Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+31
Parisienne
liesje
chloe30
ingrid82
Lejow
Le Chat Noir
Mamsie
Clapperdie
Nana
Aimee
Teddyaapje
Vancity_girl
Tiara
Chelle
nisavi
Domingo
Muppetje
joyce0606
Britt
Novalee
SarahKey
blauwwitrood
Annie24
Pien
Lindsya
moepie
Schism
Luthien
chocolate
Earane
*Lookie*
35 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 39 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Earane ma 18 apr 2011 - 21:22

Je mag nog maar 5 keer clomid slikken? Is dat omdat het niet langer dan 6 maanden geslikt mag worden? Ik lees verschillende verhalen daarover en dat clomid er ook voor kan zorgen dat het baarmoederslijmvlies te dun wordt. Nou ja, hopelijk gaat het bij jou gewoon binnen 5 rondes gebeuren!
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 39 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 0:04

Earane schreef:Je mag nog maar 5 keer clomid slikken? Is dat omdat het niet langer dan 6 maanden geslikt mag worden? Ik lees verschillende verhalen daarover en dat clomid er ook voor kan zorgen dat het baarmoederslijmvlies te dun wordt. Nou ja, hopelijk gaat het bij jou gewoon binnen 5 rondes gebeuren!

ik heb maar 1 goede eileider, de andere is tja.. Deze maand zat het eitje in de verkeerde eileider. Dat kan zo nog 5 keer gebeuren. Over 5 maanden, en misschien eerder toch kijken of we het zo wel zien zitten.

Gast
Gast

Bericht  moepie di 19 apr 2011 - 9:01

kleine_uk; jij dus ook weer een ronde verder. Balen!!

all: hier is vandaag eindelijk de ongesteldheid doorgezet... en hoe Mad
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Earane wo 20 apr 2011 - 5:37

@ Kleine uk: Wat erg dat je maar 1 goede eileider hebt. Ik hoop dat de komende maanden de eitjes in de juiste eileider zitten! Lijkt me erg frustrerend als ze in de verkeerde eileider groeien...

@ Moepie: Toch ongesteld geworden dus, balen zeg!
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  chloe30 wo 20 apr 2011 - 5:57

hallo,
@moepie balen zeg dat het toch is doorgezet!

@all vanochtend de terugplaatsing gehad heb ff niet gereageerd omdat ik toch wel wat last had van de punctie pas na 2 dagen??.maar nu kunnen we niks anders doen dan duimen dat het blijft zitten....en anders gaat de riedel weer van voren af aan beginnen.
geniet allemaal nog ff lekker van het mooie weer!

chloe30
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 38
Registratiedatum : 24-03-11

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 6:44

chloe30 schreef:hallo,
@moepie balen zeg dat het toch is doorgezet!

@all vanochtend de terugplaatsing gehad heb ff niet gereageerd omdat ik toch wel wat last had van de punctie pas na 2 dagen??.maar nu kunnen we niks anders doen dan duimen dat het blijft zitten....en anders gaat de riedel weer van voren af aan beginnen.
geniet allemaal nog ff lekker van het mooie weer!

Hé, wat goed dat je een terugplaatsing gehad hebt! 1 embryo of meerdere? Poe, nu die slopende wachtweken, ik wens je heel veel sterkte! Hoeveelste poging was dit ook alweer?

Moepie: balen van je ongesteldheid meid!

Vandaag bij een lotgenoot (ook ivf-pgd) gelezen dat de wachtlijst op dit moment een half jaar is voor een volgende poging. Vind dat toch echt niet normaal eigenlijk.. Het is al zo slopend en dan ook nog zo'n wachtlijst. Verder geen nieuws hier! Sterkte all!

Gast
Gast

Bericht  Luthien wo 20 apr 2011 - 8:51

Poging twee om vanavond te reageren (had last van een vastloper)

Ik ben gisteren ongesteld geworden. Ik had het echt niet meer verwacht, maar ben wel voor de tweede keer blij dat ik ongesteld ben geworden. Over drie weken gaat m'n man weg, zouden we dan misschien toch een kansje hebben? Ga er niet vanuit hoor, maar had het helemaal niet verwacht.

@ Moepie, balen dat je ongesteld bent geworden. Succes komende ronde.

@ Chloe, Succes meid. Ik ga heel hard voor je duimen.

@ Kleine uk, jij ook veel succes deze ronde.

@ Giacomo, even een dikke knuf voor jou. hug

@ en toen was ik eht weer even kwijt... komende twee weken vakantie, dus zal dan wat vaker lezen en reageren.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Earane wo 20 apr 2011 - 9:00

@ Luthien: Wat fijn dat je toch uit jezelf ongesteld bent geworden! Al was een zwangerschap natuurlijk fijner geweest. Ik duim voor jullie dat jullie toch een kans hebben voordat je man weggaat en dat de kans goed uitpakt!

