Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Snel afgeleid overdag, 's nachts meer voedingen?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Snel afgeleid overdag, 's nachts meer voedingen? Empty Snel afgeleid overdag, 's nachts meer voedingen?

Bericht  Aimee vr 13 jul 2012 - 19:15

Sinds anderhalve week is Luuk overdag heel snel afgeleid tijdens de voedingen. Hij drinkt max 5 minuutjes, zodra hij wat hoort of interessanters ziet is hij klaar. Nu kwam hij sowieso nog vaak 's nachts voor wat slokjes drinken, maar dit was altijd heel kort en dan weer terug naar bed. Afgelopen paar nachten komt hij om de 2 uur en drinkt dan echt hele voedingen! Hij drinkt zo 10 minuten en heel actief (je hoort hem 'klokken').
Mijn vraag, is dit een fase? Gaat dit weer over? Ik was al gewend aan gebroken nachten, maar dit wordt wel weer heel bont... :nopompom:
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel afgeleid overdag, 's nachts meer voedingen? Empty Re: Snel afgeleid overdag, 's nachts meer voedingen?

Bericht  Liadan vr 13 jul 2012 - 19:16

Hier ook gehad bij de jongste en het was inderdaad een fase hier (die wel best lang duurde...).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Snel afgeleid overdag, 's nachts meer voedingen? Empty Re: Snel afgeleid overdag, 's nachts meer voedingen?

Bericht  maiadebij vr 13 jul 2012 - 21:07

Ja het is een fase idd. Ik heb Jennah ook een tijd overdag alleen maar in een schemerige slaapkamer kunnen voeden.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Aimee vr 13 jul 2012 - 23:58

Ah oké, dankjulliewel, dat word dus voorlopig weer weinig slapen! Ik probeer hem ook steeds boven op bed te voeden, maar zodra hij zijn papa hoort, of iets anders leuks, heeft hij weinig aandacht meer voor mij.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Twellie za 14 jul 2012 - 0:27

Hier momenteel hetzelfdee, ze weigert tussen zo'n beetje elf uur 's ochtends en zes uur 's middags om ook maar een slok te drinken. Vervolgens dus 's avonds en 's nachts enorme dorst, dus naast haar gewone voeding aan het begin van de nacht, wil ze dan ook nog een avondvoeding of een voeding vroeg in de ochtend.

Ik ga wel actief proberen dit te veranderen, door het heel rustig / schemerig te maken als ik overdag voed en 's nachts gewoon minder aan te bieden.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 1:15

Hier ook gehad! Vooral rond de vier maanden was ze heel snel afgeleid, nu gaat het wel weer.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: