Huilen en muziek
+27
Joontjuh
Carra
Erin
Spring
Alias
Error
CarpeDiem
Novalee
TGR
Kabouter
Jeanette
Raindrop
TwistedAngel
Jasmine
Esperanza
dolfijntje24
girli
TNMN
Sorella
Alex
Rush
Caramba
sanne-84
SnowWhite
Smaragdje
Yaelynn
Lotus
31 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Huilen en muziek
Er is een nieuw nummer waar ik altijd een brok in m'n keel van krijg als het op de radio is, helaas weet ik nog niet hoe het nummer heet, haha.
CarpeDiem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11
Ik heb het niet zozeer met speciale liedjes ofzo, het ligt bij mij vaak aan mijn stemming, niet echt aan het liedje.
Ohja en ik zag hierboven ergens wat staan over Maria Mena, ik vind dat nieuwe liedje van haar wel super mooi.
Ohja en ik zag hierboven ergens wat staan over Maria Mena, ik vind dat nieuwe liedje van haar wel super mooi.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Chasing cars van Snow Patrol vind ik zo mooi, maar met de stem van Sarah Bettens veroorzaakt het echt een breekpunt
Losing my religion in deze versie van Anouk
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Princess schreef:Zero schreef:
Ik had gisteren Sigur Ros weer op, en om de tekst gaat het me niet (die versta ik niet eens) maar het muziekstuk is toch zo mooi... echt vloeibaar geluk. Kan daar echt helemaal happy van worden.
Hoppipolla
En dan te bedenken dat het 'in plassen springen' betekent
Ik had festival op gewoon 10 min niks doen en luisteren... heerlijk!
Gast- Gast
Hoe plaats je hier nummers van Youtube?
Ik heb 3 nummers waarbij ik buikpijn krijg en in tranen uitbarst zodra het nummer begint.
Het zijn 3 nummers van vicky brown. Ze zijn alledrie gedraaid op de crematieplechtigheid van mijn moeder.
Zodra ik een van deze nummers hoor, moet ik gewoon keihard huilen. Hoe vrolijk ik ook ben.
Ik mis haar zo verschrikkelijk
Ik heb 3 nummers waarbij ik buikpijn krijg en in tranen uitbarst zodra het nummer begint.
Het zijn 3 nummers van vicky brown. Ze zijn alledrie gedraaid op de crematieplechtigheid van mijn moeder.
Zodra ik een van deze nummers hoor, moet ik gewoon keihard huilen. Hoe vrolijk ik ook ben.
Ik mis haar zo verschrikkelijk
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Hier heb ik net nog bij gehuild, het gevoel dat ik had destijds komt bij dit nummer wel heel makkelijk bovendrijven.
Hier moet ik vooral bij huilen als ik het live hoor (tot nu toe 2x), het is veel mooier als Janis Ian het heel simpel speelt met alleen haar gitaar.
Bij heel veel andere liedjes heb ik vroeger heel veel gehuild, maar moet ik nu echt moeite doen om me weer in te leven in de situatie die in combinatie met het liedje de tranen bracht.
Gast- Gast
Raindrop schreef:Youandi schreef:Raindrop schreef:Youandi, ben je fan van Maria Mena? Ik heb jou er namelijk vaker over gehoord haha.
Je gaat door voor de oven met grill-functie!
Ik ben gek op Maria Mena
Jeeej
Leuk dat je fan van Maria bent!
Ik vind haar een geweldige zangeres and she is so cute! (heb d'r een paar jaar geleden ontmoet).
Ik ben nu groen van jaloezie... Echt? Waar heb je haar ontmoet dan? Wish I were you..
Bij Paul de Leeuw twee weken geleden was ze ook zĂł lief en relaxt. Ze reageerde zo leuk op Paul, die echt idioot deed
Gast- Gast
Hetzelfde nummer geeft mij om precies dezelfde reden ontzettend veel kippenvel. Ik steek regelmatig een kaarsje aan bij haar prachtige graf.Youandi schreef:Een soort van vriendin is overleden, toen de cd van Christina Aguilera (stripped) net uit was gekomen. Een week voor haar dood, zaten we nog met een groepje in de auto en draaide ze deze cd. Ze had net haar rijbewijs, was net 18. Ze viel van een paard en brak haar nek op diverse plaatsen. Ze heeft nog een paar dagen geleefd... Op haar begrafenis draaiden ze dit nummer ook. Ze heeft het zelf gekozen...
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
To think I might not see those eyes, makes it so hard not to cry
Dit nummer volgt mij sinds 2003 ongeveer. Overal komt het terug. Het zit daardoor zo vol betekenis voor mij.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Youandi schreef:Raindrop schreef:Youandi schreef:Raindrop schreef:Youandi, ben je fan van Maria Mena? Ik heb jou er namelijk vaker over gehoord haha.
Je gaat door voor de oven met grill-functie!
Ik ben gek op Maria Mena
Jeeej
Leuk dat je fan van Maria bent!
Ik vind haar een geweldige zangeres and she is so cute! (heb d'r een paar jaar geleden ontmoet).
Ik ben nu groen van jaloezie... Echt? Waar heb je haar ontmoet dan? Wish I were you..
Bij Paul de Leeuw twee weken geleden was ze ook zĂł lief en relaxt. Ze reageerde zo leuk op Paul, die echt idioot deed
Dat was op Pinkpop. Ze kwam daar signeren. Ik heb niet veel met d'r gesproken ofzo hoor, dat ging helaas niet maar ik sta wel met d'r op de foto. Ze is ook echt heel lief en relaxt in het echt, en ze gedraagt zich ook niet als een ster, maar heel gewoon
Ze geeft nu trouwens wel optredens in Nederland he. Volgende week staat ze in Amsterdam, Rotterdam en Heerlen.
Voor Heerlen kan je tickets winnen via de Nederlandse fanclub van Maria Mena en als je kaartjes voor Amsterdam heb kan je een meet en greet winnen.
We dwalen nu wel een beetje af in dit topic haha, sorry, mochten mensen dat niet fijn vinden.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
CarpeDiem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11
Deze doet me heel erg denken aan mijn tante die helaas veel te vroeg is gestroven. Deze werd dan ook op haar begrafenis gedraait.
Dit nummer doet me denken aan een overleden vriend van ons. Helaas heeft hij zichzelf van het leven berooft een week voor carnaval en hebben we hem daags voor carnaval begraven. Carnaval heeft nog nooit zo'n dubbele betekenis gehad. Ik heb ook nog nooit mijn vriend en een andere vriend van ons zo ontzettend zien huilen. Wat kunnen mannen dan toch lief en schattig zijn.
Dit nummer doet me denken aan een overleden vriend van ons. Helaas heeft hij zichzelf van het leven berooft een week voor carnaval en hebben we hem daags voor carnaval begraven. Carnaval heeft nog nooit zo'n dubbele betekenis gehad. Ik heb ook nog nooit mijn vriend en een andere vriend van ons zo ontzettend zien huilen. Wat kunnen mannen dan toch lief en schattig zijn.
Ik heb 1 keer staan te janken tijdens een concert bij echt een prachtig liedje (cover van weet niet wie). Vriend stond achter mij had eerst niks door en zei iets in een trant van "die man heeft zo'n mooie breekbare stem, ik kan er zo om janken... OW! jij staat al te janken"
I won't keep calling your number if you never have the time
I don't want to claim you or blame you, but you're always on my mind
You had no idea I would love you
It comes as a total surprise
And you shake your head slowly and smile at the tears in my eyes
I won't keep calling your number if you never have the time
I don't want to claim you or blame you, but you're always on my mind
You had no idea I would love you
It comes as a total surprise
And you shake your head slowly and smile at the tears in my eyes
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10
Ik dacht dat ik geen vast liedje had, maar die heb ik wel.
Ma fille- Isabelle Boulay. Zat bij een brief van mijn moeder, een dag voor mijn trouwen. Ik herken er erg veel in van onze band en natuurlijk onze gedeelde liefde voor de Franse taal.
Ma fille- Isabelle Boulay. Zat bij een brief van mijn moeder, een dag voor mijn trouwen. Ik herken er erg veel in van onze band en natuurlijk onze gedeelde liefde voor de Franse taal.
Gast- Gast
Ik kwam dit nummer net tegen en vond het zo ontroerend. Ik hoop echt dat als het zover is mijn ouders(en andere geliefden) niet weggaan zonder afscheid. Het lijkt me vreselijk om zo te moeten horen dat iemand plotseling is overleden.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik huil niet bij/door muziek, maar het kan me wel echt raken. Ik 'leer' nu van een vriend van mij allerlei nieuwe muziek kennen. Echt hele mooie dingen zitten daar tussen, zoals Low Anthem, Birdy en Fleet Foxes. Prachtig.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
.
Laatst aangepast door Tea-Leaf op ma 2 jan 2012 - 6:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
TGR schreef:Ik ga gegarandeerd janken bij Stand by me van Ben E. King en bij You were always om my mind van Willy Nelson. Beide nummers heb ik gekozen voor de uitvaart van mijn vader. Met het tweede nummer bood hij op zijn manier zijn verontschuldigingen aan voor zijn tekortkomingen als vader door me eind mei dit nummer te mailen. Begin augustus is hij overleden. Heb de nummers daarna niet meer geluisterd.
En nu moet ik huilen van deze post...
Gast- Gast
jeetje ja! Die is ook mooiZusje schreef:
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Monte schreef:Ik kwam dit nummer net tegen en vond het zo ontroerend. Ik hoop echt dat als het zover is mijn ouders(en andere geliefden) niet weggaan zonder afscheid. Het lijkt me vreselijk om zo te moeten horen dat iemand plotseling is overleden.
Ik zit me tranen in mijn ogen bij dit liedje. Deze dingen en woorden had ik zo graag willen zeggen tegen mijn vader.
Bij vele liedjes hou ik het niet droog o.a. One word van Anouk, Ons moment van Gerald Troost.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Laten jullie baby's huilen om het huilen?
» huilen. help!
» En nu ga ik huilen
» huilen. help!
» Kan wel huilen
» huilen. help!
» En nu ga ik huilen
» huilen. help!
» Kan wel huilen
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: