DagCafé
+25
Caresses
Kabouter
Tullow
Qiara
ExpressoB
Raindrop
Lotus
Rush
Lavendel
Burn
PluDan
Jade
Minx
Jordana
Susan
ixis
Chocolate Cookie
Suus
VeryCherry
Yaelynn
Sjaantje
Toet
Erin
Alex
Pompoen
29 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Nou, niets mis met JOUW man. NIet met alle oude mannen is niets mis.тыквашка schreef:Niks mis met ouwe mannen!
Edit: ik bedoel natuurlijk oudere mannen
Maar nee, niets mis met een relatie met een oudere man.
Ja dat is dan ook weer waar, want ik vind ook lang niet alle oudere mannen geschikt :-P. Eigenlijk maar eentje zelfs ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat het misschien een Decembermaand actie is en dan blijft hij nog wel even.Reva schreef:Zal hij 20 euro blijven of zal dat tijdelijk zijn? Anders moet ik heel snel afvallen
Gast- Gast
Eentje is in de meeste gevallen genoeg.тыквашка schreef:Smikkell schreef:Nou, niets mis met JOUW man. NIet met alle oude mannen is niets mis.тыквашка schreef:Niks mis met ouwe mannen!
Edit: ik bedoel natuurlijk oudere mannen
Maar nee, niets mis met een relatie met een oudere man.
Ja dat is dan ook weer waar, want ik vind ook lang niet alle oudere mannen geschikt :-P. Eigenlijk maar eentje zelfs ;-).
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hmmm.. hoeveel kost het?
Mijn laptop kan dat wel aan.
Ik denk zo rond de 40-50 euro.
Waar heb je mijn hulp bij nodig?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pfff, ik heb buikpijn en ik ben misselijk. Ik ben bang dat ik zo moet kotsen
Alex- Ratel
Oef.. dat vind ik nog best veel geld. Ik heb deze maand wel wat extra geld op mijn rekeningEvy schreef:Smikkell schreef:Hmmm.. hoeveel kost het?
Mijn laptop kan dat wel aan.
Ik denk zo rond de 40-50 euro.
Waar heb je mijn hulp bij nodig?
Uhm.. zoek mijn post even op, dan snap je het wel. Of misschien is het mijn tweede post.
Gast- Gast
Ja ik heb aan 1 inderdaad meer dan genoeg. Over mijn oudere man gesproken, ik ga lekker naast 'm kruipen in bed want heb net 2 dagen zonder hem geslapen dus word wel weer tijd!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Pak je momentje, ik zal mn mond houden.
+1.
Alex- Ratel
Truste.. ook voor A.тыквашка schreef:Ja ik heb aan 1 inderdaad meer dan genoeg. Over mijn oudere man gesproken, ik ga lekker naast 'm kruipen in bed want heb net 2 dagen zonder hem geslapen dus word wel weer tijd!
Gast- Gast
Ik ben een reactie kwijt. Ik denk dat hij in een verkeerd topic staan. Ik moet hem even gaan zoeken.
Gast- Gast
Als jullie ergens een reactie van mij tegenkomen, waarvan je vindt dat hij daar niet helemaal past kun je dat dan even melden? Hier?
Gast- Gast
Ow, en nu niet massaal al mijn posts hier gaan komen melden. Ik weet dat sommigen vinden dat ik veel onzin praat
Gast- Gast
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: