Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+31
Parisienne
liesje
chloe30
ingrid82
Lejow
Le Chat Noir
Mamsie
Clapperdie
Nana
Aimee
Teddyaapje
Vancity_girl
Tiara
Chelle
nisavi
Domingo
Muppetje
joyce0606
Britt
Novalee
SarahKey
blauwwitrood
Annie24
Pien
Lindsya
moepie
Schism
Luthien
chocolate
Earane
*Lookie*
35 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Spannend nog steeds chocolate, ik duim voor je!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Spannend nog steeds chocolate, ik duim voor je!
Dank je wel!
Ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben. Durf even nergens op te hopen.
Jij ook nog steeds niet ongesteld? Mijn duimen draaien ook overuren voor jou! Zou wel leuk zijn als we allebei tegelijk zwanger zouden zijn
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
chocolate schreef:Muppetje schreef:Spannend nog steeds chocolate, ik duim voor je!
Dank je wel!
Jij ook nog steeds niet ongesteld? Mijn duimen draaien ook overuren voor jou! Zou wel leuk zijn als we allebei tegelijk zwanger zouden zijn
Nee, ik ben ook nog steeds net ongesteld.
Tijden gedacht zwanger te zijn, maar die hoop heb ik ook maar opgegeven
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:chocolate schreef:Muppetje schreef:Spannend nog steeds chocolate, ik duim voor je!
Dank je wel!
Nee, ik ben ook nog steeds net ongesteld.
Tijden gedacht zwanger te zijn, maar die hoop heb ik ook maar opgegeven
Frustrerend is dat he!
Jammer dat we niet kunnen zien wat er zich daar afspeelt. Dat het zou het zoveel makkelijker maken.
chocolate- Fluisteraar
Chocolate je hebt het wel spannend gemaakt vandaag zeg! haha!
Jammer dat je niet zwanger bent, ik hoop dat de teleurstelling niet al te groot is.
Over dat indrooglijntje, dat heb ik ook al 2 keer gehad. Ik ben zo`n sufferd om te testen, na 5 minuten weg te gooien en dan na een tijdje weer uit de prullenbak te vissen tja en dan staat er soms ook wel eens een tweede lijntje * weet niet of dat ook onder de categorie indrooglijntje valt hoor* . Erg dom van me, maarja ook domme mensen testen wel eens
Jammer dat je niet zwanger bent, ik hoop dat de teleurstelling niet al te groot is.
Over dat indrooglijntje, dat heb ik ook al 2 keer gehad. Ik ben zo`n sufferd om te testen, na 5 minuten weg te gooien en dan na een tijdje weer uit de prullenbak te vissen tja en dan staat er soms ook wel eens een tweede lijntje * weet niet of dat ook onder de categorie indrooglijntje valt hoor* . Erg dom van me, maarja ook domme mensen testen wel eens
Gast- Gast
Ik zou niet zo heel zeker zijn van die CB testen, die zijn namelijk niet zo heel gevoelig. Ik zou mijn geld daar ook niet aan uitgeven trouwens en gewoon met een Kruidvattest ofzo morgen even testen. Succes chocolate! Zou toch mooi zijn als je zwanger bent!
Ik heb vandaag de bevestiging gekregen van de 2e ivf poging. In week 11 starten we weer. Ondertussen zijn al 2 van de 4 meiden (waaronder ik) die tegelijk met embryoselectie zijn begonnen zwanger van de eerste poging. Die 3e wacht nu op een terugplaatsing. Je begrijpt vast wel dat ik flink ga balen als ik als enige niet zwanger ben van die 4 bluuuh. Ik gun het ze natuurlijk van harte, daar niet van. Het is voor iedereen zwaar, maar ik had mezelf er zo graag tussen gezien
Ik heb vandaag de bevestiging gekregen van de 2e ivf poging. In week 11 starten we weer. Ondertussen zijn al 2 van de 4 meiden (waaronder ik) die tegelijk met embryoselectie zijn begonnen zwanger van de eerste poging. Die 3e wacht nu op een terugplaatsing. Je begrijpt vast wel dat ik flink ga balen als ik als enige niet zwanger ben van die 4 bluuuh. Ik gun het ze natuurlijk van harte, daar niet van. Het is voor iedereen zwaar, maar ik had mezelf er zo graag tussen gezien
Gast- Gast
Sharky, weten jullie al wanneer jullie voor ivf kunnen beginnen?
Gast- Gast
Klopt, CB is duur (12,99) en heb er ook pas mee getest toen ik zo goed als zeker was, gewoon om het op het schermpje te zien. Als je niet zeker ben zijn ze echt te duur!Liva schreef:Ik zou niet zo heel zeker zijn van die CB testen, die zijn namelijk niet zo heel gevoelig. Ik zou mijn geld daar ook niet aan uitgeven trouwens en gewoon met een Kruidvattest ofzo morgen even testen. Succes chocolate! Zou toch mooi zijn als je zwanger bent!
Logisch hoor Liva, je gunt het een ander, maar jezelf net een beetje meer toch?!
Gast- Gast
Liva schreef:Ik zou niet zo heel zeker zijn van die CB testen, die zijn namelijk niet zo heel gevoelig. Ik zou mijn geld daar ook niet aan uitgeven trouwens en gewoon met een Kruidvattest ofzo morgen even testen. Succes chocolate! Zou toch mooi zijn als je zwanger bent!
dat lijkt mij inderdaad vreselijk zwaar, omdat zo te zien. en ik begrijp je gevoel wel, tuurlijk gun je het iedereen maar toch dat gevoel. ik snap het wel, ook al weet ik niet waar ik over praat wat betreft IVF!
all: mag ik vragen hoelang iedereen al bezig is met zwanger raken?
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
sharky schreef:Chocolate je hebt het wel spannend gemaakt vandaag zeg! haha!
Ik moest de spanning toch een beetje opbouwen
Neuh ik ben niet teleurgesteld in het niet zwanger zijn, maar meer in mijn lichaam. Mijn cyclus was net weer redelijk regelmatig.
Ben je zo ongeduldig dan
Of geloof je niet meer dat een test na 5 minuten nog positief uit kan slaan? En dan bedoel ik natuurlijk niet nadat je 'm een hele tijd later uit de prullenbak vist!
Oh dan denk ik dat ik binnenkort ook tot het rijtje domme mensen behoor, want die neiging krijg ik ook steeds vaker! Stomme testen!
Volgens mij behoort dat trouwens niet tot de categorie indrooglijntje.
@ Liva:
Het hele ivf traject is al niet makkelijk en dan nog moeten zien dat er al 2 zwanger zijn..Natuurlijk wil je er ook tussen zitten! Ik ga iig heel hard voor je duimen dat het gewoon nu wel blijft zitten!
Denk dat als ik die laatste etostest heb gebruikt ik idd weer overga op kruidvat.
Ja het zou toch wel mooi zijn als het eens raak zou zijn!
Laatst aangepast door chocolate op di 14 dec 2010 - 7:24; in totaal 1 keer bewerkt
chocolate- Fluisteraar
Fijn, ik had een heel verhaal getypt, maar ik kan het nergens meer vinden.
Hoe is het met iedereen? Hier gaat het wat minder, veel stress en ellende op werk (fusie, reorganisatie en dat soort dingen).
Ook ben ik nog steeds niet ongesteld geworden, heel vervelend, maar er zit niets anders op dan afwachten denk ik.
Oe, n nu zit ie in het verkeerde topic, ik geloof dat de iPad nog niet helemaal doet wat ik wil, haha. Sorry, ik ga er weer vandoor...
Hoe is het met iedereen? Hier gaat het wat minder, veel stress en ellende op werk (fusie, reorganisatie en dat soort dingen).
Ook ben ik nog steeds niet ongesteld geworden, heel vervelend, maar er zit niets anders op dan afwachten denk ik.
Oe, n nu zit ie in het verkeerde topic, ik geloof dat de iPad nog niet helemaal doet wat ik wil, haha. Sorry, ik ga er weer vandoor...
Laatst aangepast door Muppetje op di 14 dec 2010 - 7:25; in totaal 1 keer bewerkt
Muppetje- Ratel
Liva; we staan sinds vandaag officieel ingeschreven, en het duurt maximaal een half jaar. De arts kon er nog niks van zeggen op dit moment. Volgende week gaan ze kijken hoeveel mensen zich hebben ingeschreven en zodra ze het weten krijgen we een brief thuis waarin staat wanneer we starten.
Ben er wel wat positiever over inmiddels want de arts acht onze kansen erg groot. Áls er een bevruchting plaatsvindt heet dat. Want dat zou ook zomaar eens het hele probleem kunnen zijn. En als er geen bevruchting plaatsvindt is er ook nog geen man over boord want dan doen we in de volgende ronde 'gewoon' icsi' en dan weten we wel wat het probleem nou al die tijd is.
En natuurlijk gun je jezelf het hardste dat je zwanger wordt. Dat is toch logisch. En het steekt als andere meisjes in je groepje wel zwanger raken van ivf en jij niet. Lijkt me een normaal gevoel . Soms mag je gewoon balen hoor.
Heb wel een persoonlijke vraag voor je en je hoeft geen antwoord te geven hoor als je niet wil. Jij hebt al een kindje, is de wens nu voor een tweede net zo sterk als voor de eerste? Of zou je je er makkelijker bij neer kunnen leggen mocht het jullie niet gegund zijn? Voor mij is het anders, ik ben al blij als ik er eentje heb, en daarna zie ik het wel, ik zou ook nooit een tweede keer meer het traject ingaan. Maar jouw kindje is via de natuurlijke wijze gekomen dus dat is toch anders. Maar ik vraag me altijd af of de wens voor een tweede net zo sterk is of dat je dan ook tevreden kunt zijn omdat je al een kindje hebt.
Joyce; wij zijn al ruim 2 jaar bezig. en al ruim 1 jaar in het ziekenhuis, inclusief onderzoeken, hormonen, hsg onderzoek, kijkoperatie enz. En nu hebben we de stap naar ivf gezet.
Ben er wel wat positiever over inmiddels want de arts acht onze kansen erg groot. Áls er een bevruchting plaatsvindt heet dat. Want dat zou ook zomaar eens het hele probleem kunnen zijn. En als er geen bevruchting plaatsvindt is er ook nog geen man over boord want dan doen we in de volgende ronde 'gewoon' icsi' en dan weten we wel wat het probleem nou al die tijd is.
En natuurlijk gun je jezelf het hardste dat je zwanger wordt. Dat is toch logisch. En het steekt als andere meisjes in je groepje wel zwanger raken van ivf en jij niet. Lijkt me een normaal gevoel . Soms mag je gewoon balen hoor.
Heb wel een persoonlijke vraag voor je en je hoeft geen antwoord te geven hoor als je niet wil. Jij hebt al een kindje, is de wens nu voor een tweede net zo sterk als voor de eerste? Of zou je je er makkelijker bij neer kunnen leggen mocht het jullie niet gegund zijn? Voor mij is het anders, ik ben al blij als ik er eentje heb, en daarna zie ik het wel, ik zou ook nooit een tweede keer meer het traject ingaan. Maar jouw kindje is via de natuurlijke wijze gekomen dus dat is toch anders. Maar ik vraag me altijd af of de wens voor een tweede net zo sterk is of dat je dan ook tevreden kunt zijn omdat je al een kindje hebt.
Joyce; wij zijn al ruim 2 jaar bezig. en al ruim 1 jaar in het ziekenhuis, inclusief onderzoeken, hormonen, hsg onderzoek, kijkoperatie enz. En nu hebben we de stap naar ivf gezet.
Gast- Gast
[/quote] Ben je zo ongeduldig dan
Of geloof je niet meer dat een test na 5 minuten nog positief uit kan slaan? En dan bedoel ik natuurlijk niet nadat je 'm een hele tijd later uit de prullenbak vist!
Oh dan denk ik dat ik binnenkort ook tot het rijtje domme mensen behoor, want die neiging krijg ik ook steeds vaker! Stomme testen!
[/quote]
Haha ja die keer stopte ik na 5 minuten de test in de prullenbak en na 10 minuten ging ik nog eens kijken en toen stond er een lijntje. Natuurlijk stiekem een klein beetje blij want ik was op dat moment echt een sufferd die dacht toch zwanger te zijn. Maar aan de andere kant ook wel weer slim genoeg om te weten dat de test niet eerlijk meer was na een kwartier. Dus sanderdaags nog eens getest en toen was hij gewoon negatief.
Al denk ik wel altijd dat er een lijntje staat, herken je dat? Dan blijf je kijken en kijken en kijken en dan denk je 'hmmm lijkt toch wel een lijntje' maar dat is dan gewoon een schaduw van het licht.
[/quote]
Haha ja die keer stopte ik na 5 minuten de test in de prullenbak en na 10 minuten ging ik nog eens kijken en toen stond er een lijntje. Natuurlijk stiekem een klein beetje blij want ik was op dat moment echt een sufferd die dacht toch zwanger te zijn. Maar aan de andere kant ook wel weer slim genoeg om te weten dat de test niet eerlijk meer was na een kwartier. Dus sanderdaags nog eens getest en toen was hij gewoon negatief.
Al denk ik wel altijd dat er een lijntje staat, herken je dat? Dan blijf je kijken en kijken en kijken en dan denk je 'hmmm lijkt toch wel een lijntje' maar dat is dan gewoon een schaduw van het licht.
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door chocolate op di 14 dec 2010 - 21:54; in totaal 1 keer bewerkt
chocolate- Fluisteraar
Joyce; wij zijn al ruim 2 jaar bezig. en al ruim 1 jaar in het ziekenhuis, inclusief onderzoeken, hormonen, hsg onderzoek, kijkoperatie enz. En nu hebben we de stap naar ivf gezet.[/quote]
pfff....wat moeilijk zeg!! ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, zo erg!
joyce0606- Kletskop
sharky schreef:Liva; we staan sinds vandaag officieel ingeschreven, en het duurt maximaal een half jaar. De arts kon er nog niks van zeggen op dit moment. Volgende week gaan ze kijken hoeveel mensen zich hebben ingeschreven en zodra ze het weten krijgen we een brief thuis waarin staat wanneer we starten.
Ja, de wens voor een tweede is helaas net zo sterk, had ook gehoopt dat het anders was, maar helaas. Ik denk ook niet dat ik me er zo snel bij neer kan leggen dat er geen 2e zou komen, ik denk dat ik er heel veel verdriet van zou hebben. Maar zo ver zijn we nog lang niet gelukkig.
Wat je zegt over die ivf behandeling, dat je dan in ieder geval de bevruchting hebt gehad, dat het dan wel zou moeten lukken zeg maar. Dat dacht ik ook. Maar bedenk je wel dat de kans tot innesteling elke maand als nog maar 20-25 procent is he. Ik wist dat feitelijk ook wel, maar gevoelsmatig dacht ik wel dat we meer kans zouden maken omdat ik van mezelf al vruchtbaar ben. Maar dat is dus niet zo, dus hou dat wel voor ogen voor jezelf. Ik denk dat wij nu wel een stuk realistischer poging 2 in gaan namelijk. Ik denk trouwens ook wel dat je eerder dan over een half jaar terecht kan, tenminste ik hoop het erg voor je!
Joyce, wij hebben nu een anderhalf jaar op de eerste poging gewacht in oktober/november en die is dus mislukt. Maar dat is wel anders, omdat wij in een speciaal traject zitten en we niet voor gewone ivf gaan.
Gast- Gast
Ben je zo ongeduldig dansharky schreef:
[/quote]
Al denk ik wel altijd dat er een lijntje staat, herken je dat? Dan blijf je kijken en kijken en kijken en dan denk je 'hmmm lijkt toch wel een lijntje' maar dat is dan gewoon een schaduw van het licht. [/quote]
Oh ik zou dat ook zo gedaan kunnen hebben. En dan toch de volgende dag hopen dat ie positief zal zijn. En wat een teleurstelling dan he
Hahahah zooo herkenbaar!! De test maar blijven draaien en in het licht houden en dan hopen dat je het zal zien. Heb zelf ook geen idee of ik het ooit zou herkennen.
Laatst aangepast door chocolate op di 14 dec 2010 - 7:48; in totaal 2 keer bewerkt
chocolate- Fluisteraar
Hahahahha dat met die testen herken ik nog van bij mijn zoon :D ''Misschien als ik hem in dat licht hou..''
Gast- Gast
Joyce, wij hebben nu een anderhalf jaar op de eerste poging gewacht in oktober/november en die is dus mislukt. Maar dat is wel anders, omdat wij in een speciaal traject zitten en we niet voor gewone ivf gaan. [/quote]
is het experimenteel ?
all: vinden jullie het ok dat ik hier trouwens berichten plaats, want ik val niet echt in de doelgroep van het topic..
joyce0606- Kletskop
[quote="Liva
Wat je zegt over die ivf behandeling, dat je dan in ieder geval de bevruchting hebt gehad, dat het dan wel zou moeten lukken zeg maar. Dat dacht ik ook. Maar bedenk je wel dat de kans tot innesteling elke maand als nog maar 20-25 procent is he. Ik wist dat feitelijk ook wel, maar gevoelsmatig dacht ik wel dat we meer kans zouden maken omdat ik van mezelf al vruchtbaar ben. Maar dat is dus niet zo, dus hou dat wel voor ogen voor jezelf. Ik denk dat wij nu wel een stuk realistischer poging 2 in gaan namelijk. Ik denk trouwens ook wel dat je eerder dan over een half jaar terecht kan, tenminste ik hoop het erg voor je!
[/quote]
Natuurlijk is dat ook zo, maar op dit moment zie ik het even wat positiever. Gewoon omdat ik het eerst helemaal niet zag zitten en de arts me toch een beetje moed heeft ingesproken. Door de woorden die hij gebruikte * en hij wist niet dat ik zo enorm twijfelde of ik uberhaupt wel met ivf moest beginnen* heeft hij mij ervan kunnen overtuigen dat het goed is om te beginnen en dat onze kansen groot zijn. En ja dan moet er natuurlijk wel nog een innesteling plaatsvinden die succes heeft. Maar dat is voor mij nu even voor latere zorg, nu probeer ik dit positieve gevoel vast te houden. Ik ga er niet perdefinitie vanuit dat ik met ivf zwanger word, maar ben ook niet meer zo negatief dat ik het niet mee zie zitten om te beginnen.
Vervelend dat de wens voor een tweede net zo sterk is als voor een eerste. Dat lijkt me dan best moeilijk. Voor mij is het makkelijk zeggen 'je hebt al een kind' omdat dat voor mij al een ver-van-mijn-bed-show is. Maar als de wens net zo sterk is als voor een eerste, ja dan zul je idd regelmatig balen dat je het op deze manier moet doen. Hopelijk is poging twee wel succesvol, en zullen er misschien nog wel emmys ingevroren kunnen worden zodat er misschien nog een tp plaats kan vinden.
[/quote]
Natuurlijk is dat ook zo, maar op dit moment zie ik het even wat positiever. Gewoon omdat ik het eerst helemaal niet zag zitten en de arts me toch een beetje moed heeft ingesproken. Door de woorden die hij gebruikte * en hij wist niet dat ik zo enorm twijfelde of ik uberhaupt wel met ivf moest beginnen* heeft hij mij ervan kunnen overtuigen dat het goed is om te beginnen en dat onze kansen groot zijn. En ja dan moet er natuurlijk wel nog een innesteling plaatsvinden die succes heeft. Maar dat is voor mij nu even voor latere zorg, nu probeer ik dit positieve gevoel vast te houden. Ik ga er niet perdefinitie vanuit dat ik met ivf zwanger word, maar ben ook niet meer zo negatief dat ik het niet mee zie zitten om te beginnen.
Vervelend dat de wens voor een tweede net zo sterk is als voor een eerste. Dat lijkt me dan best moeilijk. Voor mij is het makkelijk zeggen 'je hebt al een kind' omdat dat voor mij al een ver-van-mijn-bed-show is. Maar als de wens net zo sterk is als voor een eerste, ja dan zul je idd regelmatig balen dat je het op deze manier moet doen. Hopelijk is poging twee wel succesvol, en zullen er misschien nog wel emmys ingevroren kunnen worden zodat er misschien nog een tp plaats kan vinden.
Gast- Gast
Liva schreef:Hahahahha dat met die testen herken ik nog van bij mijn zoon :D ''Misschien als ik hem in dat licht hou..''
Ik vind het echt knap van de meiden die in het ivf traject zitten/gaan. Weet nog hoe moeilijk ik het toen vond. Ik hoop dat jullie heel snel zwanger mogen zijn!!
Liva, mag ik vragen waarom het nu niet op de natuurlijke manier gelukt is om zwanger te worden? Daar hoef je niet op te antwoorden als je niet wil!
Sharky, ik kan me wel voorstellen dat je het wat positiever ziet. Als je al een hele tijd bezig bent is dit toch een stap die je er net iets dichterbij brengt.
@ Joyce: Ik zou niet weten waarom je niet mee zou mogen schrijven
chocolate- Fluisteraar
Ik wordt er bijna agressief van, maar ik heb vandaag tot twee keer toe een uitgebreide reactie zitten typen en beide keren loopt de site vast, hup weg reactie
Maar omdat jullie zo hard gaan moet ik inmiddels 6 pagina's terug ipv 3 vanmiddag
Ik weet ook niet meer wat ik nu allemaal had getypt. Iig heel lief dat jullie zo hopen dat het voor mij op de valreep nog gaat lukken. M'n nod ligt net na oud en nieuw, het zou wel een heel mooi begin van het jaar zijn! Wie weet!
@ Liva, zit je in een bepaald traject dat je dat weet van die andere 3? Hoop dat je komende 12/13 weken goed doorkomt en vol goede moed aan je nieuwe poging kunt beginnen.
@ Chocolate, succes met wachten hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
@ Joyce, wij zijn sinds juni 2009 bezig. Februari dat jaar was ik al gestopt met de pil, maar ben daarna maar twee keer (een soort van) ongesteld geweest. Omdat ik op m'n 16e chemo heb gehad, mocht ik m'n vruchtbaarheid preventief laten controleren. Dat daar PCO uitkwam staat helemaal los van die behandeling. Dat had ik ook voor die tijd dan al. December 2009 mochten we beginnen met medicijnen en inmiddels zijn we een jaar en 11 rondes verder.
Excuses aan de rest dat ik niet persoonlijk reageer, want inmiddels was m'n laptop voor de 3e keer van slag.
Maar omdat jullie zo hard gaan moet ik inmiddels 6 pagina's terug ipv 3 vanmiddag
Ik weet ook niet meer wat ik nu allemaal had getypt. Iig heel lief dat jullie zo hopen dat het voor mij op de valreep nog gaat lukken. M'n nod ligt net na oud en nieuw, het zou wel een heel mooi begin van het jaar zijn! Wie weet!
@ Liva, zit je in een bepaald traject dat je dat weet van die andere 3? Hoop dat je komende 12/13 weken goed doorkomt en vol goede moed aan je nieuwe poging kunt beginnen.
@ Chocolate, succes met wachten hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
@ Joyce, wij zijn sinds juni 2009 bezig. Februari dat jaar was ik al gestopt met de pil, maar ben daarna maar twee keer (een soort van) ongesteld geweest. Omdat ik op m'n 16e chemo heb gehad, mocht ik m'n vruchtbaarheid preventief laten controleren. Dat daar PCO uitkwam staat helemaal los van die behandeling. Dat had ik ook voor die tijd dan al. December 2009 mochten we beginnen met medicijnen en inmiddels zijn we een jaar en 11 rondes verder.
Excuses aan de rest dat ik niet persoonlijk reageer, want inmiddels was m'n laptop voor de 3e keer van slag.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
joyce0606 schreef:
is het experimenteel ?
Nee, embryoselectie is voor mensen die belast zijn met een genetische aandoening. Ik ben draagster van een erfelijke ziekte, vandaar dat er voor mij de mogelijkheid is om te zorgen dat ik geen ziek kindje krijg. De kans dat ik een ziek kindje krijg is als ik het op de normale manier probeer 1 op 4, dus vrij groot.
Gast- Gast
Sharky, je hebt ook gelijk hoor. Je moet er ergens ook wel positief in staan om je er doorheen te slepen. En er zijn mensen die in 1 keer zwanger raken door ivf. Ik kijk er alleen voor mezelf wat realistischer tegenaan nu.
Wat betreft cryo's: de kans dat er een cryo is bij embryoselectie is heel klein. De kans is namelijk al kleiner dan normale ivf dat je een embryo over houdt voor terugplaatsing.
Wat betreft cryo's: de kans dat er een cryo is bij embryoselectie is heel klein. De kans is namelijk al kleiner dan normale ivf dat je een embryo over houdt voor terugplaatsing.
Gast- Gast
Chocolate: we proberen het niet op de normale manier, omdat ik draagster ben van een erfelijke ziekte. Bij mijn zoon ben ik wel op de natuurlijke manier zwanger geworden omdat embryoselectie toen nog niet toegangelijk was voor ons. Maar toen hebben we heel veel spanning en stress gehad. Nu willen we eerst dit proberen, omdat de kans op een ziek kindje zoveel mogelijk uit te sluiten. Als dat niet lukt , kijken we verder.
Lutthien: aaahw, rot laptop. Ik zit dan stiekem wel eens te schelden tegen mijn laptop :$. Nee, maar ik klets mee met een groep meiden die ook pgd doen door een erfelijke aandoening, zoals Huntington, hemofilie, x y translocatie en dat soort dingen. Vrij heftig soms.
Lutthien: aaahw, rot laptop. Ik zit dan stiekem wel eens te schelden tegen mijn laptop :$. Nee, maar ik klets mee met een groep meiden die ook pgd doen door een erfelijke aandoening, zoals Huntington, hemofilie, x y translocatie en dat soort dingen. Vrij heftig soms.
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....
» Zwanger worden: de stap niet durven zetten
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....
» Zwanger worden: de stap niet durven zetten