DagCafé
+25
Caresses
Kabouter
Tullow
Qiara
ExpressoB
Raindrop
Lotus
Rush
Lavendel
Burn
PluDan
Jade
Minx
Jordana
Susan
ixis
Chocolate Cookie
Suus
VeryCherry
Yaelynn
Sjaantje
Toet
Erin
Alex
Pompoen
29 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Slaap lekker voor wie gaat slapen. Ik blijf nog ff wakker.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik woon ook in het grensgebied Maura. Nu spreek ik wel redelijk goed Duits, maar mensen die echt dicht bij de grens wonen, spreken 'grensplat', zoals wij dat noemen. Duits/Twents is dat hahaha.
Mijn ouders redden zich daar prima mee, terwijl ze echt niet goed Duits spreken!
Gewoon durven, daar gaat het om! Je hoeft alleen maar af te rekenen en aangezien ze euro's hebben, hoef je eigenlijk alleen maar geld neer te leggen haha
Mijn ouders redden zich daar prima mee, terwijl ze echt niet goed Duits spreken!
Gewoon durven, daar gaat het om! Je hoeft alleen maar af te rekenen en aangezien ze euro's hebben, hoef je eigenlijk alleen maar geld neer te leggen haha
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Maura schreef:Ik ook! Heb je nog iets te vertellen, EB?
Uhm... wat wil je horen haha.
Voordat ik straks een 'verkeerd' onderwerp aansnij haha.
Heb vanmiddag even geslapen, dus ben nog niet zo moe en wil ff de film op rtl7 afkijken.
Zininzon schreef:Ik woon ook in het grensgebied Maura. Nu spreek ik wel redelijk goed Duits, maar mensen die echt dicht bij de grens wonen, spreken 'grensplat', zoals wij dat noemen. Duits/Twents is dat hahaha.
Dat is ook het probleem hoor, ik durf het gewoon niet. Ik spreek geen duits en geen 'grensplat'. Een ex-collega van mij woont in Duitsland en spreekt geen woord duits, maar hij maakt zich verstaanbaar door plat Gronings te praten. Maar dat Gronings beheers ik ook niet.
Ik heb een vriend gevraagd of hij binnenkort even meegaat. Ik krijg daar zo mijn antwoord op. Heb er trouwens wel aan gedacht om even een cursus te volgen, want hoe doordacht het ook was (vind het geen leuk vak, dus het moet weg ) op de middelbare school om het pakket eruit te gooien, hoe ik er nu tegenaan loop dat ik het gewoon niet spreek. Ook bij banen.
Gast- Gast
Haha, als die vriend niet mee wil/kan, bel je mij maar als je in de winkel staat
Maar Duits is nooit weg als je in het grensgebied woont.
Zininzon- Ratel
Ja joh al maanden. Mijn zusje en een vriendje is zo'n beetje het raarste dat er bestaat. Ik dacht dat ik nog eerder de maan zou bezoeken. IK pest haar een beetje dat ze nu nooit meer tijd voor me heeft en helemaal veranderd is, maar daar is natuurlijk niets van waar. Ze is gewoon nog mijn zus, het zelfde, maar dan met een vriend.Zusje schreef:Smikkell schreef:Een hele goede avond!!!
Mijn zusje is weer weg. Normaal blijft ze slapen, maar nu heeft ze een vriendje en slaapt ze met hem, Boeehoeeee!
Ah ja, jammer maar je kunt het haar niet helemaal kwalijk nemen natuurlijk . Wat leuk dat ze een vriendje heeft! En leuk dat ze langs was. Is het weer helemaal goed tussen jullie?
Edit: nu moet ik hem alleen nog ontmoeten
Laatst aangepast door Smikkell op di 15 nov 2011 - 11:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zininzon schreef:Haha, als die vriend niet mee wil/kan, bel je mij maar als je in de winkel staat
Haha! Maar hoe vertel ik haar dan dat ze even moet luisteren 'naar de telefoon'? Luusteren noar de telefonschhhhh?
Serieus, het is triest gesteld met mij. Echt, die cursus is zo slecht nog niet haha.
Gast- Gast
Maura schreef:Van mij mag je alles aansnijden, EB. Ik ben de moeilijkste niet.
*klaagmodus* weg
Laatst aangepast door ExpressoB op di 15 nov 2011 - 11:16; in totaal 1 keer bewerkt
Maura schreef:Zininzon schreef:Haha, als die vriend niet mee wil/kan, bel je mij maar als je in de winkel staat
Haha! Maar hoe vertel ik haar dan dat ze even moet luisteren 'naar de telefoon'? Luusteren noar de telefonschhhhh?
Serieus, het is triest gesteld met mij. Echt, die cursus is zo slecht nog niet haha.
haha nee, dan vraag je haar hoe het het moet vragen
Maura schreef:Zininzon schreef:Haha, als die vriend niet mee wil/kan, bel je mij maar als je in de winkel staat
Nee, dan vertel ik jou wat je zeggen moet
Print maar uit:
Ich wollte das Parfum *blablabla* haben. Wo kann ich das finden?
Zininzon- Ratel
ExpressoB schreef:Maura schreef:Zininzon schreef:Haha, als die vriend niet mee wil/kan, bel je mij maar als je in de winkel staat
haha nee, dan vraag je haar hoe het het moet vragen
Slim, EB!
Gast- Gast
Zininzon schreef:Maura schreef:Zininzon schreef:Haha, als die vriend niet mee wil/kan, bel je mij maar als je in de winkel staat
Nee, dan vertel ik jou wat je zeggen moet
Print maar uit:
He, dat kan ik wel zeggen! Dank je wel! Ik heb het gelijk in mijn telefoon gezet....
Gast- Gast
Precies EB, anders maak ik het je heel makkelijk.
Je kunt niet alles in je leven uit de weg gaan...zoals gemeentelijke belastingen
Je kunt niet alles in je leven uit de weg gaan...
Zininzon- Ratel
Het is helemaal niet zo moeilijk Maura, niet zo onzeker zijn!
Of vragen: Haben Sie *blablabla* Parfum?
Zininzon- Ratel
Ik was altijd dat nummer van Matthias Reim aan het meezingen (Ich lieb dich) en ik dacht dat ik het best goed deed, tot mijn moeder zei:"Wat ben jij nu aan het zingen dan?" Mijn moeder is net als ik, een beetje een perfectionist, en heeft me dat hele liedje uit de doeken gedaan + betekenis erbij (is al jaren geleden hoor) en sindsdien kan ik dat liedje in perfect duits opdreunen, maar verder.... Mijn moeder zou zich voor me schamen hahahah.
Gast- Gast
Zininzon schreef:Het is helemaal niet zo moeilijk Maura, niet zo onzeker zijn!
Zie, als je het me voorkauwt, dan denk ik:"Inderdaad, zo moeilijk is het niet".
Gast- Gast
Maura schreef:Zininzon schreef:Print maar uit:
He, dat kan ik wel zeggen! Dank je wel! Ik heb het gelijk in mijn telefoon gezet....
Ik zou er alleen van maken 'ich möchte'..
Naar welke Parfum ben je opzoek Maura? Het is in duitsland echt veel goedkoper!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Heb mijn klaagmodus stukje maar weer weggehaald.
Oh, die film duurt nog een uur.
Oh, die film duurt nog een uur.
EB, ik had er ook niet op gereageerd, want je modus was alweer uit
Ik dacht: 'straks zet ik hem weer aan!'
Zie net op de reclame dat ze bij de grote gele M de MacFlurry pepernoot hebben!
Ik dacht: 'straks zet ik hem weer aan!'
Zininzon- Ratel
Paraplu schreef:Maura schreef:Zininzon schreef:Print maar uit:
Ik zou er alleen van maken 'ich möchte'..
Naar welke Parfum ben je opzoek Maura? Het is in duitsland echt veel goedkoper!
212 Sexy van Caroline Herrera.
Is het dan niet iets met 'Gerne'? Kijk, mijn duits is slecht, maar kom wel met suggesties whahahaha.
Gast- Gast
Hey!
Duits.. Pfff! Ik hoop dat ik het binnen een maand vloeiend spreek!
Duits.. Pfff! Ik hoop dat ik het binnen een maand vloeiend spreek!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Zininzon schreef:
En het eerste wat ik dacht was:"Hebben, hebben, hebben". Laat ik nu net morgen weer 10 meter van de Mac afzijn.
Gast- Gast
Ich möchte gern das Parfum *** kaufen
(Paraplu, je had gelijk!)
(Paraplu, je had gelijk!)
Zininzon- Ratel
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: