DagCafé
+25
Caresses
Kabouter
Tullow
Qiara
ExpressoB
Raindrop
Lotus
Rush
Lavendel
Burn
PluDan
Jade
Minx
Jordana
Susan
ixis
Chocolate Cookie
Suus
VeryCherry
Yaelynn
Sjaantje
Toet
Erin
Alex
Pompoen
29 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Er zit vast ook verschil in wie alleen woont en wie niet. Waarom zou ik hier alleen aan de tafel zitten als ik ook met/bij vriendinnen of zusje of in de stad kan eten. Daarnaast eet ik op de dagen dat ik werk, op werk.Reva schreef:Nou dan valt het dus allemaal wel mee bij mij
Ja logisch is veel gezelliger dan de hele week alleen.
Gast- Gast
Ik vind alleen eten niet erg en kook ook gewoon voor mezelf, maar met anderen eten vind ik erg gezellig.Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Er zit vast ook verschil in wie alleen woont en wie niet. Waarom zou ik hier alleen aan de tafel zitten als ik ook met/bij vriendinnen of zusje of in de stad kan eten. Daarnaast eet ik op de dagen dat ik werk, op werk.Reva schreef:Nou dan valt het dus allemaal wel mee bij mij
Ja logisch is veel gezelliger dan de hele week alleen.
Gast- Gast
Ik heb ook echt wel een hekel aan alleen eten..zo saai! Al is het wel een voordeel dat ik dan kan eten wat ik wil (dus gamba's meestal ).
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het ook altijd gezellig om met anderen te eten. En juist doordat ik niet elke avond met mijn vriend thuis eet, geniet ik er extra van op de momenten dat we dat wel doen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik eet eigenlijk niet als ik alleen ben. Wat neerkomt op heel weinig avondeten voor mij.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik eet eigenlijk niet als ik alleen ben. Wat neerkomt op heel weinig avondeten voor mij.
wat eet je dan wel ???
Gast- Gast
Zo ik krijg een presentatie van mijn vriend
Kabouter- Kletskop
Uhm, nou heel vaak dus geen avondeten. Voor de rest eet ik wel gewoon lunch enzo, maar dan ben ik niet alleenTheedoosje schreef:Rush schreef:Ik eet eigenlijk niet als ik alleen ben. Wat neerkomt op heel weinig avondeten voor mij.
wat eet je dan wel ???
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Uhm, nou heel vaak dus geen avondeten. Voor de rest eet ik wel gewoon lunch enzo, maar dan ben ik niet alleenTheedoosje schreef:Rush schreef:Ik eet eigenlijk niet als ik alleen ben. Wat neerkomt op heel weinig avondeten voor mij.
wat eet je dan wel ???
maar je eet dan ook geen broodje of zo ???
Gast- Gast
Nee, dat alleen als ik veel trek heb.
Heel slecht, i know. Maar nu zit ik ook alleen en dan kan ik wel iets gaan maken, maar daar heb ik geen zin in, al dat gedoe. En brood daar hou ik niet echt van.
Ik zit dan wel lekker en heb echt geen zin om te koken ofzo.
Heel slecht, i know. Maar nu zit ik ook alleen en dan kan ik wel iets gaan maken, maar daar heb ik geen zin in, al dat gedoe. En brood daar hou ik niet echt van.
Ik zit dan wel lekker en heb echt geen zin om te koken ofzo.
Rush- Lady Post-a-lot
Ja leuk he Theedoosje !
Ik ben hard aan het twijfelen of ik de frietenpan aangooi. En dan morgen maar de lasanga....
Ik ben hard aan het twijfelen of ik de frietenpan aangooi. En dan morgen maar de lasanga....
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Ja leuk he Theedoosje !
Jaa echt wel En ik zeg gewoon doen!
Gast- Gast
Ik zou het liefst 's avonds brood eten in plaats van een prakkie.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ruilen? Jij mijn brood, ik jou gezin om voor te koken?Evy schreef:Ik zou het liefst 's avonds brood eten in plaats van een prakkie.
Rush- Lady Post-a-lot
Evy schreef:Ik zou het liefst 's avonds brood eten in plaats van een prakkie.
Hmm, tja, 's middags warm eten is natuurlijk niet te doen voor jou met man en kindje..
Gast- Gast
Ja, maar ik heb rond dit tijdstip ook gewoon nog geen trek en straks vind ik het te laat om te eten.Theedoosje schreef:Dat is idd niet goed Rushje. Je moet echt (avond)eten eten.
Ik kan ook wel een broodje ei nemen of een broodje kroket, maar dat vind ik al een gedoe voor mezelf.
Rush- Lady Post-a-lot
Hoiiii!
Ik heb net gebakken aardappeltjes, verse sperziebonen met roomsaus en een kogelbiefstuk met peperroomsaus gehad. Men, wat kan ik toch lekker koken. Ik wil nog een biefstuk eten, want er zaten er twee in het pakje, maar morgen maar weer.
Ik heb net gebakken aardappeltjes, verse sperziebonen met roomsaus en een kogelbiefstuk met peperroomsaus gehad. Men, wat kan ik toch lekker koken. Ik wil nog een biefstuk eten, want er zaten er twee in het pakje, maar morgen maar weer.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Kabouter schreef:Zo ik krijg een presentatie van mijn vriend
Een presentatie?
Hij volgt een cursus voor zijn werk en daar moet hij vanavond zijn project presenteren. Die ging ie even voor mij oefenen.
Kabouter- Kletskop
Wat een leuke foto Stuit!!
Kabouter- Kletskop
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40