Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+31
Parisienne
liesje
chloe30
ingrid82
Lejow
Le Chat Noir
Mamsie
Clapperdie
Nana
Aimee
Teddyaapje
Vancity_girl
Tiara
Chelle
nisavi
Domingo
Muppetje
joyce0606
Britt
Novalee
SarahKey
blauwwitrood
Annie24
Pien
Lindsya
moepie
Schism
Luthien
chocolate
Earane
*Lookie*
35 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
@ Eareane: Balen meid, het zag er allemaal zo mooi uit en nu dit. Hopen dat het uiteindelijk toch een kwalitatief goed eitje zal blijken maar kan me voorstellen dat je er nu even flink van baalt. Helemaal naar dat je dan straks over moet op spuiten.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Earene; balen he dat het er wat somberder uit ziet! Maar ik zou het er inderdaad ook nog even van nemen, je weet immers maar nooit. En anders hoop ik echt dat het volgende ronde gewoon heel netjes mag gaan!
all: ik moest gisteren bellen voor de uitslag van het bloed. Deze was goed, ik heb een mooie, een hele mooie (zoals de arts zei) eisprong gehad!
Nu afwachten tot in het weekend..... ik verwacht dat ik zondag ongesteld zou moeten worden, al hoop ik natuurlijk van niet!!
all: ik moest gisteren bellen voor de uitslag van het bloed. Deze was goed, ik heb een mooie, een hele mooie (zoals de arts zei) eisprong gehad!
Nu afwachten tot in het weekend..... ik verwacht dat ik zondag ongesteld zou moeten worden, al hoop ik natuurlijk van niet!!
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
hallo,
@moepie,wordt spannend dan! hopen dat ie ook bevrucht is ik duim voor je!
@earane balen joh dat ie nog niet is gesprongen maar zoals hier al gezegd is geef t nog niet op! ik moet vrijdag weer na het ziekenhuis vind het wel spannend het is toch best ingrijpend allemaal denk dat jullie dat ook wel vinden?
fijne avond nog iedereen
@moepie,wordt spannend dan! hopen dat ie ook bevrucht is ik duim voor je!
@earane balen joh dat ie nog niet is gesprongen maar zoals hier al gezegd is geef t nog niet op! ik moet vrijdag weer na het ziekenhuis vind het wel spannend het is toch best ingrijpend allemaal denk dat jullie dat ook wel vinden?
fijne avond nog iedereen
chloe30- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 38
Registratiedatum : 24-03-11
Earane schreef:@ Twellie: De gynaecoloog heeft niet gezegd dat ik nergens op moet rekenen, maar dat de kans erg klein is dat ik zwanger raak deze ronde. Had je bij die lange cyclussen waarbij je zwanger bent geraakt ook grote eiblaasjes van meer dan 30 mm? Want dat was niet goed zei de gynaecoloog. Een langere cyclus hoeft niet erg te zijn inderdaad.
Oh, dat weet ik eigenlijk niet. Sinds ik Clomid slik worden mijn eiblaasjes altijd wel zo'n 30mm, maar die twee keer zat ik nog niet in de medische molen met controles.
Gast- Gast
Bedankt meiden! Voel me nu gelukkig weer goed. Was alleen erg teleurgesteld en vind het gewoon zo jammer dat het proberen zwanger te worden zo veel moeite kost. Heb veel respect voor de meiden die nog (veel) langer bezig zijn...
@ Moepie: Wat een fijne uitslag! Dat wordt echt spannend, zeg! Ik ga voor je duimen dat je zondag niet ongesteld wordt. Wanneer ga je testen als de ongesteldheid uitblijft?
@ Twellie: Ah oke, bedankt. Ik wacht het wel gewoon af wanneer en of ik ongesteld word. Meer kan ik ook niet doen.
@ Moepie: Wat een fijne uitslag! Dat wordt echt spannend, zeg! Ik ga voor je duimen dat je zondag niet ongesteld wordt. Wanneer ga je testen als de ongesteldheid uitblijft?
@ Twellie: Ah oke, bedankt. Ik wacht het wel gewoon af wanneer en of ik ongesteld word. Meer kan ik ook niet doen.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10
Ha Meiden, Ik wil ook weer met jullie mee schrijven (al denk ik wel dat het vooral veel lezen word i.v.m. drukte!) maar wij zijn ook weer begonnen voor een tweede! (mijn zoontje is vandaag 1 jaar geworden)
Ik ben Laurientje en ben 25 jaar en heb een zoontje van (vandaag) 1 jaar! we zijn nu twee maanden bezig en heb de vorige keer een cyclus gehad van 36 dagen dus dat vondt ik wel netjes eigenlijk.. (zit nu op dag 24, dus ik vermoed rond mijn eisprong)
Bij mijn zoontje hebben we er 11 maanden overgedaan omdat ik erg onregelmatig ongesteld werd (cyclus tussen de 30 en 50 dagen) ik was net (2maanden) onder behandeling van de gyn om te kijken waar het "fout" ging toen ik toch zwanger bleek te zijn!! heerlijk dus toch spontaan!
Nu moet ik volgende week naar de gyn omdat ik bang ben dat er na de bevalling van mijn zoontje er wat verzakt is.. ik ga dan gelijk even informeren hoe en wat wat onze nieuwe kinderwens betreft!
Ik ben Laurientje en ben 25 jaar en heb een zoontje van (vandaag) 1 jaar! we zijn nu twee maanden bezig en heb de vorige keer een cyclus gehad van 36 dagen dus dat vondt ik wel netjes eigenlijk.. (zit nu op dag 24, dus ik vermoed rond mijn eisprong)
Bij mijn zoontje hebben we er 11 maanden overgedaan omdat ik erg onregelmatig ongesteld werd (cyclus tussen de 30 en 50 dagen) ik was net (2maanden) onder behandeling van de gyn om te kijken waar het "fout" ging toen ik toch zwanger bleek te zijn!! heerlijk dus toch spontaan!
Nu moet ik volgende week naar de gyn omdat ik bang ben dat er na de bevalling van mijn zoontje er wat verzakt is.. ik ga dan gelijk even informeren hoe en wat wat onze nieuwe kinderwens betreft!
Gast- Gast
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
@ Laurentientje: Welkom en gefeliciteerd met je zoon, da's een heel bijzondere dag! Waar merk je aan dat je een verzakking hebt? Ik heb zelf na de bevalling van mijn dochter ook een verzakking van de achterwand gekregen, maar geen last van urineverlies gelukkig. Ik moet eraan geopereerd worden op termijn, maar die operatie stelt niet zoveel voor (schoonmoeder heeft het ook gehad).
EDIT: Trouwens, dat je er de vorige keer elf maanden over gedaan hebt, wil niet zeggen dat het nu ook lang duurt. We hebben er bij mijn dochter een heel dik jaar over gedaan, daarna was ik in een maand zwanger (helaas miskraam). Hopelijk voor jou gaat het dit keer dus wat sneller!
EDIT: Trouwens, dat je er de vorige keer elf maanden over gedaan hebt, wil niet zeggen dat het nu ook lang duurt. We hebben er bij mijn dochter een heel dik jaar over gedaan, daarna was ik in een maand zwanger (helaas miskraam). Hopelijk voor jou gaat het dit keer dus wat sneller!
Gast- Gast
Ik heb heel even een vraag aan sommige van jullie, denk dat jullie zelf wel weten wie ik bedoel.
Ik schreef eerst ook mee in dit topic op het oude yesforum dus ga er maar vanuit dat ik weet waar ik over spreek.
Zijn namelijk al 3 jaar bezig om zwanger te worden en hebben IUI al geprobeerd en IVF staat nu voor de de deur.
Dus bij deze mijn vraag, wat doen sommige van jullie hier in godsnaam in dit topic? Heel gezellig dat er zoveel mensen
meeschrijven maar wat doe je hier als je in een vloek en een zucht zwanger bent?
Zou willen dat ik in een ander topic kon meeschrijven, ik hoef hier niet te lezen dat er meiden zijn die denken dat ze problemen
hebben, maar echt totaal niet weten waar ze het over hebben.
Zo dat was even wat me dwars zat.
Voor de overige meiden die wel weten waar we het over hebben. Ik ben Druifke misschien kunnen sommige van jullie me
nog wel uit het oude forum. We zijn momenteel 3 jaar en 1 maand bezig en het wachten is op mijn ongesteldheid.
We zijn 2 jaar geleden naar het ziekenhuis gegaan en er is niets gevonden waardoor er enige problemen zouden kunnen
zijn. Het is dus onverklaarbaar gebleken en zijn begonnen met IUI, ik heb ondertussen 4 behandelingen achter de rug
en hebben een pauze ingelast. Het is nu hopen dat het zo lukt anders starten we binnen niet al te lange tijd weer met
hormonen. Het is even de moed bij elkaar rapen zeg maar.
Ik schreef eerst ook mee in dit topic op het oude yesforum dus ga er maar vanuit dat ik weet waar ik over spreek.
Zijn namelijk al 3 jaar bezig om zwanger te worden en hebben IUI al geprobeerd en IVF staat nu voor de de deur.
Dus bij deze mijn vraag, wat doen sommige van jullie hier in godsnaam in dit topic? Heel gezellig dat er zoveel mensen
meeschrijven maar wat doe je hier als je in een vloek en een zucht zwanger bent?
Zou willen dat ik in een ander topic kon meeschrijven, ik hoef hier niet te lezen dat er meiden zijn die denken dat ze problemen
hebben, maar echt totaal niet weten waar ze het over hebben.
Zo dat was even wat me dwars zat.
Voor de overige meiden die wel weten waar we het over hebben. Ik ben Druifke misschien kunnen sommige van jullie me
nog wel uit het oude forum. We zijn momenteel 3 jaar en 1 maand bezig en het wachten is op mijn ongesteldheid.
We zijn 2 jaar geleden naar het ziekenhuis gegaan en er is niets gevonden waardoor er enige problemen zouden kunnen
zijn. Het is dus onverklaarbaar gebleken en zijn begonnen met IUI, ik heb ondertussen 4 behandelingen achter de rug
en hebben een pauze ingelast. Het is nu hopen dat het zo lukt anders starten we binnen niet al te lange tijd weer met
hormonen. Het is even de moed bij elkaar rapen zeg maar.
Druifke- Zwijger
- Aantal berichten : 7
Punten : 8
Registratiedatum : 14-04-11
He Druifke, ik ken je inderdaad nog van het andere forum! Ik heb je verhalen altijd gevolgd, al schreef ik toen niet mee in dit topic. Ik kan me voorstellen dat je het enorm moeilijk moet hebben. Ik vond de anderhalf jaar die het bij mijn dochter duurde al verschrikkelijk lang duren (en nu weer), maar dat valt bij jou in het niet. Maar ik vind ook dat het persoonlijk is wanneer iemand vindt dat het zwanger worden niet zo vlot gaat. Er zitten hier best wat meiden die toch snel zwanger worden en dat is alleen maar fijn voor hen, dat het uiteindelijk toch mee blijkt te vallen. Er is geen standaard voor dit topic, van zo en zo moeilijk moet het gaan, anders hoor je hier niet thuis. Ik hoop heel erg voor jou dat je snel zwanger zult zijn!
Gast- Gast
Hé Druifke, wat jammer dat je nog niet zwanger bent! Nu straks IVF, pittig. Ik wens je heel veel sterkte! Wie bedoel je eigenlijk die hier niet thuis horen? Ik vind eigenlijk ook niet dat er een standaard moet zijn.. Het heet ook: topic voor meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat. Als je een jaar bezig bent is dat ook niet vlot.
Laurientje, leuk dat jullie voor een 2e gaan! Heel veel succes!
Lindsya, zal ff je pm beantwoorden!
Laurientje, leuk dat jullie voor een 2e gaan! Heel veel succes!
Lindsya, zal ff je pm beantwoorden!
Gast- Gast
@ Druifke: Ik vind het heel rot voor jullie dat het zwanger worden zo lang op zich laat wachten. Lijkt me echt moeilijk. Ik ben net als Giacomo wel benieuwd over welke meiden je het hebt die hier volgens jou niet thuishoren? Ik voel me enigszins aangesproken, terwijl de kans heel klein is dat ik zonder hulp zwanger kan worden. Daarbij gaat het om meiden die niet vlot zwanger worden en dat kan ruim opgevat worden.
@ Laurientje: Welkom! En gefeliciteerd met je zoontje
@ Laurientje: Welkom! En gefeliciteerd met je zoontje
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
@ Druifke: Ik vind dat jij wel erg fel bent. Ik snap dat het ontzettend vervelend/jammer/verdrietig is als je na 3 jaar nog niet zwanger bent en al veel trajecten hebt gehad. Maar de meiden die hier meeschrijven doen dat niet zomaar. We ondergaan hier allemaal behandelingen om zwanger te worden. Al zijn sommige nog in een beginstadium hiervan. Dat moet toch niet uitmaken? Het is gewoon erg prettig om met meiden te schrijven die ook hormoonbehandelingen ondergaan, die 4, 5x in een korte periode naar het ziekenhuis moeten voor een echo. Ook kunnen de meiden die in een verder traject staan soms goede adviezen geven aan de meiden die in het begintraject zitten. En vanaf wanneer is iets lang? Daar geeft ook iedereen een andere definitie aan.
En over dat er hier meiden meeschrijven die "geen problemen" hebben? Wie bedoel je daar dan mee? Ik voel me namelijk net zoals Earane ook wel aangesproken. Wij zijn immers ook "pas" een jaar bezig. Al heb ik zelf zonder behandeling misschien 1 á 2 kansen per jaar om zwanger te worden. Aangezien ik zonder Clomid geen eisprong heb. Heb ik dan op dit moment nog geen probleem? Wordt dit pas een probleem als ik over 2 jaar nog niet zwanger ben?
Ook kan ik helemaal snappen dat het voor jou moeilijk is omdat er bij velen van ons wel een oorzaak is vastgesteld waardoor er een goede behandelkeuze kan worden vastgesteld. Dat is bij jou natuurlijk anders. En dat vind ik voor jou/jullie ook ontzettend naar omdat je niet weet waarom het nou zo lang moet duren.
En over dat er hier meiden meeschrijven die "geen problemen" hebben? Wie bedoel je daar dan mee? Ik voel me namelijk net zoals Earane ook wel aangesproken. Wij zijn immers ook "pas" een jaar bezig. Al heb ik zelf zonder behandeling misschien 1 á 2 kansen per jaar om zwanger te worden. Aangezien ik zonder Clomid geen eisprong heb. Heb ik dan op dit moment nog geen probleem? Wordt dit pas een probleem als ik over 2 jaar nog niet zwanger ben?
Ook kan ik helemaal snappen dat het voor jou moeilijk is omdat er bij velen van ons wel een oorzaak is vastgesteld waardoor er een goede behandelkeuze kan worden vastgesteld. Dat is bij jou natuurlijk anders. En dat vind ik voor jou/jullie ook ontzettend naar omdat je niet weet waarom het nou zo lang moet duren.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zelf ben ook na een jaar naar het ziekenhuis gegaan om te kijken waarom het niet lukt.
Lijkt me een redelijke tijd als je probeert zwanger te worden en een keuze die je niet voor
niks maakt.
Dit topic is toen der tijd opgezet voor meiden die hulp zochten bij het zwanger worden en graag
wilde praten over de gang van zaken en om ervaringen te delen. Je had een topic voor meiden
die zwanger wilden worden en voor meiden die hulp nodig hadden en uit gingen zoeken waaraan
het lag, dit topic.
Vind je dat je binnen dit profiel past, ja dan kom je kletsen en kan ik begrip voor je opbrengen.
Maar ben je net weer bezig en heb je helemaal geen moeilijkheden om zwanger te worden, ja
wat kom je hier dan doen. Kom niet verkondigen dat het allemaal binnen een jaar lukt en dat
hulp niet nodig is.
Lijkt me een redelijke tijd als je probeert zwanger te worden en een keuze die je niet voor
niks maakt.
Dit topic is toen der tijd opgezet voor meiden die hulp zochten bij het zwanger worden en graag
wilde praten over de gang van zaken en om ervaringen te delen. Je had een topic voor meiden
die zwanger wilden worden en voor meiden die hulp nodig hadden en uit gingen zoeken waaraan
het lag, dit topic.
Vind je dat je binnen dit profiel past, ja dan kom je kletsen en kan ik begrip voor je opbrengen.
Maar ben je net weer bezig en heb je helemaal geen moeilijkheden om zwanger te worden, ja
wat kom je hier dan doen. Kom niet verkondigen dat het allemaal binnen een jaar lukt en dat
hulp niet nodig is.
Druifke- Zwijger
Poe! Die zit!Druifke schreef:Ik zelf ben ook na een jaar naar het ziekenhuis gegaan om te kijken waarom het niet lukt.
niks maakt.
het lag, dit topic.
hulp niet nodig is.
Mag ik, iemand die nog niet eens zwanger wil worden, dan niet meelezen en/of reageren om mensen een hart onder de riem te steken? Of om interesse te tonen o.i.d.?
Ik snap je punt wel, maar ja, het is openbare forum, alle topics zijn openbaar dus vind niet dat je mensen kunt verbieden te reageren ofzo
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
O reacties en steunbetuigingen zijn zeker welkom, graag zelfs dat kan net even dat beetje positiviteit zijn
wat je nodig hebt om de moed niet te laten zakken.
Maar je wilt hier toch niet lezen dat iemand in vergelijking met diegenen waarbij het niet lukt
in een vloek en een zucht zwanger is. We hebben toen der tijd juist dit topic geopend omdat we
ons niet meer begrepen voelde in het zwanger worden topic.
Maar je wilt hier toch niet lezen dat iemand in vergelijking met diegenen waarbij het niet lukt
in een vloek en een zucht zwanger is. We hebben toen der tijd juist dit topic geopend omdat we
Druifke- Zwijger
Druifke schreef:O reacties en steunbetuigingen zijn zeker welkom, graag zelfs dat kan net even dat beetje positiviteit zijn
Ik snap het niet zo goed. Wie praat hier dan mee die in een vloek en een zucht zwanger is?
Gast- Gast
Ik snap wel wat Druifke bedoeld. Ik vind het ook jammer om te zien dat een aantal meiden die al meerdere jaren in de MMM zitten en hier schreven nu niet of amper meer in dit topic meeschrijven. Ik wil daar anderen niet de schuld van geven, maar ben bang dat zij wel een beetje hetzelfde gevoel als Druifke hebben.. Zelf vond ik de laatste tijd in het topic ook niet meer de aansluiting, die er wel was toen het topic net begon.
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
blauwwitrood schreef:Ik snap wel wat Druifke bedoeld. Ik vind het ook jammer om te zien dat een aantal meiden die al meerdere jaren in de MMM zitten en hier schreven nu niet of amper meer in dit topic meeschrijven. Ik wil daar anderen niet de schuld van geven, maar ben bang dat zij wel een beetje hetzelfde gevoel als Druifke hebben.. Zelf vond ik de laatste tijd in het topic ook niet meer de aansluiting, die er wel was toen het topic net begon.
Maar dat is toch logisch? Er komen immers steeds meiden bij die niet uit zichzelf zwanger kunnen worden (ik heb t niet over mezelf nu btw, bij mij ligt het probleem natuurlijk anders). Maar wie is er volgens jullie dan wel in een vloek en een zucht zwanger? Er zitten hier toch alleen maar meiden waarbij het niet zo snel gaat of die vruchtbaarheidsproblemen hebben?
Gast- Gast
chloe30 schreef:@all nog ff was ik net vergeten,heb contact gehad met het ziekenhuis over dat vocht enz maar zolang het daar bij blijft en ik me verder goed voel kan het een bijwerking zijn van de lucrin dus we wachten af!!
Oké, gelukkig! Wel goed in de gaten houden meid!
Gast- Gast
Kleine_uk schreef:druifke je hebt pm
Oooowwww Kleine uk; hij is bijna 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik verwacht wel foto's hé
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Annie24 schreef:Kleine_uk schreef:druifke je hebt pm
Oooowwww Kleine uk; hij is bijna 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik verwacht wel foto's hé
Laatst aangepast door Kleine_uk op do 14 apr 2011 - 8:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Kleine_uk, wie was jij hiervoor? Nijntje?
Gast- Gast
Druifke; ik ken je ook nog wel van het oude topic. Wat ontzettend naar om te lezen dat jullie al zo lang proberen zwanger te worden en ook dat er nog nooit niet een oorzaak is gevonden. Dat zal heel moeilijk zijn!
Nu dus even een pauze. Enig idee voor hoe lang of kijk je dat aan? Ik hoop dat als jullie weer verder gaan dat dan toch het moment dat je zwanger bent heel gauw mag komen, dat hoop ik echt!
Ook ik schrik wel een beetje van je reactie, al snap ik een groot gedeelte ook heel goed hoor! Maar ik snap ook niet goed over wie je het hebt, die maar zo pats boem zwanger raken, want volgens mij zitten die mensen hier niet.
De reden waarom op het oude forum dit topic was opgezet, weet ik nog niet. Ik was daar namelijk ook bij. Voor mijn gevoel is dit topic er voor precies dezelfde reden. Problemen met zwanger worden hebben we allemaal, het is fijn om daar met een ander over te praten, of je nou aan het begin staat daarvan of al een hele poos bezig bent.
Laurientje; Gefeliciteerd met je kleine man, alweer 1 jaar! En wat leuk dat jullie voor een 2e kindje gaan, heel veel suc6. Hopelijk valt het mee met de verzakking.
Nu dus even een pauze. Enig idee voor hoe lang of kijk je dat aan? Ik hoop dat als jullie weer verder gaan dat dan toch het moment dat je zwanger bent heel gauw mag komen, dat hoop ik echt!
Ook ik schrik wel een beetje van je reactie, al snap ik een groot gedeelte ook heel goed hoor! Maar ik snap ook niet goed over wie je het hebt, die maar zo pats boem zwanger raken, want volgens mij zitten die mensen hier niet.
De reden waarom op het oude forum dit topic was opgezet, weet ik nog niet. Ik was daar namelijk ook bij. Voor mijn gevoel is dit topic er voor precies dezelfde reden. Problemen met zwanger worden hebben we allemaal, het is fijn om daar met een ander over te praten, of je nou aan het begin staat daarvan of al een hele poos bezig bent.
Laurientje; Gefeliciteerd met je kleine man, alweer 1 jaar! En wat leuk dat jullie voor een 2e kindje gaan, heel veel suc6. Hopelijk valt het mee met de verzakking.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....
» Zwanger worden: de stap niet durven zetten