Snel afgeleid overdag, 's nachts meer voedingen?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Snel afgeleid overdag, 's nachts meer voedingen?
Sinds anderhalve week is Luuk overdag heel snel afgeleid tijdens de voedingen. Hij drinkt max 5 minuutjes, zodra hij wat hoort of interessanters ziet is hij klaar. Nu kwam hij sowieso nog vaak 's nachts voor wat slokjes drinken, maar dit was altijd heel kort en dan weer terug naar bed. Afgelopen paar nachten komt hij om de 2 uur en drinkt dan echt hele voedingen! Hij drinkt zo 10 minuten en heel actief (je hoort hem 'klokken').
Mijn vraag, is dit een fase? Gaat dit weer over? Ik was al gewend aan gebroken nachten, maar dit wordt wel weer heel bont...
Mijn vraag, is dit een fase? Gaat dit weer over? Ik was al gewend aan gebroken nachten, maar dit wordt wel weer heel bont...
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Re: Snel afgeleid overdag, 's nachts meer voedingen?
Hier ook gehad bij de jongste en het was inderdaad een fase hier (die wel best lang duurde...).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ja het is een fase idd. Ik heb Jennah ook een tijd overdag alleen maar in een schemerige slaapkamer kunnen voeden.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Ah oké, dankjulliewel, dat word dus voorlopig weer weinig slapen! Ik probeer hem ook steeds boven op bed te voeden, maar zodra hij zijn papa hoort, of iets anders leuks, heeft hij weinig aandacht meer voor mij.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Hier momenteel hetzelfdee, ze weigert tussen zo'n beetje elf uur 's ochtends en zes uur 's middags om ook maar een slok te drinken. Vervolgens dus 's avonds en 's nachts enorme dorst, dus naast haar gewone voeding aan het begin van de nacht, wil ze dan ook nog een avondvoeding of een voeding vroeg in de ochtend.
Ik ga wel actief proberen dit te veranderen, door het heel rustig / schemerig te maken als ik overdag voed en 's nachts gewoon minder aan te bieden.
Ik ga wel actief proberen dit te veranderen, door het heel rustig / schemerig te maken als ik overdag voed en 's nachts gewoon minder aan te bieden.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Hier ook gehad! Vooral rond de vier maanden was ze heel snel afgeleid, nu gaat het wel weer.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel tijd tussen voedingen s nachts
» wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?
» Wanneer overdag niet meer slapen?
» 's nachts meer klachten: Normaal?
» Afgeleid onder drinken
» wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?
» Wanneer overdag niet meer slapen?
» 's nachts meer klachten: Normaal?
» Afgeleid onder drinken
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: