Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+31
Parisienne
liesje
chloe30
ingrid82
Lejow
Le Chat Noir
Mamsie
Clapperdie
Nana
Aimee
Teddyaapje
Vancity_girl
Tiara
Chelle
nisavi
Domingo
Muppetje
joyce0606
Britt
Novalee
SarahKey
blauwwitrood
Annie24
Pien
Lindsya
moepie
Schism
Luthien
chocolate
Earane
*Lookie*
35 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 14 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  chocolate ma 20 dec 2010 - 6:51

@ Schism: Gefeliciteerd!!! Very Happy
Wat fijn!! En die streep is duidelijk genoeg hoor! Succes met het vertellen aan vriend!

sharky schreef:
Chocolate: hmmm dus nog niet veel wijzer geworden vandaag. Maar wel waarschijnlijk een eisprong gehad, dat is goed nieuws. Dat is ook aan het baarmoederslijmvlies te zien volgens mij. En die buikpijn van jou, zou idd de eisprong geweest kunnen zijn. Ik heb dat ook altijd zo heftig. Ik voel ze een dag of 3 als het ware groeien, en dan krijg ik zo`n erge buikpijn dat ik niet meer rechtop kan lopen. Dan wil ik het liefste de hele dag liggen of zitten. En dat duurt bij mij meestal een hele dag, vaak van smiddags totdat ik de andere ochtend opsta. Knap vervelend.

Kan me goed voorstellen dat dat heel vervelend moet zijn! Ik heb idd ook zo'n hevige pijn gehad.
Ze zag het idd ook aan het baarmoederslijmvlies. Ja ik vind het wel fijn om te weten dat ik waarschijnlijk een eisprong heb gehad. Ik begon de moed al op te geven haha.
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 459
Punten : 469
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 14 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 7:25

Oeh schism wat lijkt me dat moeilijk om te moeten wachten tot hij thuis is! Denk dat je ongeveer loopt te stuiteren van blijdschap en dan kun je het nog met niemand delen ook! Ga je het 'gewoon' vertellen of het je een romantisch plannetje om hem het blijde nieuws te vertellen?

Gast
Gast

Bericht  Schism ma 20 dec 2010 - 7:52

Hihi nee ga het gewoon vertellen. Het is al bijzonder genoeg toch? Ik ben zo benieuwd naar zijn reactie. Heb ondertussen beetje afleiding van de stamppot die ik aan het maken ben bounce
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Tiara ma 20 dec 2010 - 8:42

Schism gefeliciteerd!!! Wauw wat een goed nieuws zeg! Ben echt zo blij voor je! Ben heel benieuwd hoe je vriend reageert! Ik kon echt niet wachten totdat hij thuis was! bounce ( ik zat nog met je in t zwanger worden topic, misschien weet je nog wie ik ben)
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Domingo ma 20 dec 2010 - 8:44

He meiden,

Vandaag een bezoekje aan de huisarts en ook meteen het ziekenhuis gebracht. De huisarts was heel begripvol en luisterde echt naar ons verhaal, dat was erg prettig! Hij heeft een aantal vragen gesteld en daarna heeft hij bij mijn vriend even naar het zaakje gekeken, nu bleek dat er in één bal een soort ontsteking lijkt te zitten, dit wil hij nog even laten nakijken. Hiervoor mag mijn vriend morgen een echo laten maken. Daarna zijn we naar het ziekenhuis gegaan. Hier hebben we allebei bloed laten prikken en mijn vriend heeft zijn kwakje ingeleverd. De uitslagen zijn er allemaal over ongeveer een week, dan moeten we een nieuwe afspraak maken en dan gaat de huisarts ook inwendig bij mij kijken..
We zijn heel blij dat er meteen zoveel actie ondernomen is, maar vinden het ook wel spannend! Nu maar hopen dat de huisarts tussen kerst en oud&nieuw werkt.. anders gaat er weer een week overheen en dan moeten we ook iets verzinnen voor op het werk, nu hebben we namelijk allebei vakantie.
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 82

Bericht  Luthien ma 20 dec 2010 - 8:48

Even snel, Schism van harte gefeliciteerd meid!!! Wat fijn zeg, zo net voordat je de malle molen in gaat. Het is je van harte gegunt!
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 8:50

Schism: Die is hartstikke duidelijk, gefeliciteerd!

Chocolate: Wat balen dat het allemaal niet duidelijk is joh. Wel streepje maar toch niet, bah. Hoop echt dat je volgende week een mooie, duidelijke streep hebt!

Domingo: Wat goed, gelijk al die onderzoeken! Wel spannend zeker? Had je vriend er ook pijn aan?

Gast
Gast

Bericht  Domingo ma 20 dec 2010 - 8:51

Sorry sorry ik heb gewoon een hele pagina gemist en alleen een egobericht geplaatst!
Schism gefeliciteeeeeerd! Wat super om 2 streepjes op een test te zien staan!!
Whaaa geniet ervan!
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Domingo ma 20 dec 2010 - 8:52

Beauty Addict schreef:Schism: Die is hartstikke duidelijk, gefeliciteerd!

Chocolate: Wat balen dat het allemaal niet duidelijk is joh. Wel streepje maar toch niet, bah. Hoop echt dat je volgende week een mooie, duidelijke streep hebt!

Domingo: Wat goed, gelijk al die onderzoeken! Wel spannend zeker? Had je vriend er ook pijn aan?

Ja we vinden het zeker spannend..
mn vriend heeft nergens last van!
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Schism ma 20 dec 2010 - 8:54

Mijn vriend was heel blij, haha natte ogen had ie helemaal.
Hij zei wel heel eerlijk dat hij het echt heel spannend vindt en dat ie nog wel aan het idee moet wennen.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Vancity_girl ma 20 dec 2010 - 9:20

Schism schreef:Mijn vriend was heel blij, haha natte ogen had ie helemaal.
Hij zei wel heel eerlijk dat hij het echt heel spannend vindt en dat ie nog wel aan het idee moet wennen.

Gefeliciteerd, wij hebben ook samen in het zwanger willen worden topic gezeten. Fijn om te lezen dat het nu raak is! Geniet er maar van, zal wel even duren voor je aan het idee bent gewend. ( hadden wij igg wel)
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  *Lookie* ma 20 dec 2010 - 9:25

@ Schism: Gefeliciteerd!!!! Super meid, en dat ook nog net op het randje van 2010! (en als eerste in dit topic volgens mij of niet?) Geweldig hoor, lekker van genieten en hopelijk blijf je je een beetje goed voelen. Je vriend zal inderdaad ook wel blij zijn geweest. Leuk trouwens, dat je nu het dan eindelijk raak is het ook meteen 'voelde' en een test ging doen. Hou je ons op de hoogte??
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  *Lookie* ma 20 dec 2010 - 9:29

@ anitaa: Klets jij niet meer mee in het zwangerworden-topic? Hoe is het nu met jou? Of ben je al zwanger en heb ik dat gemist soms?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tiara ma 20 dec 2010 - 10:15

*Lookie* schreef:@ anitaa: Klets jij niet meer mee in het zwangerworden-topic? Hoe is het nu met jou? Of ben je al zwanger en heb ik dat gemist soms?

@ Lookie: Wat lief dat je naar me vraagt! Ben inderdaad niet mee gegaan naar het nieuwe topic. Ik heb het erg druk (zijn net verhuisd en ik was ook actief in het andere zwanger worden topic en met die meiden klets ik nu nog mee) Vond het wat te veel om in beide actief te zijn, wilde me ook niet aanmelden en dan bijna niet komen kletsen.
Maar ik ben inderdaad zwanger! Heb het op het nieuwe forum nog niet gepost. Ben nu 6 weken of iets verder! Hoe gaat het met jou? Ik las dat jullie met clomid gaan beginnen? En woensdag moet je voor een foto toch?
Liefs, Aanitaa
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Bericht  *Lookie* ma 20 dec 2010 - 10:26

aanitaa schreef:
*Lookie* schreef:@ anitaa: Klets jij niet meer mee in het zwangerworden-topic? Hoe is het nu met jou? Of ben je al zwanger en heb ik dat gemist soms?

@ Lookie: Wat lief dat je naar me vraagt! Ben inderdaad niet mee gegaan naar het nieuwe topic. Ik heb het erg druk (zijn net verhuisd en ik was ook actief in het andere zwanger worden topic en met die meiden klets ik nu nog mee) Vond het wat te veel om in beide actief te zijn, wilde me ook niet aanmelden en dan bijna niet komen kletsen.
Maar ik ben inderdaad zwanger! Heb het op het nieuwe forum nog niet gepost. Ben nu 6 weken of iets verder! Hoe gaat het met jou? Ik las dat jullie met clomid gaan beginnen? En woensdag moet je voor een foto toch?
Liefs, Aanitaa

Wat superleuk dat je zwanger bent, gefeliciteerd!! Lekker van genieten hoor! Klopt, ik ben nu begonnen met Clomid, morgen alweer het laatste pilletje en dan afwachten of ik een eisprong zal hebben. En woensdag inderdaad de baarmoederfoto, ik vind het erg spannend maar we zullen zien hoe het gaat.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Domingo ma 20 dec 2010 - 11:13

@ Anitaa, gefeliciteerd! Op het oude forum zaten wij voglens mij nog bij elkaar in het topic..
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Tiara ma 20 dec 2010 - 22:39

Spannend Lookie, hopelijk is het snel raak voor jullie.

Klopt Domingo, wij zaten ook samen in het topic, hoe is het met jou?
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Bericht  Domingo di 21 dec 2010 - 2:14

Met mij gaat het opzich goed, we komen nu wat stapjes in de (hopelijk) goed richting. Zijn gister bij de huisarts en in het ziekenhuis geweest voor wat onderzoeken. Zo nog een keer naar het ziekenhuis voor een echo bij mn vriend. En dan krijgen we daar als het goed is volgende week de uitslagen van..
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Tiara di 21 dec 2010 - 2:49

Spannend hoor, ik duim voor je! Zal t even in de gaten houden.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Bericht  Domingo di 21 dec 2010 - 4:11

Nou we zijn net weer in het ziekenhuis geweest, voor een echo bij mn vriend. De huisarts ontdekte gister namelijk een knobbeltje in een zaadbal. Dit is echter niets ernstigs maar gewoon een cyste, gelukkig!
Morgen ga ik de huisarts weer bellen voor een vervolgafspraak. De uitslagen van de onderzoeken (bloed, sperma en echo) worden dan besproken en er wordt bij mij inwendig gekeken.
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Annie24 di 21 dec 2010 - 5:13

@Schism; gefeliciteerd!!!!!!!!!
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 5:18

Schism schreef:Vriendje belde net, snel mijn tranen weg doen en net alsof er niks aan de hand is opnemen. Haha das best lastig! Maar hij had niks in de gaten gelukkig.

Het is een onduidelijke mobiele foto, maar hier kan ik toch niet omheen?

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 14 Foto17

Wauw, SUPER!! Gefeliciteerd meid!!

Gast
Gast

Bericht  moepie di 21 dec 2010 - 8:18

vandaag had ik nog een belafspraak met de arts om de uitslagen van het bloedonderzoek, wat gisteren nog is gedaan, te bespreken. Alle hormoonwaardes waren goed, alleen was de waarde van de schildklier niet helemaal goed...
Dit is wel een belangrijk punt als je zwanger worden, ze zijn daar heel stipt in. Dus nu gaat ze overleggen met de Internist of ik daar medicijnen voor kan krijgen of dat ik voor een afspraak moet langs komen. 4 januari belt de arts mij weer. Ze kon verder weinig over zeggen, ik vroeg nog of het te maken kon hebben dat ik wel wat zwaarder ben, ze zij dat je het meestal kan merken aan dat je dan moe bent, maar de waarde was bij mij niet zo erg dus ze verwacht dat ik er niks van kan merken.
Nou ja... nog wachten tot 4 januari dus...
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  chocolate di 21 dec 2010 - 8:50

moepie schreef:vandaag had ik nog een belafspraak met de arts om de uitslagen van het bloedonderzoek, wat gisteren nog is gedaan, te bespreken. Alle hormoonwaardes waren goed, alleen was de waarde van de schildklier niet helemaal goed...
Dit is wel een belangrijk punt als je zwanger worden, ze zijn daar heel stipt in. Dus nu gaat ze overleggen met de Internist of ik daar medicijnen voor kan krijgen of dat ik voor een afspraak moet langs komen. 4 januari belt de arts mij weer. Ze kon verder weinig over zeggen, ik vroeg nog of het te maken kon hebben dat ik wel wat zwaarder ben, ze zij dat je het meestal kan merken aan dat je dan moe bent, maar de waarde was bij mij niet zo erg dus ze verwacht dat ik er niks van kan merken.

Schildklier kan idd een belangrijk punt erin zijn. Wat vervelend dat die waarde net op het randje is. Wel goed dat ze het hebben ontdekt en er iets aan gaan doen.
Kun je niet vragen of er nog voor het nieuwe jaar actie kan worden ondernomen? Overleggen zou toch wel iets eerder moeten kunnen? En bellen is ook maar een kleine moeite..lijkt mij iig.
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 459
Punten : 469

Bericht  *Lookie* di 21 dec 2010 - 9:05

chocolate schreef:
moepie schreef:vandaag had ik nog een belafspraak met de arts om de uitslagen van het bloedonderzoek, wat gisteren nog is gedaan, te bespreken. Alle hormoonwaardes waren goed, alleen was de waarde van de schildklier niet helemaal goed...

Schildklier kan idd een belangrijk punt erin zijn. Wat vervelend dat die waarde net op het randje is. Wel goed dat ze het hebben ontdekt en er iets aan gaan doen.
Kun je niet vragen of er nog voor het nieuwe jaar actie kan worden ondernomen? Overleggen zou toch wel iets eerder moeten kunnen? En bellen is ook maar een kleine moeite..lijkt mij iig.

Fijn dat je hormoonwaardes in ieder geval goed zijn, maar wel balen dat de schildklier net niet helemaal goed is. Wat duurt dat dan lang voor de arts je belt, wat chocolate zegt daar sluit ik me bij aan: gewoon vragen of dat niet eerder kan. Kerst valt toch in het weekend en oud en nieuw ook dus het zijn gewone werkdagen deze 2 weken. Maar misschien is dat voor een leek makkelijk te zeggen. Hopelijk is er met medicijnen goed iets aan te doen!

@ all: Het valt nu toch wel mee hoe nerveus ik ben voor de foto van morgen. Vanavond moet ik mijn eerste zetpil nemen (vaginaal, had ik nog niet eerder van gehord eerlijk gezegd) en een uur voor de behandeling de 2e zetpil. Ben benieuwd, jullie horen morgen van me hoe het is gegaan. Wat ik eigenlijk spannender vind ik dat ik nu een eisprong kan gaan hebben (rond dit weekend of iets erna), ben benieuwd hoe dat uitpakt.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: