Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alleenwoners: wat zijn jullie kwijt aan boodschappen?

+13
Esperanza
Zininzon
Bliss
Lady4
Dolphinne
aardbeitje
sonly
*Noosa
Jade
Bolleke
_Lacey_
Antibes
TukTuk
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Alleenwoners: wat zijn jullie kwijt aan boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Alleenwoners: wat zijn jullie kwijt aan boodschappen?

Bericht  Lady4 zo 13 nov 2011 - 10:16

aardbeitje schreef:Dat doe ik ook veel koken en dan invriezen. Ideaal je hoeft niet elke dag te koken. En als je wat later thuis bent of weinig tijd hebt om te eten heb je toch een lekkere maaltijd. Ik bestel echt nooit eten, maak het altijd zelf.

+1. Vooral met pasta's en stamppotten.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleenwoners: wat zijn jullie kwijt aan boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Alleenwoners: wat zijn jullie kwijt aan boodschappen?

Bericht  Esperanza zo 13 nov 2011 - 11:05

Ik pin elke week een bedrag en daar 'moet' ik dan van rond komen. Voor mij zit daar alles bij in, dus: boodschappen, verzorgingsproducten, lunchen/wat drinken in de stad, uitgaan etc.
Het wisselt per week maar ik red het met ongeveer 40 tot 70 euro per week.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik in geen tijden kleding heb gekocht :-(
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleenwoners: wat zijn jullie kwijt aan boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Alleenwoners: wat zijn jullie kwijt aan boodschappen?

Bericht  luenca zo 13 nov 2011 - 22:58

bij mij is het verschillend, ligt er ook aan wat ik te besteden heb. als ik meer te besteden heb dan ben ik niet heel erg zuinig en ga ik ook na de jumbo. het varieert bij mij tussen de 80 en 150 euro in de maand, inclusief wasmiddel
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleenwoners: wat zijn jullie kwijt aan boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Alleenwoners: wat zijn jullie kwijt aan boodschappen?

Bericht  litllejoy ma 14 nov 2011 - 21:40

Ik reken standaard 200 euro in de maand (voor 1 pers & 2 katten). Hier reken in m'n eten, drinken, schoonmaakmiddelen en verzorgingsproducten bij. In een normale maand ben ik meestal 170 euro kwijt, maar ik heb ook weleens maanden (wanneer ik bv. vlees insla of verzorgingsproducten) dat ik echt 200 euro kwijt ben.
Het ligt er ook heel erg hoe je je boodschappen doet. Ik doe bv. 1x in de week boodschappen (meestal maandag) voor de rest van de week, dus ontbijt, lunch, avondeten. Hier maak ik een boodschappenlijstje voor en dan koop ik ook echt alleen wat er op dat lijstje staat.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleenwoners: wat zijn jullie kwijt aan boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Alleenwoners: wat zijn jullie kwijt aan boodschappen?

Bericht  Bay di 15 nov 2011 - 4:11

_Lacey_ schreef:In mijn eentje (geen huisdieren) ben ik 20-25 euro per week kwijt. Zo'n 80-100 per maand dus. Dit is inclusief wasmiddel en andere schoonmaakmiddelen, maar zonder verzorgingsproducten.

Bij mij is dit ongeveer vergelijkbaar. Daarnaast koop ik vaak wat meer zodat ik het kan invriezen.
Ook eet ik veel vegetarisch wat misschien ook scheelt omdat ik bijna geen vlees koop.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleenwoners: wat zijn jullie kwijt aan boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Alleenwoners: wat zijn jullie kwijt aan boodschappen?

Bericht  MADDIE di 15 nov 2011 - 6:43

Bij is het wel wisselend. Ik begroot altijd 150 euro voor boodschappen en 25 euro voor mijn katten. Met boodschappen red ik dat makkelijk maar eet ook 1 keer per week bij mijn ouders sowieso. En de katten is wisselend. Ik haal bijvoorbeeld Felix kattenvoer en dat is wel goedkoper. Hiervoor had ik royale canin en was ik veel meer kwijt.
De Lidl is wel echt goedkoper, maar ga er nu niet meer heen omdat ik alleen woon en niet zo veel nodig heb en dan is het zonde van mijn benzine ook.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleenwoners: wat zijn jullie kwijt aan boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Alleenwoners: wat zijn jullie kwijt aan boodschappen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum