okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's
+20
Flower_L
Novalee
Tiara
Happydobby
kwak
meisje
Pien
Printje
Annie24
woezel
Ayla
mickey
*Lookie*
Star007
blondje1313
Floor
JD
studiebol
Supertalentje
joyce0606
24 plaatsers
Pagina 6 van 44
Pagina 6 van 44 • 1 ... 5, 6, 7 ... 25 ... 44
Re: okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's
goedemiddag!
vanmorgen bij de verlos geweest... alles was prima dus ook daar zijn we nu klaar. Verder even voor Jace en mij medicijnen gehaald omdat we spruw hebben... zag vanmorgen ineens wat witte plekjes op zijn tong dus de verlos even laten kijken en ja hoor.. nu maar even niet aanleggen en gewoon weer alles kolven... lekker al aan de wandel geweest vandaag, heerlijk weertje hier! (wel koud maar handschoenen doen wonderen)
@ parels, 40 weken!!!! gefeliciteerd... op naar de bevalling!
@ pm, knuf voor je!!! (n.a.v. je andere topic)
@ ayla, jace had ook een donsvachtje.. :-) zo grappig om te zien.. nu zie je er eigenlijk al helemaal niets meer van.
hoe was het bij de chiropractor..
ik ga met jace nog een keer naar de osteopaat heb ik met de meiden ook gedaan... gewoon ff na laten kijken/voelen
@ blondje, en vandaag weer een relaxte dag met je dametje??
@ studie, je hebt prachtmeiden!!!
J.ace wordt voor geen enkele voeding wakker overdag alleen die van 18-19 en die snachts haha... hij word nu wel wat wakkerder gister zelfs een record van 20 minuten
ik ga 6 februari weer werken, begin dan rustig met inzet van vakantie nog van 2011 :-) en met de carnaval ben ik lekker vrij
vanmorgen bij de verlos geweest... alles was prima dus ook daar zijn we nu klaar. Verder even voor Jace en mij medicijnen gehaald omdat we spruw hebben... zag vanmorgen ineens wat witte plekjes op zijn tong dus de verlos even laten kijken en ja hoor.. nu maar even niet aanleggen en gewoon weer alles kolven... lekker al aan de wandel geweest vandaag, heerlijk weertje hier! (wel koud maar handschoenen doen wonderen)
@ parels, 40 weken!!!! gefeliciteerd... op naar de bevalling!
@ pm, knuf voor je!!! (n.a.v. je andere topic)
@ ayla, jace had ook een donsvachtje.. :-) zo grappig om te zien.. nu zie je er eigenlijk al helemaal niets meer van.
hoe was het bij de chiropractor..
ik ga met jace nog een keer naar de osteopaat heb ik met de meiden ook gedaan... gewoon ff na laten kijken/voelen
@ blondje, en vandaag weer een relaxte dag met je dametje??
@ studie, je hebt prachtmeiden!!!
J.ace wordt voor geen enkele voeding wakker overdag alleen die van 18-19 en die snachts haha... hij word nu wel wat wakkerder gister zelfs een record van 20 minuten
ik ga 6 februari weer werken, begin dan rustig met inzet van vakantie nog van 2011 :-) en met de carnaval ben ik lekker vrij
Gast- Gast
Beegee, jullie moeten hem dus ook wakker maken? Ach het zijn ook nog kleintjes. Ik ga gewoon zien hoe het gaat hoor, dacht al wel zul je zien dat ze nu braaf na 3 uurtjes wakker worden
Ik moet zelf 6 februari weer werken, maar heb dan nog een week vakantie en neem ouderschapsverlof op, dat heb ik vandaag naar mijn teamleider gestuurd dus ik hoop dat zij het goedkeurd, waar ik wel van uitga want dit wist ze van te voren en dan ga ik begin april weer werken!
Ik had wat kleertjes gekocht bij de site van Noppies in de sale, het is net binnen gekomen! allemaal erg leuk! Beetje jammer dat ze het nog niet aan kunnen, had wat groter maatjes gedaan namelijk want tja kleine maatjes genoeg!
Ik moet zelf 6 februari weer werken, maar heb dan nog een week vakantie en neem ouderschapsverlof op, dat heb ik vandaag naar mijn teamleider gestuurd dus ik hoop dat zij het goedkeurd, waar ik wel van uitga want dit wist ze van te voren en dan ga ik begin april weer werken!
Ik had wat kleertjes gekocht bij de site van Noppies in de sale, het is net binnen gekomen! allemaal erg leuk! Beetje jammer dat ze het nog niet aan kunnen, had wat groter maatjes gedaan namelijk want tja kleine maatjes genoeg!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Heb een vraagje over de nachtvoeding: van het cb mag ze sinds vorige week overdag 5/6 flessen van 135 ml en de nachtvoeding moet ik 100 ml laten en uiteindelijk afbouwen na TTar 65 ml endan is de nachtvoeding er hopelijk af. Nu is alleen het probleem dat ze in de nacht niet tevreden is t hmet 100 ml en dus blijft huilen tot ze meer krijgt. Maar hoe krijg ik dit dan ooit afgebouwd naar 65 ml en er hopelijk ooit helemaal af. Edit: sorry voor de typfouten. lastig typen met de telefoon haha!
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Star007 schreef:Heb een vraagje over de nachtvoeding: van het cb mag ze sinds vorige week overdag 5/6 flessen van 135 ml en de nachtvoeding moet ik 100 ml laten en uiteindelijk afbouwen na TTar 65 ml endan is de nachtvoeding er hopelijk af. Nu is alleen het probleem dat ze in de nacht niet tevreden is t hmet 100 ml en dus blijft huilen tot ze meer krijgt. Maar hoe krijg ik dit dan ooit afgebouwd naar 65 ml en er hopelijk ooit helemaal af. Edit: sorry voor de typfouten. lastig typen met de telefoon haha!
ff stomme vraag maar waarom moet in vredesnaam die nachtvoeding eraf?
Ik zou deze er gewoon ''op'' laten zitten en de kleine gewoon voedingen van 120 aanbieden (met poeder is dat dan idd 135) De laatste fles zou je 10 cc extra water in kunnen doen.
De kleine gaat die nachtvoeding vanzelf qua tijd verleggen... eerst bijv om 4 en naarmate ze ouder word zal die gaan schuiven naar 5 -> 6 -> 7 uur....
Gast- Gast
Star, het cb is een adviesorgaan, als D. daar nog niet aan toe is zou ik eieren voor je geld kiezen en haar gewoon nog even wat meer nachtvoeding geven. Kennelijk is ze daar gewoon aan toe. Zodra ze het niet meer nodig heeft, geeft ze dat vanzelf aan door dr flessen niet meer leeg te drinken of helemaal niet meer te komen. Komt vanzelf goed! Daarnaast is ze natuurlijk ook 3 weken te vroeg geboren, en scheren ze daar alle kindjes over 1 kam. Komt goed!
En ik snap je, ondanks alle typfouten
En ik snap je, ondanks alle typfouten
Gast- Gast
studiebol schreef:Beegee, jullie moeten hem dus ook wakker maken? Ach het zijn ook nog kleintjes. Ik ga gewoon zien hoe het gaat hoor, dacht al wel zul je zien dat ze nu braaf na 3 uurtjes wakker worden haha hier word ie echt niet braaf wakker hoor!! alleen die nachten haha.. hoeveel voeding mogen jou meiden nu hebben? ik vind het lastig omdat ik geen pak heb waar het op staat :-) handige richtlijnen vond ik dat altijd...
Ik moet zelf 6 februari weer werken, maar heb dan nog een week vakantie en neem ouderschapsverlof op, dat heb ik vandaag naar mijn teamleider gestuurd dus ik hoop dat zij het goedkeurd, waar ik wel van uitga want dit wist ze van te voren en dan ga ik begin april weer werken! oehhh wat lekker
Ik had wat kleertjes gekocht bij de site van Noppies in de sale, het is net binnen gekomen! allemaal erg leuk! Beetje jammer dat ze het nog niet aan kunnen, had wat groter maatjes gedaan namelijk want tja kleine maatjes genoeg! noppies heeft echt een leuke collectie he! Ik heb hem bijna helemaal echt schandalig.... jace kan nog 44 aan, al denk ik dat het niet heel lang meer duurt omdat ie zo lang is.
Gast- Gast
Ze slaapt vanzelf langer door star, als ze het nog nodig heeft gewoon geven hoor! E.lena sliep van de ene op de andere dag 8 uur door... Dat kunnen ze prima zelf regelen.
Chiropractor is vanmiddag om half 5 pas, kdenk dat er toch wel wat uitkomt, het is echt drama de laatste weken Of het is de reflux weer, maar overdag is maar weinig goed...
Chiropractor is vanmiddag om half 5 pas, kdenk dat er toch wel wat uitkomt, het is echt drama de laatste weken Of het is de reflux weer, maar overdag is maar weinig goed...
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ayla succes bij de chiropractor.Ben benieuwd of hij iets vind. Jou oude naam zegt me wel wat ja, weet ik dat ook weer!
Beegee, we hebben vanmorgen afgesproken dat we naar 6 flessen gaan en dan zouden ze per keer 70 cc moeten drinken. Net om half 3 is ze dat goed gelukt en ze waren ook wel wakkerder dus ik hoop echt dat mijn gevoel gelijk heeft! Onze meiden hebben maatje 50 aan, komt eigenlijk ook omdat we niet zoveel hadden in 44 en wel in 50 dus ik trek ze gewoon steeds 50 aan, en het past eigenlijk best goed, misschien nog een beetje te lang bij de armen en benen maar ach dat rollen we dan om.
Star, ik zou die nachtvoeding er ook op laten zitten. Blijkbaar heeft ze gewoon honger, als ze geen honger heeft zou ze denk ik ook niet gaan huilen. Dus ik zou gewoon je eigen gevoel volgen, ik denk echt wel dat ze dan vanzelf een keer door gaat slapen. Succes!
Beegee, we hebben vanmorgen afgesproken dat we naar 6 flessen gaan en dan zouden ze per keer 70 cc moeten drinken. Net om half 3 is ze dat goed gelukt en ze waren ook wel wakkerder dus ik hoop echt dat mijn gevoel gelijk heeft! Onze meiden hebben maatje 50 aan, komt eigenlijk ook omdat we niet zoveel hadden in 44 en wel in 50 dus ik trek ze gewoon steeds 50 aan, en het past eigenlijk best goed, misschien nog een beetje te lang bij de armen en benen maar ach dat rollen we dan om.
Star, ik zou die nachtvoeding er ook op laten zitten. Blijkbaar heeft ze gewoon honger, als ze geen honger heeft zou ze denk ik ook niet gaan huilen. Dus ik zou gewoon je eigen gevoel volgen, ik denk echt wel dat ze dan vanzelf een keer door gaat slapen. Succes!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
En als je flesvoeding geeft star, zelfs met 7 flessen van 135 komt ze nog niet aan de liter per dag (geloof ik...) dus ze mag gerust een nachtvoeding hebben. Hoeveel flessen drinkt ze per dag dan, 7? Ik hou het van E. totaal niet bij, maar dat komt ook doordat ze 's nachts zo asociaal lang slaapt.
Chiropractor ging wel goed geloof ik, 1 werveltje zat iets scheef... Nu kijken of ze ook minder huilt, ik hoop het want wordt er een beetje simpel van, als het niet minder wordt maar weer huisarts bellen voor de reflux.
Chiropractor ging wel goed geloof ik, 1 werveltje zat iets scheef... Nu kijken of ze ook minder huilt, ik hoop het want wordt er een beetje simpel van, als het niet minder wordt maar weer huisarts bellen voor de reflux.
Ayla- Kletskop
@ ayla, en is er wat uitgekomen??
@ studie, ik heb ook al 50 gepast maar het is nog zo lang..(en dan is jace al 46,5 cm haha)
ohhh 70 cc.... dat krijgt meneer hier ook al naja ik zeg het verkeerd we bieden het aan en hij kan zelf bepalen of hij het opdrinkt..donderdag moet ik naar het cb toe ben benieuwd!!
hebben ze het met jou al over de rs prik gehad? en de entingen van het cb?? Ik wilde eigenlijk pas enten als zijn echte leeftijd is zeg maar (dus 6 weken prik ook pas als hij de uitgerekende datum heeft gepasseerd en dan 6 weken) maar nu met de winterperiode denk ik dat het beter is om toch al te enten.
Ik ga het volgende week met de kinderarts overleggen in ieder geval.
Hier een lekker dagje! weinig tot niets uitgevoerd haha.. samen net met Indy een brief geschreven aan de sint en piet. Leuk om te zien dat ze best al wat letters kent en schrijft al is het soms nog in spiegelbeeld. Jace ligt lekker te slapen, zooooo te vrede mannetje
liefs
@ studie, ik heb ook al 50 gepast maar het is nog zo lang..(en dan is jace al 46,5 cm haha)
ohhh 70 cc.... dat krijgt meneer hier ook al naja ik zeg het verkeerd we bieden het aan en hij kan zelf bepalen of hij het opdrinkt..donderdag moet ik naar het cb toe ben benieuwd!!
hebben ze het met jou al over de rs prik gehad? en de entingen van het cb?? Ik wilde eigenlijk pas enten als zijn echte leeftijd is zeg maar (dus 6 weken prik ook pas als hij de uitgerekende datum heeft gepasseerd en dan 6 weken) maar nu met de winterperiode denk ik dat het beter is om toch al te enten.
Ik ga het volgende week met de kinderarts overleggen in ieder geval.
Hier een lekker dagje! weinig tot niets uitgevoerd haha.. samen net met Indy een brief geschreven aan de sint en piet. Leuk om te zien dat ze best al wat letters kent en schrijft al is het soms nog in spiegelbeeld. Jace ligt lekker te slapen, zooooo te vrede mannetje
liefs
Gast- Gast
hoop voor je dat het nu verholpen is.... ! anders johannesbroodpitmeel in de fles doen tegen spugen, kan ook al schelen toch?Ayla schreef:En als je flesvoeding geeft star, zelfs met 7 flessen van 135 komt ze nog niet aan de liter per dag (geloof ik...) dus ze mag gerust een nachtvoeding hebben. Hoeveel flessen drinkt ze per dag dan, 7? Ik hou het van E. totaal niet bij, maar dat komt ook doordat ze 's nachts zo asociaal lang slaapt.
liefs
Gast- Gast
Ja doe ik nu ook weer, ze drinkt weer goed dus is nu makkelijker, afgelopen dagen dronk ze zo slecht dat ik er even mee gestopt was, vind moeilijk inschatten hoeveel erin moet op 100 cc en op 165 doe ik nu gewoon 1 schepje even kijken hoe het gaat. Ik vind het maar moeilijk allemaal met zo'n kleintje haha.
Ayla- Kletskop
Ik vind het zelf erg moeilijk om of mijn eigen gevoel ( inderdaad gewoon afwachten tot ze vanzelf door gaat slapen), of het advies van de arts van het CB te volgen. Zij vond ook echt dat ik alleen de voedingen overdag op moest hogen van 100 naar 135 en die van de nacht niet. Maar als ik hier zo lees hoe jullie erover denken, kan ik inderdaad beter mijn eigen gevoel volgen en haar ook 's nachts gewoon 135 aanbieden. Zij tevreden weer naar bed en ik heb er dan een beter gevoel bij, i.p.v. weten dat ze niet genoeg heeft gehad 'maar ze mag niet meer, volgens arts'.
Ik zelf heb ook zeker geen haast bij stoppen van nachtvoedingen ofzo hoor! Had het hier misschien verkeerd neergezet.
@Ayla: Ze drinkt meestal 5 flessen per dag en dan s' nachts 1. Soms krijgt ze er overdag 1 meer, als ze honger heeft. Erg mooie naam heeft je dochter trouwens!
@Studiebol: Jammer, heb de foto alweer gemist haha
@Parels: Vandaag 40 weken zie ik. Wat spannend zeg! Heb je nog last van regelmatige krampen enzo? Beginnen de zenuwen al te komen? en hoe gaat het met de zenuwen van je vriend?
Ik zelf heb ook zeker geen haast bij stoppen van nachtvoedingen ofzo hoor! Had het hier misschien verkeerd neergezet.
@Ayla: Ze drinkt meestal 5 flessen per dag en dan s' nachts 1. Soms krijgt ze er overdag 1 meer, als ze honger heeft. Erg mooie naam heeft je dochter trouwens!
@Studiebol: Jammer, heb de foto alweer gemist haha
@Parels: Vandaag 40 weken zie ik. Wat spannend zeg! Heb je nog last van regelmatige krampen enzo? Beginnen de zenuwen al te komen? en hoe gaat het met de zenuwen van je vriend?
Star007- Kletskop
Dankje! enne waarom maak je je dan druk star Ze kan 6 flessen van 165 cc zelfs drinken per 24 uur, zolang het nog maar geen liter per dag is, is er niks aan de hand. Nou voordat ze aan die 165 per fles zit slaapt ze al door hoor! (denk ik ) Ik doe ook, zodra ik merk dat ze niet meer genoeg heeft aan een fles gewoon ophogen, let alleen op dat ze niet meer als die liter per dag drinkt... Beetje vertrouwen in jezelf, je doet het heus wel goed. (zegt degene die zelf ook al onzeker is of het allemaal wel goed gaat haha)
Ayla- Kletskop
Ayla schreef:Dankje! enne waarom maak je je dan druk star Ze kan 6 flessen van 165 cc zelfs drinken per 24 uur, zolang het nog maar geen liter per dag is, is er niks aan de hand. Nou voordat ze aan die 165 per fles zit slaapt ze al door hoor! (denk ik ) Ik doe ook, zodra ik merk dat ze niet meer genoeg heeft aan een fles gewoon ophogen, let alleen op dat ze niet meer als die liter per dag drinkt... Beetje vertrouwen in jezelf, je doet het heus wel goed. (zegt degene die zelf ook al onzeker is of het allemaal wel goed gaat haha)
Haha ja ik maak me er druk over omdat ik gewoon nog een beetje een onzekere mama ben Daarom is het forum ook erg fijn om er op gewezen te worden dat ik gewoon mijn eigen gevoel moet volgen.
Star007- Kletskop
Star, snap ik hoor!
Ik heb nu makkelijk praten, maar straks zit ik vast ook zo te stressen
Dan kan ik iig weer bij jullie terecht met mijn vragen haha
Ik ben niet echt heel erg zenuwachtig, en mijn vriend ook niet, alles is klaar en alles staat klaar, het is nu alleen afwachten wanneer het begint.
Wel begin ik een beetje nerveus te worden voor de pijn van de bevalling
Elke bevalling is natuurlijk anders, en iedereen kan het, maar ik ben nu 2x bevoeld door de verloskundige, en toen ging ik eigenlijk al door de grond. Maar ja, toen kwam er wat in, en straks gaat er wat uit, misschien is dat wel 'prettiger'.
Dat is ook mijn vriends enige angst trouwens, het feit dat hij mij pijn ziet lijden en zich daardoor geen houding weet te geven. Als ik hem een beetje ken, gaat hij zich echt waardeloos voelen, hij is dan heel onzeker, en dat vind ik zó zielig. Echt, laat mij die bevalling maar doorstaan, maar dat hij zich zo vervelend voelt vind ik nog het vervelendste, dat gun ik hem gewoon écht niet. God, ik krijg al tranen in mn ogen als ik eraan denk haha, we houden ons beiden maar vast aan het feit dat het allemaal goed is als muts geboren is!
Ik heb nu makkelijk praten, maar straks zit ik vast ook zo te stressen
Dan kan ik iig weer bij jullie terecht met mijn vragen haha
Ik ben niet echt heel erg zenuwachtig, en mijn vriend ook niet, alles is klaar en alles staat klaar, het is nu alleen afwachten wanneer het begint.
Wel begin ik een beetje nerveus te worden voor de pijn van de bevalling
Elke bevalling is natuurlijk anders, en iedereen kan het, maar ik ben nu 2x bevoeld door de verloskundige, en toen ging ik eigenlijk al door de grond. Maar ja, toen kwam er wat in, en straks gaat er wat uit, misschien is dat wel 'prettiger'.
Dat is ook mijn vriends enige angst trouwens, het feit dat hij mij pijn ziet lijden en zich daardoor geen houding weet te geven. Als ik hem een beetje ken, gaat hij zich echt waardeloos voelen, hij is dan heel onzeker, en dat vind ik zó zielig. Echt, laat mij die bevalling maar doorstaan, maar dat hij zich zo vervelend voelt vind ik nog het vervelendste, dat gun ik hem gewoon écht niet. God, ik krijg al tranen in mn ogen als ik eraan denk haha, we houden ons beiden maar vast aan het feit dat het allemaal goed is als muts geboren is!
Gast- Gast
Ik ben ook wel is onzeker hoor, is heel normaal volgens mij. Dan is het forum indd ook heel handig
Parels bij deze alvast, ze mag maximaal een liter flesvoeding per dag Die pijn ben je zo weer vergeten, en anders vraag je een ruggenprik (ideaal!) Persweeën vond ik niet pijn doen, dan zit er alleen gigantisch veel kracht in je lijf. En je vriend kan je heeeeeeeel goed helpen met puffen, ik had de mijne in ieder geval echt nodig voor het puffen, alleen lukte het me niet, dus de jouwe hoeft zich niet nutteloos te voelen En pijn doet het toch... Zeg dat maar tegen hem.
Parels bij deze alvast, ze mag maximaal een liter flesvoeding per dag Die pijn ben je zo weer vergeten, en anders vraag je een ruggenprik (ideaal!) Persweeën vond ik niet pijn doen, dan zit er alleen gigantisch veel kracht in je lijf. En je vriend kan je heeeeeeeel goed helpen met puffen, ik had de mijne in ieder geval echt nodig voor het puffen, alleen lukte het me niet, dus de jouwe hoeft zich niet nutteloos te voelen En pijn doet het toch... Zeg dat maar tegen hem.
Ayla- Kletskop
Parels, ik vond de pijn achteraf heel erg mee vallen, dat was het eerste wat ik zei na de bevalling! Ik heb 2 uur lang persweeen gehad, maar die vond ik niet zo erg, mijn ontsluitingsweeen hebben al met al 6 uur geduurd vanaf het moment dat het wat heftiger werd, de laatste 2 uur vond ik die wel heel erg zwaar.
Star, maak je je baby (ben even kwijt of het een jongen of meisje is...) wel wakker voor de nachtvoeding of niet? Ik weet niet hoe dat werkt met flesvoeding op schema.... Ik zou denken dat je in plaats van minder geven ook kunt wachten wanneer hij/zij uit zichzelf wakker wordt, maar ja, dan loop je wel het risico dat de rest van het schema wat door de war komt (maar dat kun je dan ook een beetje opvangen, fles van 7 uur om 8.30, die van 11 om 12 en dan weer om 15 ofzo?). Ik zou wat dit betreft je eigen gevoel volgen, jij wilt 's nachts niet met een hongerig kind blijven zitten, voor de cb-arts is het wel makkelijk praten!
Zo meteen heb ik de eerste les van de nagym. Het is van 21 tot 22.30, behoorlijk laat! Ik ben nu al doodmoe, dus hopelijk wordt het niet al te actief.
Lotte is vandaag mee naar het werk geweest, altijd leuk om haar even te kunnen showen!
Star, maak je je baby (ben even kwijt of het een jongen of meisje is...) wel wakker voor de nachtvoeding of niet? Ik weet niet hoe dat werkt met flesvoeding op schema.... Ik zou denken dat je in plaats van minder geven ook kunt wachten wanneer hij/zij uit zichzelf wakker wordt, maar ja, dan loop je wel het risico dat de rest van het schema wat door de war komt (maar dat kun je dan ook een beetje opvangen, fles van 7 uur om 8.30, die van 11 om 12 en dan weer om 15 ofzo?). Ik zou wat dit betreft je eigen gevoel volgen, jij wilt 's nachts niet met een hongerig kind blijven zitten, voor de cb-arts is het wel makkelijk praten!
Zo meteen heb ik de eerste les van de nagym. Het is van 21 tot 22.30, behoorlijk laat! Ik ben nu al doodmoe, dus hopelijk wordt het niet al te actief.
Lotte is vandaag mee naar het werk geweest, altijd leuk om haar even te kunnen showen!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
O ja, mijn man heeft heel erg moeten helpen bij de persweeën, ik durfde niet goed (was te bang om in te scheuren....) en heb vooral vanuit mijn benen geperst. Ze moesten met zijn tweeën mijn benen vasthouden omdat ik daar zelf de kracht ook niet voor had. Voelde me daarin achteraf zo'n stuntel. Met het puffen hebben vooral de verloskundigen geholpen bij mij.
blondje1313- Kletskop
Ik voed sowiezo nog niet op schema, dat is geen doen. Als ze lang doorslaapt en ik maak haar wakker drinkt ze slecht, als ik haar een halfuur of uur moet laten wachten voor de fles vind ik het ook zielig... Plus dat ze dan zo moe is al van het wakker zijn en huilen dat ze ook slecht drinkt.
Inscheuren heb ik me totaal niet druk om gemaakt, ze wilde me gaan knippen dus ik heb alles op alles gezet om haar eruit te krijgen haha.
Inscheuren heb ik me totaal niet druk om gemaakt, ze wilde me gaan knippen dus ik heb alles op alles gezet om haar eruit te krijgen haha.
Ayla- Kletskop
@Blondje: Ik wacht altijd tot ze zelf voor haar voeding komt. Hoef haar nooit wakker te maken, zo komt altijd tussen 2.30-4.00 ergens, afhankelijk van hoe laat ze haar laatste voeding heeft gehad. Ik voed niet op schema, maar overdag gewoon om de 3,5/4 uur. Dat is ook echt niet te doen hoor op schema, want eigenlijk weet je nooit precies hoe laat ze 's nachts komt.
Star007- Kletskop
hoe lang duurde het voordat jullie kleintjes een voeding lieten vallen snachts?
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Ik hoor om me heen wel moeders die op schema voeden met flesvoeding, ik moet zeggen dat het mij ook lastig lijkt. Lijkt me stug dat een babytje met flesvoeding wel op schema wil en met borstvoeding niet.
Bij mijn bevalling hadden ze op een gegeven moment een schaar in hun hand, ik vroeg behoorlijk in paniek wat ze daarmee gingen doen. Maar dat was de schaar voor de navelstreng die ze vast klaar aan het leggen waren, een knip zouden ze niet zetten zonder dat vooraf te zeggen zeiden ze. (A zei achteraf dat buiten mijn gezichtsveld wel het zwaarder materieel klaar lag voor als het toch nodig was)
De vk had trouwens een stagiaire bij die ook Lotte heet, dat was wel grappig op het moment dat we de naam bekend maakten. Het is een goede vriendin van de vriendin van mijn jongste broer. Ik had me van tevoren wel druk gemaakt of ik het niet vreemd zou vinden dat zij me in zo'n intieme situatie zou meemaken, maar op het moment zelf was ik blij dat er een extra iemand was. Hoewel het 'bekijken' van het aantal cm onsluiting toch wel vreemd was...
@Joyce, ik geloof dat ze vanaf twee weken meestal maar één nachtvoeding had (als je tenminste 6 uur 's morgens geen nachtvoeding noemt....)
Vanaf 4 weken komt ze 's nachts altijd maar één keer.
Bij mijn bevalling hadden ze op een gegeven moment een schaar in hun hand, ik vroeg behoorlijk in paniek wat ze daarmee gingen doen. Maar dat was de schaar voor de navelstreng die ze vast klaar aan het leggen waren, een knip zouden ze niet zetten zonder dat vooraf te zeggen zeiden ze. (A zei achteraf dat buiten mijn gezichtsveld wel het zwaarder materieel klaar lag voor als het toch nodig was)
De vk had trouwens een stagiaire bij die ook Lotte heet, dat was wel grappig op het moment dat we de naam bekend maakten. Het is een goede vriendin van de vriendin van mijn jongste broer. Ik had me van tevoren wel druk gemaakt of ik het niet vreemd zou vinden dat zij me in zo'n intieme situatie zou meemaken, maar op het moment zelf was ik blij dat er een extra iemand was. Hoewel het 'bekijken' van het aantal cm onsluiting toch wel vreemd was...
@Joyce, ik geloof dat ze vanaf twee weken meestal maar één nachtvoeding had (als je tenminste 6 uur 's morgens geen nachtvoeding noemt....)
Vanaf 4 weken komt ze 's nachts altijd maar één keer.
blondje1313- Kletskop
Hier hebben ze na 4 maanden nog 1, of met pech 2 nachtvoedingen. Het kan lang duren.joyce0606 schreef:hoe lang duurde het voordat jullie kleintjes een voeding lieten vallen snachts?
Gast- Gast
joyce0606 schreef:hoe lang duurde het voordat jullie kleintjes een voeding lieten vallen snachts?
Breekt in, ik zag je vraag en wilde even reageren. Ons mannetje heeft altijd maar 1 voeding snachts gehad, vanaf dag 1. Wij hebben wel altijd gevoed via een schema en flesvoeding.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pagina 6 van 44 • 1 ... 5, 6, 7 ... 25 ... 44
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» Nieuwe theaterseizoen 2011-2012
» Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2
» Indonesie met kerst/ o/n 2011-2012