Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+31
Parisienne
liesje
chloe30
ingrid82
Lejow
Le Chat Noir
Mamsie
Clapperdie
Nana
Aimee
Teddyaapje
Vancity_girl
Tiara
Chelle
nisavi
Domingo
Muppetje
joyce0606
Britt
Novalee
SarahKey
blauwwitrood
Annie24
Pien
Lindsya
moepie
Schism
Luthien
chocolate
Earane
*Lookie*
35 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
@ Giacomo: Wat ontzettend naar meid. Hopelijk is het jullie op de normale manier nog wel gegunt.
@ Eareane: Wat een groot ei! Dat kan toch haast niet anders of die kan elk moment springen? En dan wordt het afwachten...
@ Eareane: Wat een groot ei! Dat kan toch haast niet anders of die kan elk moment springen? En dan wordt het afwachten...
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
@Giacomo, wat rot, waarom gaan jullie het nu toch normaal proberen?
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Giacomo, ik vind het echt heel erg voor jullie. Had het zo gehoopt...
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ach jeetje Giac.. Je had er nog wel zo'n goed gevoel bij..
Ik wens jullie veel sterkte om dit een plaatsje te kunnen geven en veel geluk bij de 'normale' pogingen!
Ik wens jullie veel sterkte om dit een plaatsje te kunnen geven en veel geluk bij de 'normale' pogingen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Twellie schreef:@ Giacomo: Wat balen voor jullie zeg. Ik had deze keer echt zo'n gevoel dat je zwanger zou zijn, maar helaas niet dus . Jij bent toch drager van een erfelijke bloedziekte? Is het erg gevaarlijk als jullie kindje dat zou blijken te hebben?
Ik kan de beslissing wel begrijpen hoor, wij zitten in een nog veel minder intensief traject en dat vind ik van tijd tot tijd ook al erg zwaar.
Ja klopt, hemofilie B met een bloedstolling van minder dan 1 procent. Ja, het is gevaarlijk als een kindje het heeft, maar er is tegenwoordig wel mee te leven. Toch blijft het altijd een beperking voor een kind.
Gast- Gast
Giacomo, als jullie het besloten hebben dan moeten jullie het niet doen. Wij hadden dat met drie pogingen dan is het klaar voor ons. Het is inderdaad heel erg zwaar, je moet goed met elkaar blijven praten en samen de beslissingen maken. Misschien lukt het zo bij jullie, sterkte.
Wij zijn nog niet echt gestart met de behandeling, we hebben wel afspraken staan dus er is een begin.
Wij zijn nog niet echt gestart met de behandeling, we hebben wel afspraken staan dus er is een begin.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
@ Clapperdie: Ja, we moeten goed aan de bak, haha. Alleen de gynaecoloog heeft gezegd dat om de dag vrijen het beste is. Ben het nog niet zat, het is voor een goed doel Al is het wel jammer dat het niet meer zo spontaan gaat.
@ Lookie: Ja, het is een groot ei inderdaad! Ben benieuwd wanneer het springt en dan inderdaad afwachten. Hopelijk heb ik net zo veel geluk als jij Hoe gaat het bij jou? Ben je al een beetje aan het idee gewend?
@ Lookie: Ja, het is een groot ei inderdaad! Ben benieuwd wanneer het springt en dan inderdaad afwachten. Hopelijk heb ik net zo veel geluk als jij Hoe gaat het bij jou? Ben je al een beetje aan het idee gewend?
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Lindsya schreef:Giacomo, als jullie het besloten hebben dan moeten jullie het niet doen. Wij hadden dat met drie pogingen dan is het klaar voor ons. Het is inderdaad heel erg zwaar, je moet goed met elkaar blijven praten en samen de beslissingen maken. Misschien lukt het zo bij jullie, sterkte.
Oké, spannend! Ik wens jullie heel veel succes!
Gast- Gast
Giacomo schreef:Lindsya schreef:Giacomo, als jullie het besloten hebben dan moeten jullie het niet doen. Wij hadden dat met drie pogingen dan is het klaar voor ons. Het is inderdaad heel erg zwaar, je moet goed met elkaar blijven praten en samen de beslissingen maken. Misschien lukt het zo bij jullie, sterkte.
Oké, spannend! Ik wens jullie heel veel succes!
Dank je wel. We doen het heel rustig aan maar ik laat het je weten wanneer we bezig zijn met de behandeling.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
??Mamsie schreef:@Giacomo, wat rot, waarom gaan jullie het nu toch normaal proberen?
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
@giacomo... Jammer dat ie mislukt is...maar je had toch wel cryo's weleenswaar geen meisjes,vind je het dan niet enorm zonde van de jongetjes-embryo's omdat je het nu spontaan gaat proberen en dus ook kans is dat er een jongetje komt?
(zucht had gewild dat ik zoveel eitjes+bevruchtingen had bij onze 2de ivf....)
Laatst aangepast door ingrid82 op di 12 apr 2011 - 5:47; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : verkeerde naam)
ingrid82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11
ingrid82 schreef:@giacomo... Jammer dat ie mislukt is...maar je had toch wel cryo's weleenswaar geen meisjes,vind je het dan niet enorm zonde van de jongetjes-embryo's omdat je het nu spontaan gaat proberen en dus ook kans is dat er een jongetje komt?
+1
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Als je vragen hebt over hoe en wat, pm me dan even. Ik wil niet meer dat alles hier online staat, omdat sommige mensen de neiging hebben om een discussie op te starten. En aangezien dit al zwaar genoeg voor ons is en ik daar geen behoefte aan heb, kan je me pmen voor vragen.
Mamsie, jij hebt ook pm.
Mamsie, jij hebt ook pm.
Gast- Gast
hallo,
@giacomo jeetje wat balen zeg! leef met jullie mee.mischien n stomme vraag maar kon het niet zo snel terug lezen jullie 1e kindje is niet via ivf gekomen?
hier alles nog hetzelfde wachten op het ziekenhuis bezoek of de eitjes goed groeien....
@giacomo jeetje wat balen zeg! leef met jullie mee.mischien n stomme vraag maar kon het niet zo snel terug lezen jullie 1e kindje is niet via ivf gekomen?
hier alles nog hetzelfde wachten op het ziekenhuis bezoek of de eitjes goed groeien....
chloe30- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 38
Registratiedatum : 24-03-11
@earane duim voor jullie!!
chloe30- Fluisteraar
@ Eareane: Maar goed dat je het nog niet zat bent. Ik duim ook voor je hoor!! Met mij gaat het goed, beetje last van mn borsten en beetje moe maar daar blijft het bij dus ik mag niet klagen. Ik ben nu een klein beetje aan het idee gewent maar het blijft raar en ongelooflijk..
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
@all nog ff was ik net vergeten,heb contact gehad met het ziekenhuis over dat vocht enz maar zolang het daar bij blijft en ik me verder goed voel kan het een bijwerking zijn van de lucrin dus we wachten af!!
chloe30- Fluisteraar
Even ego, hoor... Helaas is mijn ei niet gesprongen. De gynaecoloog zegt dat het nog gaat springen, maar de kans op bevruchting is heel klein omdat de kwaliteit van de eicel achteruit gaat hoe langer het in de eiblaas zit. Nu moet ik wachten tot ik ongesteld word en op dag 3 krijg ik een echo om te kijken of alles schoon is bij mij binnen. Dan nog een keer 100 mg clomid en als er dan weer geen eisprong komt, moet ik over op spuiten.
Ik geloof dat ik nu voor het eerst goed baal van dat hele zwanger worden gedoe. Was zo hoopvol na de eerste echo. Nu heb ik nog steeds eigenlijk geen kans gehad om zwanger te worden. Maar goed, hopen maar dat de volgende ronde mijn ei wel springt.
@ Chloe: Wanneer moet je naar het ziekenhuis?
@ Lookie: Kan me voorstellen dat het nog raar en ongelooflijk voelt! Weet je al wanneer je je eerste echo hebt? Geniet ervan, he!
Ik geloof dat ik nu voor het eerst goed baal van dat hele zwanger worden gedoe. Was zo hoopvol na de eerste echo. Nu heb ik nog steeds eigenlijk geen kans gehad om zwanger te worden. Maar goed, hopen maar dat de volgende ronde mijn ei wel springt.
@ Lookie: Kan me voorstellen dat het nog raar en ongelooflijk voelt! Weet je al wanneer je je eerste echo hebt? Geniet ervan, he!
Earane- Prater
Earane schreef:Even ego, hoor... Helaas is mijn ei niet gesprongen. De gynaecoloog zegt dat het nog gaat springen, maar de kans op bevruchting is heel klein omdat de kwaliteit van de eicel achteruit gaat hoe langer het in de eiblaas zit. Nu moet ik wachten tot ik ongesteld word en op dag 3 krijg ik een echo om te kijken of alles schoon is bij mij binnen. Dan nog een keer 100 mg clomid en als er dan weer geen eisprong komt, moet ik over op spuiten.
Wat ontzettend ballen zeg! Eerst zo positief omdat de Clomid nu wel aanslaat maar dan doet je ei er weer te lang over.. Ik kan best snappen dat je nu goed baalt van alles! Maar waarom moet je de volgende keer weer met 100 mg? en niet naar 150?
Mij wilde ze ook over op spuiten omdat mijn cyclus heel lang was bij de 100. Maar spuiten waren we nog niet klaar voor dus toen konden we nog 1 ronde met 150.
@ all: Volgens mij begint de provera zijn werk al te doen. Sinds gister bruinverlies en voel me zo ontzettend moe... echt niet normaal zo moe... Dus ik zit met smart te wachten tot het doorzet en dan op naar de 150 mg!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Clapperdie schreef:Earane schreef:Even ego, hoor... Helaas is mijn ei niet gesprongen. De gynaecoloog zegt dat het nog gaat springen, maar de kans op bevruchting is heel klein omdat de kwaliteit van de eicel achteruit gaat hoe langer het in de eiblaas zit. Nu moet ik wachten tot ik ongesteld word en op dag 3 krijg ik een echo om te kijken of alles schoon is bij mij binnen. Dan nog een keer 100 mg clomid en als er dan weer geen eisprong komt, moet ik over op spuiten.
Wat ontzettend ballen zeg! Eerst zo positief omdat de Clomid nu wel aanslaat maar dan doet je ei er weer te lang over.. Ik kan best snappen dat je nu goed baalt van alles! Maar waarom moet je de volgende keer weer met 100 mg? en niet naar 150?
Mij wilde ze ook over op spuiten omdat mijn cyclus heel lang was bij de 100. Maar spuiten waren we nog niet klaar voor dus toen konden we nog 1 ronde met 150.
@ all: Volgens mij begint de provera zijn werk al te doen. Sinds gister bruinverlies en voel me zo ontzettend moe... echt niet normaal zo moe... Dus ik zit met smart te wachten tot het doorzet en dan op naar de 150 mg!
Ik denk dat ik gewoon 100 mg moet slikken omdat het wel goed aanslaat. Dat het eitje niet springt heeft weer te maken met iets anders als ik het goed heb begrepen. Kan me voorstellen dat jullie nog niet klaar waren voor spuiten, is toch weer een stap verder... Fijn dat de provera zijn werk doet! Hopelijk ben je snel ongesteld en kan de nieuwe ronde beginnen!
Earane- Prater
Welke dag zit je dan??
Want volgens mijn gynaecologen is het goed als het eitje voor dag 22 springt... Vorige keer eitje dag 21 en zwanger geworden van een tweeling..
Het telt pas boven de 22 dagen dat het eitje er te lang over heeft gedaan (max. cyclus van 35).
Want volgens mijn gynaecologen is het goed als het eitje voor dag 22 springt... Vorige keer eitje dag 21 en zwanger geworden van een tweeling..
Het telt pas boven de 22 dagen dat het eitje er te lang over heeft gedaan (max. cyclus van 35).
Gast- Gast
Earane schreef:Even ego, hoor... Helaas is mijn ei niet gesprongen. De gynaecoloog zegt dat het nog gaat springen, maar de kans op bevruchting is heel klein omdat de kwaliteit van de eicel achteruit gaat hoe langer het in de eiblaas zit. Nu moet ik wachten tot ik ongesteld word en op dag 3 krijg ik een echo om te kijken of alles schoon is bij mij binnen. Dan nog een keer 100 mg clomid en als er dan weer geen eisprong komt, moet ik over op spuiten.
Maak je daar maar niet te druk om hoor, dat het eitje wat langer blijft zitten. Het is wel zo dat de kans op bevruchting kleiner wordt, net zoals de kan op bevruchting kleiner wordt als je alcohol drinkt, rookt of overgwicht hebt. Maar dat je nergens op hoeft te rekenen is een beetje overtrokken, ik ben twee keer zwanger geraakt van een cyclus rond de 45 dagen. Mijn vriendin heeft ook een lanbge cyclus en drie kinderen rondlopen waar ze snel zwanger van is geworden.
Gast- Gast
Twellie schreef:Earane schreef:Even ego, hoor... Helaas is mijn ei niet gesprongen. De gynaecoloog zegt dat het nog gaat springen, maar de kans op bevruchting is heel klein omdat de kwaliteit van de eicel achteruit gaat hoe langer het in de eiblaas zit. Nu moet ik wachten tot ik ongesteld word en op dag 3 krijg ik een echo om te kijken of alles schoon is bij mij binnen. Dan nog een keer 100 mg clomid en als er dan weer geen eisprong komt, moet ik over op spuiten.
Maak je daar maar niet te druk om hoor, dat het eitje wat langer blijft zitten. Het is wel zo dat de kans op bevruchting kleiner wordt, net zoals de kan op bevruchting kleiner wordt als je alcohol drinkt, rookt of overgwicht hebt. Maar dat je nergens op hoeft te rekenen is een beetje overtrokken, ik ben twee keer zwanger geraakt van een cyclus rond de 45 dagen. Mijn vriendin heeft ook een lanbge cyclus en drie kinderen rondlopen waar ze snel zwanger van is geworden.
Dus vanavond toch nog even aan de bak Earane! ;-)
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
@ Kleine uk: Ik zit vandaag op dag 18 en de gynaecoloog had het er juist over dat mijn eiblaas te groot is, namelijk nu 32 mm geloof ik. Een langere cyclus is inderdaad niet erg. Vorige ronde kreeg ik ook t/m dag 20 echo's, alleen was de clomid niet aangeslagen. Hij zei ook dat mijn ei wel gaat springen, maar dat de kans op bevruchting nihil is. Het fijne weet ik er verder ook niet van...
@ Twellie: De gynaecoloog heeft niet gezegd dat ik nergens op moet rekenen, maar dat de kans erg klein is dat ik zwanger raak deze ronde. Had je bij die lange cyclussen waarbij je zwanger bent geraakt ook grote eiblaasjes van meer dan 30 mm? Want dat was niet goed zei de gynaecoloog. Een langere cyclus hoeft niet erg te zijn inderdaad.
@ Clapperdie: Ja, we waren al van plan om nog gewoon om de dag bezig te gaan, hoor Je weet maar nooit.
@ Twellie: De gynaecoloog heeft niet gezegd dat ik nergens op moet rekenen, maar dat de kans erg klein is dat ik zwanger raak deze ronde. Had je bij die lange cyclussen waarbij je zwanger bent geraakt ook grote eiblaasjes van meer dan 30 mm? Want dat was niet goed zei de gynaecoloog. Een langere cyclus hoeft niet erg te zijn inderdaad.
@ Clapperdie: Ja, we waren al van plan om nog gewoon om de dag bezig te gaan, hoor Je weet maar nooit.
Earane- Prater
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....
» Zwanger worden: de stap niet durven zetten