DagCafé
+25
Caresses
Kabouter
Tullow
Qiara
ExpressoB
Raindrop
Lotus
Rush
Lavendel
Burn
PluDan
Jade
Minx
Jordana
Susan
ixis
Chocolate Cookie
Suus
VeryCherry
Yaelynn
Sjaantje
Toet
Erin
Alex
Pompoen
29 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Nu heb ik eerst slaap lekker terug gestuurd, en met tranen in mijn ogen naar mijn telefoon gestaard. Vervolgens uit gedaan. Toen nog een oké gestuurd. En nu zit ik hier te klagen... Vind het heel erg flauw...
Laatst aangepast door FryskeFlinter op di 15 nov 2011 - 11:37; in totaal 1 keer bewerkt
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
He wat flauw FF, met name omdat je er zo specifiek om hebt gevraagd.
Laten we er maar vanuit gaan dat hij het echt vergeten is..
Heb je nog wat terug gestuurd? En dit laten weten?
Laten we er maar vanuit gaan dat hij het echt vergeten is..
Heb je nog wat terug gestuurd? En dit laten weten?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Zininzon schreef:LOL Maura!
Ik spreek, net als de helft, zo niet driekwart, van Nederland, mijn talen niet. Maar als het me geld kost, dan ken ik opeens meer talen dan je ooit had verwacht.
Gast- Gast
FryskeFlinter schreef:Mijn vriend zit in Rotterdam voor zijn werk (komt donderdag thuis), en normaal bellen we altijd dinsdags. Ik moet hem altijd hints geven. En ik vroeg hem dit weekend ook of ik dat dit keer niet hoef te doen. Zegt ie nee ik bel je dinsdag wel.
Krijg ik een smsje met slaap lekker Hij is het gewoon vergeten?!
Oh heel herkenbaar hahaha, nu lach ik erom maar kan er ook vaak van balen!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Normaal gesproken sms ik hem nog iets van, ben je niet iets vergeten ofzo. Maar ik wil het dit keer niet doen. Ik dacht ben benieuwd. Heb mezelf wel lekker verwend met een fijne film maar vanaf 21.30 zat ik wel steeds naar mijn telefoon te kijken van hmmm hoor nog niets.
Silver- Ratel
Ik ben best een eerlijk en soms bot iemand.. Ik had dan ook wel iets terug gestuurd waardoor hij wist dat hij wat vergeten was. Meestal probeer ik dat soort dingen dan met een grapje af te doen, waardoor het wat luchtig blijft, maar toch duidelijk is.
Zininzon- Ratel
FF, ik zou juist na zo'n belofte van hem hebben gesmst dat hij iets is vergeten!
Gelukkig heb je nog wel lekker film gekeken, maar jammer dat je veel er bij stil hebt gestaan. Hij is zich waarschijnlijk van geen kwaad bewust en jij zit er mee. Ga je er verder nog wat mee doen?
Gelukkig heb je nog wel lekker film gekeken, maar jammer dat je veel er bij stil hebt gestaan. Hij is zich waarschijnlijk van geen kwaad bewust en jij zit er mee. Ga je er verder nog wat mee doen?
Zininzon- Ratel
Ja ik normaal ook. Maar het gaat er nu om. Ik heb hem zondag nog specifiek gevraagd van dinsdag bellen, hij ja, ik moet ik je eraan herinneren? Hij nee.. komt wel goed. Dus daar ben ik vanuit gegeaan.
Als ik hem nu ga smsen, sms ik hem toch wakker. 6u gaat zijn wekker weer. Hij zal wss niet eens die laatste smsjes gelezen hebben.
*fijn dat ik even mijn ei kwijt kan*
Als ik hem nu ga smsen, sms ik hem toch wakker. 6u gaat zijn wekker weer. Hij zal wss niet eens die laatste smsjes gelezen hebben.
*fijn dat ik even mijn ei kwijt kan*
Silver- Ratel
Ik zeg het ook bijna altijd wel. Krijg ook zovaak geen reactie of pas heel laat.
Misschien belt hij je morgen wel.
Misschien belt hij je morgen wel.
Tsja, wat kan ik ermee doen? Mijn boosheid is donderdag alweer afgezakt. Kan hem er wel op aanspreken maar dan krijg ik een (typisch) mannenreactie van, oh sorry, vergeten of ik was heel erg moe. Volgende keer zal ik erom denken...... *bla bla bla*
Silver- Ratel
Ik kan me voorstellen dat als je moe bent, dat je geen zin meer hebt om te bellen. Ik ben dan ook de bottetut die gewoon een slaaplekker sms weet te versturen. Maar snap wel dat het niet leuk is als het de afspraak is om elkaar nog even te spreken.
Gast- Gast
Haha FF, je boosheid is misschien donderdag wel weg, maar een beetje in een mannen mind kijkend, zal dit niet de laatste keer zijn dat hij dit (of iets anders) vergeet. Ik denk dus zeker dat je het donderdag of zelfs later nog bespreekbaar kunt/moet maken.
Zininzon- Ratel
En achteraf, wat voor nut had het mijn telefoon uit te zetten? niets, dat was 1 merkbaar idee dat ik boos was
Laatst aangepast door FryskeFlinter op di 15 nov 2011 - 11:45; in totaal 1 keer bewerkt
Silver- Ratel
laat maar gaan voor nu, is mijn tip, ook al is dat verdomd moeilijk
Even tussendoor: ik denk nog 2 slokken van mijn wijn. Zal waarschijnlijk wel lekker slapen.
Morgenavond ga ik voor het eerst kijken bij de badminton. Hoop dat ik het leuk vind, want er moet drastisch iets veranderen aan mijn gewicht..
Morgenavond ga ik voor het eerst kijken bij de badminton. Hoop dat ik het leuk vind, want er moet drastisch iets veranderen aan mijn gewicht..
Zininzon- Ratel
hij stuurt tenminste nog wat...
Ja, ik doe er nu ook niets mee.... Ja tegen jullie klagen, en dat lucht op.
expressob, zou jij het later ook niet bespreekbaar maken dan? Nu is gewoon geen goeie timing.
expressob, zou jij het later ook niet bespreekbaar maken dan? Nu is gewoon geen goeie timing.
Silver- Ratel
Ja, hij stuurt ook wel wat, als ie gaat douchen, en daarna gaat eten (in 1 sms) en als ie op bed ligt.
Silver- Ratel
Vanavond kun je er sowieso niets meer mee, probeer het naast je neer te leggen en lekker te slapen.
Wat je er later mee doet, kun je later nog beslissen
Wat je er later mee doet, kun je later nog beslissen
Zininzon- Ratel
Ik lees hier wijn. Ik denk dat ik er ook maar 1 drink. Heb morgen toch niets te doen
Silver- Ratel
De wijn is op! Was echt een mega glas (een groot rode wijn glas )
Zininzon- Ratel
Haha, Maura, jouw reactie(s) in het topic van Miss Jessii...
Zininzon- Ratel
Zininzon schreef:Haha, Maura, jouw reactie(s) in het topic van Miss Jessii...
What did i do?
Gast- Gast
FryskeFlinter schreef:Ja, ik doe er nu ook niets mee.... Ja tegen jullie klagen, en dat lucht op.
meestal wel maar nut heef het niet
Maura schreef:Zininzon schreef:Haha, Maura, jouw reactie(s) in het topic van Miss Jessii...
What did i do?
Niets verkeerds, maar ik moest lachen. Heb mijn halve avond ook aan dat topic besteed. Denk alleen dat TO er weinig mee gaat doen. Volgens mij kun je beter aan een dood paard trekken
Zininzon- Ratel
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: