Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+31
Parisienne
liesje
chloe30
ingrid82
Lejow
Le Chat Noir
Mamsie
Clapperdie
Nana
Aimee
Teddyaapje
Vancity_girl
Tiara
Chelle
nisavi
Domingo
Muppetje
joyce0606
Britt
Novalee
SarahKey
blauwwitrood
Annie24
Pien
Lindsya
moepie
Schism
Luthien
chocolate
Earane
*Lookie*
35 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 12 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  moepie do 16 dec 2010 - 9:02

Lookie; ongesteld geworden dus en de afspraak staat voor de hsg, spannend lijkt me! Ik hoop ook heel erg dat je clomid gaat aan slaan! Dat zou natuurlijk erg mooi zijn. Waarom vertel je het niet gewoon aan je moeder en schoonmoeder? Toen wij naar het ziekenhuis gingen hebben we dit ook verteld aan onze naaste familie, dit vond ik erg prettig omdat ik het er dan ook eens met hun over kon hebben. Mijn moeder en zus had ik ook al eerder verteld over mijn twijfels of ik wel "normaal" zwanger kon worden. Ook op dit moment weten al onze naaste familie dat we weer naar het ziekenhuis gaan omdat we graag voor een tweede willen gaan. Ook een aantal collega's weten dit. De vorige keer ook. Ik had geen zin in vragen en geen zin om 'smoesjes' te moeten verzinnen. Als ik 'gewoon' zwanger had kunnen worden had ik het nooit verteld hoor, ik heb altijd gedacht dat ik ze zou kunnen verrassen met de mededeling dat ik zwanger was. Nu was dit wel anders, maar heb daar geen spijt van, vond het prettig en de verrassing dat het raak was was alnog super!
Alvast veel suc6 voor woensdag, ik hoop dat het mee valt (ik ken het trouwens niet, nooit gehad) En een
hug voor jou, hopelijk voel je je gauw beter.

Chocolate; tjonge dat jij nog niet weer een test hebt gedaan! Ik zou dat écht niet kunnen! Ik heb er zelf gisteren nog een tegenaan gegooid, voor de zekerheid! Ik heb ook meer last van afscheiding, jeuk op m'n lichaam (dit laatste had ik heel erg toen ik de vorige keer zwanger bleek) maar helaas... had het ook niet verwacht dat hij positief was hoor. Knap dat je het vol houd.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 12 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  *Lookie* do 16 dec 2010 - 9:07

moepie schreef:Lookie; ongesteld geworden dus en de afspraak staat voor de hsg, spannend lijkt me! Ik hoop ook heel erg dat je clomid gaat aan slaan! Dat zou natuurlijk erg mooi zijn. Waarom vertel je het niet gewoon aan je moeder en schoonmoeder? Toen wij naar het ziekenhuis gingen hebben we dit ook verteld aan onze naaste familie, dit vond ik erg prettig omdat ik het er dan ook eens met hun over kon hebben. Mijn moeder en zus had ik ook al eerder verteld over mijn twijfels of ik wel "normaal" zwanger kon worden. Ook op dit moment weten al onze naaste familie dat we weer naar het ziekenhuis gaan omdat we graag voor een tweede willen gaan. Ook een aantal collega's weten dit. De vorige keer ook. Ik had geen zin in vragen en geen zin om 'smoesjes' te moeten verzinnen. Als ik 'gewoon' zwanger had kunnen worden had ik het nooit verteld hoor, ik heb altijd gedacht dat ik ze zou kunnen verrassen met de mededeling dat ik zwanger was. Nu was dit wel anders, maar heb daar geen spijt van, vond het prettig en de verrassing dat het raak was was alnog super!
Alvast veel suc6 voor woensdag, ik hoop dat het mee valt (ik ken het trouwens niet, nooit gehad) En een
hug voor jou, hopelijk voel je je gauw beter.

Het lijkt ons zo'n leuke verrassing om het te kunnen vertellen als ik eenmaal zwanger ben, ook omdat er met Clomid toch best een redelijke kans is. Maar je hebt eigenlijk ook wel gelijk dat het ook nog wel een verrassing is als ze het al wel weten dat we hiermee bezig zijn. Ik overweeg het nu wel serieus om het eerder te vertellen eerlijk gezegd.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Britt do 16 dec 2010 - 9:55

Daar ben ik ook nog even.

@Domingo - Welkom!

@Earane - Fijn dat je bent doorverwezen. Ik vond dat toen echt een opluchting: eindelijk actie.

Ik heb vandaag lekker een dagje thuisgewerkt i.v.m. de verwachte sneeuw. Het viel erg mee maar je kan het maar beter voor zijn aangezien ik toch elke dag een uur of twee onderweg ben. Veiligheid voor alles angel (en stiekem is het ook wel lekker dat je gewoon in je huispak en pantoffeltjes aan achter je computer kan kruipen). Rond een uur of 12 vanavond verwacht ik dat mijn wederhelft er weer is. De rust is bijna voorbij dus! Ik heb me eigenlijk prima vermaakt de afgelopen dagen en ook het slapen ging prima. Al moet ik wel toegeven dat ik een klein lampje op de overloop heb laten branden. Embarassed

Dinsdag kan ik testen en ik begin wat rare dingen op te merken maar ik weet niet zo goed of dat nu premenstruele symptomen zijn of misschien wel anders. Ik heb natuurlijk al zo lang geen normale cyclus gehad. Ik heb zere tepels, af en toe steken en een raar gespannen gevoel in mijn borsten en krampjes in mijn buik. Ik ben me er wel van bewust dat het beide kanten op kan maar begin het toch een beetje spannend te vinden...We wachten af!
Britt
Britt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 17
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  chocolate vr 17 dec 2010 - 7:30

@ Britt: Wat heerlijk dat je de mogelijkheid hebt om thuis te werken! Vind het met dit weer ook wel een beetje eng.
Fijn dat je je toch goed hebt kunnen vermaken alleen. Oh joh schaam je niet voor dat lampje, je bent niet de enige Wink
Spannend dat je dinsdag kunt testen!

@ Lookie: Wat vervelend dat je niet lekker in je vel zit hug
Herkenbaar die hormonen haha. Hopelijk voel je je snel weer wat beter!
Ik heb geen echte cyclus met clomid gehad. Hebben we twee of drie keer geprobeerd, maar dat werkte niet genoeg en ben toen overgegaan op injecties wat resulteerde in een bijna overstimulatie.

@ Moepie: Die jeuk is ook heel herkenbaar!
Misschien heb je te vroeg getest?

Ik heb vandaag toch maar weer eens getest en het enige dat ik kan ontdekken is dat indrooglijntje.
Zegt man: "Maar hij is toch alleen geldig als er een duidelijke streep staat?" .
Heb 'm even uit moeten leggen dat de duidelijkheid van de streep van de hoeveelheid hcg hormoon afhangt. En dat als een test positief is het niet uitmaakt hoe duidelijk de streep is, maar ook uitgelegd dat dit een indrooglijntje was. Vervolgens vroeg hij zich af wat dan het nut van testen zou zijn. Mannen... Laughing
* Hoewel ik me nu ook af begin te vragen waarom ik nog test Rolling Eyes *
Ik heb het ziekenhuis vandaag opgebeld en voor maandag een afspraak gemaakt!!
Oh en ik heb geen geduld hoor. Lijkt maar zo Wink

@ All: Hebben jullie de komende 2 weken vrij? Ik zal helaas aan het werk moeten. Vind het wel jammer aangezien man wel vrij heeft.
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 459
Punten : 469
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 8:29

Chocolate, wel gek dat je steeds indrooglijntjes ziet, ik heb dat nooit. Weet je zeker dat het echt een indrooglijntje is en niet gewoon een licht streepje? (Misschien heb je daar hierboven al wat over gezegd, moet zeggen dat ik even niet meer alles kan volgen sinds hier zo veel geschreven wordt). Foto anders angel ?

Lookie, hoe beviel de eerste dosis Clomid, lekker he No ? Hopelijk werkt het gelijk bij je en dat hoop ik voor mezelf ook weer voor deze maand!

Tealeaf, ik zie hier geen berichten meer van je sinds de echo, ben bang dat je dus geen goed nieuws hebt gehad... Ik hoop dat ik het verkeerd heb.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 8:52

Lieve Twellie, ik blijk een cyste te hebben ontwikkeld door het spuiten van de hormonen dus die moet eerst verdwijnen... Ik mag iig niet doorgaan met de Menopur ( geen misselijkheid meer haha, woooh! ).
Ik ga er dit jaar ook even niet meer aan denken, januari ga ik weer bellen met de gyn. Ben er wel erg verdrietig door, maar heb al zovaak pech gehad met die echo's dat ik me er maar bij neerleg. Gewoon nu de feestmaand door en in januari dus weer een afspraak maken en ook echo of de cyste weg is. Als ik (buik)klachten krijg moet ik gelijk bellen.

Sorry, ik ga proberen vanaf januari ook echt op de rest te reageren!

Hoe is het met jou, ik zal eens even lezen.

Liefs Tea

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 9:04

Ach Tea toch wat vervelend voor je zeg! Kan me voorstellen dat je er verdrietig van wordt. Heb je eindelijk weer een echte kans om zwanger te raken, krijg je een cyste. Zit niet mee he! hug Sterkte meid en laat je verdriet er maar lekker uitkomen, dat helpt!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 9:08

sharky schreef:Ach Tea toch wat vervelend voor je zeg! Kan me voorstellen dat je er verdrietig van wordt. Heb je eindelijk weer een echte kans om zwanger te raken, krijg je een cyste. Zit niet mee he! hug Sterkte meid en laat je verdriet er maar lekker uitkomen, dat helpt!

Jij ook meis, zo te zien zit t jullie ook echt niet mee! hug

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 9:18

Dankje Tea.... maar gek genoeg heb ik me er toch wel al een beetje bij neergelegd hoor. We staan nu op de wachtlijst voor IVF en ik voel me er inmiddels goed bij. Ik voel me rustig en kalm en zie het allemaal positief in.
Waarschijnlijk zullen we ergens in mei gaan starten met ivf, en ik vind het prima dat ik een paar maanden rust heb. Ik probeer te genieten van alle andere dingen om me heen en dat lukt me heel goed. Natuurlijk heb ik er wel eens een mindere dag bij maar dat lijkt me logisch. 2011 wordt gewoon ons jaar!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 9:23

sharky schreef:Dankje Tea.... maar gek genoeg heb ik me er toch wel al een beetje bij neergelegd hoor. We staan nu op de wachtlijst voor IVF en ik voel me er inmiddels goed bij. Ik voel me rustig en kalm en zie het allemaal positief in.
Waarschijnlijk zullen we ergens in mei gaan starten met ivf, en ik vind het prima dat ik een paar maanden rust heb. Ik probeer te genieten van alle andere dingen om me heen en dat lukt me heel goed. Natuurlijk heb ik er wel eens een mindere dag bij maar dat lijkt me logisch. 2011 wordt gewoon ons jaar!

Goedzo, that's the spirit! Spreken we af dat we in 2011 beiden zwanger zullen zijn, samen met alle andere ladies hier! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 9:36

Jip , we gaan ervoor!!! 2011 wordt vast een vruchtbaar jaar!

Gast
Gast

Bericht  moepie vr 17 dec 2010 - 12:26

Lookie; ik vond het echt prettig hoor dat we het niet voor ons hoefden te houden. Maar het is maar net waar je je zelf het prettigst bij voelt. Nu moeten wij maandag weer voor het eerst naar het ziekenhuis, ben blij dat mijn moeder ervan weet, er moet iemand op de kleine meid passen en ik vind het ook best weer spannend, dus kan ik daar met haar over praten.
En je hebt ook eens iemand (anders dan je vriend/man) waar je je even lekker kan laten gaan...

Britt; dat zou wat zijn als je toch ineens zwanger zou blijken... je weet maar nooit! Ik duim voor je hoor!

chocolate; ja die jeuk, dat had ik bij de vorige zwangerschap super erg!! Maar nu heb ik het al weer een paar dagen niet gehad...dus een zwangerschap zal het dit keer echt niet zijn denk ik.
Kun je niet eens een foto plaatsen van die test?? is het niet gewoon een heeeeel vaag lijntje?? had ik toen namelijk ook hoor!
Fijn dat je maandag terecht kan in elk geval.

Tea; geen leuk nieuws!! Sterkte!

Sharky; jullie gaan dus in het nieuwe jaar voor IVF, spannend! wie weet doe ik wel met je mee... maandag even afwachten... al schrijf ik dat nu heel gemakkelijk hoor, eerst goed over nadenken (al weet ik het in m'n hoofd eigenlijk al wel)

all: maandag komt steeds dichterbij en ik vind het toch wel weer een beetje spannend.... we zullen zien!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  moepie za 18 dec 2010 - 7:25

Gisteravond is mijn ongesteldheid begonnen, valt me dus nog mee 37 dagen.....
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  *Lookie* za 18 dec 2010 - 10:45

@ Chocolat: Ben ook wel benieuwd hoe die test er dan uit ziet. Of heb je alweer een nieuwe test gedaan?

@ Moepie: Succes maandag! En 37 dagen, dat is nog redelijk. Wel aan de lange kant, maar toch! :-) Mijn vriend is niet de enige die ervan weet trouwens, een paar vriendinnen en mijn zusje weten ervan. Dat is wel fijn, dat praat toch weer anders dan met mijn vriend (al kan ik er met hem ook heel goed over praten hoor).

@ Tea: Sterkte meid, al die tegenslagen en dan zo rond de feestdagen...

@ Sharky: Goed van je dat je slecht nieuws al beter kan handelen, dat valt niet altijd mee. Spannend dat je straks voor IVF gaat, lijkt me toch weer een grote stap. Maar hopelijk met een positief resultaat!

@ all: Vandaag en gisteren ook niet zulke heel goede dagen, gisteravond en vanmorgen was ik heel emotioneel en daarnaast nog steeds vervelende hoofdpijn. Hopelijk zakt dat wat af als mijn ongesteldheid straks voorbij is. Ik had niet gedacht dat ik zo heftig op de hormonen zou reageren, ik hoop echt dat het niet de hele cyclus zo is. Wat is jullie ervaring daarmee? En hoe lang duurt bij jullie een cyclus met Clomid (indien het aanslaat)? Ik had het al eerder gevraagd maar nog geen reacties op gehad dus vandaar dat ik het nog even vraag. Fijne avond en zondag alvast voor jullie.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Annie24 za 18 dec 2010 - 11:01

*Lookie* schreef:@ all: Vandaag en gisteren ook niet zulke heel goede dagen, gisteravond en vanmorgen was ik heel emotioneel en daarnaast nog steeds vervelende hoofdpijn. Hopelijk zakt dat wat af als mijn ongesteldheid straks voorbij is. Ik had niet gedacht dat ik zo heftig op de hormonen zou reageren, ik hoop echt dat het niet de hele cyclus zo is. Wat is jullie ervaring daarmee? En hoe lang duurt bij jullie een cyclus met Clomid (indien het aanslaat)? Ik had het al eerder gevraagd maar nog geen reacties op gehad dus vandaar dat ik het nog even vraag. Fijne avond en zondag alvast voor jullie.

Ik zal ook even reageren op jouw Clomid vraag....mijn rondes met Clomid duurden 29-27-31 en 28 dagen. De ronde van 28 dagen raakte ik zwanger. Alle rondes slikte ik 50mg. Mijn lutheale fase lag tussen de 9 en 11 dagen. Niet echt lang dus, maar volgens de gyn was dit geen reden om niet zwanger te raken en dat bleek in de 4e ronde clomid.

Gelukkig had ik weinig bijwerkingen. Het enige waar ik 'last' van had waren opvliegers, maar dat was alleen 's nachts. Werd soms badend in het zweet wakker.

Succes!
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  *Lookie* za 18 dec 2010 - 11:09

Annie24 schreef:
*Lookie* schreef:@ all: Vandaag en gisteren ook niet zulke heel goede dagen, gisteravond en vanmorgen was ik heel emotioneel en daarnaast nog steeds vervelende hoofdpijn. Hopelijk zakt dat wat af als mijn ongesteldheid straks voorbij is. Ik had niet gedacht dat ik zo heftig op de hormonen zou reageren, ik hoop echt dat het niet de hele cyclus zo is. Wat is jullie ervaring daarmee? En hoe lang duurt bij jullie een cyclus met Clomid (indien het aanslaat)? Ik had het al eerder gevraagd maar nog geen reacties op gehad dus vandaar dat ik het nog even vraag. Fijne avond en zondag alvast voor jullie.

Ik zal ook even reageren op jouw Clomid vraag....mijn rondes met Clomid duurden 29-27-31 en 28 dagen. De ronde van 28 dagen raakte ik zwanger. Alle rondes slikte ik 50mg. Mijn lutheale fase lag tussen de 9 en 11 dagen. Niet echt lang dus, maar volgens de gyn was dit geen reden om niet zwanger te raken en dat bleek in de 4e ronde clomid.

Gelukkig had ik weinig bijwerkingen. Het enige waar ik 'last' van had waren opvliegers, maar dat was alleen 's nachts. Werd soms badend in het zweet wakker.

Succes!

Bedankt voor je reactie! Ik heb nu idd ook 50 mg, afwachten of het aanslaat. Jij had weer andere klachten erbij dus. Maar dus nog wel per cyclus ietsje verschil in lengte (al is het een tot enkele dagen, valt mee). Ik vind het wel fijn om een beetje te weten hoe en wat, al zal het bij mij misschien weer anders gaan, we kunnen niet alles van te voren weten. Maar hoe is het nu met jou en je kindje? Hoe voel je je? Heb je alles in huis wat je van te voren moest kopen? Het begint nu toch echt op te schieten he, spannend...!!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Annie24 za 18 dec 2010 - 11:51

*Lookie* schreef:Bedankt voor je reactie! Ik heb nu idd ook 50 mg, afwachten of het aanslaat. Jij had weer andere klachten erbij dus. Maar dus nog wel per cyclus ietsje verschil in lengte (al is het een tot enkele dagen, valt mee). Ik vind het wel fijn om een beetje te weten hoe en wat, al zal het bij mij misschien weer anders gaan, we kunnen niet alles van te voren weten. Maar hoe is het nu met jou en je kindje? Hoe voel je je? Heb je alles in huis wat je van te voren moest kopen? Het begint nu toch echt op te schieten he, spannend...!!

Ik was allang blij dat ik toen zo'n korte cyclus had als ik het vergeleek met mijn 1e en 2e cyclus Wink Natuurlijk is het wel zo dat de Clomid bij iedereen een andere uitwerking heeft en ook welke hoeveelheid wel of niet aanslaat en hoelang. Maar dit kan je inderdaad allemaal niet van te voren weten, hoe fijn dat ook zou zijn....

We hebben nog laaaang niet alles in huis Embarassed Embarassed Moeten nog best wat kleine dingetjes kopen, maar als het goed is hebben we nog even. Op wat kleine klachtjes na mag ik niet klagen en met de kleine gaat het ook goed. Het is een lekker drukte makertje :P

@Allemaal; meiden, ik duim dat 2011 jullie jaar gaat worden. Het is jullie allemaal super gegund!
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  chocolate za 18 dec 2010 - 21:32

@ Twellie: Misschien ligt het aan mij en gaan testen en ik gewoon niet samen? Laughing
Ik had idd bedacht om een foto te maken en 'm door jullie te laten keuren, maar het streepje is zó vaag dat ik het niet eens op een foto krijg!
Ik wacht nog wel even tot morgen af en hopelijk weet ik dan meer.

@ Tea: hug
Wat vervelend dat door de menopur een cyste is ontwikkeld. Kan me heel goed voorstellen dat dat heel erg kl*te moet voelen. Gooi het er idd maar allemaal uit. Heel veel sterkte!

@ Moepie: Oh ik zie dat je inmiddels ongesteld bent geworden. Een cyclus van 37 dagen is idd nog wel redelijk. Die jeuk was dus toch niet van een zwangerschap.
Ik heb het ook met vlagen hoor, niet de hele tijd.
Ik heb geprobeerd een foto te maken, maar het lijntje zie je niet eens!
Heb jij dan nooit een heel duidelijke streep gehad?
Ja ik ben wel blij dat ik morgen terecht kan. Ik kan inmiddels niet meer wachten.
Wil jou ook even succes wensen voor morgen!

@ Lookie: Wat vervelend dat je je zo ziek voelt hug
Hormonen kunnen helaas veel met je doen. Ik hoop toch dat het wat minder zal worden.
Had er zelf ook veel last van. Ik heb me toen flink beroerd gevoeld en werd er ook heel emotioneel van.
Ik heb nooit een volledige cyclus met clomid gehad, dus ik weet niet hoe dat zou zijn. Ik hoop dat het gewoon het begin is en daarna minder wordt. Beterschap!

@ All: Ik voel me heel gespannen vandaag. Ik wil weten wat er met mijn lichaam aan de hand is!! Morgen weer naar het ziekenhuis en ik hoop dat er heel snel iets gaat gebeuren. Ik trek het even niet meer. Geduld is nu ver te zoeken.
Gelukkig gaan man en ik straks er even uit. We gaan naar Eindhoven, naar het glazen huis en het is koopzondag. Dat wordt flink shoppen ben ik bang haha.
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Luthien za 18 dec 2010 - 22:35

@ Domingo, welkom hier. Succes met jullie gang naar de gyn, hoop dat jullie niet nog een jaar hoeven te wachten.

@ Earane, ik heb als behandelend gynaecoloog een vrouw maar heb tijdens de ovulatieecho's geloof ik al alle (ook mannelijke) gynaecologen al gehad inclusief een aantal co's. Was wel even iets waar ik doorheen moest. Nu hoef ik gelukkig niet meer voor die echo's en dat vind ik alleen al daarom helemaal niet erg.

@ Lookie, succes met je hsg. Worden dat soort dingen wel gewoon gedaan met kerst?
De cycli waarin de Clomid werkte waren mooi 28 dagen (daarna 1 x 29 en de mislukte ronde 51 dagen...) en afgelopen ronde was 27 dagen. Vrij constant dus.

@ Tea, wat balen dat er een cyste zit. Hoop dat hij vanzelf weggaat.

@ Chocolate, ik heb nu op de tv SR opstaan. Wel een beetje vrolijk kijken als je daar langsloopt en gaat staan kijken, al de mensen kijken zo triestig... Laughing

@ all, hier niets te melden. Ik geniet met volle teugen van het winterse weer. Ik vind sneeuw echt geweldig. Kunnen jullie er ook een beetje van genieten of vinden jullie het wel vervelend?

Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  moepie za 18 dec 2010 - 22:42

Lookie; toen ik de clomid slikte voor mijn vorige zwangeschap had ik daar ook last van, hoofdpijn en ik was super gevoelig... veel janken en een kort lontje. Dit was het ergst op de dagen dat ik de pillen slikte, daarna zakte het af. Met de clomid kreeg ik een nette cyclus van 28 dagen. Maar ik raakte de 2e ronde clomid al zwanger... dus weet niet of het zo netjs was gebleven anders hoor.

Vervelend hoor dat jij je nog niet echt fijn voelt, hopelijk gaat het gauw beter! Hoofdpijn kan zo ontzettend naar zijn.

Annie; lief wat je ons allen toewenst smile thnx!

Chocolate; Ben op zich wel bij ja met een cyclus van 37 dagen, toen had ik ze gewoon van 50 en 80. Dus dan is dit nog redelijk. Helemaal voor de eerste ronde na de pil denk ik zo. Fijn jij kan morgen ook heen, hopelijk eindelijk meer duidelijkheid! Mijn eerste 2 testen waren vrij onduidelijk vond ik zelf, ik twijfelde toen of ik het wel goed zag, de foto hier geplaatst en iedereen hier zei dat dat zeker wel een positieve test was. Een week later was hij wel duidelijk.

Fijne zondag allemaal!!

moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Luthien za 18 dec 2010 - 22:52

@ Moepie, ik zat al terug te denken hoe het nu precies zat bij jouw. Voor een eerste cyclus is het misschien wel netjes 37 dagen. Hoe waren je cycli voor je aan de Clomid ging de vorige keer?

Edit: ik lees met m'n neus volgens mij... 50 + is wel heel lang. Dan 'valt 37 dagen nog mee', maar het blijft wel lang.

Laatst aangepast door Luthien op za 18 dec 2010 - 23:14; in totaal 1 keer bewerkt
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  chocolate za 18 dec 2010 - 23:04

@ Luthien: Ik kan ook echt wel van de sneeuw genieten, zolang ik er maar niet doorheen hoef Wink
Misschien is het besmettelijk? Ik zal iig vrolijk kijken, dan ben ik daaraan herkenbaar Wink

@ Moepie: Dat zijn ook lange cyclussen! Natuurlijk is elke dag langer er één te veel. Wel fijn dat je met clomid een cyclus van 28 dagen had.
Ik denk dat je zelf veel meer twijfelt aan een positieve test, zeker als het een vaag streepje is.
Ja eindelijk naar het ziekenhuis he.
Ik wens jou (en de rest natuurlijk ook) ook een hele fijne zondag!

Laatst aangepast door chocolate op zo 19 dec 2010 - 8:16; in totaal 1 keer bewerkt
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 0:28

@ Tealeaf: Nee he, wat balen zeg van die cyste. Je hoop is nu dus echt gevestigd op de IVF van 2011, weet je al wanneer jullie dat traject ingaan?

@ Annie: Wel fijn om zo even te zien hoe cyclussen met Clomid kunnen zijn, mijne was deze keer twee dagen langer dan de vorige, maar ik zie dat dat niets uit hoeft te maken. Ideaal zeg, maar negen dagen na de eisprong!!!!!!! De mijne is meestal langer en zo rond de anderhalve week vind ik het wachten wel echt vervelend worden, maar daar had jij dus geen last van.

@ Lookie: Ik heb ook veel last van hoofdpijn en de dagen dat ik de Clomid slik en de week erna ben ik ook erg emotioneel (lees: pessimistisch en down). Het enige wat wel prettig is sinds ik Clomid slik, is dat mijn acne aan het verdwijnen is (terwijl in de bijsluiter juist staat dat het acne kan verergeren en veroorzaken). Ik heb bijna weer een gave huid, maar met make-up zie je er niks meer van. Had jij daar eigenlijk ook last van?

@ Moepie: Da's zeker een nette cyclus voor PCO, ik had dat twee jaar terug ook nog af en toe.

@ Chocolate: Ongelooflijk hoeveel geduld je op kunt brengen :shock: , ik doe het je niet na Very Happy ! Hopelijk volgende week goed nieuws voor jou.

Gast
Gast

Bericht  Domingo zo 19 dec 2010 - 1:07

Bedankt voor jullie welkom allemaal!
Er wordt hier wel veel geschreven zeg, leuk! Ik heb nu alleen geen tijd om alles te lezen dus ik ga het proberen vanaf nu een beetje bij te houden Very Happy
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 82

Bericht  moepie zo 19 dec 2010 - 4:16

Luthien; ja inderdaad 50+ is wel heel wat langer dan 37. Dit was wel mijn eerste ronde zonder pil, dus opzich als je bedenkt dat mijn lichaam daar nog weer aan moet wennen vind ik het best netjes.. we zullen zien. Ik hoop eigenlijk dat ik morgen gelijk een inwendig onderzoek krijg zodat ze kunnen kijken hoe het eruit ziet. Toen we in 2009 voor de intake gingen was ik ook net toen ongesteld, maar dat maakte niks uit voor de echo.

Domingo; ik lees dat je morgen de afspraak hebt bij de huisarts, hopelijk mogen jullie gelijk door!! Zolang al bezig, dan moet da haast wel denk ik. Suc6 morgen!

moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: