Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ontpillen en klachten

3 plaatsers

Ga naar beneden

Ontpillen en klachten Empty Ontpillen en klachten

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 2:14


Hey meiden,

Ik ben pas sinds 6 december met de pil gestopt en ben paar dagen later ongesteld geworden.
Nu is mijn ongesteldheid sinds 3 dagen over, maar heb nu 2 dagen veel hoofdpijn en last van mijn buik.
Zou dat zo snel al van het ontpillen kunnen zijn?
Wie had hier ook last van?

Groetjes Puggle

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ontpillen en klachten Empty Re: Ontpillen en klachten

Bericht  sheila123 do 16 dec 2010 - 4:59

Het zou van het ontpillen kunnen komen. Je lichaam moet er aan wennen dat het geen hormonen meer krijgt. Maar het kan ook zo zijn dat je 'gewoon' hoofdpijn hebt. Wie zal het zeggen.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontpillen en klachten Empty Re: Ontpillen en klachten

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 10:53

Ik heb tussen de onttrekkingsbloeding van de pil en mijn eerste menstruatie ook wel flink last gehad hoor, voelde me niet altijd lekker.

Idd buikpijn, misselijk... beetje zwangerschapsachtige klachten had ik. Na mijn eerste menstruatie was het gelukkig helemaal weg en voelde ik me alleen maar beter zonder al die hormonen in mijn lijf. Ook wel iets afgevallen, hield minder vocht vast.
Ook vooral last van vetter haar en vettere huid, en dat heb ik nu ook helaas.

Het is echt normaal dat je er last van kan hebben hoor, het gaat ook vanzelf over.

Maar hoofd- en buikpijn kunnen ook op een griepje wijzen natuurlijk, best lastig is dat he?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ontpillen en klachten Empty Re: Ontpillen en klachten

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 11:15

Beauty Addict schreef:Ik heb tussen de onttrekkingsbloeding van de pil en mijn eerste menstruatie ook wel flink last gehad hoor, voelde me niet altijd lekker.

Idd buikpijn, misselijk... beetje zwangerschapsachtige klachten had ik. Na mijn eerste menstruatie was het gelukkig helemaal weg en voelde ik me alleen maar beter zonder al die hormonen in mijn lijf. Ook wel iets afgevallen, hield minder vocht vast.
Ook vooral last van vetter haar en vettere huid, en dat heb ik nu ook helaas.

Het is echt normaal dat je er last van kan hebben hoor, het gaat ook vanzelf over.

Maar hoofd- en buikpijn kunnen ook op een griepje wijzen natuurlijk, best lastig is dat he?!

Bedankt voor je reactie.
Het voelt anders als gewone hoofdpijn en buikpijn. Ik vroeg het me af omdat ik niet had
Verwacht dat ik zo snel last ervan zou hebben.
Wel fijn dat jij afgevallen bent, lijkt me ook wel wat Very Happy ik zal wel merken hoe snel ik er vanaf ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ontpillen en klachten Empty Re: Ontpillen en klachten

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 21:24

Puggle schreef:
Beauty Addict schreef:Ik heb tussen de onttrekkingsbloeding van de pil en mijn eerste menstruatie ook wel flink last gehad hoor, voelde me niet altijd lekker.

Idd buikpijn, misselijk... beetje zwangerschapsachtige klachten had ik. Na mijn eerste menstruatie was het gelukkig helemaal weg en voelde ik me alleen maar beter zonder al die hormonen in mijn lijf. Ook wel iets afgevallen, hield minder vocht vast.
Ook vooral last van vetter haar en vettere huid, en dat heb ik nu ook helaas.

Het is echt normaal dat je er last van kan hebben hoor, het gaat ook vanzelf over.

Maar hoofd- en buikpijn kunnen ook op een griepje wijzen natuurlijk, best lastig is dat he?!

Bedankt voor je reactie.
Het voelt anders als gewone hoofdpijn en buikpijn. Ik vroeg het me af omdat ik niet had
Verwacht dat ik zo snel last ervan zou hebben.
Wel fijn dat jij afgevallen bent, lijkt me ook wel wat Very Happy ik zal wel merken hoe snel ik er vanaf ben.
De gouden tip: Zwanger worden, de kilo's vliegen er vanaf.

Maar is wel tijdelijk hoor... :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ontpillen en klachten Empty Re: Ontpillen en klachten

Bericht  Fiwen vr 17 dec 2010 - 1:29

Ik heb er ook last van gehad toen ik stopte met de pil 2 jaar geleden. Ook tijdens mijn menstruaties had ik ineens minder klachten, wel meer bloedverlies maar minder hoofdpijn en misselijkheid als met de pil. En nu begon vanmorgen mijn eerste menstruatie na het zetten van een spiraaltje en ik was vannacht weer heel misselijk... Zo erg zelfs dat ik even bang was weer zwanger te zijn :shock: Nu gelukkig weer over.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontpillen en klachten Empty Re: Ontpillen en klachten

Bericht  Live Laugh Love vr 17 dec 2010 - 22:22

Ik had net een berichtje geplaatst bij persoonlijk, maar misschien hebben er hier toch meer mensen 'verstand' van.
Misschien heeft het niets met elkaar te maken, maar ik ben nu ongeveer 3 weken gestopt met de nuvaring (niet om zwanger te worden) en heb sinds een aantal dagen gekke klachten. Ik heb 's ochtends zere borsten. Ik kan ze dan niet aanraken, ze lijken zo gevoelig. Ook voelen ze zwaarder en groter. Overdag geen last van, alleen 's ochtends en lichter 's avonds.
Daarnaast heb ik veel last van veel dikke en witte afscheiding (sorry ranzig woord). Sinds ik gestopt ben heb ik ook last van bruinig/ rode afscheiding, ofzoiets, na het plassen.
Ik weet haast niet meer hoe het is om een gewone natuurlijke cyclus te hebben, dus misschien hoort dit erbij. Herkent iemand deze klachten? Is dit normaal als je stopt met anticonceptie?
Groetjes!
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontpillen en klachten Empty Re: Ontpillen en klachten

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 2:09

Live Laugh Love schreef:Ik had net een berichtje geplaatst bij persoonlijk, maar misschien hebben er hier toch meer mensen 'verstand' van.
Misschien heeft het niets met elkaar te maken, maar ik ben nu ongeveer 3 weken gestopt met de nuvaring (niet om zwanger te worden) en heb sinds een aantal dagen gekke klachten. Ik heb 's ochtends zere borsten. Ik kan ze dan niet aanraken, ze lijken zo gevoelig. Ook voelen ze zwaarder en groter. Overdag geen last van, alleen 's ochtends en lichter 's avonds.
Daarnaast heb ik veel last van veel dikke en witte afscheiding (sorry ranzig woord). Sinds ik gestopt ben heb ik ook last van bruinig/ rode afscheiding, ofzoiets, na het plassen.
Ik weet haast niet meer hoe het is om een gewone natuurlijke cyclus te hebben, dus misschien hoort dit erbij. Herkent iemand deze klachten? Is dit normaal als je stopt met anticonceptie?
Groetjes!
Ik heb ook echt last gehad van dat soort dingen toen ik stopte met de pil. Je lichaam moet weer helemaal omschakelen na het stoppen met de hormonen.
Als je je zorgen maakt kan je ook de huisarts(assistente) bellen hoor, dan weet je het zeker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ontpillen en klachten Empty Re: Ontpillen en klachten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum