Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+31
Parisienne
liesje
chloe30
ingrid82
Lejow
Le Chat Noir
Mamsie
Clapperdie
Nana
Aimee
Teddyaapje
Vancity_girl
Tiara
Chelle
nisavi
Domingo
Muppetje
joyce0606
Britt
Novalee
SarahKey
blauwwitrood
Annie24
Pien
Lindsya
moepie
Schism
Luthien
chocolate
Earane
*Lookie*
35 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Liva schreef:Bedankt voor al jullie lieve reacties trouwens. Ik mag half maart weer beginnen met spuiten. Duurt dus nog even..
Ik vind het zoooo stom dat je daar altijd zo lang op moet wachten!
Maak er fijne feestdagen van met je mannetjes.
Lief dat je iedereen een hug geeft!
Edit: je hebt een pm
Laatst aangepast door Tea-Leaf op za 11 dec 2010 - 2:59; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : -)
Gast- Gast
@ Lutthien: Vervelend dat je niet helemaal fit bent, hopelijk knap je gauw weer op. Maar dit is niet een bijwerking van de Clomid? Veel plezier met je neefje!!
@ Chocolat: Gewoon even met de huisarts / dokterswacht bellen hoor als je zo heftig buikpijn blijft houden!
@ Schism: Toch weer spannend, ondanks dat je van het negatieve uitgaat. Wel fijn dat je weet wanneer je ei is geweest, zodat je ook je nod kunt inschatten. Mijn hoofdpijn is gelukkig weer over mar merk wel dat ik niet helemaal 100% ben, gewoon wat moe enzo. Morgen maar even een beetje uitslapen en rustig aan doen. Heb net een weekje vrij gehad dus je zou zeggen dat ik wel uitgerust moet zijn, maar had ietsje te veel ingepland deze vrije week, eigen schuld..
@ Chocolat: Gewoon even met de huisarts / dokterswacht bellen hoor als je zo heftig buikpijn blijft houden!
@ Schism: Toch weer spannend, ondanks dat je van het negatieve uitgaat. Wel fijn dat je weet wanneer je ei is geweest, zodat je ook je nod kunt inschatten. Mijn hoofdpijn is gelukkig weer over mar merk wel dat ik niet helemaal 100% ben, gewoon wat moe enzo. Morgen maar even een beetje uitslapen en rustig aan doen. Heb net een weekje vrij gehad dus je zou zeggen dat ik wel uitgerust moet zijn, maar had ietsje te veel ingepland deze vrije week, eigen schuld..
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
@Blauwwitrood: Kan me voorstellen dat het confronterend is om zwangere vrouwen en baby's te zien. Ik hoop dat je gevoel klopt en dat het jou ook ooit nog gegund is. Nogmaals veel sterkte voor de komende tijd.
@ Tealeaf: Hopelijk morgen meer geluk dus, maar dag 10 is toch ook wel heel vroeg voor een echo? Ik hoefde de afgelopen keer pas op dag 13 voor een echo. Dus hopelijk is er maandag een beginnend eitje te zien!!! Wat gek trouwens dat je eierstok moeilijk te vinden was, bij mij springen ze nogal in het gezicht: ze zijn enorm vergroot door de PCO. Blijkbaar verschilt dat dan ook weer per persoon.
@ Schism: Je weet maar nooit! Ik keek laatst nog even in het gewone zwanger-worden-topic en daar was ook iemand bij de elfde poging zwanger geworden.
@ Lookie: Je zou nu toch ongeveer een bloeding moeten hebben en dan aan de Clomid of niet?
@ All: Dit topic loopt nu zo goed, dat het moeilijk wordt om op iedereen te reageren! Ik ben helaas weer ongesteld geworden, de tijd tussen eisprong en menstruatie was weer veel langer dan twee weken, zou dit iets zijn waar ik bij de gyneacoloog even over moet beginnen? Wel heel jammer dat we met zijn drieeen (Luthien, Liva en ik) zwanger hadden kunnen zijn en dat iedereen gewoon ongesteld is geworden . Ik ga nu dus op naar de derde rond met Clomid, dit keer zonder echo's. Morgenavond neem ik de eerste pillen in, Lookie, lopen wij dan deze maand gelijk?
@ Tealeaf: Hopelijk morgen meer geluk dus, maar dag 10 is toch ook wel heel vroeg voor een echo? Ik hoefde de afgelopen keer pas op dag 13 voor een echo. Dus hopelijk is er maandag een beginnend eitje te zien!!! Wat gek trouwens dat je eierstok moeilijk te vinden was, bij mij springen ze nogal in het gezicht: ze zijn enorm vergroot door de PCO. Blijkbaar verschilt dat dan ook weer per persoon.
@ Schism: Je weet maar nooit! Ik keek laatst nog even in het gewone zwanger-worden-topic en daar was ook iemand bij de elfde poging zwanger geworden.
@ Lookie: Je zou nu toch ongeveer een bloeding moeten hebben en dan aan de Clomid of niet?
@ All: Dit topic loopt nu zo goed, dat het moeilijk wordt om op iedereen te reageren! Ik ben helaas weer ongesteld geworden, de tijd tussen eisprong en menstruatie was weer veel langer dan twee weken, zou dit iets zijn waar ik bij de gyneacoloog even over moet beginnen? Wel heel jammer dat we met zijn drieeen (Luthien, Liva en ik) zwanger hadden kunnen zijn en dat iedereen gewoon ongesteld is geworden . Ik ga nu dus op naar de derde rond met Clomid, dit keer zonder echo's. Morgenavond neem ik de eerste pillen in, Lookie, lopen wij dan deze maand gelijk?
Gast- Gast
@ Schism: Oh dat zou ook heel goed kunnen. Het zijn er meer dan genoeg dus!
Het is een kl*tegevoel he. Het gaat ook lukken, dat moet gewoon
Ik ga voor je duimen dat het deze ronde raak is. Zou wel een mooi cadeau zijn nu met kerst!
@ Luthien: Voel je je inmiddels al wat beter?
Heerlijk is dat he, dan begint het alleen nog maar meer te kriebelen. Hopelijk zijn jullie er toch nog even uitgeweest.
@ Britt: Wat fijn dat je een eisprong hebt gehad! Hopelijk is het gewoon meteen raak!
@ Twellie: Jammer dat het deze ronde niet raak is
Het is toch altijd wel weer een teleurstelling he.
Je kunt het wel aankaarten bij de gyn. Een langere luteale fase kan volgens mij geen kwaad, een korte wel. Het eitje heeft bij een langere luteale fase meer tijd om in te nestelen en is dus juist goed. Alleen wel heel vervelend dat je dan langer moet wachten.
@ Buikpijn: Bedankt voor alle lieve reacties
Het is nog steeds niet helemaal over. Het is een stekende pijn in mijn onderbuik bij mijn baarmoeder en komt en gaat. Ik wil nog wel gaan testen, maar twijfel wanneer ik dat ga doen. Denk dat ik tot morgen wacht, als ik het geduld op kan brengen.
Maar ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben. Dan zou ik toch ook niet zo'n stekende pijn moeten hebben?
Kerstboom staat er en man ik hebben dus ook nog inkopen gedaan. Heb gisteren maar een halve dag gewerkt omdat ik het gewoon niet volhield.
Vanavond rustig aandoen. We gaan nog met schoonouders uit eten (was al gepland), maar daar heb ik eigenlijk ook wel weer zin in.
Het is een kl*tegevoel he. Het gaat ook lukken, dat moet gewoon
Ik ga voor je duimen dat het deze ronde raak is. Zou wel een mooi cadeau zijn nu met kerst!
@ Luthien: Voel je je inmiddels al wat beter?
Heerlijk is dat he, dan begint het alleen nog maar meer te kriebelen. Hopelijk zijn jullie er toch nog even uitgeweest.
@ Britt: Wat fijn dat je een eisprong hebt gehad! Hopelijk is het gewoon meteen raak!
@ Twellie: Jammer dat het deze ronde niet raak is
Het is toch altijd wel weer een teleurstelling he.
Je kunt het wel aankaarten bij de gyn. Een langere luteale fase kan volgens mij geen kwaad, een korte wel. Het eitje heeft bij een langere luteale fase meer tijd om in te nestelen en is dus juist goed. Alleen wel heel vervelend dat je dan langer moet wachten.
@ Buikpijn: Bedankt voor alle lieve reacties
Het is nog steeds niet helemaal over. Het is een stekende pijn in mijn onderbuik bij mijn baarmoeder en komt en gaat. Ik wil nog wel gaan testen, maar twijfel wanneer ik dat ga doen. Denk dat ik tot morgen wacht, als ik het geduld op kan brengen.
Maar ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben. Dan zou ik toch ook niet zo'n stekende pijn moeten hebben?
Kerstboom staat er en man ik hebben dus ook nog inkopen gedaan. Heb gisteren maar een halve dag gewerkt omdat ik het gewoon niet volhield.
Vanavond rustig aandoen. We gaan nog met schoonouders uit eten (was al gepland), maar daar heb ik eigenlijk ook wel weer zin in.
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Registratiedatum : 18-11-10
chocolate, ik weet niet hoe hevig ze zijn, maar ik had ook steken toen ik net zwanger was. Dat is je bandenpijn, begon al heel vroeg.
Gast- Gast
Liva schreef:chocolate, ik weet niet hoe hevig ze zijn, maar ik had ook steken toen ik net zwanger was. Dat is je bandenpijn, begon al heel vroeg.
Ze zijn heel hevig. Het voelt alsof er iemand met een mes in mijn buik steekt.
Wanneer begon het bij jou?
Ik durf niet meer te testen, omdat ik bang ben dat ik weer negatief test en geen hoop wil krijgen. Soort van zelfbescherming
chocolate- Fluisteraar
chocolate schreef:Liva schreef:chocolate, ik weet niet hoe hevig ze zijn, maar ik had ook steken toen ik net zwanger was. Dat is je bandenpijn, begon al heel vroeg.
Ik durf niet meer te testen, omdat ik bang ben dat ik weer negatief test en geen hoop wil krijgen. Soort van zelfbescherming
Voelt het anders dan een ongesteldheid?
Gast- Gast
[quote="Twellie@ Tealeaf: Hopelijk morgen meer geluk dus, maar dag 10 is toch ook wel heel vroeg voor een echo? Ik hoefde de afgelopen keer pas op dag 13 voor een echo. Dus hopelijk is er maandag een beginnend eitje te zien!!! Wat gek trouwens dat je eierstok moeilijk te vinden was, bij mij springen ze nogal in het gezicht: ze zijn enorm vergroot door de PCO. Blijkbaar verschilt dat dan ook weer per persoon.
@ All: Dit topic loopt nu zo goed, dat het moeilijk wordt om op iedereen te reageren! Ik ben helaas weer ongesteld geworden, de tijd tussen eisprong en menstruatie was weer veel langer dan twee weken, zou dit iets zijn waar ik bij de gyneacoloog even over moet beginnen? Wel heel jammer dat we met zijn drieeen (Luthien, Liva en ik) zwanger hadden kunnen zijn en dat iedereen gewoon ongesteld is geworden . Ik ga nu dus op naar de derde rond met Clomid, dit keer zonder echo's. Morgenavond neem ik de eerste pillen in, Lookie, lopen wij dan deze maand gelijk?[/quote]
Ze zitten "los" in je buik volgens de echoscopiste, en eentje zat ergens achter ofzo? Geen idee, is wel eens vaker geweest bij mij. Toen hij wel te zien was zag je ook meteen de welbekende kralenkrans met heel veel follikels, heel sexy
Balen van je ongesteldheid zeg, daar zat je totaal niet op te wachten.. Bah. Succes weer met je clomid, en alle andere meiden ook succes!
Ik blijf meelezen hoor.
@ All: Dit topic loopt nu zo goed, dat het moeilijk wordt om op iedereen te reageren! Ik ben helaas weer ongesteld geworden, de tijd tussen eisprong en menstruatie was weer veel langer dan twee weken, zou dit iets zijn waar ik bij de gyneacoloog even over moet beginnen? Wel heel jammer dat we met zijn drieeen (Luthien, Liva en ik) zwanger hadden kunnen zijn en dat iedereen gewoon ongesteld is geworden . Ik ga nu dus op naar de derde rond met Clomid, dit keer zonder echo's. Morgenavond neem ik de eerste pillen in, Lookie, lopen wij dan deze maand gelijk?[/quote]
Ze zitten "los" in je buik volgens de echoscopiste, en eentje zat ergens achter ofzo? Geen idee, is wel eens vaker geweest bij mij. Toen hij wel te zien was zag je ook meteen de welbekende kralenkrans met heel veel follikels, heel sexy
Balen van je ongesteldheid zeg, daar zat je totaal niet op te wachten.. Bah. Succes weer met je clomid, en alle andere meiden ook succes!
Ik blijf meelezen hoor.
Gast- Gast
Liva schreef:chocolate schreef:Liva schreef:chocolate, ik weet niet hoe hevig ze zijn, maar ik had ook steken toen ik net zwanger was. Dat is je bandenpijn, begon al heel vroeg.
Voelt het anders dan een ongesteldheid?
Het voelt een beetje op een ongesteldheid zoals ik het had voor ik met de pil begon, maar dan afgezwakt. En de steken zijn er daarna ook nog bijgekomen.
chocolate- Fluisteraar
Ik zou toch even een test doen nee heb je, ja kun je krijgen. Als hij negatief is weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Nu blijf je hoop houden en twijfelen. En voor hetzelfde geld ben je gewoon zwanger en is dat twijfelen dus nergens voor nodig.
Gast- Gast
Chocolate: ik zou ook even testen als ik jou was. Dan weet je waar je aan toe bent. Een vriendin van mij had ook heftige buikpijn en geloofde daardoor ook niet dat ze zwanger kon zijn, maar de test bewees het tegendeel. Ze is inmiddels bijna 20 weken zwanger, buikpijn kan er voor sommige vrouwen gewoon bij horen.
Maar ik snap wel dat je jezelf voor een teleurstelling wilt beschermen hoor. En als je niet zwanger bent, zou ik me toch even met die buikpijn bij de huisarts melden. Misschien zijn het je darmen? Ik heb ook wel eens heel diep in mn buik ter hoogte van mijn baarmoeder buikpijn, hele felle steken en dan zijn het mijn darmen die dan onrustig zijn.Sterkte en succes!
Maar ik snap wel dat je jezelf voor een teleurstelling wilt beschermen hoor. En als je niet zwanger bent, zou ik me toch even met die buikpijn bij de huisarts melden. Misschien zijn het je darmen? Ik heb ook wel eens heel diep in mn buik ter hoogte van mijn baarmoeder buikpijn, hele felle steken en dan zijn het mijn darmen die dan onrustig zijn.Sterkte en succes!
Gast- Gast
Bedankt lieve meiden
Dus die heftige pijn kan wel bij een zwangerschap horen..Het was idd ook niet mijn eerste gedachte.
Jullie hebben gelijk met het testen, maar ik heb er geen meer in huis haha.
Ik ga zometeen even de huisarts bellen en vragen of ik langs mag komen. Mocht ik niet zwanger zijn wil ik er wel even naar laten kijken.
Zodra ik meer weet kom ik het hier melden!
EDIT: Ik mag om half 10 langskomen!
Dus die heftige pijn kan wel bij een zwangerschap horen..Het was idd ook niet mijn eerste gedachte.
Jullie hebben gelijk met het testen, maar ik heb er geen meer in huis haha.
Ik ga zometeen even de huisarts bellen en vragen of ik langs mag komen. Mocht ik niet zwanger zijn wil ik er wel even naar laten kijken.
Zodra ik meer weet kom ik het hier melden!
EDIT: Ik mag om half 10 langskomen!
Laatst aangepast door chocolate op zo 12 dec 2010 - 22:10; in totaal 1 keer bewerkt
chocolate- Fluisteraar
Liva schreef:Dat is al bijna, succes!!
Dankje!!
Ik ben inmiddels weer terug en de huisarts wil toch dat ik even langs het ziekenhuis ga om bloed te prikken en urine af te leveren. Wat deed dat drukken op mijn buik zeer
Hij raadt me aan gewoon te blijven testen als ik niet ongesteld word. Laten we hopen dat ze iets (positiefs ) vinden!
Ik ga zometeen even bloed laten prikken en mag dan morgen bellen voor de uitslag.
chocolate- Fluisteraar
Spannend! Hoop echt op een hele mooie bloed uitslag voor je!chocolate schreef:Liva schreef:Dat is al bijna, succes!!
Dankje!!
Ik ben inmiddels weer terug en de huisarts wil toch dat ik even langs het ziekenhuis ga om bloed te prikken en urine af te leveren. Wat deed dat drukken op mijn buik zeer
Hij raadt me aan gewoon te blijven testen als ik niet ongesteld word. Laten we hopen dat ze iets (positiefs ) vinden!
Ik ga zometeen even bloed laten prikken en mag dan morgen bellen voor de uitslag.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Spannend! Hoop echt op een hele mooie bloed uitslag voor je!chocolate schreef:Liva schreef:Dat is al bijna, succes!!
Dankje!!
Dank je wel!
Oh ik hoop het ook, maar wil geen valse hoop creëren. Moet nu echt de neiging onderdrukken om de stad in te gaan en een test te kopen
Huisarts zei ook dat het heel goed kan dat ik nu al pijn heb en daarbij ben ik ook nog eens enorm misselijk..
Hoe gaat het met jou? Al veel last van misselijkheid?
chocolate- Fluisteraar
Euh... ja, dat ken ik. Test nogsteeds om de dag (lang leve de goedkope dipsticks van 20 stuks voor 6,00) om gewoon weer even dat streepje te zien!chocolate schreef:Beauty Addict schreef:Spannend! Hoop echt op een hele mooie bloed uitslag voor je!chocolate schreef:Liva schreef:Dat is al bijna, succes!!
Dankje!!
Dank je wel!
Oh ik hoop het ook, maar wil geen valse hoop creëren. Moet nu echt de neiging onderdrukken om de stad in te gaan en een test te kopen
Huisarts zei ook dat het heel goed kan dat ik nu al pijn heb en daarbij ben ik ook nog eens enorm misselijk..
Heb vanmorgen tabletjes gehaald bij de huisarts, want misselijk ben ik en wil niet nog meer afvallen! Maar is voor een goed doel.
Hoe laat kan je morgen bellen?
Gast- Gast
@ Chocolate: Jeetje wat spannend zeg! Ik vind het echt heel erg knap dat je zelf nog niet getest hebt! Ik hoop dat je morgen een goede uitslag krijgt!
@ Luthien: Ik weet wel dat de aantallen niets zeggen hoor. Maar aangezien alle testen bij ons goed waren ben ik toch erg benieuwd waarom het dan maar niet wil lukken.
@ Lookie: Ik weet ook alleen dat mijn ei geweest is omdat ik temperatuur hoor. Ik vind het toch wel erg prettig om te weten wanneer ie geweest is, ook omdat we dan zeker weten goed zitten met klussen.
Haha we gaan wel met alles heel erg gelijk op, ik heb afgelopen week ook vrij gehad
@ Twellie: Nee je weet het ook nooit, het kan allemaal zomaar, ook omdat alle testen bij ons gewoon goed waren. Maar het is meer uit zelfbescherming dat ik er maar gewoon vanuit ga dat het toch niet gelukt is. En ik hoef meestal ook niet lang in spannend te zitten omdat een dag of 5 voor mijn nod het bruinverlies al begint.
Balen dat je ongesteld bent geworden. Mijn lf is 17 dagen.
@ All: Ben al een paar dagen met vlagen misselijk. Ik hoop niet dat ik ziek ga worden, hoorde dat er op mijn werk ook weer het een en ander heerst. Bah.
@ Luthien: Ik weet wel dat de aantallen niets zeggen hoor. Maar aangezien alle testen bij ons goed waren ben ik toch erg benieuwd waarom het dan maar niet wil lukken.
@ Lookie: Ik weet ook alleen dat mijn ei geweest is omdat ik temperatuur hoor. Ik vind het toch wel erg prettig om te weten wanneer ie geweest is, ook omdat we dan zeker weten goed zitten met klussen.
Haha we gaan wel met alles heel erg gelijk op, ik heb afgelopen week ook vrij gehad
@ Twellie: Nee je weet het ook nooit, het kan allemaal zomaar, ook omdat alle testen bij ons gewoon goed waren. Maar het is meer uit zelfbescherming dat ik er maar gewoon vanuit ga dat het toch niet gelukt is. En ik hoef meestal ook niet lang in spannend te zitten omdat een dag of 5 voor mijn nod het bruinverlies al begint.
Balen dat je ongesteld bent geworden. Mijn lf is 17 dagen.
@ All: Ben al een paar dagen met vlagen misselijk. Ik hoop niet dat ik ziek ga worden, hoorde dat er op mijn werk ook weer het een en ander heerst. Bah.
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
chocolate schreef:Liva schreef:Dat is al bijna, succes!!
Dankje!!
meid; ik duim heel hard dat er wat positiefs uit mag komen!
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Beauty Addict schreef:Euh... ja, dat ken ik. Test nogsteeds om de dag (lang leve de goedkope dipsticks van 20 stuks voor 6,00) om gewoon weer even dat streepje te zien!chocolate schreef:Beauty Addict schreef:Spannend! Hoop echt op een hele mooie bloed uitslag voor je!chocolate schreef:Liva schreef:Dat is al bijna, succes!!
Dankje!!
Dank je wel!
Heb vanmorgen tabletjes gehaald bij de huisarts, want misselijk ben ik en wil niet nog meer afvallen! Maar is voor een goed doel.
Hoe laat kan je morgen bellen?
Ik vroeg me altijd af waarom er zo vaak getest wordt als de test positief is, maar nu begrijp ik die onzekerheid haha. Ben je inmiddels al wel aan het idee gewend? Geloof dat ik ook steeds die bevestiging zou willen
Die misselijkheid is wel vervelend. Hopelijk helpen de tabletjes, want het is idd niet de bedoeling dat je af blijft vallen. Ja je weet wel waar je het voor doet.
Ik mag morgen om 11 uur bellen. Pfff duurt me veel te lang haha.
@ Schism: Hopelijk ben je niet ziek aan het worden. Misschien ben je wel zwanger!!
Oh ik kan ook niet meer wachten haha. Maar ik wil gewoon geen valse test in handen en denk ook niet dat ik het zou geloven als ie positief zou zijn..
@ Moepie: Dank je wel!!
Toen ik onderweg was naar het ziekenhuis werd ik gebeld door een bedrijf waar ik gesolliciteerd heb en heel graag zou willen werken. En ik mag morgenochtend op gesprek!! Ze willen heel graag een gesprek met me
Ik ben zooooo ontzettend blij!
Laatst aangepast door chocolate op ma 13 dec 2010 - 1:56; in totaal 1 keer bewerkt
chocolate- Fluisteraar
@ Chocolate: He, houd eens op met de neiging onderdrukken om een test te gaan kopen in de stad, je bent niet de enige die in spanning zit ! Wat ongelooflijk spannend voor je, hopelijk is het zover!
Gast- Gast
Twellie schreef:@ Chocolate: He, houd eens op met de neiging onderdrukken om een test te gaan kopen in de stad, je bent niet de enige die in spanning zit ! Wat ongelooflijk spannend voor je, hopelijk is het zover!
Neeee niet doen! Ik kan mezelf nu nog bedwingen
Morgen om 11 uur weet ik (hopelijk) meer. En tot die tijd doe ik helemaal niks en als ik de stad in ga loop ik de drogist voorbij!
(pfff is het pas 2 uur??)
chocolate- Fluisteraar
Ik snap niet waarom je niet gewoon zelf een test haalt
Gast- Gast
Liva schreef:Ik snap niet waarom je niet gewoon zelf een test haalt
Ik durf niet
chocolate- Fluisteraar
Maar de uitslag wordt er toch niet anders van?
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....
» Zwanger worden: de stap niet durven zetten
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....
» Zwanger worden: de stap niet durven zetten