@ Chloe: Wat spannend de terugplaatsing! Vervelend dat je toch veel last had van de punctie. Sterkte met het wachten en ik hoop dat het wachten wordt beloond!
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 0:52

Hallo meiden,

Ik ben afgelopen dinsdag bij de gyn geweest voor controle, (dacht aan een verzakking) maar vlgs de gyn was t in de verste verte geen verzakking.. gelukkig pak van mijn hart.. het bobbeltje wat ik voel is w.s. mijn bekkenbodemspier!
Ook heeft hij nog inwendig gekeken, maar ook hier geen bijzonderheden wel vermoedelijk en eisprong gehad dus dat is een goed teken!
Ik wacht nu op mijn ongi.. zit nu op dag 31.. ik hoop natuurlijk dat hij uitblijft maar heb het gevoel dat ik snel ongi ga worden.. heb steeds wat ongikrampjes! ga zo even bij lezen hoor!

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* do 21 apr 2011 - 7:35

Lutthien, wat fijn dat je toch spontaan ongesteld bent geworden, lijkt me een goed teken.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  chloe30 do 21 apr 2011 - 9:23

hallo,
@ luthien ik duim voor jullie dat jullie nog een kansje hebben!!

@all dit was mijn 1e ivf behandeling dus durf eigenlijk nergens op te hopen,en nu t wachten ja pff echt lastig je wil nergens vanuit gaan zodat de teleurstelling niet te groot is en aan de andere kant is er toch die hoop... kan helaas nu ff niks anders dan wachten.

chloe30
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  moepie do 21 apr 2011 - 19:53

hoi meiden,

chloe; spannend hoor dat afwachten nu! Ik duim voor je!

Gia; ik las in het andere topic dat de wachttijd toch een stuk minder was? gelukkig!!

Luthien; toch ongesteld geworden dus!! Ik hoop voor jullie dat jullie een mooie kans krijgen nog voordat je man weg gaat. Dat zou super zijn, toch? Geniet van je vakantie, heerlijk!

Laurientje; gelukkig was het geen verzakking! Dat zal wel een opluchting zijn geweest. Het zou mooi zijn als je ongesteldheid doorzet, dan valt het nog mee met de lengte van je cyclus.

all: ik ben nog ongesteld, het begon super heftig maar gisteren op dag 3 (oh, bedenk me nu dat ik zo eerst nog clomid moet slikken Exclamation ) was het al bijna niks meer... vind ik niet zo erg haha!

Genieten jullie ook zo van het lekkere weer? Tjonge zeg, dat het ineens zo warm is he, echt op z'n Nederlands smile van het een naar het ander! Maar de komende dagen blijft het nog lekker, fijn paasweekend allemaal!

Liefs
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Earane za 23 apr 2011 - 7:11

@ Moepie: Fijn dat je maar een paar dagen ongesteld was! Het is inderdaad heerlijk weer!

@ Chloe: Spannend zeg, ik duim ook voor je!

@ All: Hier niet veel nieuws. Heb de laatste dagen wat bruinverlies, maar word (nog) niet ongesteld. Ik hoop dat ik niet voor donderdag ongesteld word. Ik ga maandag namelijk een midweek weg met mijn familie en ik moet op dag 3 een echo hebben om te kijken of ik schoon ben. Anders mag ik niet beginnen met clomid. Als dag 3 in de midweek valt dat ik weg ben, moeten we een maand overslaan. Maar dat neem ik voor lief, heb er hartstikke veel zin in om met mijn familie weg te gaan! Fijne paasdagen allemaal!
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Clapperdie za 23 apr 2011 - 20:42

Hallo dames!

Embarassed tijdje niets van me laten horen maar hier ben ik dan weer!

@ Cloe: Wat ontzettend spannend allemaal. Dat wachten is echt killing! Dat heb ik al op het moment dat ik weet dat mijn eisprong is geweest laat staan als je zo'n zwaar voortraject hebt ondergaan. Bij IFV moet je geloof ik bloedprikken toch om te kijken of je wel/niet zwanger bent? Of heb ik het mis? En wanneer is voor je de dag dat je meer duidelijkheid hebt? Heel veel succes de komende periode, mijn duimen draaien voor jou/jullie!

@ Moepie: Haha ben je zo blij dat je eindelijk ongesteld bent (nou eigenlijk niet maar wel dat je weer met clomid kan beginnen voor een nieuwe kans) en dan vergeet je bijna met de clomid te beginnen :P.

@ Earane: Ik hoop dat het inderdaad niet doorzet voor je! Misschien wel een positief testje zo net voordat jullie weg gaan :-) Waar gaan jullie naar toe? Veel plezier in ieder geval!

@ Laurientje: Gelukkig dat je geen last hebt van een verzakking! Heeft je menstruatie inmiddels al doorgezet?

@ Luthien: Ik hoop dat jullie nog een kans hebben voordat je man weggaat! Wat lekker dat je twee weken vrij bent! Ga je nog wat leuks doen? Je hebt het weer lekker mee in ieder geval Very Happy

@ Giacomo: Ik ben een beetje in de war. Ik dacht dat jullie geen nieuwe poging wilde doen maar ik begrijp dat er toch nog een twijfel is? Hoe gaat het verder met je? Heb je het een beetje een "plekje" kunnen geven?

@ iedereen: Yeah! ben vanochtend ongesteld geworden! Het heeft weer even mogen duren. Zo'n 10 dagen na laatste pil van de Provera. Dus dinsdag kan ik beginnen met 150 mg Clomid. Aan de ene kant kan het me niet snel genoeg gaan maar aan de andere kant zie ik zo op tegen de bijwerkingen... Kreeg bij 50 mg al opvlierges bij de 100 mg was het 2 a 3 weken lang erge opvliegers en laat staan nu met de 150.. Ook omdat het buiten al warm is zal het denk ik wel even afzien worden maar ja je moet er iets voor over hebben ;-). Verder gaat alles ok. Lekker aan het genieten van het mooie weer!

Fijne paasdagen meiden!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  chloe30 zo 24 apr 2011 - 8:24

hallo,
@clapperdie ik moet idd bloed laten prikken om te kijken of de poging geslaagd is dat is 4 mei. ben echt zenuwachtig maar ga nergens vanuit voel namelijk nog niks wat op een evt zwangerschap zou lijken(weet ook niet hoe dat voelt natuurlijk) hou alleen veel vocht vast en geloof niet dat dat goed is? maar ja het enige wat we kunnen is wachten en ik hou in mn achter hoofd dat het ook niet kan lukken om mezelf in te dekken al zal ik toch wel een dipje krijgen....

@all hier verder niks nieuws wachten en nog eens wachten.....idd erg killing maar er zit niks anders op.

fijne pasen nog iedereen.

chloe30
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 9:11

Chloe: succes nog even! Slopend zijn die wachtlijsten he? 4 mei duurt nog even. Veel succes met afleiding zoeken. Ik kon trouwens gewoon een zwangerschapstest doen, over een bloedtest hebben ze geen woord gerept.

Clapperdie, fijn dat je ongesteld bent geworden en dus door kan! Ik wens je veel sterkte met de bijwerkingen. Heb je naast opvliegers nog meer bijwerkingen? Klopt, de twijfel was er en we hebben besloten nog 1 poging te doen. Dat is dan ook de allerlaatste, want meer vergoeden ze niet en we kunnen dat zelf ook niet betalen.

Earane, al ongesteld?

Moepie, succes in deze ronde! Fijn dat je maar 3 dagen ongesteld was! Ik ben het altijd 7 dagen, echt niks aan. Ben altijd weer blij als ik er vanaf ben smile. Wat betreft de wachtlijst: het zou eerst een half jaar zijn, maar gelukkig was het in ons ziekenhuis zo'n 2/3 maanden. Eind juli hebben we weer een punctie.

Fijne 2e paasdag meiden!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 19:28

Goedemorgen meiden! wat is het hier rustig!!

Ik wil jullie even laten weten dat ik nu toch maar liever mee ga schrijven in het zwanger worden topic.. ik ben nog maar net weer gestopt met de pil en de komende tijd gaan we het op de normale manier proberen.. verder nog niet bij de gyn o.i.d.
(voor degene die het vroegen mijn menstruatie is ook nog niet doorgezet... dag 37 nu dus ik wacht af..)

Iedereen een hele dikke knuff en heel vee succes en ik hoop niet meer hier terug te moeten komen :P (jullie snappen het wel!!)

XX

Gast
Gast

Bericht  moepie vr 29 apr 2011 - 4:16

he meiden,

Waar zijn jullie allemaal? En hoe is het met iedereen?
Dit topic stond op pagina 3 ... we zijn even niet zo actief.

Hier gaat alles z'n gangetje.
Vorige week begonnen met de clomid, nu geen controle meer maar gewoon afwachten hoe het gaat lopen.
M'n man heeft woensdag nog zijn bijdrage ingeleverd, zijn zaad wordt nog een keer gecontroleerd.

Fijne Koninginnedag!

groetjes
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Clapperdie vr 29 apr 2011 - 4:51

We stonden inderdaad ver weg. Heb ook niets te melden eigenlijk :-)

Begonnen met de Clomid en moet 9 mei naar het ziekenhuis voor een echo. Is dan dag 16 dus ik ben benieuwd. Zometeen heb ik na 14 dagen al mn eisprong en dan hebben ze hem gemist. Maar ja de arts zal het allemaal wel weten.

Moet ook zeggen dat ik nog niet echt een opvlieger heb gehad. Ik hoop dat het wegblijft :-) Misschien is door de zwangerschap mn hormoonhuishouding wel veranderd en dat ik daar minder last van heb?

Hebben jullie plannen voor vanavond/morgen? Hier niet echt een planning. Misschien dat we nog wel even naar de stad gaan.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 5:46

Hoi dames.Ik ben maar 1,5 dag ongesteld geweest. Nog 4 dagen wat gevloeid, maar niet tamponwaardig Cool

Nu dag 11, vanmorgen echo en twee eitjes van 1 cm. 1 aan de goede en 1 aan de ´slechte´. Even afwachten dus. Woensdag pas weer terug, op eigen verzoek. Mijn ei springt toch niet voor dag 18!

Gast
Gast

Bericht  chloe30 vr 29 apr 2011 - 8:28

hoi allemaal,
ik ben ook niet zo actief sorry,maar ben echt gestresst van het wachten.ga nergens vanuit want heb nergens last van niet misselijk,geen pijnlijke borsten niks van dat alles.moet nog even geduld hebben.
iedereen een fijn weekend!
groetjes

chloe30
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  chloe30 za 30 apr 2011 - 4:47

hoi,
ff een kort berichtje onze 1e poging is mislukt ben al ongesteld geworden voor ik zelfs maar een test kon doen of na het ziekenhuis moest.had de hele dag al buikpijn en nu net een beetje bloedverlies....kom hier snel weer terug maar we zijn nu erg teleurgesteld dus het kan ff duren heb ff wat tijd nodig.

groetjes

chloe30
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Clapperdie za 30 apr 2011 - 5:54

chloe30 schreef:hoi,
ff een kort berichtje onze 1e poging is mislukt ben al ongesteld geworden voor ik zelfs maar een test kon doen of na het ziekenhuis moest.had de hele dag al buikpijn en nu net een beetje bloedverlies....kom hier snel weer terug maar we zijn nu erg teleurgesteld dus het kan ff duren heb ff wat tijd nodig.

groetjes

hug

Kan de teleurstelling goed snappen hoor! Neem de tijd die je nodig hebt. Sterkte!

Laatst aangepast door Clapperdie op za 30 apr 2011 - 5:55; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : foute emoticon)
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Earane za 30 apr 2011 - 7:17

Hey meiden! Ben ik ook weer eens. Lekker een midweek weggeweest met mijn familie en het was hartstikke leuk en gezellig. We waren naar V.lieland trouwens.

Waar ik (toch wel) van baal is dat ik toch ongesteld ben geworden op vakantie en hierdoor viel dag 3 van mijn cyclus op donderdag. Ik had een echo moeten hebben om te kijken of ik schoon ben van binnen, maar dat kon dus niet en ik mocht daarom niet beginnen met het slikken van Clomid. Ik ben trouwens 13 dagen na de laatste echo ongesteld geworden. Bij de laatste echo was mijn ei nog niet gesprongen. Ik vind het raar dat ik dan niet gewoon Clomid kan gaan slikken als ik wel gewoon een nette cyclus heb gehad, namelijk 30 dagen. Ik ga maandag wel even bellen om te vragen hoe en wat.

@ Clapperdie: Fijn dat je ongesteld bent geworden! Heeft weer lang geduurd bij jou. Kan me voorstellen dat je opziet tegen de bijwerkingen, dat heb ik ook. Hoop dat je er niet zo’n last van gaat krijgen! Je hebt wel laat in je cyclus je eerste echo inderdaad. Dan zou ik ook bang zijn dat mijn eisprong wordt gemist.

@ Chloe: Wat ontzettend rot zeg dat de eerste poging is mislukt. Veel sterkte meis. hug

@ Moepie: Je krijgt geen inwendige echo’s meer? Zeker omdat de Clomid wel goed aanslaat bij jou? Ik hoop dat jullie een goede uitslag krijgen wat betreft het zaad van je man.

@ Kleine uk: Fijn dat je ook een eitje aan de goede kant hebt! Ik hoop dat het eitje goed verder groeit.
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 7:52

chloe30 schreef:hoi,
ff een kort berichtje onze 1e poging is mislukt ben al ongesteld geworden voor ik zelfs maar een test kon doen of na het ziekenhuis moest.had de hele dag al buikpijn en nu net een beetje bloedverlies....kom hier snel weer terug maar we zijn nu erg teleurgesteld dus het kan ff duren heb ff wat tijd nodig

groetjes

Begrijpelijk! Ik heb ook altijd even tijd nodig om bij te komen. Het is niet niks! Heel veel sterkte!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: