DagCafé
+24
Jade
TwistedAngel
Kabouter
Curious
Jezzie
Burn
Snoes
Cheesegirl
Jordana
Tullow
ExpressoB
Pompoen
May
Serena
Suus
Rush
Yaelynn
VeryCherry
Lotus
Alex
Toet
Merai
Qiara
Erin
28 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
*Trots*Zusje schreef:Leuk he Smikkell . Maar ik neem aan dat ze niet van mij verwachten dat ik alles al kan dus ik ben maar gewoon eerlijk en wil het wel allemaal leren. En zo zie je maar, dit heb ik nu in 2 uurtjes gaten boren in een gebouw wel een beetje onder de knie hoor .
Gast- Gast
Zie foto,Maura schreef:Smikkell schreef:Ik raad ze aan een slijterij te bezoeken, hun schoen te vullen en de volgende ochtend vol verwachting in hun schoen te kijken..Maura schreef:Smikkell schreef:Ja, in mijn schoenMaura schreef:
Heb je Licor 43 van de Sint gekregen, Smikkell?
Menig forummer is nu jaloers op je!
Toch jammer dat ik drank drink wat niet in de schoen past. Kan het er wel naast zetten, maar of het, het zelfde effect heeft.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, om je nou uit te nodigen om pepernoten te komen bakken wilde ik je ook niet aan doen. Zaterdag ben ik er niet heel lang he. Je moet het in de avond met June alleen doen.Merai schreef:Goedenavond ladies! Hoe is het hier? Ik hang op de bank met een kat op mijn linkerarm, erg comfortabel Smikkie, ik vind het jammer dat onze date niet doorging maar mijn vader zei af en ik mocht eerder naar huis vanuit stage dus dan moest ik zo'n 5 uur wachten Gelukkig zien we elkaar zaterdag!
Ooeh dat klinkt best verleidelijk hoor Ja ik weet dat je zaterdag op tijd weg moet Volgende week donderdag herkansing voor ons plan?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Jep! Ik weet dat ik donderdagavond wel wat dingen heb gepland, maar geloof dat 't allemaal December was. Ow, men, mijn afspraken zijn zo chaos. Structuur en geheugen waren altijd mijn sterkste kantMerai schreef:Smikkell schreef:Ja, om je nou uit te nodigen om pepernoten te komen bakken wilde ik je ook niet aan doen. Zaterdag ben ik er niet heel lang he. Je moet het in de avond met June alleen doen.Merai schreef:Goedenavond ladies! Hoe is het hier? Ik hang op de bank met een kat op mijn linkerarm, erg comfortabel Smikkie, ik vind het jammer dat onze date niet doorging maar mijn vader zei af en ik mocht eerder naar huis vanuit stage dus dan moest ik zo'n 5 uur wachten Gelukkig zien we elkaar zaterdag!
Ooeh dat klinkt best verleidelijk hoor Ja ik weet dat je zaterdag op tijd weg moet Volgende week donderdag herkansing voor ons plan?
Vandaag had ik serieus moeite met boodschappen doen, terwijl er maar 6 dingen op haar lijstje stonden. Ik heb er zo lang over gedaan om ze bij elkaar te krijgen en onderweg niet te vergeten wat ik ook al weer ging pakken. Dan merk ik duidelijk wat voor jaar ik achter de rug heb.
Gelukkig wel de juiste vier kinderen van het schoolplein geplukt en optijd ook weer in de klas gekregen. En aan het eind van de dag had ik er nog steeds vier. Best knap!
Okee, op het schoolplein om 15 uur was een kind mij wel kwijt, maar dat telt niet want ik was hem niet kwijt..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zie foto,Maura schreef:Smikkell schreef:Ik raad ze aan een slijterij te bezoeken, hun schoen te vullen en de volgende ochtend vol verwachting in hun schoen te kijken..Maura schreef:Smikkell schreef:Ja, in mijn schoenMaura schreef:
Heb je Licor 43 van de Sint gekregen, Smikkell?
Menig forummer is nu jaloers op je!
Toch jammer dat ik drank drink wat niet in de schoen past. Kan het er wel naast zetten, maar of het, het zelfde effect heeft.ikpiet had hier ook enige moeite de fles in de schoen plaatsen.
Omgekeerd smaakt hij vast even lekker.
Gast- Gast
ik ben er nog wel maar te lui om te typen eigenlijk
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Goedeavonddddd
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb licor43 bij de warme chocomel gedaan, smaakt ook best goed.
Toet- Lady Post-a-lot
Hm.... ik heb alleen geen warme choco. Maar ik kan me de combi goed voorstellen.toetje_ schreef:Ik heb licor43 bij de warme chocomel gedaan, smaakt ook best goed.
Gast- Gast
Ik ben er ook nog even
lilaa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 35
Nog steeds niet lekker, Reva? Al de hele dag zo? Hm... wat balen!
Wel wat gegeten?
Wel wat gegeten?
Gast- Gast
Oh dat is jammer! Nou het is wel het proberen waard.
Ik heb mezelf wel een borrel gegund vanavond, al heb ik eigenlijk al veel te veel gedronken deze week.
Ik heb mezelf wel een borrel gegund vanavond, al heb ik eigenlijk al veel te veel gedronken deze week.
Toet- Lady Post-a-lot
Licor 43 is ook niet goed voor de lijn hoor Smikkel
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Kom je me nu achtervolgen?тыквашка schreef:Licor 43 is ook niet goed voor de lijn hoor Smikkel
Ik kan er niets aan doen dat het in mijn schoen zat!!
Ik heb vandaag een glas op. Moet kunnen
Gast- Gast
Mijn fles licor heeft een soort suikerlaagje, als dat geen teken van afkicken meer is weet ik het ook niet meer.
Gast- Gast
Dan had je de fles er er niet uit moeten halen, en er in laten voor het paard van Sinterklaas haha
lilaa- Fluisteraar
lilaa schreef:Dan had je de fles er er niet uit moeten halen, en er in laten voor het paard van Sinterklaas haha
Gast- Gast
Mensen is het al weer zo laat
Ik heb morgenochtend vroeg een sollicitatiegesprek (als je dat zo kan noemen), dus ik kan maar beter snel mijn bedje in gaan.
Truste allen!!
Ik heb morgenochtend vroeg een sollicitatiegesprek (als je dat zo kan noemen), dus ik kan maar beter snel mijn bedje in gaan.
Truste allen!!
Gast- Gast
Weltrusten!! Ik ga ook. Veel succes morgen!!
lilaa- Fluisteraar
Doei meiden!
*zwaait heul hard vanuit de auto!*
*zwaait heul hard vanuit de auto!*
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dag Burn! Goede reis en heel veel plezier in Oostenrijk!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: