Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+31
Parisienne
liesje
chloe30
ingrid82
Lejow
Le Chat Noir
Mamsie
Clapperdie
Nana
Aimee
Teddyaapje
Vancity_girl
Tiara
Chelle
nisavi
Domingo
Muppetje
joyce0606
Britt
Novalee
SarahKey
blauwwitrood
Annie24
Pien
Lindsya
moepie
Schism
Luthien
chocolate
Earane
*Lookie*
35 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 37 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 6:50

@ de meiden die het vroegen waarom ik denk dat ik een verzakking heb, ik voel namelijk een bobbeltje in het gebied tussen mijn anus en vagina.. ik heb geen idee of het er altijd al gezeten heeft maar ik denk het niet.. ook had ik na de bevalling veel te zwakke bekkenbodemspieren, deze zijn m.b.v. de fysio weer redelijk hersteld (ik had trouwens geen last van urine verlies!) ik ben benieuwd wat de gyn zegt!

Bedankt voor het welkom en de felicitatie's !

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 37 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 6:53

moepie schreef:Druifke; ik ken je ook nog wel van het oude topic. Wat ontzettend naar om te lezen dat jullie al zo lang proberen zwanger te worden en ook dat er nog nooit niet een oorzaak is gevonden. Dat zal heel moeilijk zijn!
Nu dus even een pauze. Enig idee voor hoe lang of kijk je dat aan? Ik hoop dat als jullie weer verder gaan dat dan toch het moment dat je zwanger bent heel gauw mag komen, dat hoop ik echt!

Ook ik schrik wel een beetje van je reactie, al snap ik een groot gedeelte ook heel goed hoor! Maar ik snap ook niet goed over wie je het hebt, die maar zo pats boem zwanger raken, want volgens mij zitten die mensen hier niet.
De reden waarom op het oude forum dit topic was opgezet, weet ik nog niet. Ik was daar namelijk ook bij. Voor mijn gevoel is dit topic er voor precies dezelfde reden. Problemen met zwanger worden hebben we allemaal, het is fijn om daar met een ander over te praten, of je nou aan het begin staat daarvan of al een hele poos bezig bent.
Laurientje; Gefeliciteerd met je kleine man, alweer 1 jaar! En wat leuk dat jullie voor een 2e kindje gaan, heel veel suc6. Hopelijk valt het mee met de verzakking.

Eens met Moepie, ik schrik erook wel een beetje van eigenlijk! ook ik was erbij toen dit topic opgezet werd en heb er toen die tijd ook nog in mee gekletst.. kun je zeggen wie je bedoelt? (mij misschien??)

Gast
Gast

Bericht  ingrid82 do 14 apr 2011 - 8:44

Ik schrik eigenlijk niet van de reactie van druifke..
Zelf kwam ik ook heel vaak op ''het oude yes-forum'' en ook daar heb ik weleens laten vallen dat er meiden zijn die in dit topic reageren terwijl ze net 4/5 maanden bezig zijn en het al zoooooo lang duurt enzo.. kan me er erg aan ergeren en daarom kom(en reageer) ik (en vele met mij) niet meer in dit topic.
Wij zijn ook al 3,5 jaar bezig wat niet vervelend is maar ronduit k*t.

En als je er dan iets van zegt komt er weer een hele rel.
Het klopt dat het een open forum is en dat men kan reageren wanneer men dat wilt maar je snapt toch wel dat je met sommige reacie's mensen voor hun kop kunnen stoten.
Juist als men dan na die 6/7e maand lekker leuk spontaan zwanger raken.
Ik (en druifke ook denk ik) gunnen iedereen een zwangerschap en het liefst zonder al te veel moeite maar reageer dan in het topic zwanger willen worden en niet bij meiden die zwanger willen worden waarbij het niet vlot.
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 9:14

druifke ik vind jou niet fel. Je hebt helemaal gelijk.... Er is nogal een verschil of je 3 jaar bezig bent of net komt kijken voor de tweede..
En dat bobbeltje.....heb je wel eens aan aambeien gedacht laurientje?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 9:30

Maar wat willen jullie hier nou precies bereiken dan? Want iedereen die hier reageert mag hier toch gewoon reageren? Er zitten hier mensen die met clomid bezig zijn, maar ook mensen die ivf doen. Het is aan jullie of je mee komt kletsen, er is echt niémand die zegt dat jullie dat niet mogen. Het is puur je eigen gevoel dat je je hier niet thuis voelt. Wat ik op zich best kan begrijpen, daar niet van. Het lijkt me vreselijk zo lang bezig te zijn met zwanger worden. Maar nogmaals, dit komt best veroordelend over. Ik vind niet dat je kan zeggen dat mensen die niet van zichzelf zwanger kunnen worden maar nog geen 3 jaar bezig zijn maar in een ander topic moeten reageren. Ik vind dat eigenlijk best wel ongepast als ik eerlijk ben.
Jullie weten namelijk net als alle anderen hier in het topic dat deze meiden (die van zichzelf niet zwanger kunnen worden maar nog geen jaren bezig zijn) ook niet thuis horen in het zwanger willen worden topic, puur omdat hier om ziekenhuisbezoeken gaat en in het gewone zwanger willen worden topic gewoon niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 9:36

Laurientje85 schreef:@ de meiden die het vroegen waarom ik denk dat ik een verzakking heb, ik voel namelijk een bobbeltje in het gebied tussen mijn anus en vagina.. ik heb geen idee of het er altijd al gezeten heeft maar ik denk het niet.. ook had ik na de bevalling veel te zwakke bekkenbodemspieren, deze zijn m.b.v. de fysio weer redelijk hersteld (ik had trouwens geen last van urine verlies!) ik ben benieuwd wat de gyn zegt!

Bedankt voor het welkom en de felicitatie's !

Ik heb dat bobbeltje ook gehad Laurientje, in het eerste jaar! Heb het na laten kijken, maar bij mij was dat dus niks. Ik hoop bij jou ook niet!

Gast
Gast

Bericht  moepie do 14 apr 2011 - 10:03

Lieve meiden,

Ik snap jullie reactie volkomen! Tuurlijk is jullie verhaal een heel ander verhaal dan sommigen van ons hier. Er zit zeker een verschil in jaren bezig zijn of nog maar net.
Maar net als wat Gia zegt; de meiden die hier meekletsen horen ook niet thuis in het "gewone" zwanger willen worden topic. Ik betrek het maar op mezelf want ik voel me aangesproken, ik ben hier komen kletsen omdat ik wist dat ik niet op de 'normale' manier zwanger zou raken, dat is de vorige keer ook niet gelukt. (De vorige keer heb ik ook meegekletst in dit topic, al was dat nog op het oude forum, ook met jullie dus.)
Nu staan we net aan het begin en weten we niet hoe het gaat lopen, omdat ik nu gelijk aan de bel kon trekken hoefde ik natuurlijk niet eerst een jaar te wachten, maar maakt dat dan dat ik hier niet 'hoor' mee te schrijven?
Wij wisten niet wat ons stond te wachten, want in de afgelopen 2 jaar is er heel wat gebeurt hier, waarschijnlijk is clomid nu genoeg maar zo zag er het aan het begin van het jaar niet uit, ik vond het prettig om hier met de meiden daarover te praten.

Ik vind het jammer als jullie niet komen kletsen, al kan ik me indenken dat het ook te moeilijk is omdat er in sommige gevallen geen oorzaken zijn, behandelingen veel en veel zwaarder zijn dan bij sommigen van ons en jullie al zoveel langer bezig zijn.
Ik wil jullie niet het gevoel geven dat jullie niet welkom zijn, dat zijn jullie zeker.

liefs

edit; maar om dit nou gelijk een rel te noemen, er wordt gewoon gevraagd naar uitleg.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 10:11

Lijkt me ook niet dat er een rel hoeft te komen. Ik zou het juist fijn vinden als iedereen hier gewoon steun aan elkaar kon hebben, ondanks dat iedereen in een ander traject zit. Je bent niet minder welkom als je lang bezig bent of nog niet zo lang. Het gaat erom dat de meiden hier gewoon niet op de normale manier zwanger kunnen worden..

Gast
Gast

Bericht  Pien do 14 apr 2011 - 10:24

* breekt in *

wow, ik als fanatieke meelezer van dit topic schrik héél erg van de felle reactie van druifke... ben echt verbaasd en verbouwereerd! het lijkt haast of jullie je dit topic toe eigenen omdat jullie hem destijds hebben geopend op het oude forum... ik vraag me alleen heel erg af wie jullie bedoelen met in een poep en een scheet zwanger worden? iedereen van wie ik hier mee lees, heeft wel "iets" en is al langer bezig of zit in de medische molen...

de discussie is hier op het forum al vaker geweest over wanneer je wel of niet lang bezig bent, ik denk ook dat het niet nodig is om daar weer over te discussieren aangezien het voor ieder anders voelt... maar, ik vind wel dat jullie echt een bepaalde stempel op dit topic te drukken door zó te reageren!

* breekt weer uit *

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 11:01

Volgens mij is deze discussie ook al eens geweest op het oude forum als ik het me goed herinner. Volgens mij had ik toen ook een soortgelijke reactie geplaatst en toen werd ik afgezeken op een hyves waar de meiden apart praten, tenminste zoiets hoorde ik toen. Vind ik zo jammer..

Iedereen hier heeft het er moeilijk mee dat zwanger worden niet vanzelf gaat. En het is hartstikke zwaar als je na 3 jaar nog niet zwanger bent en ik kan me héél goed voorstellen dat je je aan anderen ergert of dat je er de pest in hebt en erg verdrietig bent. Maar dat probleem ligt, hoe hard ook, niet bij de forummers die hier reageren. Dat is echt iets wat bij jezelf ligt.

Als ik voor mezelf kan spreken, ik vind het zelf ook superklote dat ik draagster ben van een ernstige erfelijke ziekte en ik kan me soms ook ergeren aan mensen die zomaar zwanger worden alsof het niets is. Dat is er voor ons gewoon niet bij en dat zal ook nooit makkelijker worden. Maar dat is niet het probleem van de persoon die snel en moeiteloos zwanger wordt, daar kunnen zij immers niets aan doen en het is alleen maar fijn voor hen dat zij niet tegen de problemen aan lopen waar ik nu wel tegenaan loop.

En dat je niet altijd positief kan zijn , dat lijkt me meer dan logisch. Maar tegen mensen zeggen dat ze hier niet mogen reageren omdat ze nog geen 3,5 jaar bezig zijn. Nou ja, dat vind ik toch echt behoorlijk ongepast.. Jullie zijn niet de enige die verdriet hebben en het moeilijk hebben. Ik denk dat niemand het hier leuk vind om medicijnen te slikken of te spuiten. Ik denk dat iedereen hier wanhopige gevoelens kent. Het zou juist zo fijn zijn als mensen hier elkaar kunnen steunen, hoe ver je ook in het traject zit.

Nou maar hopen dat ik niet weer word afgezeken achter mijn rug om..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 13:16

Volgens mij zijn we het er dus allemaal over eens dat sommige mensen het nog moeilijker hebben met zwanger worden in dit topic dan andere. Hopelijk kunnen we alsnog gezellig met zijn allen verder schrijven hier, omdat we allemaal wel gemeen hebben dat we behandelingen moeten ondergaan / ziekenhuistrajecten hebben lopen en ook dat we het er allemaal wel eens moeilijk mee hebben.

Zo dat gezegd hebbende ga ik maar weer eens een poging doen tot slapen Sleep , ik werd 0:30 wakker en op de een of andere manier ineens klaarwakker.

Gast
Gast

Bericht  ingrid82 do 14 apr 2011 - 15:35

Giacomo schreef:Volgens mij is deze discussie ook al eens geweest op het oude forum als ik het me goed herinner. Volgens mij had ik toen ook een soortgelijke reactie geplaatst en toen werd ik afgezeken op een hyves waar de meiden apart praten, tenminste zoiets hoorde ik toen. Vind ik zo jammer..

Iedereen hier heeft het er moeilijk mee dat zwanger worden niet vanzelf gaat. En het is hartstikke zwaar als je na 3 jaar nog niet zwanger bent en ik kan me héél goed voorstellen dat je je aan anderen ergert of dat je er de pest in hebt en erg verdrietig bent. Maar dat probleem ligt, hoe hard ook, niet bij de forummers die hier reageren. Dat is echt iets wat bij jezelf ligt.

Als ik voor mezelf kan spreken, ik vind het zelf ook superklote dat ik draagster ben van een ernstige erfelijke ziekte en ik kan me soms ook ergeren aan mensen die zomaar zwanger worden alsof het niets is. Dat is er voor ons gewoon niet bij en dat zal ook nooit makkelijker worden. Maar dat is niet het probleem van de persoon die snel en moeiteloos zwanger wordt, daar kunnen zij immers niets aan doen en het is alleen maar fijn voor hen dat zij niet tegen de problemen aan lopen waar ik nu wel tegenaan loop.

En dat je niet altijd positief kan zijn , dat lijkt me meer dan logisch. Maar tegen mensen zeggen dat ze hier niet mogen reageren omdat ze nog geen 3,5 jaar bezig zijn. Nou ja, dat vind ik toch echt behoorlijk ongepast.. Jullie zijn niet de enige die verdriet hebben en het moeilijk hebben. Ik denk dat niemand het hier leuk vind om medicijnen te slikken of te spuiten. Ik denk dat iedereen hier wanhopige gevoelens kent. Het zou juist zo fijn zijn als mensen hier elkaar kunnen steunen, hoe ver je ook in het traject zit.

Nou maar hopen dat ik niet weer word afgezeken achter mijn rug om..

Dit hebben we nooit gezegd.

Hoezo achter je rug om?? ik denk dat er juist hier gereageert wordt en juist niet achter je rug om

En idd die discussie is er geweest op het oude forum,iets waar ik mee begonnen ben en waarom? Omdat er toen iemand kwam die na 5 maanden proberen in dat topic kwam omdat het nog niet gelukt was en ik geloof dat ze in ronde 7/8 zwanger was...nou ik zou ervor tekenen als ik dat van te voren wist..

Zucht,natuurlijk is mijn reactie niet bedoeld naar mensen die ook in de mmm zitten en iets mankeren en in behandeling zijn helemaal niet en is dit topic zeker bedoeld voor erkenning en steun,dat had ik 2 jaar geleden ook iets aan.

Laatst aangepast door ingrid82 op do 14 apr 2011 - 15:36; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : zei= ze)
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 18:06

Ik heb ondertussen van Druifke een uitleg ontvangen, en meid ik snap je heel goed.

Als je het vanuit haar en Ingrid haar oogpunt zou bekijken zou het duidelijk zijn. Dit topic is toen geopend voor mensen die de medische molen in gingen of zaten. Dus G (sorry je naam is te moeilijk) dit gaat echt niet over jou, of andere Clomid gebruikers! Dit topic is juist geopend voor de mensen die wekelijks in het ziekenhuis zaten, of dat nu voor echo´s puncties of gespreken zou zijn.

Er zijn er nu al 3 dit topic verlaten wegens de reden dat steeds nieuwe mensen zich aanmelden zonder dat ze echt weten of er problemen zijn (bwr, Druifke, Ingrid en zo nog meer voorheen).

Wellicht reageert druifke wat fel, maar laten we haar er vooral niet op afrekenen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 18:34

Dus er is verder geen probleem dan?

Gast
Gast

Bericht  moepie do 14 apr 2011 - 19:45

Twellie; Jij was inderdaad klaar wakker vannacht als je zelfs hier even op het forum kwam kijken Wink Heb je de slaap nog weer kunnen vatten??

all; het lijkt me dat er verder geen probleem is. Ik denk dat ieder voor zichzelf wel kan inschatten wanneer je graag mee wilt schrijven in dit topic, want dan heb je daar waarschijnlijk behoefte aan en voel je je niet op je gemak in het andere topic.
Wat ik nog wel even wou zeggen is; dat indertijd dit topic ook geopend is voor mensen die al lang probeerde zwnager te raken, daar waren ook mensen bij die iets van 8 maanden bezig waren, omdat in het andere topic iedereen om de haverklap zwanger was, deze mensen liepen nog niet in het ziekenhuis ofzo. Ik vind toch dat die mensen ook welkom hier zijn als ze dat willen.

Hoe is het verder met iedereen??

Earene; is je ei al gesprongen??

all; hier alles goed, rustig dagje vandaag. Moet wel aan het strijken, maar of ik daar nou zo'n zin in heb...... we zien wel haha. Het zonnetje schijnt in elk geval al wel, dus dat is lekker!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Earane do 14 apr 2011 - 19:59

Ik vraag me nog steeds af welke meiden er dan bedoeld worden. Iedereen die op dit moment meeschrijft ondergaat behandelingen om zwanger te worden. Dan komt de reactie van Druifke wel een beetje uit de lucht vallen. Als er op dit moment meiden waren die net bezig zijn en geen behandelingen ondergaan dan begrijp ik de reactie wel, maar wij worden niet zomaar zwanger?

Ik begon voorzichtig in dit topic mee te schrijven toen ik naar de huisarts ging en vervolgens doorgestuurd werd naar de gynaecoloog. Toen was nog niet officieel vastgesteld dat ik PCO heb, maar ik wist het al vrijwel zeker. Ik heb het toentertijd nog gevraagd of ik welkom was in het topic omdat ik een eerdere discussie wel had gevolgd. Een paar dagen geleden had ik voor het eerst het gevoel dat ik er gewoon van baalde dat het zwanger worden niet vanzelf gaat en was ik teleurgesteld. Ik voelde mij bijna bezwaard om dat te vermelden omdat er ook meiden zijn die langer bezig zijn en zwaardere behandelingen ondergaan. En dan komt de post van Druifke er nog eens overheen waardoor ik mij nu niet zo op mijn gemak voel om gewoon mijn gevoelens prijs te geven m.b.t. zwanger worden.

Het lijkt me heel moeilijk als je al 3 jaar bezig bent om zwanger te worden. Ik vind het oprecht heel erg voor deze meiden. Het is ook logisch dat jullie het er moeilijk mee hebben. Ik lees dat er op het vorige forum een discussie is geweest over iemand die zich na 5 maanden aanmeldde en na 7/8 maanden zwanger was. Ja, dan begrijp ik de reactie heel goed. Echter, dat is nu op dit topic toch niet van toepassing?

Ik vind het heel fijn om hier te praten en ik heb al veel aan de meiden hier gehad. Ik zag ontzettend op tegen de eerste echo's en heb ze ook als verschrikkelijk en vernederend ervaren. Tegen mij werd gezegd dat het gaat wennen en daardoor zag ik er minder tegenop. En inderdaad, het went... Toen ik met de clomid begon, vond ik het fijn dat ik ervaringen van andere meiden heb kunnen lezen. Het is gewoon fijn om hier dingen kwijt te kunnen. Of je nou 1 jaar bezig bent, of 3. We willen allemaal zwanger worden en bij ons allemaal gaat het niet vanzelf. Of moeten er verschillende topics geopend worden? Een voor meiden die met clomid bezig zijn, voor meiden die 2 jaar bezig zijn, meiden die 3 jaar of langer bezig zijn?

De meiden die nog langer bezig zijn, zijn toch ook ooit begonnen met schrijven in het topic? Ik lees nu bijvoorbeeld dat jullie niet de meiden bedoelen die clomid slikken, maar meiden die nog niet eens weten wat er aan de hand is. De meiden die hier meeschrijven weten wat er aan de hand is, daarom snap ik niet waarom er zo gereageerd wordt.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Earane do 14 apr 2011 - 20:03

@ Moepie: Ik weet niet of mijn ei gesprongen is want ik krijg geen echo's meer. Heb niks gevoeld in ieder geval Wink Bij jou nog niks wat duidt op een aankomende ongesteldheid? Echt spannend! Wanneer ga je testen als het uitblijft?
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  moepie do 14 apr 2011 - 20:08

Earane schreef:@ Moepie: Ik weet niet of mijn ei gesprongen is want ik krijg geen echo's meer. Heb niks gevoeld in ieder geval Wink Bij jou nog niks wat duidt op een aankomende ongesteldheid? Echt spannend! Wanneer ga je testen als het uitblijft?

Nog niks te merken, maar nu moet ik zeggen dat ik eigenlijk nooit wat merk. Ineens is het er meestal!
Eventueel zal ik zondag testen...
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Earane do 14 apr 2011 - 20:10

moepie schreef:
Earane schreef:@ Moepie: Ik weet niet of mijn ei gesprongen is want ik krijg geen echo's meer. Heb niks gevoeld in ieder geval Wink Bij jou nog niks wat duidt op een aankomende ongesteldheid? Echt spannend! Wanneer ga je testen als het uitblijft?

Nog niks te merken, maar nu moet ik zeggen dat ik eigenlijk nooit wat merk. Ineens is het er meestal!
Eventueel zal ik zondag testen...

Spannend, ben benieuwd!
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 20:21

Jammer meiden dat het zo moet gaan in dit topic. . ik voel me ook zeer zeker aangesproken en twijfel nu dus ook of ik hier nog wel mee blijf kletsen want blijkbaar beslist een ander wel voor je of het zwanger worden voor jou nu juist gemakkelijk of moeilijk gaat. .daar heb ik geen trek in.. en net als wat Moepie ook al zegt het topic werd toen ook opgericht voor meiden waarbij het nu net wat langer duurde dan gemiddeld! toen ik mee ging schrijven gingen we net naar de gyn voor verder onderzoek om te kijken waar het mis ging en omdat het vermoeden bestond dat ik wel ens endometriose zou kunnen hebben.. maar ja verder onderzoek dan een aantal gesprekken en folikelmetingen kwam het niet omdat ik toen ineens toch spontaan zwanger was, is dat me niet gegund dan? hoor ik daarom hier niet thuis? (dit weet je toch ook niet van te voren)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 20:47

Ah meid, je laat je toch niet wegjagen door meiden die zulle opmerkingen maken terwijl ze zelf (bijna) niet mee kletsen? Praat lekker mee, ik vind het interessant je te volgen.

Gast
Gast

Bericht  Druifke do 14 apr 2011 - 21:04

Maar waarom voelen jullie je dan aangesproken?

Maar we laten het hier bij, ik voel me hier niet meer thuis dus ik ga
op zoek naar andere mogelijkheden om mijn verhaal kwijt te kunnen.

Had graag hier weer mee willen schrijven. In ieder geval veel succes
met zwanger worden, hoop dat jullie er niet zo lang over gaan doen als
ik.

Druifke
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 8
Registratiedatum : 14-04-11

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 21:09

Druifke, niemand zegt dat je hier niet mag meeschrijven. Je bent van harte welkom. Volgens mij probeert ook iedereen dat te zeggen. Je bent zelf degene die binnen kwam vallen met je toch wel felle reactie..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 21:14

Giacomo, wist je dat (vast wel denk ik ) er een speciaal dieet bestaat om de kans op een meisje te vergroten. Het stond in de jonge gezinnen van afgelopen maand. Ik dacht dat 80 % van degene die dat dieet hadden gevolgd een meisje hebben gekregen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 21:33

Mama_van2 schreef:Giacomo, wist je dat (vast wel denk ik ) er een speciaal dieet bestaat om de kans op een meisje te vergroten. Het stond in de jonge gezinnen van afgelopen maand. Ik dacht dat 80 % van degene die dat dieet hadden gevolgd een meisje hebben gekregen.

Ja klopt inderdaad. Heb me er al in verdiept. Het is alleen niet echt wetenschappelijk onderbouwd. Maar mijn moeder zegt dit ook te hebben gedaan en het zelfs mee gekregen te hebben van het UMC toen. En toen heeft ze mij gekregen. Ja je weet alleen nooit of het puur toeval is. Misschien was ik er anders ook wel geweest. Het UMC zegt dat nu niet meer als advies te geven.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: