaasd haha

Ik ben gisteravond alleen met jace wezen douchen, ros wilde gaan vissen en de boodschappen moesten nog gedaan worden.. :-) (die heeft vriendlief gewoon gedaan, dat was lekker haha)

ohh ik reageer altijd door een 2e scherm te openen kan het anders ook niet onthouden....

@ ayla, had ze vannacht ook nog goed geslapen vanwege haar slaapdagje gister??

@ parels, jemig wat voer jij nog veel uit zeg haha!! zware netsteldrang :P

@ joyce, succes vandaag met het doen van je huishouden :P

@ micky, hoop voor je dat je vriend geen gelijk gaat krijgen haha!!
hoeraaaa ook jij bent 40 weken :-)

Wat grappig zo bevallen er 2 veel te vroeg en zo gaan er al 2 overtijd.. :-)
Hier weer een lekkere nacht, al heb ik het idee dat jace vanaf 21.00 echt wakker is... van mij mag dat in de ochtend wel beginnen... :P Hij is ook aan het groeien heb ik het idee als ik naar zijn drink gedrag kijk, het is namelijk nooit genoeg :P Heeft nu ook maatje50 aan vandaag, super leuk setje van noppies.. rompertjes zijn wel echt mega te groot nog 50.. :s maar goed!!
Merle is lekker druifjes aan het eten en we gaan zo jace uit bed halen, we horen hem al ''kletsen''

liefs

Gast
Gast

Bericht  studiebol wo 23 nov 2011 - 21:26

beegee ze zijn hier savonds ook wakkerder dan overdag. Van mij mag ze wel in die reiswieg slapen, maar weet je wat raar is, vanochtend na de voeding heb ik haar in bed gelegd en ze slaapt zo verder :shock:
Fijn hoor dat je vent de boodschappen heeft gedaan, dat ga ik zo doen ik vind het wel een lekker uitje, haha! Vanmiddag en vanavond krijgen we ook weer bezoek dus ik ga dat zo maar meteen doen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 21:38

studiebol schreef:beegee ze zijn hier savonds ook wakkerder dan overdag. Van mij mag ze wel in die reiswieg slapen, maar weet je wat raar is, vanochtend na de voeding heb ik haar in bed gelegd en ze slaapt zo verder :shock: waar is die handleiding nu dan he haha!! lol!
Fijn hoor dat je vent de boodschappen heeft gedaan, dat ga ik zo doen ik vind het wel een lekker uitje, haha! Vanmiddag en vanavond krijgen we ook weer bezoek dus ik ga dat zo maar meteen doen!

Ik wilde jace al uit bed halen maar meneer was denk ik in zijn slaap aan het ''kletsen''. dus maar lekker laten liggen... zijn medicatie wel alvast gegeven dan kan hij zo lekker zijn fles krijgen!! ga vandaag toch wel een keer proberen weer aan te leggen, vind het zo zonde en het kolven gaat echt voor geen f*ck.... haal net 140 cc per keer en wat over is kan ik in de gootsteen kiepen nog meer zonde...

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 wo 23 nov 2011 - 22:09

Wat een nacht!! Ik ben van 4 tot 8 bezig geweest met k.aj!! Meneer was klaar wakker en wilde alleen maar drinken...nu ligt hij lekker knock out! Overdag gaay het goed, slaapt goed en komt om 3 uut...maar savonds en snachts is het egt drama! Ik hoop dat dit tot de befaamde regeldagen hoort...... pale

Even een intiem vraagje aan de dames. Wanneer had je weer zin in sex met je man, en wanneer was je er echt ook aan toe lichamelijk. Opzich mis ik wel de intimiteit met mijn man, maar dat komt denk ik ook wel omdat we maar 2 keer sex hebben.gehad de afgelopen 8/9 maanden. Embarassed. Maar ik durf het nu nog niet vanwege mijn hechtingen. En het is nog lekker beurs. Ik ben bang dat het pijnlijk is/schade kan aanrichten.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 wo 23 nov 2011 - 22:42

Joyce, zolang je nog vloeit niet doen in elk geval ivm infectiegevaar. Toen mijn hechtingen weg waren en ik gestopt was met vloeien hebben we het voor het eerst weer geprobeerd, was wel spannend (maar dat was de eerste keer plassen en daarna poepen ook vond ik). De eerste keer vond ik ook niet zo fijn, maar was ook niet ontspannen genoeg. Nu gaat het wel goed en kan ik er echt van genieten (hoewel ik het erna heel goed voel aan mijn bekkenbodemspieren, die moet ik echt meer gaan trainen).

Beegee, ik heb nog geen één keer 140cc gekolfd volgens mij. Maar hoezo moet je de rest weggooien, je hoeft het toch niet helemaal aan J.ace te geven?

Lotte ligt al ruim een uur heerlijk te slapen in de wagen, wat een verschil met de afgelopen paar dagen, het ziet er naar uit dat ik haar gewoon wakker moet gaan maken voor een voeding!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 23:02

@ joyce, ik denk dat je mannetje eerder zijn dag en nacht omgekeerd heeft dan dat het regeldagen zijn... maar goed das meer mijn gevoel erbij.
Zou proberen om hem overdag bijv 10 min wakker te houden en voor de nacht ook al gaan proberen om een vast ritueel te gaan doen...

verder hadden wij nu redelijk snel weer sex maar ik vloeide ook al snel niet meer. Vooral kijken naar je eigen lichaam en houd condooms erbij :-) tenzij je snel een 2e kindje wil natuurlijk dan vooral niet doen.. :P

@ blondje, Ik moet de voeding weg gooien omdat niet zeker is dat als ik het invries en bijv over 2 maanden ontdooi of jace dan opnieuw spruw kan krijgen... de schimmel overleefd de vriezer maar of hij daarna nog zo actief is, is niet duidelijk.. vandaar even voor de zekerheid.
Ik kolf meestal rond de 160-200 cc dan had ik altijd 2 hele voedingen en 1 halve voor na de borst zeg maar.. nu moet ik erg veel moeite doen om 2 hele voedingen te krijgen...(frustreert gewoon haha)

oehh lekker dat lotte zo slaapt! genieten dus :-)

Jace ligt alweer in zijn bedje... nog 1 was in de droger en dan is het weer weg.. pff komt nooit geen end aan die was.. gister met tegenzin alles weg gewerkt en nu eb ik vanmorgen gewoon al 1 was gedroogd en gevouwen en was 2 zit er nog in....

liefs

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 wo 23 nov 2011 - 23:08

BeeGee schreef:@ joyce, ik denk dat je mannetje eerder zijn dag en nacht omgekeerd heeft dan dat het regeldagen zijn... maar goed das meer mijn gevoel erbij.
Zou proberen om hem overdag bijv 10 min wakker te houden en voor de nacht ook al gaan proberen om een vast ritueel te gaan doen...

verder hadden wij nu redelijk snel weer sex maar ik vloeide ook al snel niet meer. Vooral kijken naar je eigen lichaam en houd condooms erbij :-) tenzij je snel een 2e kindje wil natuurlijk dan vooral niet doen.. :P

ja, dat dacht ik ook misschien wel, nog tick vanuit de buik denk Wink snachts was hij in mijn buik ook altijd super actief! overdag is hij soms ook wel al wakker....en snachts een ritueel, hoe bedoel je dat? bedoel je vaste tijden het badje etc?

ja condooms zijn wel handig inderdaad! haha ik denk dat ik nog wel even wacht, want ik vloei echt nog heel klein beetje (meer bruinig) maar die beursigheid voel ik nog wel, ze hebben vorige week mijn hechtingen doorgeknipt, maar het was nog niet aan elkaar gegroeit, dus ben ook nog wel bang dat het nog niet helemaal goed is, straks scheur ik uit haha smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 23:11

joyce0606 schreef:

ja, dat dacht ik ook misschien wel, nog tick vanuit de buik denk Wink snachts was hij in mijn buik ook altijd super actief! overdag is hij soms ook wel al wakker....en snachts een ritueel, hoe bedoel je dat? bedoel je vaste tijden het badje etc? bijv elke avond hetzelfde muziekje aan, liedje zingen, bijv boven op bed voeden i.p.v. beneden

ja condooms zijn wel handig inderdaad! haha ik denk dat ik nog wel even wacht, want ik vloei echt nog heel klein beetje (meer bruinig) maar die beursigheid voel ik nog wel, ze hebben vorige week mijn hechtingen doorgeknipt, maar het was nog niet aan elkaar gegroeit, dus ben ook nog wel bang dat het nog niet helemaal goed is, straks scheur ik uit haha smile dan zou ik inderdaad toch nog even wachten, zou zonde zijn als je knip weer open gaat..heeft het een rede dat ze het alsnog hebben door geknipt terwijl het niet dicht was? heb je ook inwendige hechtingen, zo ja is het ook handig als deze al zijn opgelost...(laatste is meer een gevoel haha)

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 wo 23 nov 2011 - 23:15

BeeGee schreef:
joyce0606 schreef:

ja, dat dacht ik ook misschien wel, nog tick vanuit de buik denk Wink snachts was hij in mijn buik ook altijd super actief! overdag is hij soms ook wel al wakker....en snachts een ritueel, hoe bedoel je dat? bedoel je vaste tijden het badje etc? bijv elke avond hetzelfde muziekje aan, liedje zingen, bijv boven op bed voeden i.p.v. beneden

ja condooms zijn wel handig inderdaad! haha ik denk dat ik nog wel even wacht, want ik vloei echt nog heel klein beetje (meer bruinig) maar die beursigheid voel ik nog wel, ze hebben vorige week mijn hechtingen doorgeknipt, maar het was nog niet aan elkaar gegroeit, dus ben ook nog wel bang dat het nog niet helemaal goed is, straks scheur ik uit haha smile dan zou ik inderdaad toch nog even wachten, zou zonde zijn als je knip weer open gaat..heeft het een rede dat ze het alsnog hebben door geknipt terwijl het niet dicht was? heb je ook inwendige hechtingen, zo ja is het ook handig als deze al zijn opgelost...(laatste is meer een gevoel haha)

hij ligt nu vanaf een uur of 8 te pitten, moet ik hem dan nu wakker maken, zodat hij geen lange rukken overdag gaat maken?

ze hebben de hechtingen doorgeknipt omdat ik niet meer kon zitten en liep alsof ik nog hoogzwanger was smile er zitten ook onderhuidse hechtingen, die lossen inderdaad op!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 23:23

Ha dames!

Vannacht weer een rare nacht gehad, maar ik denk dat het meer de zenuwen waren voor de afspraak van vanochtend. Ik moest weer naar de vk, en was erg bang dat het strippen weer zo´n pijn ging doen als de afgelopen keer.

Bloeddruk was ietsje hoger, ik was weer wat aangekomen, en ze vroeg aan me of ik gestript wilde worden. Nou ja, baat het niet schaadt het niet dacht ik, maar wel uitgelegd dat ik flink gespannend was. De verloskundige vond het overigens raar dat ik nog kwam want ze had wel het idee dat het door ging zetten bij me vd week, maar helaas Sad

Ik heb een flinke kreet geslaakt toen ze me stripte, maar ze zei 'ik kan je echt HEEL GOED strippen, wil je dat?' dus ik ben maar gewoon braaf gaan liggen. Ze zei ook, ik heb nu echt een heel goed gevoel dat het door gaat zetten. Ook flink bloed aan dr handen en net plaste ik al bloed en verloor ik stolsels dus het is goed. Ze voelde de kleine ook flink bewegen terwijl zij met dr handen eromheen aan het gaan was haha beetje raar!

Als het niet doorzet, moet ik zaterdag bellen, dan komen ze langs om het nogmaals te doen, zet het dan niet door ga ik maandag naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje en vruchtwatercontrole. Daarna mag ik kiezen of ik wel of niet ingeleid wil worden.

Heb ook wel meer soort menstruatiekrampen die vrij pijnlijk zijn, dus in principe heb ik wel het idee dat het iets doorzet. En idd die 2/3 cm ontsluiting kunnen ze me niet meer afnemen!

Voor de rest heb ik weinig te melden, en eigenlijk ook heel even weinig zin in Embarassed sorry!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 wo 23 nov 2011 - 23:29

parels: fijn dat de vk goed heeft kunnen strippen! raar heh dat ze de kleine al kunnen voelen, terwijl de bevalling echt een hele slag is, ik dacht echt, zo'n klein stukje dat dat zoveel tijd/pijn nodig heeft! haha

nou ik hoop voor je dat het lekker gaat door zetten! en anders maandag...is er een reden dat ze een hartfilmpje en vruchtwater onderzoek willen? heb je daarmee problemen gehad? en dat ze je dan willen inleiden...vaak doen ze dat niet na nog maar een week overtijd! maar wel heel fijn voorjouw!! zet em op!! en hopelijk een mini-parels vannacht!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 23:33

Joyce volgens mij is dat standaard, dan willen ze controleren of alles nog goed is met de kleine. Als alles goed is dan mag ik dus kiezen of ik die week wil worden ingeleid, of dat ik door wil lopen. Mocht er dus wat mis zijn met het kindje (hartje slaat over ofzo) of er is te weinig vruchtwater, dan kunnen ze je gelijk daar houden. Ook zullen ze wel een groeiecho doen ofzo, iets in die trant, puur voor de zekerheid.

Vanaf 41 weken mag je ervoor kiezen ingeleid te worden, geloof ik.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 wo 23 nov 2011 - 23:41

Parels schreef:Joyce volgens mij is dat standaard, dan willen ze controleren of alles nog goed is met de kleine. Als alles goed is dan mag ik dus kiezen of ik die week wil worden ingeleid, of dat ik door wil lopen. Mocht er dus wat mis zijn met het kindje (hartje slaat over ofzo) of er is te weinig vruchtwater, dan kunnen ze je gelijk daar houden. Ook zullen ze wel een groeiecho doen ofzo, iets in die trant, puur voor de zekerheid.

oke wist ik niet Embarassed Very Happy wel fijn iig, volgens mij wil jij wel ingeleid worden smile of niet?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla do 24 nov 2011 - 0:20

Nou daar gaan we, gisteravond was ik helemaal gesloopt (autoles ging ook van geen kanten, zelfs een stoepje geraakt is me nog nooit gebeurt!)

@mickey ik heb opzich wel tijd om overdag mijn rust te pakken, maar ik heb zelf vaak die rust niet. Of er moet nog een was gevouwen, of er moet nog gestofzuigd en gedweild, of ik ben gewoon niet moe :P We hebben een hond dus stofzuigen en dweilen moet eigenlijk elke dag, en dan nog een keer tussendoor vegen, hij haart echt als een gek op het moment. E.lena sliep overdag redelijk, nu heb ik haar vanmorgen na de fles van 7 uur in bed teruggeled, kreeg ik een beetje protest maar daarna was ze stil en is ze uiteindelijk in slaap gevallen... Dat is al een verschil met afgelopen weken! Hoe het voor de rest vandaag gaat weet ik nog niet ik ben benieuwd.
Ik had ook tot de nacht van de bevalling geen klachten hoor, dus het kan zomaar nog zomaar beginnen Wink

@studie als ze zo met armpjes en beentjes zwaait kan het ook zijn dat ze zichzelf wakkerhoud, als het zo doorgaat misschien is proberen in te bakeren? Weet niet of dat al kan hoor, E. heeft dat ook wel is dat ze zo ligt te zwaaien, volgens mij houd ze zichzelf dan wakker. En ik denk inderdaad ook, als ze in de reiswieg wel kan slapen, waarom niet? Je probeert vanzelf weer een keer gewoon in bed en dan gaat het ineens wel goed Wink

@BeeGee, dat is wel heel fijn aan die kleine, hoeveel ze overdag ook slaapt, 's nachts slaapt ze hoe dan ook door, echt heerlijk. Nu begon ze wel om half 7 al te draaien, handjes opeten enzo, maar toen mijn wekker ging sliep ze nog (of alweer) dus wat dat betreft hebben we een superkindje! Grappig om te zien he dat ze dan ineens een groeispurt krijgen, ik had dat bij E.lena ook goed in de gaten, gaat ze ineens veel meer drinken! De nutriton + medicijnen lijkt trouwens de oplossing voor haar reflux, ben helemaal blij!

@joyce, de zin was er heel snel, maar we hebben na een week of 3 denk ik weer sex gehad, was ook bang dat het zeer zou doen maar het viel me 100% mee. Ben ook alweer sinds de tweede week aan de pil, wil geen risico lopen wil echt niet zo snel weer een kleine!

@blondje hopelijk blijft ze nu weer "normaal" doen Wink

@parels fijn dat ze je gestript heeft, ik hoop voor je dat het iets doet.

Mijn vriend had gisteravond de fles gegeven omdat ik dus rijles had, had ie 120 water gepakt... Kom ik thuis, ja ze heeft nog honger zegt ie ze dronk nog door toen de fles al leeg was en nu loopt ze op haar handje te sabbelen. Ja 120 water en 1 zo'n bakje toch? Ik zeg nee joh ze krijgt al heel lang 150 water en 5 schepjes erin! Ocherm kind had echt nog honger ik dacht dat kan niet, maar hij had te weinig water gedaan. Ik zei al, volgende keer zal ik duidelijke instructies geven haha. Nu even naar het winkelcentrum hier, mijn oorbel is gisteren stuk gegaan dus even oorbelletjes halen, even voor een tas kijken en voor een boekje voor de kleine, ik ga ook een vast bedritueel instellen smile Lekker voorlezen ofzo...
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 0:22

joyce0606 schreef:
Parels schreef:Joyce volgens mij is dat standaard, dan willen ze controleren of alles nog goed is met de kleine. Als alles goed is dan mag ik dus kiezen of ik die week wil worden ingeleid, of dat ik door wil lopen. Mocht er dus wat mis zijn met het kindje (hartje slaat over ofzo) of er is te weinig vruchtwater, dan kunnen ze je gelijk daar houden. Ook zullen ze wel een groeiecho doen ofzo, iets in die trant, puur voor de zekerheid.

oke wist ik niet Embarassed Very Happy wel fijn iig, volgens mij wil jij wel ingeleid worden smile of niet?

De pijn die ik nu ervaar is ook niet alles, dus dan kies ik idd voor inleiden.
Ik ben dan ook 41 weken en ze wordt al groot geschat. Mocht ze er écht baat bij hebben om nog langer te blijven zitten, kies ik natuurlijk wel voor het welzijn van haar, en trek ik het nog even door.

Gast
Gast

Bericht  studiebol do 24 nov 2011 - 1:39

Parels meid, ik weet zeker dat jij dit weekend gaat bevallen! Je hoeft helemaal niet ingeleid worden die meid van jullie komt nog wel uit zich zelf! Very Happy Maar kan me voorstellen dat je het niet allemaal meer prettig vind en dat je er wel klaar mee bent! Succes!

Ayla, lekker hoor dat jullie meid snachts zo goed slaapt. Waarom ging je rijles niet goed?
Ik heb al wat zitten inlezen over inbakeren, want als ik haar los in de box legt, doet ze ook heel wild net zoals in bed. En in het reiswiegje is het gewoon het minst ook wel iets, maar daar heb je minder ruimte. Zal is googlen op inbakeren.

Joyce, ik denk ook dat je mannetje de boel omdraait onze meiden hebben daar ook wel een handje van hoor! En wat betreft seks, ik heb best lang gevloeid dus toen wilde ik sowieso niks doen. Dat is nu sinds een kleine week gestopt, echt seks hebben we nog niet gehad, ik vind het best wel spannend.

Beegee, idd die gebruiksaanwijzing hadden ze er wel bij mogen doen Very Happy Of leer die meidne gewoon praten binnen nu een week dat is ook fijn haha!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla do 24 nov 2011 - 2:27

Ik was gewoon te moe, plus het was donker en ik zie geen diepte (opzich geen probleem maar als ik moe ben en tis donker gaat het mis)
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 do 24 nov 2011 - 9:55

@BeeGee: Dat geloof ik goed dat er geen end aan die was komt met 3 kids .. dat heb ik al, en wij zijn maar met 3 haha Wink
@Ayla : Haha fijn he die mannen.. hebben een gebruiksaanwijzing nodig, waar alles stap voor stap in staat Wink Maar dat zal hij vast geen 2e keer fout doen :P En nog leuke oorbellen gevonden?
@Parels: Hopelijk komt het niet tot inleiden! Maar lijkt me ook weinig kans als je al tegen de 3cm ontsluiting aan zit toch..
@Joyce: Vervelend dat je zo'n slechte nacht hebt gehad, afgelopen nacht. Hopelijk vannacht wat beter smile
Wat betreft seks.. Ik vloei al vanaf de keizersnede , al bijna 6 weken dus. Maar sinds afgelopen week is het 'vers' bloed, dus ik denk de eerste menstruatie ( al zou dat niet moeten kunnen met de minipil, volgens de gyna.) Maar heb daarom nog geen seks gehad helaas. Ik ben van onder natuurlijk 'ongeschonden' door de keizersnede, dat is wel een voordeel, voor als we weer seks gaan hebben haha :P .

Sinds afgelopen nacht heeft D. 135 ml gekregen tijdens de nachtvoeding, en viel daarna als een blok in slaap! Ze heeft het dus echt nodig. Vandaag een nieuwe schommelstoel gekocht, de Nuna leaf en die is echt super fijn. D. vindt het ook heerlijk, lekker wiegend in slaap vallen haha smile
Morgenavond ga ik lekker nieuwe kleren shoppen! Ik loop nog steeds in mijn positiebroeken, want heb nog net 1 maatje groter als mijn eigen broeken. Ik ben nu nog maar 1 kg boven mijn gewicht voor de zwangerschap, maar het vet lijkt nu heel anders verdeelt ( vooral flubberbuikje). Het is wel zonde om nu geld uit te gaan geven , terwijl ik nog wil afvallen, maar heb het zo gehad met die positiebroeken! Passen jullie je oude kleren weer helemaal goed? Oh en mijn borsten daar baal ik ook van.. heb nu na het stoppen met de borstvoeding echt 2 slappe theezakjes over Rolling Eyes
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Ayla do 24 nov 2011 - 10:15

Ja inderdaad, volgende keer ga ik het in ieder geval duidelijk vertellen! Wil sowiezo dat hij wat meer met haar gaat doen, want als ze overstuur is ben ik de enige die haar stil krijgt, en straks als ik moet werken moeten ze het ook met zijn tweetjes redden 's avonds, dus ze moet echt ook aan hem wennen en hij moet haar goed leren kennen. Niet dat ie nu niet veel met haar doet hoor, maar naar mijn idee nog te weinig... Als ik hem vraag om luier te verschonen of fles geven doet ie dat zonder probleem.
Ik pas mijn oude broeken in ieder geval nog niet, heb 2 nieuwe broeken al gehaald want ik kan niet zonder spijkerbroeken en positiebroeken na de bevalling vond ik ook niet fijn... En als ik zo doorga met vreten zoals ik nu doe moet ik binnenkort weer nieuwe broeken halen Rolling Eyes
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 do 24 nov 2011 - 10:32

Ja dat is hier dus precies hetzelfde. Mijn vriend moet haar inderdaad ook nog wat beter leren kennen wat betreft hoe ze stil te krijgen is, hoe ze getroost moet worden etc. want ik werk in de zorg en moet over 12 weken ook weer aan het werk inclusief slaapdiensten. Hij is dan alleen met haar vanaf dat hij haar om 17.30 ophaald op het kdv tot de volgende ochtend als hij haar weer wegbrengt. Maar hij denkt er nogal makkelijk over geloof ik. Zo van dat lukt tegen die tijd allemaal wel Rolling Eyes Ik ga sowieso nog eens na zoeken of ik werkelijk verplicht ben om meteen weer ongeregelmatige diensten te werken. Liever nog niet als ze rond die tijd nog nachtvoedingen heeft , want mijn vriend wordt niet eens wakker van haar gehuil!
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 44 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 26 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: