DagCafé
+25
Caresses
Kabouter
Tullow
Qiara
ExpressoB
Raindrop
Lotus
Rush
Lavendel
Burn
PluDan
Jade
Minx
Jordana
Susan
ixis
Chocolate Cookie
Suus
VeryCherry
Yaelynn
Sjaantje
Toet
Erin
Alex
Pompoen
29 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Ik ga slapen, over iets minder dan 7 uurtjes gaat mijn wekker weer.
Het was mij een woest genoegen vanavond.
Slaap lekker voor straks
Het was mij een woest genoegen vanavond.
Slaap lekker voor straks
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Zininzon schreef:Maura schreef:Zininzon schreef:Haha, Maura, jouw reactie(s) in het topic van Miss Jessii...
What did i do?
Niets verkeerds, maar ik moest lachen. Heb mijn halve avond ook aan dat topic besteed. Denk alleen dat TO er weinig mee gaat doen. Volgens mij kun je beter aan een dood paard trekken
Ik zou het kunnen wijten aan het feit dat ze nog jong is en nog moet leren. Maar zelfs toen ik haar leeftijd had en een huishouden had, heb ik het idee dat ik beter wist wat er speelde dan zij doet.
Maar goed, zou haar zo graag behoeden voor alles wat nog gaat komen. Maar dat kan ik nooit bewerkstelligen. En misschien is het daarom handiger om niet alle geheimen prijs te geven die ik inmiddels al tien jaar ken. Sjees, ik word oud.
Gast- Gast
Maura schreef:Zininzon schreef:Maura schreef:Zininzon schreef:Haha, Maura, jouw reactie(s) in het topic van Miss Jessii...
What did i do?
Niets verkeerds, maar ik moest lachen. Heb mijn halve avond ook aan dat topic besteed. Denk alleen dat TO er weinig mee gaat doen. Volgens mij kun je beter aan een dood paard trekken
Ik zou het kunnen wijten aan het feit dat ze nog jong is en nog moet leren. Maar zelfs toen ik haar leeftijd had en een huishouden had, heb ik het idee dat ik beter wist wat er speelde dan zij doet.
Maar goed, zou haar zo graag behoeden voor alles wat nog gaat komen. Maar dat kan ik nooit bewerkstelligen. En misschien is het daarom handiger om niet alle geheimen prijs te geven die ik inmiddels al tien jaar ken. Sjees, ik word oud.
Ze lijkt me geen hoogvlieger, als je snapt wat ik bedoel... Als ze echt wilde leren, moest ze na zoveel blz toch genoeg aangereikt hebben gekregen...
Nu ga ik echt!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Slaap lekker, ZiZ! Was trouwens weer leuk om even met je te praten.
En nu klinkt het erg rot, maar trusten voor wie er nog meer gaat slapen.
En nu klinkt het erg rot, maar trusten voor wie er nog meer gaat slapen.
Gast- Gast
Ik kan niet slapen !
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Lastig. Moet je morgen vroeg op?.oOErinOo. schreef:Ik kan niet slapen !
Ik heb het nog niet geprobeerd.
Gast- Gast
Ik voel me niet lekkeeeeeeeerrrr, lig wel al braaf in bed. Butler thee aan het zetten
Gast- Gast
Smikkell schreef:Balen Reva, fijn dat er voor je gezorg wordt.
Ja ik zeur gewoon hoor Niet ziek ofzo. Nou ja, niet lichamelijk
Gast- Gast
Nee moet om 10 uur uit bed maar lag er gisteren om 5 uur in en de dag ervoor rond een uurtje of 4
Dus ik dacht vandaag eens op tijd slapen maar het is al na 12en whahaha!
Reva toch, lekker onder de wol, koppie thee erbij en je lekker laten vertroetelen!!
Dus ik dacht vandaag eens op tijd slapen maar het is al na 12en whahaha!
Reva toch, lekker onder de wol, koppie thee erbij en je lekker laten vertroetelen!!
Erin- Ratel
Je niet lekker voelen = je niet lekker voelen= niet fijn!Reva schreef:Smikkell schreef:Balen Reva, fijn dat er voor je gezorg wordt.
Ja ik zeur gewoon hoor Niet ziek ofzo. Nou ja, niet lichamelijk
Gast- Gast
En ow wat ben ik stiekem blij dat ik schrok van de cambridge bijwerkingen en aspartaam. Anders had ik t echt serieus gaan overwegen ben ik bang.
Word je eindelijk slank, legt je moeder je om, omdat je aan de shakes zit.
Gast- Gast
Ik mag moeder nu al.Reva schreef:En ow wat ben ik stiekem blij dat ik schrok van de cambridge bijwerkingen en aspartaam. Anders had ik t echt serieus gaan overwegen ben ik bang.
En die aspertaan is niet echt gezonder dan overgewicht.
Gast- Gast
Nee, ik heb toch maar gewacht. Ze zouden pas gaan versturen als de betaling binnen zou zijn en ik ben momenteel vooral contant rijk en niet op mijn rekening.Reva schreef:Maar is ie al binnen?
Gast- Gast
Reva schreef:Ga van je tas dromen, Erin
Ja maar die droom is uitgekomen en ligt naast me op de bank!
Ik ga wel dromen wat ik er in kan stoppen Jaaaaaaa!!
Erin- Ratel
Eens! Misschien stort ik morgen wat geld op mijn rekening.Reva schreef:Maar dan is het bestellen straks wel extra leuk, Smikk!
Gast- Gast
Dan heb je het dubbel en dwars verdient Smik!
Erin- Ratel
Mijn bijdrage is vast niet gewenst, maar aspertaan zet zichzelf om in gif op het moment dat het 90 graden bereikt.
Gast- Gast
Je bijdrage is zeker welkom, Maura, alleen snap ik niet of je nu voor of tegen cambridge bent
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: