DagCafé
+25
Caresses
Kabouter
Tullow
Qiara
ExpressoB
Raindrop
Lotus
Rush
Lavendel
Burn
PluDan
Jade
Minx
Jordana
Susan
ixis
Chocolate Cookie
Suus
VeryCherry
Yaelynn
Sjaantje
Toet
Erin
Alex
Pompoen
29 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: DagCafé
Mau Dat klinkt idd als versieren...ik zou het wel afkappen als je je er niet prettig bij voelt.
Gast- Gast
+1Theedoosje schreef:Mau Dat klinkt idd als versieren...ik zou het wel afkappen als je je er niet prettig bij voelt.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Serieus, dat moet ik niet hebben. Daarom ook dat ik nu de deur niet meer opendoe. Kom op zeg. Ik ben wel al oud, maar heb nog tijd zat voor bejaardenseks. Blegh.
Gast- Gast
Dank je wel voor de info dames! Ik zal eens gaan kijken! Maar ja dat het poppetje wat voller is lijkt mij een extra motivatie. Tenminste niet van die slanke dennen (sorry voor de slanke dennen die zich beledigd voelen) af beelden, terwijl je dat zelf (nog) niet bent! Ik hou wel van dat realistische gedoe hahaha! Maar als ik jullie verhalen hoor dan ben ik wel benieuwd!
Ja mijn tas!! Nog geen 10 euro met bieden
Oh Y. Ik ga even kijken naar jou favo tassen, want ben tassen verslaafd
Oh Y. Ik ga even kijken naar jou favo tassen, want ben tassen verslaafd
Laatst aangepast door .oOErinOo. op di 15 nov 2011 - 9:38; in totaal 1 keer bewerkt
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Pff zit mijzelf in de weg, irritant gevoel is dat.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
.oOErinOo. schreef:Dank je wel voor de info dames! Ik zal eens gaan kijken! Maar ja dat het poppetje wat voller is lijkt mij een extra motivatie. Tenminste niet van die slanke dennen (sorry voor de slanke dennen die zich beledigd voelen) af beelden, terwijl je dat zelf (nog) niet bent! Ik hou wel van dat realistische gedoe hahaha! Maar als ik jullie verhalen hoor dan ben ik wel benieuwd!
Oh J. Ik ga even kijken naar jou favo tassen, want ben tassen verslaafd
Ik heb ook een tassentic!! Onlangs deze site ontdekt: http://www.checkyourbag.nl/modetassen.html?brands%5B0%5D=4
En nu deze 2 tassen op het oog:
http://www.checkyourbag.nl/modetassen/bagsac-christalle-s.html
en
http://www.checkyourbag.nl/modetassen/laliek-brooklyn.html
It's heaven!!!
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Die New Chicks zijn echt knettergek. Der ligt er één al voor de tweede keer in één week met een vent te krikken.
Gast- Gast
Maura schreef:Die New Chicks zijn echt knettergek. Der ligt er één al voor de tweede keer in één week met een vent te krikken.
Oh nee, weer zij... Moet het nog kijken, dus niet teveel info .. haha
ExpressoB schreef:Maura schreef:Die New Chicks zijn echt knettergek. Der ligt er één al voor de tweede keer in één week met een vent te krikken.
Oh nee, weer zij... Moet het nog kijken, dus niet teveel info .. haha
Ja, die van de douche. Meer vertel ik niet.
Gast- Gast
Maura schreef:Die New Chicks zijn echt knettergek. Der ligt er één al voor de tweede keer in één week met een vent te krikken.
Wat een slecht programma zeg! En hoe smerig ben je als je daaraan mee doet. Ik zou me diep en diep schamen!! Een beetje de slet uithangen op Curaçao, BAH!
Erin- Ratel
.oOErinOo. schreef:Maura schreef:Die New Chicks zijn echt knettergek. Der ligt er één al voor de tweede keer in één week met een vent te krikken.
Wat een slecht programma zeg! En hoe smerig ben je als je daaraan mee doet. Ik zou me diep en diep schamen!! Een beetje de slet uithangen op Curaçao, BAH!
eensch. Maar wel vermakelijk om naar te kijken hoe ze zichzelf te kakken zetten.
Gast- Gast
Noh!... het zijn wel echt een stel ordinaire chicks zeg. Dat je zo op tv komt, OMG..geen woorden voor.
Ze dacht de eerste keer dat ze het niet gefilmd hadden haha. *klets*klets* leek oh oh cherso wel.
Ze dacht de eerste keer dat ze het niet gefilmd hadden haha. *klets*klets* leek oh oh cherso wel.
Zusje schreef:Zeg maar nee; dan krijg je er twee... Of in mijn geval drie .
Mannen? Vertel....
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Noh!... het zijn wel echt een stel ordinaire chicks zeg. Dat je zo op tv komt, OMG..geen woorden voor.
Ja!
Gast- Gast
Oh die site!! Daar gaat mijn geld whahaha. Ik raad je ook Ebay aan hoor! Ben sinds 1 november verslaafd!
Erin- Ratel
Maura schreef:Zusje schreef:Zeg maar nee; dan krijg je er twee... Of in mijn geval drie .
Mannen? Vertel....
Er zijn er genoeg, blijkt weer . Waar een deur sluit kunnen meerdere ramen open! Ik vermaak me weer .
Gast- Gast
Zusje schreef:Maura schreef:Zusje schreef:Zeg maar nee; dan krijg je er twee... Of in mijn geval drie .
Mannen? Vertel....
Er zijn er genoeg, blijkt weer . Waar een deur sluit kunnen meerdere ramen open! Ik vermaak me weer .
Hahaha, goed bezig!
Een van mijn F'ers wil daten. Ik ben geneigd om hem te sturen dat ik 'daar toch echt geen zin in heb', maar is dat niet ietwat zielig voor de persoon in kwestie? Als F'er mag hij ook wel buiten blijven. Dus in dat opzicht.... Maar ik vind het zo hard....
Gast- Gast
Reev, bedankt voor je advies! Daar kan ik wel wat mee!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Wat is een F'er? En je kunt toch gewoon aangeven dat je er niet hetzelfde over voelt? Dan ben je gewoon eerlijk en daar heeft hij meer aan dan leugens.
Gast- Gast
.oOErinOo. schreef:Oh die site!! Daar gaat mijn geld whahaha. Ik raad je ook Ebay aan hoor! Ben sinds 1 november verslaafd!
Ik zit ook op Ebay ook voor nagellak en hard to get parfum Oooo het is zo leuk he?? Tassen, schoenen, beautydingen,... Verslavend!!
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Zusje schreef:Wat is een F'er? En je kunt toch gewoon aangeven dat je er niet hetzelfde over voelt? Dan ben je gewoon eerlijk en daar heeft hij meer aan dan leugens.
Klopt. F'er als in het topic in pijler seks. Het was me te moeilijk om het hele woord te typen. Ik vind het zo zielig voor hem. Kennelijk wil hij meer van mij dan ik van hem. Maar goed, ik heb mijn neus ook weleens gestoten.
Gast- Gast
Maura schreef:Zusje schreef:Wat is een F'er? En je kunt toch gewoon aangeven dat je er niet hetzelfde over voelt? Dan ben je gewoon eerlijk en daar heeft hij meer aan dan leugens.
Klopt. F'er als in het topic in pijler seks. Het was me te moeilijk om het hele woord te typen. Ik vind het zo zielig voor hem. Kennelijk wil hij meer van mij dan ik van hem. Maar goed, ik heb mijn neus ook weleens gestoten.
Ach meid, maak er niet zo'n drama van. Ik heb ook weleens een blauwtje gelopen en wilde mezelf echt niet gelijk aan de eerste boom ophangen hoor .
Gast- Gast
Zusje schreef:Maura schreef:Zusje schreef:Wat is een F'er? En je kunt toch gewoon aangeven dat je er niet hetzelfde over voelt? Dan ben je gewoon eerlijk en daar heeft hij meer aan dan leugens.
Ach meid, maak er niet zo'n drama van. Ik heb ook weleens een blauwtje gelopen en wilde mezelf echt niet gelijk aan de eerste boom ophangen hoor .
Dat scheelt, hahaha. Datzelfde heb ik ook nog nooit gehad, die neiging, na een blauwtje.
Gast- Gast
Ik zit 2 euro munstukken te eten en ze smaken goed
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: