Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+31
Parisienne
liesje
chloe30
ingrid82
Lejow
Le Chat Noir
Mamsie
Clapperdie
Nana
Aimee
Teddyaapje
Vancity_girl
Tiara
Chelle
nisavi
Domingo
Muppetje
joyce0606
Britt
Novalee
SarahKey
blauwwitrood
Annie24
Pien
Lindsya
moepie
Schism
Luthien
chocolate
Earane
*Lookie*
35 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 21 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Earane wo 12 jan 2011 - 21:48

@ chocolate: wat leuk dat je even reageert! Hoe gaat het bij jou?

@ Britt: wat balen dat de progesteron aan de lage kant was en je waarschijnlijk geen goede eisprong hebt gehad. Kan me voorstellen dat je hier toch wel van schrikt.

@ Clapperdie: welkom! Wat vervelend dat er bij jou PCOS is geconstateerd.

@ Luthien: Bedankt voor je antwoord. Ik heb vanochtend voor de zekerheid maar even getest voordat ik de eerste pil slikte.

@ Lookie: Moest je ook bloedprikken op de derde dag van je menstruatie? Zijn de hormoonwaardes dan zo anders? Wel fijn dat je nog geen bijwerkingen hebt van de Provera. Hopelijk blijft het zo, emotionele buien zijn echt vervelend, haha. Ik ben vanochtend begonnen met de eerste pil en zou dan binnen 2 weken ongesteld moeten worden.

@ All: ik ben vanochtend begonnen met het slikken van provera. Dus het is even afwachten op mijn menstruatie, die hopelijk niet zo heftig zal zijn… Mijn vriend vind het maar niks dat zijn zaad moet worden onderzocht en stond een beetje beteuterd te kijken toen we het potje meekregen :-)
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 21 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  *Lookie* do 13 jan 2011 - 2:14

Earane schreef:@ Lookie: Moest je ook bloedprikken op de derde dag van je menstruatie? Zijn de hormoonwaardes dan zo anders? Wel fijn dat je nog geen bijwerkingen hebt van de Provera. Hopelijk blijft het zo, emotionele buien zijn echt vervelend, haha. Ik ben vanochtend begonnen met de eerste pil en zou dan binnen 2 weken ongesteld moeten worden.

@ All: ik ben vanochtend begonnen met het slikken van provera. Dus het is even afwachten op mijn menstruatie, die hopelijk niet zo heftig zal zijn… Mijn vriend vind het maar niks dat zijn zaad moet worden onderzocht en stond een beetje beteuterd te kijken toen we het potje meekregen :-)

Ja ik moest bij de eerste hormoonronde ook op de 3e dag bloedprikken en daarna nog eens op de 28e dag. Ik denk dat de hormoonwaardes dan inderdaad anders zijn, zeker bij een 'normale' cyclus omdat je de 28e dag na de eisprong zit en de 3e dag er nog voor. Jij had het er eerder over dat je 5 dagen provera moet slikken maar moet het mischien toch 10 dagen? Aangezien je schrijft dat je binnen 2 weken ongesteld zou moeten worden. In dat geval zou het wel kloppen.
Haha, wat is dat toch met mannen he? Mijn vriend vond het ook maar niks, terwijl dat mij nou een vrij kleine moeie lijkt. Hopen dat zijn zaad ig goed is!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Earane do 13 jan 2011 - 3:00

*Lookie* schreef:
Earane schreef:@ Lookie: Moest je ook bloedprikken op de derde dag van je menstruatie? Zijn de hormoonwaardes dan zo anders? Wel fijn dat je nog geen bijwerkingen hebt van de Provera. Hopelijk blijft het zo, emotionele buien zijn echt vervelend, haha. Ik ben vanochtend begonnen met de eerste pil en zou dan binnen 2 weken ongesteld moeten worden.

Ja ik moest bij de eerste hormoonronde ook op de 3e dag bloedprikken en daarna nog eens op de 28e dag. Ik denk dat de hormoonwaardes dan inderdaad anders zijn, zeker bij een 'normale' cyclus omdat je de 28e dag na de eisprong zit en de 3e dag er nog voor. Jij had het er eerder over dat je 5 dagen provera moet slikken maar moet het mischien toch 10 dagen? Aangezien je schrijft dat je binnen 2 weken ongesteld zou moeten worden. In dat geval zou het wel kloppen.
Haha, wat is dat toch met mannen he? Mijn vriend vond het ook maar niks, terwijl dat mij nou een vrij kleine moeie lijkt. Hopen dat zijn zaad ig goed is!

Ik heb 10 pillen meegekregen en moet 2 keer per dag een pil slikken, wat dan neerkomt op 5 dagen. De gynaecoloog zei wel dat ik ook binnen een paar dagen ongesteld kon worden en dat het verschilt per persoon. Moest jij meer pillen slikken? Dat van de hormoonwaardes klinkt wel logisch inderdaad. Mijn vriend heeft net een afspraak gemaakt en de 25e moet hij zijn zaad inleveren, dus hij vraagt zich nu echt af of het wel zal lukken enzo, haha.
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  chocolate do 13 jan 2011 - 4:46

Earane schreef:@ chocolate: wat leuk dat je even reageert! Hoe gaat het bij jou?

Ik lees stiekem mee Wink Lief dat je dat vraagt smile
Ik heb last van de bekende kwaaltjes, ben erg misselijk en slaap slecht. Ik verlies af en toe een beetje bloed, maar alles gaat nog steeds goed. Ik heb ook geen krampen of pijn.
Gelukkig neemt mijn fertilteitsarts me serieus en mag ik altijd bellen als ik me onzeker voel smile

Hopelijk zet je menstruatie snel door. Ik had er zelf niet zo'n last van.
Haha ach het is voor een goed doel Wink
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 459
Punten : 469

Bericht  Earane do 13 jan 2011 - 7:19

chocolate schreef:
Earane schreef:@ chocolate: wat leuk dat je even reageert! Hoe gaat het bij jou?

Ik heb last van de bekende kwaaltjes, ben erg misselijk en slaap slecht. Ik verlies af en toe een beetje bloed, maar alles gaat nog steeds goed. Ik heb ook geen krampen of pijn.
Gelukkig neemt mijn fertilteitsarts me serieus en mag ik altijd bellen als ik me onzeker voel smile

Ah, de zwangerschapskwaaltjes hebben jou ook gevonden dus! Wel vervelend die misselijkheid en het slechte slapen. Ik hoop dat de kwaaltjes snel wat minder worden. Wat eng dat je af en toe bloed verlies. Ook al gebeurt dat wel vaker, toch is het niet fijn. Fijn dat je arts je serieus neemt.
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 10:29

Liva schreef:Hoi meiden,

Voor degenen die het lezen en ook vruchtbaarheidsbehandelingen hebben ondergaan: hadden jullie na de vruchtbaarheidsbehandelingen (als in ivf o.i.d) ook een langere of rare cyclus? Ik ben nu een week overtijd maar niet zwanger, maar ik vermoed dat het door de hormonen komt. Wel irritant, want ik heb ook niet bepaald het gevoel dat het door aan het komen is ofzo. Kan er ook wel bij, lekker alles ontregeld Wink

Jij bent nu toch al wat langer klaar met de hormonen? Vreemd dat je cyclus ontregeld is. Mijn cyclus is zowieso niet helemaal regelmatig, ik wissel tussen de 24 en 33 dagen met meestal rond de 25 dagen. Na het stoppen met hormonen heb ik ook een cyclus van 33 dagen gehad maar omdat ik mijn eisprong voel wist ik dat ik dan ook later ongesteld zou worden. Ben dan ook nooit overtijd geweest, want werd iedere keer keurig 11/12 dagen na eisprong ongesteld.Dus als ik bijvoorbeeld pas op dag 20 een eisprong heb gehad, dan word ik op dag 32 ongesteld, en als dat niet zou gebeuren dan zou ik pas overtijd zijn en dat is me helaas nog nooit overkomen.
Vervelend hoor dat het bij jou zo ontregeld is, daar raak je ook danig van in de war he.

Gast
Gast

Bericht  chocolate do 13 jan 2011 - 23:01

Earane schreef:
chocolate schreef:

Ah, de zwangerschapskwaaltjes hebben jou ook gevonden dus! Wel vervelend die misselijkheid en het slechte slapen. Ik hoop dat de kwaaltjes snel wat minder worden. Wat eng dat je af en toe bloed verlies. Ook al gebeurt dat wel vaker, toch is het niet fijn. Fijn dat je arts je serieus neemt.

Ja ik moet er ook aan geloven haha. Maar het is voor een goed doel!
Dank je wel hug
Het is idd best eng. Ik probeer er idd maar aan te denken dat het vaker voorkomt. Het kan zoveel oorzaken hebben..Ik mag in m'n handjes knijpen met m'n arts. Ze is echt heel betrokken!

Ik ben blij dat er bij jou nu ook iets gaat gebeuren! Dat dit topic maar heel snel vol komt te zitten met zwangeren!!
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 459
Punten : 469

Bericht  Clapperdie vr 14 jan 2011 - 7:54

@Lookie: We gaan inderdaad wel een beetje gelijk op. Sloeg de 50 mg Clomid bij jou helemaal niet aan? Bij mij sloeg 50 mg opzich wel aan maar het was maar net dat het aansloeg. Met 100 verwachten ze meer. Ik heb echt last van bijwerkingen van de Clomid! 's nachts wakker worden van de hitte/zweten, woedeaanvallen.. Gewoon zo erg dat mijn vriend en ik daarna helemaal in een deuk liggen omdat het echt nergens op slaat. Dus ik ben benieuwd bij de 100 mg.. Ik moet op dag 5 beginnen met de Clomid. Volgende week vrijdag heb ik een echo om te kijken hoe of wat.

@Earane: Ik heb niet heel je geschiedenis gelezen maar wel van je afspraak bij de gyn. Wij hebben in oktober ook zo'n fertiliteitsonderzoek gehad. Provera geslikt daara 50 mg 2x bloedgeprikt, samenlevingstest en mijn vriend moest inderdaad zijn zaadjes inleveren.. Was hij totaal niet blij mee! Ik ben dan ook de gene geweest die zijn zaadjes heeft weggebracht naar het ziekenhuis.. haha zat ik dan in de bus met zijn zaadjes in een bekertje in mn borstzakje :P.. Toen alles bekend was hebben wij het behandelplan besproken. Ik moet zeggen dat het best intensief is allemaal. Gelukkig is het ziekenhuis op 15 minunten lopen van mijn werk dus kon wel tussendoor steeds snel weg.

@all: Hier ben ik nog steeds ongesteld. Zondag beginnen met Clomid 100 mg. Volgende week vrijdag een echo en als hun kunnen schatten wanneer mijn eisprong is dan wordt een afspraak gemaakt voor een nieuwe samenlevingstest. Ben ontzettend benieuwd of het deze keer wel positief is. Want dan kunnen we gewoon alleen met de clomid verder zonder verder ziekenhuis bezoek. Als het wel negatief is dan wordt het waarschijnlijk IUI. Maarja niet op de zaken vooruit lopen..

Fijn weekend allemaal!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  *Lookie* zo 16 jan 2011 - 1:15

Clapperdie schreef:@Lookie: We gaan inderdaad wel een beetje gelijk op. Sloeg de 50 mg Clomid bij jou helemaal niet aan? Bij mij sloeg 50 mg opzich wel aan maar het was maar net dat het aansloeg. Met 100 verwachten ze meer. Ik heb echt last van bijwerkingen van de Clomid! 's nachts wakker worden van de hitte/zweten, woedeaanvallen.. Gewoon zo erg dat mijn vriend en ik daarna helemaal in een deuk liggen omdat het echt nergens op slaat. Dus ik ben benieuwd bij de 100 mg.. Ik moet op dag 5 beginnen met de Clomid. Volgende week vrijdag heb ik een echo om te kijken hoe of wat.

@Earane: Ik heb niet heel je geschiedenis gelezen maar wel van je afspraak bij de gyn. Wij hebben in oktober ook zo'n fertiliteitsonderzoek gehad. Provera geslikt daara 50 mg 2x bloedgeprikt, samenlevingstest en mijn vriend moest inderdaad zijn zaadjes inleveren.. Was hij totaal niet blij mee! Ik ben dan ook de gene geweest die zijn zaadjes heeft weggebracht naar het ziekenhuis.. haha zat ik dan in de bus met zijn zaadjes in een bekertje in mn borstzakje :P.. Toen alles bekend was hebben wij het behandelplan besproken. Ik moet zeggen dat het best intensief is allemaal. Gelukkig is het ziekenhuis op 15 minunten lopen van mijn werk dus kon wel tussendoor steeds snel weg.

@all: Hier ben ik nog steeds ongesteld. Zondag beginnen met Clomid 100 mg. Volgende week vrijdag een echo en als hun kunnen schatten wanneer mijn eisprong is dan wordt een afspraak gemaakt voor een nieuwe samenlevingstest. Ben ontzettend benieuwd of het deze keer wel positief is. Want dan kunnen we gewoon alleen met de clomid verder zonder verder ziekenhuis bezoek. Als het wel negatief is dan wordt het waarschijnlijk IUI. Maarja niet op de zaken vooruit lopen..

Fijn weekend allemaal!

Bij mij sloeg de 50 mg in zoverre aan dat het baarmoederslijmvlies wel dikker was geworden, en er was 1 eitje 8 mm op de 20e dag maar dat was natuurlijk echt te weinig. Hopen dat 100 mg meer succes oplevert, ook voor jou. Maar jij kreeg al wel een eisprong dus bij 50 mg of begrijp ik dat verkeerd? Echt vervelend dat je zo'n last had van bijwerkingen, misschien ook omdat het al wel aansloeg? Ik had dus nergens last van, hopelijk ook niet bij een hogere dosis.. Inderdaad maar gewoon om blijven lachen, ik had het met de Primolut, je bent dan gewoon jezelf even niet. Ik moet trouwens op dag 3 beginnen met Clomid en dan op dag 10 voor een echo.

@ Eareane: Ik kreeg ook 10 mee maar ik moest er 1 per dag gedurende 10 dagen, zo staat op het doosje en zo werd het mij ook verteld. Vreemd he dat daar blijkbaar verschillende werkwijzes bij zijn..

@ all: Ben gisteren ongesteld geworden maar nog niet direct heel hevig zoal de vorige 2 rondes. Wel al een klein beetje helderrood gisteren maar meer donkerrood. Vandaag is het wel meteen een stuk heviger hoewel nog steeds niet in die mate als de vorige rondes met Primolut (nu Provera). In het zwanger worden-topic las ik dat je het alleen als eerste dag mag rekenen als je voor 12 uur helderrood bloed verliest? Ik ben nu een beetje onzeker of dit al het geval was voor 12 uur, en ook omdat het nog niet zoveel was. Kan ik dan morgen al wel met Clomid beginnen? Ik bel sowieso morgen met het ziekenhuis voor een echoafspraak dus dan kan ik er wel even naar vragen maar ben wel benieuwd hoe jullie dat doen of deden in zo'n geval.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Earane zo 16 jan 2011 - 3:57

@ Clapperdie: Mijn vriend zei ook gelijk tegen mij dat ik echt mee moet naar het ziekenhuis als hij het potje moet wegbrengen, haha. Jij hebt ook al veel achter de rug zo te lezen. Dat is wel intensief inderdaad. Wel fijn dat het ziekenhuis dichtbij is, ik woon ook max. 15 min. fietsen van het ziekenhuis af.

@ Lookie: Het is wel raar inderdaad dat het zo verschilt qua inname van provera. Jij bent ongesteld geworden dus, hoelang na het slikken van de laatste pil? Ik zou denk ik vandaag wel als eerste dag rekenen als je nu helderrood bloed verlies. Maar ik weet het niet zeker. Vroeg het mijzelf ook al af omdat ik dus op dag drie bloed moet laten prikken en ik ook niet precies weet wat dan als 1e dag gerekend moet worden.

@ All: Hier niet zo veel nieuws. Morgen de laatste dag van de kuur en ik merk wel aan mijn lichaam dat ik binnen een paar dagen ongesteld zal worden. Alleen het is geen echte ongesteldheid toch, maar net zoals de stopweek van de pil? Ik ben sinds vandaag echt emotioneler, prikkelbaar en moe, heel irritant.
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Domingo zo 16 jan 2011 - 7:05

@ Lookie, volgens mijn fertiliteitarts is de eerste dag als je voor 18.00u bloed verliest. Ik moet namelijk op de 2e, 3e of 4e dag bloed laten prikken en heb deze vraag ook gesteld.
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 82

Bericht  *Lookie* zo 16 jan 2011 - 7:58

Domingo schreef:@ Lookie, volgens mijn fertiliteitarts is de eerste dag als je voor 18.00u bloed verliest. Ik moet namelijk op de 2e, 3e of 4e dag bloed laten prikken en heb deze vraag ook gesteld.

Oké, bedankt! Dan zal ik zaterdag toch wel als eerste dag moeten rekenen. Morgen maar even bellen met het ziekenhuis om een afspraak te maken vor de echo.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Luthien zo 16 jan 2011 - 23:37

Hallo meiden,

hoe is het met jullie allemaal? We zijn nu wel met een boel aan de Clomid he?

@ Clapperdie, mijn man bleef in de auto zitten, terwijl ik z'n handeltje af mocht gaan leveren... Hij moet 1 dingetje doen voor de gyn en dan nog wil ie niet.

@ all, net het ziekenhuis gebeld om even hun mening te vragen over het even wachten en hoe het eruit gaat zien als we met injecties moeten gaan werken. Het wordt dan heel intensief qua ziekenhuis bezoeken, dus het leek haar (de assistente) ook een goed idee om eerst even m'n draai te vinden. De hormonen kunnen een zwaardere uitwerking op je gesteldheid dan de Clomid, denk dat je voor de rest dan wel alles op een rijtje moet hebben.
Ik denk dus dat het wel een goede beslissing is om het vervolg heel even uit te stellen. (maar eigenlijk hoop ik natuurlijk dat het volgende traject helemaal niet meer nodig is)

Voor de rest heel druk voor school op dit moment (nog steeds en alweer). Heb de twee toetsen van vorige week gehaald (yeah). Nog een paar verslagen af maken en dan mag ik over twee weken al beginnen met de stage (zin in!!!)
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  moepie ma 17 jan 2011 - 0:43

Lookie; ik tel gewoon de dag dat ik ongesteld wordt als eerste dag. Maakt niet uit hoe laat dit is. Toen ik laatst bij de arts was moest ik op dag 4 bloedprikken. Ik vertelde dat ik vrijdagavond ongesteld was geworden, toen zei ze "oh prik dan maar gelijk" (het was maandag)

Luthien; fijn dat je even wat duidelijkheid hebt gekregen van de assistente over hoe het gaat lopen als jullie nu een stap verder moeten. Misschien inderdaad wel een goed idee om even je draai te vinden eerst...al kan ik me voorstellen dat dat ook lastig is hoor als je iets als dit heeeel erg graag wil.
Top dat je die 2 toetsen gehaald hebt!!

all: ik heb sinds dit weekend wat pijnlijke borsten.. het komt mee heel bekend voor van mijn vorige zwangerschap. Als ik ongesteld wordt heb ik nooit ergens last van. Toen deden mijn borsten ook erg zeer...een vreemd gevoel eigenlijk... ook voel ik steekjes in m'n buik zo af en toe. Maar ik weet bijna zeker dat ik niet zwanger kan zijn, dus mijn lichaam houd me denk ik voor de gek?!!
Ohh, spannend dit!! Afgelopen vrijdag was dag 28 van de cyclus, toen heb ik wel getest, deze was negatief. Ik wacht het wel af... ik probeer er niet teveel bij na te denken omdat ik denk dat ik toch teleurgesteld ga worden en als het wel zo is dan is dat wel heel erg wonderlijk!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  *Lookie* ma 17 jan 2011 - 10:19

@ Lutthien: We zijn inderdaad met veel tegelijk aan de Clomid! Ik vind het niet erg, kun je een beetje ervaringen uitwisselen. Ik kan me wel voorstellen dat de injecties nu best een grote stap is, daar moet je zeker klaar voor zijn. Maar rustig aan doen en beginnen wanneer jij er aan toe bent. Fijn trouwens dat je je toetsen hebt gehaald!

@ Moepie: Ik hoop er het beste van voor je! Spannend, vooral omdat je wat klachten hebt die je bij de 1e zwangerschap had. Ik hoop dat je lichaam je niet voor de gek houdt, dat je gewoon te vroeg hebt getest en straks alsnog positief test! Ik duim voor je hoor!!!

@ all: Hevig ongesteld, was ook te verwachten natuurlijk. Vandaag even met de assistente van de gyn gebeld, zij zei dat ik zaterdag wel als eerste dag kan rekenen aangezien er toen wel iets helderrood bloed bij zat. Dus dat maar aangehouden en vandaag begonnen met 100 mg Clomid. Maandag de 24e dan weer de eerste echo, ben benieuwd of het dit keer aanslaat. Voelde mijn buik vandaag ook steeds wel, licht kramp. Maar ben vanavond toch lekker naar zumba gegaan, even lekker in beweging. Zat ondanks de lichte kramp verder ook wel lekker in mijn vel al vond mijn vriend me wel een beetje een 'emo' aangezien moest huilen toen ik dr Phil keek, erg. Maar ik heb er geen last van gehad als in een slecht humeur of iets dergelijks.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Clapperdie wo 19 jan 2011 - 8:03

Hallo dames,

Hoe gaat het met jullie? Het is rustig hier!

Zo, morgen de laatste dag dat ik Clomid moet gebruiken en dan vrijdag een echo om te kijken of de 100mg aanslaat. Denk het wel want de 50 sloeg ook al aan.

Wel heb ik ontzettend last van opvliegers! Echt niet normaal. Word 's nachts wakker helemaal doorweekt ben ik dan.. Op het werk ook al. Was ik rustig wat vergaderstukken klaar aan het maken begin ik toch ineens te zweten! Maar ook echt over heel mn lichaam.. Hoop dat het snel weer wegtrekt.

Voor de dames die Clomid slikken: Hebben jullie ook last van bijwerkingen van Clomid? Ik merk dat ik ook heel erg veel afscheiding heb nu in de Clomid slik.. Bijna zo erg dat ik een inlegkruisje moet gebruiken..

Fijne avond verder!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Luthien wo 19 jan 2011 - 8:35

@ Lookie, komt dat emo van de Clomid of ben je (zoals ik) sowieso een film en zielige tv huiler? Mijn man zit me altijd uit te lachen en weet altijd wanneer hij opzij moet kijken om me te betrappen. Laughing

@Clapperdie, ik heb eigenlijk niet echt bijwerkingen van de Clomid. Ik heb wel wat meer last van m'n pds(prikkelbare darmen), maar of dat echt daardoor komt (dat wisselde zonder de Clomid ook heel erg). Daarnaast heb ik, in vergelijking met de stopweek van de pil) de eerste menstruatiedag echt zo'n onwijze menstruatiepijn. Of dat nu echt van de Clomid komt weet ik niet, maar dat was met de pil nog niet.

@ all, zit nu, als het goed is, in m'n vruchtbare dagen. Morgenavond gaan we m'n moeder verrassen. Mijn vader heeft geregeld dat we (ik en m'n zussen) met m'n moeder een weekendje naar Parijs gaan. Heb er zo'n zin in! Vrijdag ochtend vertrekken we met de thalys en maandagavond komen we pas weer terug. Ff lekker er tussenuit. En m'n moeder weet helemaal van niks! Die denkt dat we zondag gaan wandelen met de honden Laughing
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Earane wo 19 jan 2011 - 22:57

@ Luthien: Het is misschien wel een goed idee om het vervolg even uit te stellen, al hoop ik dat het gewoon niet nodig is natuurlijk en je deze ronde zwanger raakt! Fijn dat je je toetsen hebt gehaald. Wat leuk zeg, een weekendje naar Parijs!

@ Lookie: Ik hoop dat de clomid dit keer goed aanslaat! Vervelend dat je zo heftig ongesteld bent.

@ Moepie: Wat spannend zeg, je kwaaltjes! Misschien dat je nu een langere cyclus hebt en daarom negatief getest had? Ben benieuwd.

@ Clapperdie: wat vervelend die opvliegers! Ik hoop dat morgen op de echo te zien is dat de clomid goed aanslaat.

@ all: Hier niet veel nieuws. Ben nog niet ongesteld en maandag had ik de laatste pillen geslikt. Hopelijk komt het snel, dan kan ik gelijk de gynaecoloog bellen voor een afspraak.
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  *Lookie* do 20 jan 2011 - 8:13

@ Eareane: Afwachten inderdaad wanneer je ongesteld wordt, bij mij was het met Provera binnen 3 dagen.

@ Clapperdie: Tot nu toe niet heel veel bijwerkingen van Clomid. Wat jij schrijft over veel afscheiding, dat herken ik wel van de vorige kuur. Dus dat verwacht ik nu ook wel weer. Ik denk ook wel dat ik iets meer prikkelbaar ben, deze week zat ik ook al een keer te huilen op het werk. Maar ik kan niet met zekerheid zeggen of het door de Clomid komt. Echt vervelend dat jij er zoveel last van hebt.

@ Wat een leuke verrassing voor je moeder! Parijs is super, logisch dat je er zin in hebt! Veel plezier!! Wat betreft het emo zijn, ik ben inderdaad sowieso ook wel een snelle huiler bij zielige of mooie films, en ook als ik op het station mensen afscheid van elkaar zie nemen enzo. Maar met de primolut had ik toen wel het idee dat het er door versterkt werd.

@ all: Morgen de laatste 2 Clomidpillen en dan maandag weer voor een echo. Ben benieuwd hoe het er dit keeruit ziet.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Clapperdie za 22 jan 2011 - 3:57

@Luthien: Wat leuk dat jullie een weekendje weggaan! Oh je bent gister vertrokken als ik het goed lees. Very Happy
Hoe is het geweest?
Ik heb ook PDS maar merk niet dat ik meer last van heb met de Clomid.. Zo zie je maar dat iedereen er weer anders op reageert.

@Earane: Ben je al ongesteld geworden? Toen ik Provera slikte werd ik pas na 12 dagen ongesteld.

@Lookie:Vervelend die bijwerkingen.. Ik heb nu nog steeds last van opvliegers ook al heb ik donderdag de laatste pillen geslikt.. Hoop dat het weer wegtrekt.. Verder heb ik waarschijnlijk nog een bijwerking van de Clomid en dat is dat mijn baarmoederslijm een verkeerde zuurwaarde krijgt door de Clomid. Niet veel vrouwen hebben dat maar ik natuurlijk weer wel.. Dus komende week een nieuwe samenlevingstest en hopen dat het toch goed zit.

@all: vrijdagochtend heb ik een echo gekregen. Bij beide eierstokken zag ze activiteit. Nu moet ik maandag terug komen om te kijken of er een folikel groot genoeg is om te springen. Misschien dat er maandag een samenlevingstest wordt afgenomen maar dat ligt aan de folikels of dat ook maandag wordt gedaan of dat ik misschien dinsdag of woensdag terug moet komen. Zo;n test moet namelijk gedaan worden rond de eisprong. Ik ben erg benieuwd.. Gelukkig weten we volgende week hoe onze behandeling er verder uit gaat zien. Ik hoop positief zodat we alleen met de hulp van Clomid zwanger kunnen worden. Zo niet dan wordt het waarschijnlijk IUI.

Verder ga ik nu lekker van mn weekend genieten. Jullie nog plannen?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  moepie za 22 jan 2011 - 7:15

kom hier even m'n verhaal doen meiden.

Zoals jullie kunnen zien aan mijn tikker ben ik al aardig op weg met m'n cyclus... op dag 28 heb ik een test gedaan, negatief (had ik wel verwacht)
Maar sinds vorig weekend heb ik steeds last van mijn borsten en 'krampjes' in m'n buik. Ik kan dit niet plaatsen. Als ik ongesteld moet worden heb ik nooit last van mijn borsten, wel eens van krampen maar die zijn anders dan nu. De enige keer dat ik gevoelige borsten had, was toen ik zwanger was van mijn dochter. Dit zorgde ervoor dat ik toch op woensdagochtend nog een test deed, negatief. Oke dacht ik ik wordt vast later ongesteld net als de vorige ronde.
Afgelopen donderdag had ik overdag wat rozig slijm met het afvegen, heel licht. s'avonds niet meer en gisterochtend ook niet. Gistermiddag weer wat rozig/bruin (sorry voor de details) bij het afvegen. Dus ik dacht ik wordt nu echt ongesteld. Maar verder niet meer gehad ook vandaag niet.....
Pffff ik wordt hier zo onzeker van, ik wil graag duidelijkheid! Mijn lichaam voelt zo vreemd en anders..... een zwangerschap kan gewoon bijna niet gezien de situatie....

Nou weet niet echt wat ik ermee wil zeggen maar wou het even van me afschrijven.

Verder lees ik nog steeds hier mee hoor maar van reageren komt even niet zoveel.

Liefs
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Clapperdie za 22 jan 2011 - 7:21

Hi moepie,

Loop je in het ziekenhuis? Want als dat zo is dan kan je om een echo vragen. Dit heb ik ook gehad laatst had een positieve test maar daarna negatief en geen ong. Toen kreeg ik Een echo om duidelijkheid te geven. Ik hoop dat je snel meer weet!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  moepie za 22 jan 2011 - 8:01

Clapperdie schreef:Hi moepie,

Loop je in het ziekenhuis? Want als dat zo is dan kan je om een echo vragen. Dit heb ik ook gehad laatst had een positieve test maar daarna negatief en geen ong. Toen kreeg ik Een echo om duidelijkheid te geven. Ik hoop dat je snel meer weet!

Nou ik heb nu eigenlijk geen vervolgafspraak ofzo staan. Als ik zelf wil kan ik aan de bel trekken om aan de clomid te gaan en als we dan nog 'sneller' willen kunnen we beginnen met inseminatie.
Maar thnx voor de tip, als het erg lang gaat duren trek ik aan de bel.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 8:42

Moepie misschien heb je een latere eisprong gehad en kun je daarom nog niet positief testen. Misschien dat je toch zwanger bent. Maar ik heb die klachten ook vaak voordat ik ongesteld word *behalve dat roze slijm* en ben daardoor heel wat keren in de war geweest. Er zijn ook maanden geweest waarin ik geen klachten had waardoor ik weer in de war was want toen dacht ik dat ik wel zwanger was juist omdat ik niks voelde. Je lichaam kan je helaas behoorlijk voor de gek houden, ik weet er alles van. Maar hopelijk wordt jij niet voor de gek gehouden en heb je over een paar dagen een positieve test! Succes!

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* za 22 jan 2011 - 9:10

@ Moepie: Hopelijk test je over een paar dagen toch positief! Je weet natuurlijk wel welke klachten je bij je vorige zwangerschap had, dus dat herken je dan sneller denk ik.

@ Clapperdie: Fijn dat er al activiteit te zien was op de echo. Hopen dat er maandag een eitje op springen staat! Fijn ook dat je volgende week wat meer duidelijkheid hebt. We zitten maandag dan beide voor een echo in het zh, toevallig!

@ all: Ongesteldheid is zo goed als over dus over enkele dagen kunnen we weer 'los'! Maandag dus 1e echo om te kijken of er al iets gebeurt met de eitjes. Ik hoop maar dat deze dosis wel aanslaat maar dat is dus nog heel even afwachten.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: