DagCafé
+24
Jade
TwistedAngel
Kabouter
Curious
Jezzie
Burn
Snoes
Cheesegirl
Jordana
Tullow
ExpressoB
Pompoen
May
Serena
Suus
Rush
Yaelynn
VeryCherry
Lotus
Alex
Toet
Merai
Qiara
Erin
28 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Meiden, ik duik mijn bed in met een boek. Hopelijk kan ik zo slapen! Trusten alvast
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Stylegirl schreef:Meiden, ik duik mijn bed in met een boek. Hopelijk kan ik zo slapen! Trusten alvast
Uhh, dit bedoelde ik anders dan dat het er staat
Ik ga gewoon een boek lezen in bed..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ja, in mijn schoenMaura schreef:Theedoosje schreef:Oh wel wederzijds Mau... maar ja het is al een ex en je hebt het dus al samen geprobeerd....
Zoiets.
Heb je Licor 43 van de Sint gekregen, Smikkell?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, in mijn schoenMaura schreef:
Menig forummer is nu jaloers op je!
Gast- Gast
Reva schreef:Had ik al 'Avond' gezegd?
Bij deze!
Ik zou als ik jou was elke avond een schoen zetten Smik!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik zit nog steeds met een smile.. en het goede nieuws: morgen mag ik weer!!! En overmorgen weerZusje schreef:Smikkell hoe was je dag?
Na werktijd nog twee uur blijven hangen om te knuffelen, ze in bed te leggen en met twee oudste en moeder spelletjes te spelen. Pepernoten gebakken vandaag en allemaal fijne dingen gedaan.
Ik voel me daar altijd zo fijn.
Edit: date met Merai ging niet door
gelukkig zien we elkaat sowieso zaterdag.
Laatst aangepast door Smikkell op do 17 nov 2011 - 10:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, in mijn schoenMaura schreef:Theedoosje schreef:Oh wel wederzijds Mau... maar ja het is al een ex en je hebt het dus al samen geprobeerd....
Zoiets.
Vind je dat lekker joh? Volgens mij vond ik dat niet zo . Maar geniet ervan, heb jij ook zeker verdiend!
Gast- Gast
Ik raad ze aan een slijterij te bezoeken, hun schoen te vullen en de volgende ochtend vol verwachting in hun schoen te kijken..Maura schreef:Smikkell schreef:Ja, in mijn schoenMaura schreef:
Gast- Gast
Wat fijn om te lezen dat het zo goed is gegaan Smikkell en dat je je er zo goed over voelt! Jammer dat je date niet doorging maar gelukkig heb je iets om naar uit te kijken .
Gast- Gast
**
(niet quoten)
(niet quoten)
Laatst aangepast door Smikkell op do 17 nov 2011 - 10:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Doei TD..
Zusje, hoe was jou dag
Ik heb mogen boren vandaag, echt met zo'n joekel van een boormachine en daarna dan met een kleinere. Was echt leuk, voelde me onwijs stoer . En dat wel tien keer ofzo, lekker door de bosjes banjeren haha. Was weer gezellig!
Gast- Gast
Nu kon ik lekker spelletjes blijven spelen en de gebakken pepernoten opsnoepen.Zusje schreef:Wat fijn om te lezen dat het zo goed is gegaan Smikkell en dat je je er zo goed over voelt! Jammer dat je date niet doorging maar gelukkig heb je iets om naar uit te kijken .
Mijn dag begon al met het sprongetje waarmee in mijn bed uit kwam, omdat ik zo'n zin had om 'het' topic te openen
Gast- Gast
Cool! Ik denk dat ik nog eens een betere uitleg van je baan moet krijgen...Zusje schreef:Smikkell schreef:Doei TD..
Zusje, hoe was jou dag
Ik heb mogen boren vandaag, echt met zo'n joekel van een boormachine en daarna dan met een kleinere. Was echt leuk, voelde me onwijs stoer . En dat wel tien keer ofzo, lekker door de bosjes banjeren haha. Was weer gezellig!
Lijkt me echt leuk om met dat soort groot gereedschap te spelen
Gast- Gast
Ja dat begrijp ik! Ik ken dat gevoel . Echt superlief van je, als het door het beeldscherm kon had ik je nu een knuffel gegeven! Ik kreeg een berichtje op mijn telefoon dat ik hier moest kijken, was echt super verrast!
die foto!
die foto!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Cool! Ik denk dat ik nog eens een betere uitleg van je baan moet krijgen...Zusje schreef:Smikkell schreef:Doei TD..
Zusje, hoe was jou dag
Haha ik moest wat spullen plaatsen . Ik zag er wel tegen op hoor, dacht dat ik daar te onhandig voor zou zijn maar nu kwam het ineens voorbij en ik was met een aardige vent . Dus ik zei gewoon dat hij het me maar wel uit moest leggen, dat ik nog nooit een boor had vast gehad haha, hij moest wel lachen .
Gast- Gast
Ze hebben wel vertrouwen in je zegZusje schreef:Smikkell schreef:Cool! Ik denk dat ik nog eens een betere uitleg van je baan moet krijgen...Zusje schreef:Smikkell schreef:Doei TD..
Zusje, hoe was jou dag
Haha ik moest wat spullen plaatsen . Ik zag er wel tegen op hoor, dacht dat ik daar te onhandig voor zou zijn maar nu kwam het ineens voorbij en ik was met een aardige vent . Dus ik zei gewoon dat hij het me maar wel uit moest leggen, dat ik nog nooit een boor had vast gehad haha, hij moest wel lachen .
Gast- Gast
Goedenavond ladies! Hoe is het hier? Ik hang op de bank met een kat op mijn linkerarm, erg comfortabel Smikkie, ik vind het jammer dat onze date niet doorging maar mijn vader zei af en ik mocht eerder naar huis vanuit stage dus dan moest ik zo'n 5 uur wachten Gelukkig zien we elkaar zaterdag!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Smikkell schreef:Ik raad ze aan een slijterij te bezoeken, hun schoen te vullen en de volgende ochtend vol verwachting in hun schoen te kijken..Maura schreef:Smikkell schreef:Ja, in mijn schoenMaura schreef:
Toch jammer dat ik drank drink wat niet in de schoen past. Kan het er wel naast zetten, maar of het, het zelfde effect heeft.
Gast- Gast
Leuk he Smikkell . Maar ik neem aan dat ze niet van mij verwachten dat ik alles al kan dus ik ben maar gewoon eerlijk en wil het wel allemaal leren. En zo zie je maar, dit heb ik nu in 2 uurtjes gaten boren in een gebouw wel een beetje onder de knie hoor .
Gast- Gast
Maar goed, ik heb toch besloten te gaan slapen . Fijne nacht meiden en bedankt voor de leuke dag die jullie me hebben bezorgd!
Gast- Gast
Ja, om je nou uit te nodigen om pepernoten te komen bakken wilde ik je ook niet aan doen. Zaterdag ben ik er niet heel lang he. Je moet het in de avond met June alleen doen.Merai schreef:Goedenavond ladies! Hoe is het hier? Ik hang op de bank met een kat op mijn linkerarm, erg comfortabel Smikkie, ik vind het jammer dat onze date niet doorging maar mijn vader zei af en ik mocht eerder naar huis vanuit stage dus dan moest ik zo'n 5 uur wachten Gelukkig zien we elkaar zaterdag!
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: