Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vroeg slapen

+12
Esperanza
SuperGrover
Jezzie
Rovine
Caramba
Lady4
JustMeDaan
Jeanette
Pompoen
Novalee
Eris
Toet
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vroeg slapen - Pagina 2 Empty Re: Vroeg slapen

Bericht  Caro di 15 nov 2011 - 4:19

Snap de stoorfactor niet zo goed. Pas om 9 uur zijn bed uit komt rollen? Ik vind dat voor iemand die studeert en verder niet werkt eigenlijk best nog vroeg. Maar ik ben dan ook wel een echte uitslaper...

Ik snap het uberhaupt niet zo goed.. Laat hem maar even.... Misschien is het niet gezellig maar dat zou ik dan op een andere manier oplossen..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  SuperGrover di 15 nov 2011 - 5:22

Caro schreef:Snap de stoorfactor niet zo goed. Pas om 9 uur zijn bed uit komt rollen? Ik vind dat voor iemand die studeert en verder niet werkt eigenlijk best nog vroeg. Maar ik ben dan ook wel een echte uitslaper...

Ik snap het uberhaupt niet zo goed.. Laat hem maar even.... Misschien is het niet gezellig maar dat zou ik dan op een andere manier oplossen..
Inderdaad. Als ik om 9 uur vrijwillig opsta (dus niet vanwege afspraken), dan ben ik trots dat ik zo vroeg al uit bed ben laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Kabouter di 15 nov 2011 - 5:36

SuperGrover schreef:
Caro schreef:Snap de stoorfactor niet zo goed. Pas om 9 uur zijn bed uit komt rollen? Ik vind dat voor iemand die studeert en verder niet werkt eigenlijk best nog vroeg. Maar ik ben dan ook wel een echte uitslaper...

Inderdaad. Als ik om 9 uur vrijwillig opsta (dus niet vanwege afspraken), dan ben ik trots dat ik zo vroeg al uit bed ben laughcry

Precies zo! Nu voel ik me alleen heel slacht..haha.
En er is natuurlijk nog een verschil met 11u in bed liggen en 11u slapen. Ik lig ook graag vroeg in bed en kom er dus redelijk laat uit als ik niet naar school hoef, maar ik slaap ook erg slecht. Heeft je vriend daar niet toevallig ook last van?
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 8:07

Lady4 schreef:Ik vind het helemaal niet zo raar eigenlijk..

Ik zou willen dat ik meer van zulke regelmaat had. Door mijn werk is dat onmogelijk. Nu ben ik bijvoorbeeld net klaar met werken en blijf ik morgen wat langer liggen. Morgen ook weer werken tot 23.30 en dan begin ik de volgende dag weer om 9.30 en moet ik weer vroeg opstaan. De dag daarna ga ik de nachtdienst in en slaap ik dus uit om alvast een beetje voor te slapen.

Kortom, totaal geen regelmaat en dat merk ik. Ik ben vaak moe en heb soms veel te weinig energie.

Ja dat merk je dan wel als je onregelmatig werkt. Je lichaam went zich niet een bepaald regelmaat aan waardoor het steeds weer even wennen is.

Ik zou willen dat ik elke ochtend tot 9 uur kon slapen.
Je past je toch wel aan het ritme aan wat het beste bij je past.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 8:22

Mijn ervaring is dat hoe langer ik slaap, hoe sneller moe ik ben.
Ik vind dat hij vrij lang slaapt. 8 uur is echt genoeg meestal.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 8:40

Novalee schreef:Ik zou willen dat ik zoveel kon slapen laughcry
+1

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud