's nachts meer klachten: Normaal?
+3
pindaatje
Susan
Aimee
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
's nachts meer klachten: Normaal?
De afgelopen 3 nachten heb ik niet kunnen slapen door misselijkheid en hoofdpijn. Ik dacht dat dit gewoon een soort migraine was (heb ik eerder in de zwangerschap ook last van gehad), maar ik begin nu toch te twijfelen... Ik heb namelijk geen last van de typische migraine klachten (uitval van handen, sterretjes zien etc.), alleen de enorme druk in mijn hoofd en de misselijkheid. Ook heb ik overdag veel last van harde buiken.
Nou is dit mijn eerste zwangerschap, en ik wil niet steeds stressend bij de VK aan de telefoon hangen(ik heb de afgelopen maanden al vaak gebeld i.v.m. de migraine). Dus aan jullie de vraag: hoe normaal is het dat je 's nachts meer last van klachten gaat krijgen? En neemt dit op een gegeven moment ook weer af? Ik moet er niet aan denken om nog 10 weken lang de nachten zo door te brengen!
Nou is dit mijn eerste zwangerschap, en ik wil niet steeds stressend bij de VK aan de telefoon hangen(ik heb de afgelopen maanden al vaak gebeld i.v.m. de migraine). Dus aan jullie de vraag: hoe normaal is het dat je 's nachts meer last van klachten gaat krijgen? En neemt dit op een gegeven moment ook weer af? Ik moet er niet aan denken om nog 10 weken lang de nachten zo door te brengen!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Re: 's nachts meer klachten: Normaal?
Lig je misschien op je rug?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben een week verder zwanger dan jij zie ik, en ik slaap wel al een week of 7 bijna niet meer... Heb ook 's nachts heel veel klachten, maar dan mbt tot heel veel buikpijn, en maagzuur.
Ik heb wel gewoon aan mijn vk gevraagd van hoe of wat, maar ze kunnen voor mij helaas niets betekenen daarin.
Als jij het niet vertrouwd, gewoon toch maar je vk bellen hoor, je kan beter een keer teveel bellen, dan een keer te weinig.
En omdat je bekend bent met migraine, kan dat het zijn, maar het kan natuurlijk ook iets heel anders zijn!
Ik zeg dus: gewoon bellen!
Succes!
Ik heb wel gewoon aan mijn vk gevraagd van hoe of wat, maar ze kunnen voor mij helaas niets betekenen daarin.
Als jij het niet vertrouwd, gewoon toch maar je vk bellen hoor, je kan beter een keer teveel bellen, dan een keer te weinig.
En omdat je bekend bent met migraine, kan dat het zijn, maar het kan natuurlijk ook iets heel anders zijn!
Ik zeg dus: gewoon bellen!
Succes!
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Ik had s nachts ook meer klachten, kon niet meer overeind komen zonder te gaan kolhalzen en sterretjes te zien.
Maar hoofdpijn, sterretjes zien en misselijkheid past ook bij hoge bloeddruk. Dus ik zou even bellen om je bloeddruk te laten controleren.
Maar hoofdpijn, sterretjes zien en misselijkheid past ook bij hoge bloeddruk. Dus ik zou even bellen om je bloeddruk te laten controleren.
Gast- Gast
Susan schreef:Lig je misschien op je rug?
Nee op mijn zij...
Ik ga dan zo toch maar weer even bellen. Misschien kan ze idd alleen even mijn bloeddruk opmeten.
Aimee- Ratel
Ik ben bij de VK geweest, mijn bloeddruk is nromaal zo'n 100/60 en nu 145/80. Ook zat er wat eiwit in mijn urine, dus mag zo door naar het ziekenhuis..
Aimee- Ratel
He getsie! Hopelijk heb je geen zwangerschapsvergiftiging! Sterkte!
Gast- Gast
O bah!Aimee schreef:Ik ben bij de VK geweest, mijn bloeddruk is nromaal zo'n 100/60 en nu 145/80. Ook zat er wat eiwit in mijn urine, dus mag zo door naar het ziekenhuis..
Maar goed dat je dan gebeld hebt.
Gast- Gast
He getsie zeg... Goed dat je toch gebeld hebt!
pindaatje- Prater
Ja, daar ben ik toch ook wel blij mee... ze hebben bloed en urine afgenomen en ik lig nu aan het ctg. Hopelijk hebben ze snel wat uitslagen binnen!
Aimee- Ratel
Een spoortje eiwit is vaak niet zo heel erg hoor, als ze het maar goed in de gaten houden. Daar heb ik de laatste weken ook mee gelopen, en zolang het niet erger werd keken ze het gewoon aan. Onderdruk bleef net onder de 100, en dat vonden ze acceptabel.
Gast- Gast
Spannend!! sterkte!! En goed dat je toch gebeld hebt!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
He getsie, maar idd goed dat je gebeld hebt!
Nu maar afwachten dan, houd je ons op de hoogte?
En succes aan de ctg, ik vond het zo saai
Nu maar afwachten dan, houd je ons op de hoogte?
En succes aan de ctg, ik vond het zo saai
Gast- Gast
Snoepy87 schreef:Hoe is het nu?
+1
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Lejow- Lady Post-a-lot
Ben benieuwd hoe het met je gaat.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
En ik ben ook benieuwd hoe het nu met je gaat??
pindaatje- Prater
+1pindaatje schreef:En ik ben ook benieuwd hoe het nu met je gaat??
Kayleigh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11
Wat lief dat jullie aan me denken
Alle hartfilmpjes en bloeduitslagen waren goed. Er zat wel iets van eiwit in mijn urine en mijn bloeddruk is hoger dan normaal, maar nog niet té hoog. Ik moet het nu goed in de gaten houden. Er is nu nog niet echt iets aan de hand, maar ik voel me echt een dweil... Moest vanmorgen werken van 6.30 tot 10.30 en heb daarna weer geslapen tot 16.00u. Het gaat nu gewoon echt niet goed, maar ik wil zo graag tot m´n verlof uitwerken Ik vind het ook zo gek om me ziek te melden voor misselijk, moe zijn en hoofdpijn hebben.
Alle hartfilmpjes en bloeduitslagen waren goed. Er zat wel iets van eiwit in mijn urine en mijn bloeddruk is hoger dan normaal, maar nog niet té hoog. Ik moet het nu goed in de gaten houden. Er is nu nog niet echt iets aan de hand, maar ik voel me echt een dweil... Moest vanmorgen werken van 6.30 tot 10.30 en heb daarna weer geslapen tot 16.00u. Het gaat nu gewoon echt niet goed, maar ik wil zo graag tot m´n verlof uitwerken Ik vind het ook zo gek om me ziek te melden voor misselijk, moe zijn en hoofdpijn hebben.
Aimee- Ratel
Nou ik zou als ik jou was gewoon even thuis blijven hoor! Als jij zo futloos bent dan kan je beter een paar dagen thuis blijven en uitzieken.
Beterschap! En fijn dat de uitslagen goed waren.
Beterschap! En fijn dat de uitslagen goed waren.
Gast- Gast
Denk je wel aan jezelf meis
Je eigen gezondheid en dat van je kindje staat vooraan!
Ik snap dat je door wilt werken, maar wat niet gaat, gaat niet!
Je eigen gezondheid en dat van je kindje staat vooraan!
Ik snap dat je door wilt werken, maar wat niet gaat, gaat niet!
Lejow- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Bekken klachten na de bevalling, wie nog meer?
» Snel afgeleid overdag, 's nachts meer voedingen?
» rsi klachten
» Ontpillen en klachten
» Klachten na stoppen met de pil...
» Snel afgeleid overdag, 's nachts meer voedingen?
» rsi klachten
» Ontpillen en klachten
» Klachten na stoppen met de pil...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: