Klachten na stoppen met de pil...
+3
pitbullgup
Jade
PluDan
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Klachten na stoppen met de pil...
Voor de dames die om wat voor reden dan ook gestopt zijn met de pil, hadden jullie last van klachten na het stoppen met de pil?
Wat voor symptomen waren dat en hoe lang hebben die klachten geduurd?
Wat voor symptomen waren dat en hoe lang hebben die klachten geduurd?
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Re: Klachten na stoppen met de pil...
Ik ben vorig jaar gestopt. Ik heb geen klachten gehad. Het eerste half jaar werd ik elke 8 weken ongesteld,daarna elke 4 weken. Ik heb een prima cyclus.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
het enigste wat ik aan klachten was dat ik een erg lange en onregelmatige cyclus had... (niet handig as je zwanger wilt worden)
Voor de rest alleen maar voordelen eigenlijk, wil dus ook kijken na de bevalling naar andere anticonceptie.
Voor de rest alleen maar voordelen eigenlijk, wil dus ook kijken na de bevalling naar andere anticonceptie.
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Ik vraag het omdat ik zelf met de pil gestopt ben een week geleden.
Heb de pil zo'n 9 jaar geslikt. Mijn ontrekkings bloeding is altijd goed geweest tot mijn ena laatste stopweek. Ik werd niet ongesteld en de laatste stopweek ben ik maar 1 dag iets ongesteld geweest. Op aanraden van de huisarts ben ik tijdelijk gestopt omdat ik wilde kijken of mijn lichaam het zelf nog wel goed kan zeg maar.
Maar ik voel me zo ontzettend raar en niet heel erg lekker.
Voel me misselijk (vooral savonds), heb een apart gevoel in mijn onderbuik, voel me duizelig, draaierig, voel me warrig (in mijn hoofd) en tussen mijn heup / lies en baarmoeder / vagina doet het zeer lijkt het wel.
Ik was benieuwd of andere meiden dit herkennen.
Heb de pil zo'n 9 jaar geslikt. Mijn ontrekkings bloeding is altijd goed geweest tot mijn ena laatste stopweek. Ik werd niet ongesteld en de laatste stopweek ben ik maar 1 dag iets ongesteld geweest. Op aanraden van de huisarts ben ik tijdelijk gestopt omdat ik wilde kijken of mijn lichaam het zelf nog wel goed kan zeg maar.
Maar ik voel me zo ontzettend raar en niet heel erg lekker.
Voel me misselijk (vooral savonds), heb een apart gevoel in mijn onderbuik, voel me duizelig, draaierig, voel me warrig (in mijn hoofd) en tussen mijn heup / lies en baarmoeder / vagina doet het zeer lijkt het wel.
Ik was benieuwd of andere meiden dit herkennen.
PluDan- Kletskop
Nee daar herken ik helemaal niks van... niet toevalig kans dat je zwanger bent?
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
pitbullgup schreef:Nee daar herken ik helemaal niks van... niet toevalig kans dat je zwanger bent?
Dat dacht ik ook meteen.
Ben zelf ook gestopt met de pil en nergens last van. Ook een zeer regelmatige cyclus
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Ik zou een zwangerschaps test doen, ik heb na het stoppen met de pil me juist erg goed gevoeld, inmiddels wel weer aan de pil omdat ik behoorlijk bang ben om weer zwanger te raken.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
pitbullgup schreef:Nee daar herken ik helemaal niks van... niet toevalig kans dat je zwanger bent?
Misschien wel. Dat is zelf ook wel door mijn hoofd geschoten, maar toen ik de ena laatste stopweek niet ongesteld werd heb ik ook al 2 testen gedaan, zat helemaal in de stress natuurlijk, maar die waren beide negatief.
Misschien voor de zekerheid nog eens doen, wanneer kan ik die nu dan het beste doen? Maakt dat nog wat uit?
PluDan- Kletskop
ik heb wel veel klachten gehad na het stoppen met de pil. Ook sommige dingen die jij omschrijft. Ik was uiteindelijk niet zwanger op dat moment maar het kwam bij mij echt van het stoppen met de pil. Het heeft een maand of 2/3 geduurd, daarna waren de klachten mbt het stoppen met de pil over (mijn cyclus was niet regelmatig dus ik weet niet precies wanneer het minder/over was)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben sinds woensdag gestopt met anticonceptie, ik had het spiraaltje.
Het kan tussen mijn oren zitten allemaal, maar heb het gevoel dat ik sindsdien een stuk minder "opgefokt" ben. Heb ook niet zo'n behoefte meer aan snoep en snaaien. Maar goed, het kan ook tussen mijn oren zitten natuurlijk, ik weet het niet.
Ben sinds gister ongesteld, wel heel licht en weinig. En wel een onrustige huid meteen, dus ben benieuwd hoe dat verder gaat.
Het kan tussen mijn oren zitten allemaal, maar heb het gevoel dat ik sindsdien een stuk minder "opgefokt" ben. Heb ook niet zo'n behoefte meer aan snoep en snaaien. Maar goed, het kan ook tussen mijn oren zitten natuurlijk, ik weet het niet.
Ben sinds gister ongesteld, wel heel licht en weinig. En wel een onrustige huid meteen, dus ben benieuwd hoe dat verder gaat.
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Bij mij duurde het lang voordat mijn cyclus op gang kwam, maar verder voel ik me 100x beter zónder pil, dan met. Pil komt er hier ook niet meer in.
Edit: Ik heb nu ook een hele regelmatige cyclus, trouwens. Voordat ik aan de pil ging, had ik dit niet, dus ik ben hier wel erg blij mee!
Edit: Ik heb nu ook een hele regelmatige cyclus, trouwens. Voordat ik aan de pil ging, had ik dit niet, dus ik ben hier wel erg blij mee!
Laatst aangepast door Maple op za 22 okt 2011 - 4:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Floor schreef:ik heb wel veel klachten gehad na het stoppen met de pil. Ook sommige dingen die jij omschrijft. Ik was uiteindelijk niet zwanger op dat moment maar het kwam bij mij echt van het stoppen met de pil. Het heeft een maand of 2/3 geduurd, daarna waren de klachten mbt het stoppen met de pil over (mijn cyclus was niet regelmatig dus ik weet niet precies wanneer het minder/over was)
Welke klachten heb jij dan precies gehad?
Dat ging dus na een maand of 3 weer over?
PluDan- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» rsi klachten
» Klachten over producten
» Lichamelijke klachten/ongemakken?
» De eerste klachten?
» klachten blaasontsteking?
» Klachten over producten
» Lichamelijke klachten/ongemakken?