DagCafé
+24
Jade
TwistedAngel
Kabouter
Curious
Jezzie
Burn
Snoes
Cheesegirl
Jordana
Tullow
ExpressoB
Pompoen
May
Serena
Suus
Rush
Yaelynn
VeryCherry
Lotus
Alex
Toet
Merai
Qiara
Erin
28 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
De buren zijn niet thuis, dan kan het wel Eerst even gecontroleerd natuurlijk
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Vaag....het telefoonnummer van die gast van de Nierstichting komt overeen met een vertaalbureau
Gast- Gast
misschien werkt hij daar
En dat moet toch wel eens kunnen vc, ik zet `m hier op het werk ook wel eens hard als m`n baas er niet is
En dat moet toch wel eens kunnen vc, ik zet `m hier op het werk ook wel eens hard als m`n baas er niet is
Gast- Gast
Ja, vind ik ook hoor, ben heerlijk aan het meeblèren
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Mag ik jullie wat voorleggen? Ik twijfel of ik het nou zo hoog opneem of dat mijn reactie wel normaal is.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Lily schreef:misschien werkt hij daar
Ja dacht ik ook aan...maar toch... heb ff naar de nierstichting gemaild of ze hem kennen
Gast- Gast
May schreef:Mag ik jullie wat voorleggen? Ik twijfel of ik het nou zo hoog opneem of dat mijn reactie wel normaal is.
natuurlijk
Gast- Gast
Het gaat om het volgende. Ik ben twee weken geleden naar de internist geweest, en een vriendin vroeg hoe de afspraak was gegaan. Dus ik toen gezegd dat ik mijn verhaal had gedaan en dat we eerst over twee weken bloed onderzoek gingen doen en dan over drie weken weer terug komen om dan vervolg onderzoeken af te spreken dus tot die tijd nog geen duidelijkheid verder.
En nu heeft ze in twee weken tijd al vijf keer gevraagd hoe het met mijn onderzoeken gaat en welke ik nog moet ondergaan. En ik heb de eerste vier keer netjes het weer opnieuw uitgelegd.
Maar het doet me nu best pijn dat ze blijkbaar gewoon niet luistert naar wat ik zeg en ben ook best boos nu.
Is dat terecht of trek ik het me gewoon teveel aan?
En nu heeft ze in twee weken tijd al vijf keer gevraagd hoe het met mijn onderzoeken gaat en welke ik nog moet ondergaan. En ik heb de eerste vier keer netjes het weer opnieuw uitgelegd.
Maar het doet me nu best pijn dat ze blijkbaar gewoon niet luistert naar wat ik zeg en ben ook best boos nu.
Is dat terecht of trek ik het me gewoon teveel aan?
May- Ratel
misschien is ze erg zorgzaam? En wil ze graag weten hoe het met je gaat?
Misschien kan je uitleggen dat wanneer je zelf meer weet dat je dan zelf dit tegen haar meld zodat ze er zelf niet continu naar hoef te vragen
en TD, je kan beter het zekere voor het onzekere nemen
Misschien kan je uitleggen dat wanneer je zelf meer weet dat je dan zelf dit tegen haar meld zodat ze er zelf niet continu naar hoef te vragen
en TD, je kan beter het zekere voor het onzekere nemen
Gast- Gast
Ik zou als ze het nog een keer vraagt gewoon zeggen dat je het al verteld hebt. En dat je het niet fijn vind dat je het telkens weer moet uitleggen.
Snap wel dat je dit niet leuk vind.
Snap wel dat je dit niet leuk vind.
Gast- Gast
Goedemorgen!
May, hoe reageert ze als je het verteld? Misschien snapt ze gewoon niet goed hoe zoiets gaat? Of denkt ze dat je inmiddels weer nieuwe onderzoeken hebt gehad?
Anders kun je misschien zeggen dat je situatie nu nog steeds hetzelfde is en dat je binnenkort nieuwe onderzoeken hebt?
May, hoe reageert ze als je het verteld? Misschien snapt ze gewoon niet goed hoe zoiets gaat? Of denkt ze dat je inmiddels weer nieuwe onderzoeken hebt gehad?
Anders kun je misschien zeggen dat je situatie nu nog steeds hetzelfde is en dat je binnenkort nieuwe onderzoeken hebt?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Lily> ja precies.... er zijn zoveel oplichters en zo en hoop dat het nu niet is maar toch.
Gast- Gast
Ik heb het hier ook niet verteld, dames (prive trouwens ook niet). Alleen dat ik heel zenuwachtig was, maar goed, heb het overleefd, voorlopig geen vervolg pas over kleine 2 weken.
Lotus, succes!
TD, geen ervaring mee!
Lotus, succes!
TD, geen ervaring mee!
Gast- Gast
Lily schreef:misschien is ze erg zorgzaam? En wil ze graag weten hoe het met je gaat?
Dat ze graag wil weten hoe het met me gaat staat er los van want dat vraagt ze ook wel idd. En dat is ook alleen maar lief.
En heb ook wel gezegd als ik meer weet laat ik het weten, maar op de één of andere manier hoort ze dat niet ofzo. Want ze blijft maar vragen naar mijn onderzoeken die ik niet heb.
En als ik zeg dat ik het haar al eerder heb verteld, krijg ik daar geen reactie op. Ze praat er gewoon over heen, ook zoiets irritants. Maar ze snapt wel hoe het gaat hoor, ze heeft er op haar werkgebied ook zelf wel mee te maken.
Maar dat heb ik dus al vier keer uitgelegd, ergens moet het toch een keer ophouden?
May- Ratel
Ik zou me er eerlijk gezegd niet zo druk om maken. Ze bedoeld het waarschijnlijk alleen maar lief.
En als jij je er wel aan blijft ergeren, dan moet je er iets van zeggen.
En als jij je er wel aan blijft ergeren, dan moet je er iets van zeggen.
Tullow- Kletskop
Reva schreef:Ik heb het hier ook niet verteld, dames (prive trouwens ook niet). Alleen dat ik heel zenuwachtig was, maar goed, heb het overleefd, voorlopig geen vervolg pas over kleine 2 weken.
En we mogen het nu nog steeds niet weten?
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=17700
Tullow- Kletskop
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: