DagCafé
+24
Jade
TwistedAngel
Kabouter
Curious
Jezzie
Burn
Snoes
Cheesegirl
Jordana
Tullow
ExpressoB
Pompoen
May
Serena
Suus
Rush
Yaelynn
VeryCherry
Lotus
Alex
Toet
Merai
Qiara
Erin
28 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Goeiemorgen!!!
Hier een brakke ik! Gisteravond naar metalconcert geweest. Wat een dozen zijn we, gingen we de verkeerde ingang in (backstage, de beveiliging was knudde) en toen iemand merkte dat we binnen waren zijn we naar buiten begeleid Duh, moeten ze maar duidelijker de entree aangeven en betere beveiliging aannemen. We zijn met een bandlid van Valkyrja op de foto geweest... Supergrappige foto! Wij big smile en hij superstoer en not smiling. Mannen en reputatie
Ik heb in een moshpit gestaan en 4 bier over me heen gekregen haha! LOL was wel funny.
XxX
Hier een brakke ik! Gisteravond naar metalconcert geweest. Wat een dozen zijn we, gingen we de verkeerde ingang in (backstage, de beveiliging was knudde) en toen iemand merkte dat we binnen waren zijn we naar buiten begeleid Duh, moeten ze maar duidelijker de entree aangeven en betere beveiliging aannemen. We zijn met een bandlid van Valkyrja op de foto geweest... Supergrappige foto! Wij big smile en hij superstoer en not smiling. Mannen en reputatie
Ik heb in een moshpit gestaan en 4 bier over me heen gekregen haha! LOL was wel funny.
XxX
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Hier ook maar foto neerzetten (ik Davide Dorien)
Yaelynn- Fluisteraar
Hoi TD!
Leuk, Yaelynn!
Leuk, Yaelynn!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen!
Ik mag hier nu helemaal niet zijn, want ik heb zo cursus en moet heel snel mijn jas aan gaan doen en weggaan
Ik mag hier nu helemaal niet zijn, want ik heb zo cursus en moet heel snel mijn jas aan gaan doen en weggaan
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Leuke foto Yaelynn!
Doei Suus! Succes
Doei Suus! Succes
Laatst aangepast door Dolcis_ op do 17 nov 2011 - 20:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Leuk Yaelynn! Hij lacht wel beetje met zijn ogen
Heej Lotus hoe is het?
Toch wel he??
Yaelynn- Fluisteraar
Niet zo goed, geloof ik. Zit de hele tijd te huilen sinds ik wakker ben.Theedoosje schreef:Heej Lotus hoe is het?
Hoe gaat het met jou?
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Niet zo goed, geloof ik. Zit de hele tijd te huilen sinds ik wakker ben.Theedoosje schreef:Heej Lotus hoe is het?
Hoe gaat het met jou?
Aah hoe komt het???
Yaelynn> ja vind ik wel
Gast- Gast
Ik ben erg bezig met een jaar geleden, ik weet niet goed wat ik van de aanpak van mijn behandeling moet vinden en ik zie tegen het weekend op en ik zie tegen de feestdagen op en het is somber weer en ik weet me er even geen raad mee.
Lotus- Ratel
Wat is de aanpak dan Lotus?
Begrijp wel dat de feestdagen moeilijk voor je zullen zijn
Begrijp wel dat de feestdagen moeilijk voor je zullen zijn
Gast- Gast
Voorlopig iedere week een gesprek om meer inzicht te krijgen in de achtergronden van de eetstoornis en iedere week wegen. Verder nog niets.
En ik kan kiezen wat ik doe met de feestdagen: mee op wintersport met mijn moeder en oudste broertje en misschien zijn vriendin, waar ik geen zin in heb. Of ik kan thuis blijven en alleen zitten (misschien met mijn jongste broertje, dat weet ik niet), waar ik ook geen zin in heb. En ik heb toch al een hekel aan die feestdagen. Alleen Sinterklaas vind ik leuk.
En ik kan kiezen wat ik doe met de feestdagen: mee op wintersport met mijn moeder en oudste broertje en misschien zijn vriendin, waar ik geen zin in heb. Of ik kan thuis blijven en alleen zitten (misschien met mijn jongste broertje, dat weet ik niet), waar ik ook geen zin in heb. En ik heb toch al een hekel aan die feestdagen. Alleen Sinterklaas vind ik leuk.
Lotus- Ratel
Hey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Nog twee uurtjes, dan wordt mijn paps geopereerd.
Lotus> oke dus elke week gesprek. Ik hoop toch dat het werkt voor je. Maar ja dat is afwachten nog
En je keuzes met de feestdagen...lastig...
VC>spannend!
En je keuzes met de feestdagen...lastig...
VC>spannend!
Gast- Gast
Lotus schreef:Niet zo goed, geloof ik. Zit de hele tijd te huilen sinds ik wakker ben.Theedoosje schreef:Heej Lotus hoe is het?
@VC: ooo ik duim voor je hoorrrrr
Yaelynn- Fluisteraar
Uhu, en na de operatie ligt hij nog zeker een uur of 4 te slapen, dus weet ik pas aan het eind van de middag hoe het is gegaan.
Jaaaa, echt wel. Moet maar even bedenken hoe ik mezelf ga afleiden.
Huisje poetsen, muziek aan, of juist bezig met haken? Weet niet of je dan te veel na gaat denken?
Gast- Gast
Dat zijn wel goede tips, ben nu aan het borduren en forummen. Borduren schiet al aardig op gelukkig
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: