DagCafé
+25
Caresses
Kabouter
Tullow
Qiara
ExpressoB
Raindrop
Lotus
Rush
Lavendel
Burn
PluDan
Jade
Minx
Jordana
Susan
ixis
Chocolate Cookie
Suus
VeryCherry
Yaelynn
Sjaantje
Toet
Erin
Alex
Pompoen
29 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Ik heb amper iets te eten in huis. Geen brood meer, geen drinken, geen chocola...
Gast- Gast
Rush schreef:Ruilen? Jij mijn brood, ik jou gezin om voor te koken?Evy schreef:Ik zou het liefst 's avonds brood eten in plaats van een prakkie.
Deal! Wanneer kun je?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
ProudMama schreef:Ik heb amper iets te eten in huis. Geen brood meer, geen drinken, geen chocola...
Maar wel nog borstvoeding !!!
Gast- Gast
O, en flesvoeding heb ik nog een pak staan. En olvarit.Stuiterbal schreef:ProudMama schreef:Ik heb amper iets te eten in huis. Geen brood meer, geen drinken, geen chocola...
Je bent me op ideen. Wat zal ik doen? Bloemkool of doperwtjes? Smaakt allebei nergens naar...
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:ProudMama schreef:Ik heb amper iets te eten in huis. Geen brood meer, geen drinken, geen chocola...
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Wat llastig. Kan je man opweg naar huis niet wat meenemen?ProudMama schreef:Ik heb amper iets te eten in huis. Geen brood meer, geen drinken, geen chocola...
Gast- Gast
Dat moet toch echt eerst met voeding worden aangevult, anders kun je het wel vergeten.Kabouter schreef:Stuiterbal schreef:ProudMama schreef:Ik heb amper iets te eten in huis. Geen brood meer, geen drinken, geen chocola...
Gast- Gast
Die is 5 min thuis geweest en nu weer werken. Verwacht hem niet voor 21.00 uur thuis.Smikkell schreef:Wat llastig. Kan je man opweg naar huis niet wat meenemen?ProudMama schreef:Ik heb amper iets te eten in huis. Geen brood meer, geen drinken, geen chocola...
Gast- Gast
Iedere doordeweekse avond, maar qua reistijd kan het nog wel eens moeilijk wordenEvy schreef:Rush schreef:Ruilen? Jij mijn brood, ik jou gezin om voor te koken?Evy schreef:Ik zou het liefst 's avonds brood eten in plaats van een prakkie.
Deal! Wanneer kun je?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
En de wijn geopend?Stuiterbal schreef:Thnxx Kabouter,
'
Zo ik a zondigen. Ik heb de frietuurpan aangezet....
Edit : al vind ik het zo ook een leuk woord.
Laatst aangepast door Smikkell op di 15 nov 2011 - 6:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hoi. Mag ik ff?
Ik heb trouwens enorm honger...maar moet nog even geduld hebben. Kant en klare lasagne vandaag dan maar.
Ik heb trouwens enorm honger...maar moet nog even geduld hebben. Kant en klare lasagne vandaag dan maar.
Laatst aangepast door тыквашка op di 15 nov 2011 - 6:14; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Hoi allemaal!
edit: ik heb ook amper iets in huis , Mijn avondeten bestaat uit 4 rijstwafels met chocolade pasta en een kop thee
edit: ik heb ook amper iets in huis , Mijn avondeten bestaat uit 4 rijstwafels met chocolade pasta en een kop thee
Laatst aangepast door Serpentijn op di 15 nov 2011 - 6:14; in totaal 1 keer bewerkt
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Nou ik zal m`n best doen voor mezelf en twee eitjes bakken!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
AH.NL en voor vanavond THUISBEZORGD.NLProudMama schreef:Die is 5 min thuis geweest en nu weer werken. Verwacht hem niet voor 21.00 uur thuis.Smikkell schreef:Wat llastig. Kan je man opweg naar huis niet wat meenemen?ProudMama schreef:Ik heb amper iets te eten in huis. Geen brood meer, geen drinken, geen chocola...
Gast- Gast
Smikkell schreef:En de wijn geopend?Stuiterbal schreef:Thnxx Kabouter,
'
Zo ik a zondigen. Ik heb de frietuurpan aangezet....
Edit : al vind ik het zo ook een leuk woord.
Nee de wijn is op helaas..... ik heb hard gewerkt vandaag daar zal het aan liggen
Gast- Gast
Heb even zo enorm de balen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik ga dadelijk een lekkere pizza tonno in de oven gooien..jammie!
Kabouter- Kletskop
ProudMama schreef:Slik trouwens andere vitamine B complex sinds vandaag, en nu is mijn melk geel
Zo'n neonkleurtje? Lijkt me niet gezond hoor !
Pompoen- Lady Post-a-lot
Dat klinkt eng PM, die gele melk bedoel ik dan..
Was daar ook voor gewaarschuwd?
Was daar ook voor gewaarschuwd?
Kabouter- Kletskop
Niet helemaal smiley geel, maar flink geel. Normaal is het meer grijs.тыквашка schreef:ProudMama schreef:Slik trouwens andere vitamine B complex sinds vandaag, en nu is mijn melk geel
Zo'n neonkleurtje? Lijkt me niet gezond hoor !
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: