DagCafé
+25
Caresses
Kabouter
Tullow
Qiara
ExpressoB
Raindrop
Lotus
Rush
Lavendel
Burn
PluDan
Jade
Minx
Jordana
Susan
ixis
Chocolate Cookie
Suus
VeryCherry
Yaelynn
Sjaantje
Toet
Erin
Alex
Pompoen
29 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Serpentijn schreef:ExpressoB schreef:@serpentijn http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=1537
Vind deze brief trouwens ook niet erg goed hoor maar misschien kun je wat met de site.
Je kunt gewoon sollicitatie brieven googlen en dan dingen eruit halen, denk er wel om dat het je eigen woorden zijn en de brief bij je past als je op sol.gesprek moet komen.
Het is denk ik ook van belang om in de brief te zetten voor hoeveel uur je beschikbaar wilt zijn? En waar kan ik dat het beste plaatsen? Bovenaan de brief? of juist onderaan?
-----
Op de website van startpeople.nl las ik met enthousiasme de vacature van klantenservice medewerker binnen uw bedrijf. Bij deze wil ik mijn interesse in deze vacature kenbaar maken.
Het lijkt mij een uitdaging om belastingtechnische vragen van ondernemers op een correcte manier te kunnen beantwoorden.
Ik heb ervaring in het telefonisch te woord staan van klanten en ben vaardig met de computer. Verder kan ik goed zelfstandig en in teamverband werken, ben ik geduldig en klantgericht.
Voor aanvullende informatie over mijn opleiding en werkervaring verwijs ik u naar mijn Curriculum Vitae. Graag zou ik mijn sollicitatie mondeling toe willen lichten in een persoonlijk gesprek.
Ik blijf me er altijd een beetje over verbazen dat mensen altijd brieven schrijven die je gewoon willekeurig van internet had kunnen plukken. Het zegt echt totaal niks over jou nu. Uiteraard kan je zelfstandig en in teamverband werken, maar waaruit blijkt dat? Noem een voorbeeld, maak het concreet. Uiteraard ben je klantgericht, anders ga je niet op een klantenservicevacature solliciteren. En uiteraard lijkt het je een uitdaging, maar waarom, wat kan je er van jezelf in kwijt of wat kan je er misschien van leren?
Deze brief krijgen ze een keer of 50 binnen, met een andere naam eronder.
Gast- Gast
Good evening ladies....
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Reva schreef:Ja ik ben heel trouw aan de Wii Maar alleen voor de Wii fit heb ik dat ding, ik heb precies nul spelletjes, whaha. Dat is ook niks voor mij denk ik.
En ik wil je tas zien
Ok dus dan zou ik dus de Wii aan moeten schaffen en de Wii fit of kan je dan alleen zo'n 'spel' aanschaffen wat zo heet. Ik heb er totaal geen verstand van whahahahaha! Ik weet wel dat je ook kan tennissen en boksen en al die dingen of is dat er ook weer los van? Ik vraag het maar aan jullie, 'de experts' dan weet ik dat ik gelijk de goede heb.
Oh ja de tas : http://www.ebay.nl/itm/NWT-WOMENS-HANDBAG-Tote-shoulder-bag-4Color-Worldwide-Freeshipping-/190577724627?pt=US_CSA_WH_Handbags&var=&hash=item7217f709f5#ht_7208wt_1163
Wat is ie moooooi!!! Ik zal als ik hem volgestopt heb met spul showen!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ow en dat je je sollicitatie mondeling wil toelichten in een persoonlijk gesprek lijkt mij ook erg logisch, tenzij je het soms ook in mime doet
Gast- Gast
Ehm moet altijd ff denken water bij hoort je hebt het spel, balanceboard wat er bij hoort.
Wij hebben een omgebouwde dus kan zo downloaden alle spellen.
Wij hebben een omgebouwde dus kan zo downloaden alle spellen.
Gast- Gast
.oOErinOo. schreef:Reva schreef:Ja ik ben heel trouw aan de Wii Maar alleen voor de Wii fit heb ik dat ding, ik heb precies nul spelletjes, whaha. Dat is ook niks voor mij denk ik.
En ik wil je tas zien
Ok dus dan zou ik dus de Wii aan moeten schaffen en de Wii fit of kan je dan alleen zo'n 'spel' aanschaffen wat zo heet. Ik heb er totaal geen verstand van whahahahaha! Ik weet wel dat je ook kan tennissen en boksen en al die dingen of is dat er ook weer los van? Ik vraag het maar aan jullie, 'de experts' dan weet ik dat ik gelijk de goede heb.
Oh ja de tas : http://www.ebay.nl/itm/NWT-WOMENS-HANDBAG-Tote-shoulder-bag-4Color-Worldwide-Freeshipping-/190577724627?pt=US_CSA_WH_Handbags&var=&hash=item7217f709f5#ht_7208wt_1163
Wat is ie moooooi!!! Ik zal als ik hem volgestopt heb met spul showen!
Ooo wat een coole tas Erin!! Ik ben op het moment ook weer op zoek naar een nieuwe tas en ik ben helemaal weg van BagSac momenteel <3
Yaelynn- Fluisteraar
Reva schreef:Ow en dat je je sollicitatie mondeling wil toelichten in een persoonlijk gesprek lijkt mij ook erg logisch, tenzij je het soms ook in mime doet
Wat weer ongelofelijk droog, hahaha.
Gast- Gast
Maura schreef:Reva schreef:Ow en dat je je sollicitatie mondeling wil toelichten in een persoonlijk gesprek lijkt mij ook erg logisch, tenzij je het soms ook in mime doet
Maar wel de waarheid..
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Op internet kun je wel een idee op doen, hoe je een goede brief moet schrijven. Waar je op moet letten, wat er precies allemaal in moet komen en de opstelling is erg belangrijk.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Oeps, die link had ik ook al gevraagd nadat je de tas had gekocht
Maar idd, je koopt de Wii (het kastje waar de cd's in gaan) en dan heb je daarbij de controller(s). Dan heb je genoeg om gewone spellen te doen (mario etc, maar die moet je los kopen) en kan je sportdingen doen als tennis, bowlen etc (die zit erbij geloof ik als je de wii koopt).
De Wii fit is een apart aparaat, een balance board. Die koop je los (75 euro bij bart smit, met het spel wat je nodig hebt erbij). Met dat apparaat en spel kun je andere sportactiviteiten doen die je niet zonder de Wii fit kunt doen. Het apparaat weegt je ook en laat je wanneer je wil grafieken zien wat betreft je gewicht, vorderingen, kcal, wat dan ook. Ow en hij geeft je op je flikker als je niet komt. Ow en als je dik bent zoals ik, dan is je wii popetje ook dikker dan de andere poppetjes
Maar idd, je koopt de Wii (het kastje waar de cd's in gaan) en dan heb je daarbij de controller(s). Dan heb je genoeg om gewone spellen te doen (mario etc, maar die moet je los kopen) en kan je sportdingen doen als tennis, bowlen etc (die zit erbij geloof ik als je de wii koopt).
De Wii fit is een apart aparaat, een balance board. Die koop je los (75 euro bij bart smit, met het spel wat je nodig hebt erbij). Met dat apparaat en spel kun je andere sportactiviteiten doen die je niet zonder de Wii fit kunt doen. Het apparaat weegt je ook en laat je wanneer je wil grafieken zien wat betreft je gewicht, vorderingen, kcal, wat dan ook. Ow en hij geeft je op je flikker als je niet komt. Ow en als je dik bent zoals ik, dan is je wii popetje ook dikker dan de andere poppetjes
Gast- Gast
Kabouter schreef:Maura schreef:Reva schreef:Ow en dat je je sollicitatie mondeling wil toelichten in een persoonlijk gesprek lijkt mij ook erg logisch, tenzij je het soms ook in mime doet
Maar wel de waarheid..
Absoluut. Al lijkt het me ook niet verkeerd om het in mime te doen.
Gast- Gast
Ik heb weleens gesolliciteerd in gebarentaal, maar dat is weer een ander verhaal
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Heej Yealin! Hoe gaat het met jou en je afvallen?
Haii ja gaat goed geloof ik Ik weeg elke maandagochtend dus dan zie ik het wel weer... Alles goed met jou???
Yaelynn- Fluisteraar
whaha jaa dat poppetje wordt dik net als ik ben hoe confronterend. En er worden tips gegeven
Gast- Gast
Yaelynn schreef:Theedoosje schreef:Heej Yealin! Hoe gaat het met jou en je afvallen?
Haii ja gaat goed geloof ik Ik weeg elke maandagochtend dus dan zie ik het wel weer... Alles goed met jou???
Jeej goed zo Ja hier ook. mijn officiële weegdag is zaterdag Maar ben nu is paar dagen alweer 0,6 kwijt volgens de wii hahah
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Yaelynn schreef:Theedoosje schreef:Heej Yealin! Hoe gaat het met jou en je afvallen?
Jeej goed zo Ja hier ook. mijn officiële weegdag is zaterdag Maar ben nu is paar dagen alweer 0,6 kwijt volgens de wii hahah
Ooo gaat goed dus!! De Wii liegt niet hoor Ik moet ook eens weer zonodig aan de kinect... Best saai zo in je up
Yaelynn- Fluisteraar
Theedoosje schreef:Ik doe het ook alleen
Vind je dat niet saai? Ik ben echt een gezelschapsmens, lekker met zn 2tjes zwoegen enzo...
xxx
Yaelynn- Fluisteraar
Ik zit hier een beetje ongemakkelijk te zijn in mijn eigen huis.
Donderdag naar de buurman geweest om dingen te bespreken over de overlast. Gisteren belde hij aan en heeft hij hier bijna tot 00.00u gezeten. En vandaag heeft hij alweer twee keer aangebeld. Ik doe niet meer open, want ik heb er geen zin meer in. Maar ik word er helemaal ongemakkelijk van. We zijn niet opeens beste vrienden ofzo geworden. En daarnaast, mijn vrienden komen ook niet elke dag over de vloer.
Donderdag naar de buurman geweest om dingen te bespreken over de overlast. Gisteren belde hij aan en heeft hij hier bijna tot 00.00u gezeten. En vandaag heeft hij alweer twee keer aangebeld. Ik doe niet meer open, want ik heb er geen zin meer in. Maar ik word er helemaal ongemakkelijk van. We zijn niet opeens beste vrienden ofzo geworden. En daarnaast, mijn vrienden komen ook niet elke dag over de vloer.
Gast- Gast
Yaelynn schreef:Theedoosje schreef:Ik doe het ook alleen
Vind je dat niet saai? Ik ben echt een gezelschapsmens, lekker met zn 2tjes zwoegen enzo...
xxx
nee totaal niet. Heerlijk onder gtst sporten!
Gast- Gast
Mau> jee zo heb je er overlast van, denk je het uitgepraat te hebben, heb je er weer op een andere manier last van
Gast- Gast
Irritant Maura!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Hij vind je leuk denk
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Theedoosje schreef:Mau> jee zo heb je er overlast van, denk je het uitgepraat te hebben, heb je er weer op een andere manier last van
Zijn vriendin is bij hem weggegaan en nu is hij eenzaam volgens mij. Want hij wil met mij kerst vieren en oud en nieuw en wil samen op vakantie. En ik ben zo'n mooie vrouw, en heb zo'n prachtige persoonlijkheid en van die mooie handen. Zegt een vriend:"Men, jij bent ook echt blind hè. Hij probeert je te versieren". Ehmz, ja... Dan ben ik blind, dacht dat mannen van mijn vaders leeftijd daar niet aan deden.
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: