Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kan wel huilen

3 plaatsers

Ga naar beneden

Kan wel huilen Empty Kan wel huilen

Bericht  Possom do 3 nov 2011 - 6:28

Bij ons op de uni heb je veel vrijheid qua vakken, maar er zijn veel regels waar je rekening mee moet houden. Je moet zoveel literatuurvakken hebben, zoveel taalwetenschapvakken, zoveel moeilijke vakken, zoveel vakken binnen je vakgebied, etc. Nu dacht ik dat ik alles had uitgevogeld, maar kwam er in juli achter tijdens een gesprek met de studieadviseur (om dus te checken of ik het goed had geregeld) dat ik nog een literatuurvak miste. Toen had ik ook toevallig 1 vak niet gehaald, dus moest er een extra doen om dat in te halen en heb daar maar meteen dat literatuurvak van gemaakt. Omdat de inschrijfperiode al afgelopen was moest ik me inschrijven tijdens de wijzigingsdagen en omdat het vak al redelijk vol zat, is mij toen verteld dat ik achteraf geplaatst kon worden als het al vol zat omdat ik het vak echt nodig had. Nou, dat is dus gebeurd, het zat binnen 2 tellen vol. Dus ik weer naar de studieadviseur, ondertussen alles al voor dat vak gelezen in de vakantie (omdat ik heel langzaam lees), krijg ik ineens te horen dat het misschien ook niet kan en het van de docent afhangt..
En nou komt ie, ik krijg net een mail terug van de docent dat ik er alleen maar in kan als iemand anders eruit gaat. Ik kan wel janken! Ik heb de halve vakantie zitten lezen en nu is er gewoon een kans dat ik het vak helemaal niet kan doen Sad

Het zal vast allemaal wel goed komen maar ik baal zo dat je nergens van opaan kunt!
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan wel huilen Empty Re: Kan wel huilen

Bericht  Ugly Betty do 3 nov 2011 - 6:40

Wat zonde dat je al zoveel tijd erin gestoken heb en misschien niet eens het vak kan volgen.
Ik hoop voor je dat je het allemaal nog kan inhalen.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan wel huilen Empty Re: Kan wel huilen

Bericht  marjoleinnn do 3 nov 2011 - 6:44

Hmm wel erg vervelend ja, juist omdat je er zo je best voor gedaan had.
Maar aan de andere kant, was in de vakantie toch nog helemaal niet zeker dat je ook werkelijk dat vak kon gaan volgen? Het stond toch nog niet echt vast?
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan wel huilen Empty Re: Kan wel huilen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum