Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+31
Parisienne
liesje
chloe30
ingrid82
Lejow
Le Chat Noir
Mamsie
Clapperdie
Nana
Aimee
Teddyaapje
Vancity_girl
Tiara
Chelle
nisavi
Domingo
Muppetje
joyce0606
Britt
Novalee
SarahKey
blauwwitrood
Annie24
Pien
Lindsya
moepie
Schism
Luthien
chocolate
Earane
*Lookie*
35 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
@ lookie: wat balen zeg dat de clomid niet aanslaat... Wel gek dat zo'n eitje/folikel ineens weg is toch? Toch maar hopen dat er een eisprong is geweest en je snel over kan gaan op de 150 mg. Wel een tegenslag weer vooral omdat het zo goed er uit zag.
@Giacomo: voor jou ziet het er dus goed uit op het moment. Ben benieuwd hoe het morgen is. Succes!
@ all: hier gaat het wel weer wat beter. Vloei niet meer zo heel heftig en heb nog krampjes. Durf nog geen tampons te gebruiken.. Zou dat kunnen denken jullie? Ben die grote maxiplus maandverbandjes een beetje zat.. Nu snel naar 5 april dan nog een echo om te kijken of alles weg is en ik hoop dat ik dan meteen mag beginnen met de clomid. Of misschien moet ik eerst weer provera slikken om een menstruatie op te wekken?..
@Giacomo: voor jou ziet het er dus goed uit op het moment. Ben benieuwd hoe het morgen is. Succes!
@ all: hier gaat het wel weer wat beter. Vloei niet meer zo heel heftig en heb nog krampjes. Durf nog geen tampons te gebruiken.. Zou dat kunnen denken jullie? Ben die grote maxiplus maandverbandjes een beetje zat.. Nu snel naar 5 april dan nog een echo om te kijken of alles weg is en ik hoop dat ik dan meteen mag beginnen met de clomid. Of misschien moet ik eerst weer provera slikken om een menstruatie op te wekken?..
Laatst aangepast door Clapperdie op do 24 maa 2011 - 7:54; in totaal 1 keer bewerkt
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Thanks voor de uitleg, een mintuutje, dat klinkt goed te doen. Hoe is het verder met je?
Gast- Gast
Je kunt gewoon tampons gebruiken, hoor. De echte miskraam vindt toch de eerste paar dagen plaats (de stolsels en zo). Daarna is het gewoon te vergelijken met een menstruatie en kun je gebruiken wat je normaalgesproken ook gebruikt.
Laatst aangepast door Twellie op do 24 maa 2011 - 7:55; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : schrijffouten)
Gast- Gast
Dan ga ik dat morgen maar eens doen.. Heb echt het idee dat iedereen het ziet
Clapperdie- Kletskop
Gezellig dat iedereen tegelijk online is, kunnen we een beetje bijkletsen met zn allen!
@ Giacomo: Goed nieuws dus! Super!
@ Twellie: Wat fijn dat die samenlevingstest zo snel al kan. Ik heb nog nooit zo'n test gehad, maar de eendebek ben ik wel bekend mee ivm de baarmoederfoto die ik heb gehad. Ik vond het inbrengen ervan wel een beetje pijnlijk, maar toen hij er eenmaal in zat viel het mee. Ik heb de vorige ronde trouwens wel een eisprong gehad, alleen duurde het vanaf de eisrong nog wel 4 a 5 weken voor ik ongesteld werd, en dat deugde natuurlijk niet. Maar wat ik de vorige ronde dus dácht dat er was gebeurd, is nu daadwerkelijk gebeurd. Nu dan maar denken dat ik zwanger ben, misschien werkt dat ook ?
@ Giacomo: Goed nieuws dus! Super!
@ Twellie: Wat fijn dat die samenlevingstest zo snel al kan. Ik heb nog nooit zo'n test gehad, maar de eendebek ben ik wel bekend mee ivm de baarmoederfoto die ik heb gehad. Ik vond het inbrengen ervan wel een beetje pijnlijk, maar toen hij er eenmaal in zat viel het mee. Ik heb de vorige ronde trouwens wel een eisprong gehad, alleen duurde het vanaf de eisrong nog wel 4 a 5 weken voor ik ongesteld werd, en dat deugde natuurlijk niet. Maar wat ik de vorige ronde dus dácht dat er was gebeurd, is nu daadwerkelijk gebeurd. Nu dan maar denken dat ik zwanger ben, misschien werkt dat ook ?
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ja, ondingen zijn dat. Hoe gaat het met je of wil je het er liever niet over hebben?
Gast- Gast
Inderdaad gezellig. Als het zo simpel zou zijn dat als je er maar heeeel hard aan denkt, je zwanger zou worden, dan was ik nu al zwanger geweest van een drieling .
Gast- Gast
@ Clapperdie, ik zou ook gewoon een tampon gebruiken als ik jou was, en evt een inlegkruisje in doen als je dat een veiliger idee vind. Hoe gaat het verder met je? Lijkt me best heftig nu, het is toch heel wat anders dan een normale menstruatie, emotioneel gezien.
*Lookie*- Kletskop
met mij?
Zo ja: wel goed opzich. was er erg nuchter onder toen ik het hoorde.. Wilde gewoon snel pillen en er af.. Maar daar had ik me wel op verkeken.. Zo'n buikpijn gehad! Ben vanaf gister wel weer aan het werk maar rond een uur of 3 ben ik echt op en ga ik ook naar huis toe.. En ik ben ontzettend chaga!! Ohh echt niet mee te leven zeg. Niets kan goed. Een collega denkt dat ik aan het ontzwangeren ben ofzo.. Maar ik hoop dat het snel weg is..
Zo ja: wel goed opzich. was er erg nuchter onder toen ik het hoorde.. Wilde gewoon snel pillen en er af.. Maar daar had ik me wel op verkeken.. Zo'n buikpijn gehad! Ben vanaf gister wel weer aan het werk maar rond een uur of 3 ben ik echt op en ga ik ook naar huis toe.. En ik ben ontzettend chaga!! Ohh echt niet mee te leven zeg. Niets kan goed. Een collega denkt dat ik aan het ontzwangeren ben ofzo.. Maar ik hoop dat het snel weg is..
Clapperdie- Kletskop
Twellie schreef:Inderdaad gezellig. Als het zo simpel zou zijn dat als je er maar heeeel hard aan denkt, je zwanger zou worden, dan was ik nu al zwanger geweest van een drieling .
Haha, nu je het zegt: dan had ik inmiddels ook al een aantal kindjes moeten hebben. Nee, de theorie klopt dus niet. Maar goed ook denk ik..
*Lookie*- Kletskop
Clapperdie schreef:met mij?
Lijkt me heel natuurlijk dat daar heftige emoties bij los komen. Sowieso kun je al flink last hebben van de hormonen als je rond je menstruatie zit, het lijkt me in jouw geval nog wel wat heftiger. En misschien heeft je collega ook wel gelijk, dat dit bij het ontzwangeren hoort.
*Lookie*- Kletskop
Ik vind dat je je goed houdt, hoor. Ook dat je gewoon nog naar je werk gaat, ik heb toen wel eventjes thuis gezeten. Maar die afleiding is wel goed, denk ik. Ik hoop dat je het een plaats kunt geven.
Gast- Gast
Ik zou ook gewoon tampons gebruiken, Clapperdie. Volgens mij kan dat echt wel.
Gast- Gast
Lookie, wat zijn trouwens de bijwerkingen die jij ervaart van de Clomid? Ik heb het idee dat ik me er wat depri van ga voelen. Verder is mijn acne volledig verdwenen de afgelopen maanden, maar daar klaag ik natuurlijk niet over!
Gast- Gast
Ja de afleiding is wel beter. Thuis zit ik ook maar alleen te denken enzo. Al op het werk zit ik op 2 afdelingen waar beide collega secretaresses zwanger zijn. Lekker confronterend.
Oh bijwerkingen clomid: OPVLIEGERS!! Niet normaal. zweten als een gek, super heet zijn uit het niets. Ik liep echt met tshirts in december/januari.
Oh bijwerkingen clomid: OPVLIEGERS!! Niet normaal. zweten als een gek, super heet zijn uit het niets. Ik liep echt met tshirts in december/januari.
Clapperdie- Kletskop
Ik kan me voorstellen dat dat wel confronterend is op het moment... Heb er niet echt tips voor, behalve nuchter blijven denken. Dus dat jouw tijd ook nog wel zal komen, dat je tenminste zwanger kan raken. Het zijn wel een beetje cliche's, maar bij mij hielp dat wel.
Gast- Gast
Twellie schreef:Lookie, wat zijn trouwens de bijwerkingen die jij ervaart van de Clomid? Ik heb het idee dat ik me er wat depri van ga voelen. Verder is mijn acne volledig verdwenen de afgelopen maanden, maar daar klaag ik natuurlijk niet over!
De bijwerkingen die ik heb zijn voornamelijk stemmingswisselingen (enorm emotioneel of enorm chaggi). Dan ben ik gewoon echt mezelf niet want van mezelf ben ik behoorlijk stabiel (maar dat komt dus omdat bij mij van nature alle hormonen op 1 niveau zitten, en dus geen pieken vertonen, zo ook het humeur.. Verder heb ik helaas wel last van acne, het zijn steeds van die vlagen, en ik heb last van haaruitval op mijn hoofd al zijn die laatste volgens mij meer gevolg van de PCOS en niet van de Clomid. Dus al met al: vooral het humeur. Opvliegers trouwens af en toe maar niet echt storend.
*Lookie*- Kletskop
Clapperdie schreef:Ja de afleiding is wel beter. Thuis zit ik ook maar alleen te denken enzo. Al op het werk zit ik op 2 afdelingen waar beide collega secretaresses zwanger zijn. Lekker confronterend.
+1 pfff alleen daarom zou ik al niet meer aan de clomid willen haha. Ben nog moed aan het verzamelen, want zonder wordt ik niet zwanger
Maar ik heb het normaal altijd koud. Met Clomid van ijskoud naar bloedheet
Gast- Gast
Wat zijn jullie actief geweest gisteravond, leuk!
@ Twellie: Fijn dat er niks is gevonden! Mijn vriend is tot nu toe steeds meegegaan naar de afspraken. Vandaag heb je de samenlevingstest dus? Ik heb het ook gehad, vond de eendenbek meevallen. Had alleen wel buikpijn daarna. Ik had last van stemmingswisselingen toen ik clomid gebruikte en ik had nog maar de laagste dosis…
@ moepie: spannend maandag!
@ Lookie: Wat een rotnieuws zeg! Kan me voorstellen dat je overstuur was.. het leek de goede kant op te gaan. Ik wist niet eens dat dat ook kon gebeuren, dat er ineens niks meer te zien is. Echt rot hoor...
@ Clapperdie: Vervelend dat je zo’n buikpijn hebt gehad! Lijkt me trouwens niet meer dan normaal dat je humeur dan minder is, het is niet niks wat je moet doormaken.
@ All: Heb gister de laatste pil provera geslikt en hopelijk word ik snel ongesteld. Ik ben benieuwd wat me staat te wachten qua bijwerkingen van de clomid nu ik 100 mg ga slikken.. als ik jullie verhalen zo hoor!
Ik ga morgen naar mijn broer en schoonzus (die 2 kinderen hebben) en ik denk dat ik ze ga vertellen van onze kinderwens en dat het wat moeilijker gaat. Het lijkt me fijn als ik het kan delen, maar aan de andere kant lijkt het me zo’n ongemakkelijke situatie. Dan weten ze het en heb dan het gevoel dat er zo op ons gelet wordt, weet het niet zo goed uit te leggen. Hadden jullie (de meiden die het verteld hebben) dat niet?
@ Twellie: Fijn dat er niks is gevonden! Mijn vriend is tot nu toe steeds meegegaan naar de afspraken. Vandaag heb je de samenlevingstest dus? Ik heb het ook gehad, vond de eendenbek meevallen. Had alleen wel buikpijn daarna. Ik had last van stemmingswisselingen toen ik clomid gebruikte en ik had nog maar de laagste dosis…
@ moepie: spannend maandag!
@ Lookie: Wat een rotnieuws zeg! Kan me voorstellen dat je overstuur was.. het leek de goede kant op te gaan. Ik wist niet eens dat dat ook kon gebeuren, dat er ineens niks meer te zien is. Echt rot hoor...
@ Clapperdie: Vervelend dat je zo’n buikpijn hebt gehad! Lijkt me trouwens niet meer dan normaal dat je humeur dan minder is, het is niet niks wat je moet doormaken.
@ All: Heb gister de laatste pil provera geslikt en hopelijk word ik snel ongesteld. Ik ben benieuwd wat me staat te wachten qua bijwerkingen van de clomid nu ik 100 mg ga slikken.. als ik jullie verhalen zo hoor!
Ik ga morgen naar mijn broer en schoonzus (die 2 kinderen hebben) en ik denk dat ik ze ga vertellen van onze kinderwens en dat het wat moeilijker gaat. Het lijkt me fijn als ik het kan delen, maar aan de andere kant lijkt het me zo’n ongemakkelijke situatie. Dan weten ze het en heb dan het gevoel dat er zo op ons gelet wordt, weet het niet zo goed uit te leggen. Hadden jullie (de meiden die het verteld hebben) dat niet?
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10
bijwerkingen clomid; ik had toen ook last van stemmingswisselingen. Dit keer nog niet gemerkt maar ik zit wel onder de puistjes De vorige keer had ik dit in m'n zwangerschap ook super erg!! Nu begint het nu dus al.... Normaal eigenlijk nooit.
Earene; ik heb het als prettig ervaren dat ik toen verteld heb aan de mensen om me heen dat we graag zwanger wilden worden en dat dit lastiger ging. Ik was soms best verdrietig als er om mij heen iemand zwanger raakte, ook al gunde ik het die gene heel erg, men snapte dit dan.
Ook dit keer weten de naasten weer dat we weer in het ziekenhuis lopen. Wel zeggen we er altijd bij dat ze vanzelf wel zien hoe het gaat en dat wij zelf erover vertellen als we dat willen en dat anders gewoon moeten afwachten.
Earene; ik heb het als prettig ervaren dat ik toen verteld heb aan de mensen om me heen dat we graag zwanger wilden worden en dat dit lastiger ging. Ik was soms best verdrietig als er om mij heen iemand zwanger raakte, ook al gunde ik het die gene heel erg, men snapte dit dan.
Ook dit keer weten de naasten weer dat we weer in het ziekenhuis lopen. Wel zeggen we er altijd bij dat ze vanzelf wel zien hoe het gaat en dat wij zelf erover vertellen als we dat willen en dat anders gewoon moeten afwachten.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
@ Earana: Ja, dat kan ik me wel een beetje voorstellen, het gevoel dat er dan op je gelet wordt. Wij hebben het bewust aan mensen verteld die daar niet steeds naar gaan vragen of achter elk glas water in plaats van een wijntje wat gaan zoeken. Da's aan onze ouders, mijn broer en wat vrienden. We hebben het bewust niet aan de hele vriendengroep verteld, want daar zitten ook wat mensen in door wie ik me dan wel enigszins bespied zou voelen. Zo voelt het precies goed, niet teveel mensen weten er van en ook niet te weinig, want dan is het wel een eenzaam proces.
@ Moepie: Ja, puistjes zijn wel heel vervelend. Bij mij gaat het nu beter: denk een combinatie van de Clomid, anders eten en mijn gezicht heel goed reinigen. Maak mijn gezicht altijd helemaal schoon met tonic voor ik ga slapen en ik heb ook de scrub van Vichy voor onzuivere huid, misschien een tip?
@ All: Ik heb vandaag een samenlevingstest gedaan: positief!! Mocht zelfs de zaadcellen onder de microscoop bekijken . Dat was wel grappig, eentje was er steeds een rondje aan het zwemmen. Misschien ben ik daarom ook nog niet zwanger, het zag er niet echt doelgericht op het ei uit . De test viel me echt heel erg mee, dus voor de dames die dit in de toekomst nog moeten: het is niet pijnlijk en duurt maar heel even.
Wel bleek dat ik een verzakking van de achterwand van de baarmoeder heb, waarschijnlijk door de zware bevalling van D. Ik had het zelf ook al een beetje gemerkt, maar dat werd dus bevestigd. Is voor nu geen probleem, waarschijnlijk zal ik ooit in de toekomst eraan geopereerd moeten worden, omdat het met de jaren erger wordt.
@ Moepie: Ja, puistjes zijn wel heel vervelend. Bij mij gaat het nu beter: denk een combinatie van de Clomid, anders eten en mijn gezicht heel goed reinigen. Maak mijn gezicht altijd helemaal schoon met tonic voor ik ga slapen en ik heb ook de scrub van Vichy voor onzuivere huid, misschien een tip?
@ All: Ik heb vandaag een samenlevingstest gedaan: positief!! Mocht zelfs de zaadcellen onder de microscoop bekijken . Dat was wel grappig, eentje was er steeds een rondje aan het zwemmen. Misschien ben ik daarom ook nog niet zwanger, het zag er niet echt doelgericht op het ei uit . De test viel me echt heel erg mee, dus voor de dames die dit in de toekomst nog moeten: het is niet pijnlijk en duurt maar heel even.
Wel bleek dat ik een verzakking van de achterwand van de baarmoeder heb, waarschijnlijk door de zware bevalling van D. Ik had het zelf ook al een beetje gemerkt, maar dat werd dus bevestigd. Is voor nu geen probleem, waarschijnlijk zal ik ooit in de toekomst eraan geopereerd moeten worden, omdat het met de jaren erger wordt.
Gast- Gast
@ twellie: Ik zou het inderdaad ook niet zomaar aan iedereen vertellen. Mijn schoonmoeder al helemaal niet, want zij zal daar dan continu mee bezig zijn. Ik merk dat ik het proces ook eenzaam begin te vinden nu alleen een vriendin ervan weet.
Fijn dat je samenlevingstest positief was! Grappig dat je de zaadcellen mocht zien, nu maar hopen dat ze niet alleen maar rondjes blijven draaien Balen van de verzakking, hopelijk duurt het nog even voordat het erger wordt.
@ moepie: Fijn dat je het als prettig hebt ervaren dat je het had verteld. Is ook wel handig inderdaad om aan te geven dat ze het zelf wel merken als je iets te vertellen hebt. Dat maakt het wat minder ongemakkelijk.
@ All: nog een vraagje. Slikken jullie foliumzuur? Ik heb het in het begin wel geslikt, maar ik had telkens van die lange cyclussen. Ben nu wel weer begonnen alleen voelt het zo nutteloos omdat het ook nog een hele tijd kan duren voordat ik zwanger raak, als het al lukt.
Fijn dat je samenlevingstest positief was! Grappig dat je de zaadcellen mocht zien, nu maar hopen dat ze niet alleen maar rondjes blijven draaien Balen van de verzakking, hopelijk duurt het nog even voordat het erger wordt.
@ moepie: Fijn dat je het als prettig hebt ervaren dat je het had verteld. Is ook wel handig inderdaad om aan te geven dat ze het zelf wel merken als je iets te vertellen hebt. Dat maakt het wat minder ongemakkelijk.
@ All: nog een vraagje. Slikken jullie foliumzuur? Ik heb het in het begin wel geslikt, maar ik had telkens van die lange cyclussen. Ben nu wel weer begonnen alleen voelt het zo nutteloos omdat het ook nog een hele tijd kan duren voordat ik zwanger raak, als het al lukt.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10
Ik slik nog steeds foliumzuur, maar het voelt inderdaad enigszins nutteloos. Soms vergeet ik het ook wel eens een dagje. Maar het is toch wel belangrijk voor als je zwanger wordt, dus ik blijf het gewoon doen.
Gast- Gast
Lookie: ik zag dat de clomid weer niet is aangeslagen. Dat is echt ontzettend balen he.
Een vriendin van mij heeft ook pco en daar sloegen de hormonen ook niet bij aan * zij kreeg eerst clomid en moest daarna spuiten* en uiteindelijk heeft zij de leo-ingreep gehad * kijkoperatie* waarna ze zelf een eisprong had en in de tweede maand daarna is ze zwanger geworden en een paar maanden geleden is ze bevallen van een zoon. Ik weet niet of jij er al klaar voor bent om een kijkoperatie te ondergaan en of de gyn. het moment al rijp vindt maar ik zou het de moeite waard vinden dit toch eens aan te kaarten.
Earene; als je eenmaal een paar mensen om je heen hebt verteld dat je in de mmm zit, dan voelt dat vaak als een opluchting. Men weet wat er in je omgaat en waarom je soms misschien niet zo leuk bent. Ikheb nooit ervaren dat mensen meer op me gingen letten of ik zwanger was ofzo. Ja mijn moeder heeft af en toe nog de neiging te zeggen 'misschien ben je nu wel snel zwanger' maar dat is meer omdat zij een eeuwige optimist is die altijd maar denkt dat het zomaar gaat lukken bij ons.
En je zei dat je het eenzaam vond dat alleen maar 1 vriendin het wist... eerlijk gezegd blijf ik het een eenzaam proces vinden. Bij ons weten heel veel mensen het en toch voel ik me eenzaam. Want mensen weten het misschien wel , en proberen ook begrip op te brengen, maar begrijpen doen ze het niet. Dat doen alleen de mensen diehet zelf meegemaakt hebben.
Gelukkig heb ik een aantal lieve meiden waar ik bij terecht kan die in hetzelfde schuitje zitten.
Een vriendin van mij heeft ook pco en daar sloegen de hormonen ook niet bij aan * zij kreeg eerst clomid en moest daarna spuiten* en uiteindelijk heeft zij de leo-ingreep gehad * kijkoperatie* waarna ze zelf een eisprong had en in de tweede maand daarna is ze zwanger geworden en een paar maanden geleden is ze bevallen van een zoon. Ik weet niet of jij er al klaar voor bent om een kijkoperatie te ondergaan en of de gyn. het moment al rijp vindt maar ik zou het de moeite waard vinden dit toch eens aan te kaarten.
Earene; als je eenmaal een paar mensen om je heen hebt verteld dat je in de mmm zit, dan voelt dat vaak als een opluchting. Men weet wat er in je omgaat en waarom je soms misschien niet zo leuk bent. Ikheb nooit ervaren dat mensen meer op me gingen letten of ik zwanger was ofzo. Ja mijn moeder heeft af en toe nog de neiging te zeggen 'misschien ben je nu wel snel zwanger' maar dat is meer omdat zij een eeuwige optimist is die altijd maar denkt dat het zomaar gaat lukken bij ons.
En je zei dat je het eenzaam vond dat alleen maar 1 vriendin het wist... eerlijk gezegd blijf ik het een eenzaam proces vinden. Bij ons weten heel veel mensen het en toch voel ik me eenzaam. Want mensen weten het misschien wel , en proberen ook begrip op te brengen, maar begrijpen doen ze het niet. Dat doen alleen de mensen diehet zelf meegemaakt hebben.
Gelukkig heb ik een aantal lieve meiden waar ik bij terecht kan die in hetzelfde schuitje zitten.
Gast- Gast
Ik slik al een paar maanden geen foliumzuur meer. Werd er toch iedere ochtend aan herinnerd dat ik iets wilde wat me niet lukt. Heb het heel lang gebruikt, maar nu we al bijna 2,5 jaar bezig zijn vind ik het wel even goed geweest. Wil het graag proberen los te laten en dat lukt me niet als ik iedere ochtend een pilletje neem.
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....
» Zwanger worden: de stap niet durven zetten
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....
» Zwanger worden: de stap niet durven zetten