DagCafé
+24
Jade
TwistedAngel
Kabouter
Curious
Jezzie
Burn
Snoes
Cheesegirl
Jordana
Tullow
ExpressoB
Pompoen
May
Serena
Suus
Rush
Yaelynn
VeryCherry
Lotus
Alex
Toet
Merai
Qiara
Erin
28 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Theedoosje schreef:twijfel om nog te sporten....heb nu nog wel energie...
dan zou ik het doen
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Theedoosje schreef:twijfel om nog te sporten....heb nu nog wel energie...
dan zou ik het doen
ja wel he dacht ik ook...heel ff wat drinken en dan ga ik zo nog wat doen.
Gast- Gast
Kan je nog wel slapen als je zo kort voor het slapen nog actief gaat doen?Theedoosje schreef:ExpressoB schreef:Theedoosje schreef:twijfel om nog te sporten....heb nu nog wel energie...
dan zou ik het doen
Gast- Gast
Dat kan juist goed werken!
Smikkell schreef:Kan je nog wel slapen als je zo kort voor het slapen nog actief gaat doen?Theedoosje schreef:ExpressoB schreef:Theedoosje schreef:twijfel om nog te sporten....heb nu nog wel energie...
dan zou ik het doen
Geen idee, komt niet vaak voor hahaha.
Gast- Gast
Bij nader inzien zie ik er toch vanaf ...morgen weer. Heb ineens een inkak moment.
Gast- Gast
Hahah Td, je had niet moeten gaan zitten maar meteen gaan sporten.
Ik zou er zelf sneller voor kiezen om nu eerder te gaan slapen en morgen half uurtje eerder op te staan en dan te sporten.Theedoosje schreef:Bij nader inzien zie ik er toch vanaf ...morgen weer. Heb ineens een inkak moment.
EB, grote inspanning helpt echt niet bij in slaap komen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zou er zelf sneller voor kiezen om nu eerder te gaan slapen en morgen half uurtje eerder op te staan en dan te sporten.Theedoosje schreef:Bij nader inzien zie ik er toch vanaf ...morgen weer. Heb ineens een inkak moment.
EB, grote inspanning helpt echt niet bij in slaap komen.
Oow nee morgen nog eerder op om te sporten lukt niet, heb s ochtends tijd nodig om wakker te worden en sta al een uur eerder op dan dat ik weg moet hahah en moet werken dus. Sport onder gtst wel weer morgen.
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik kan echt niet sporten in de ochtend .
Ik doe het ook liever s avonds
Gast- Gast
Ik ga lekker naar bed, morgen weer werken al is het dichtbij gelukkig en hoef ik dus niet in de file te staan op de terugweg . Denk dat ik de fiets pak!
Fijne nacht allemaal!
Fijne nacht allemaal!
Gast- Gast
Maar of je nu nou een half uur later je bed in gaan of morgen een half uur eerder er uit, dat maakt toch geen verschil?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar of je nu nou een half uur later je bed in gaan of morgen een half uur eerder er uit, dat maakt toch geen verschil?
Nee dat niet maar sporten in de ochtend krijg ik gewoon niet voor elkaar. Is net zoiets als eten als je nog geen honger hebt. Kan het niet goed uitleggen denk ik. Mijn lichaam wil dat gewoon niet .
Thanx Reva! Ik heb mezelf nog 8 minuten gegeven .
Gast- Gast
En aan welke hamburger zat je te denken, Reva?
Laatst aangepast door Smikkell op wo 16 nov 2011 - 11:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: