Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+31
Parisienne
liesje
chloe30
ingrid82
Lejow
Le Chat Noir
Mamsie
Clapperdie
Nana
Aimee
Teddyaapje
Vancity_girl
Tiara
Chelle
nisavi
Domingo
Muppetje
joyce0606
Britt
Novalee
SarahKey
blauwwitrood
Annie24
Pien
Lindsya
moepie
Schism
Luthien
chocolate
Earane
*Lookie*
35 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 25 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Schism di 15 feb 2011 - 8:47

Oooooh Lookie wat spannend! Ik duim voor je hoor!!!
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 25 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Clapperdie di 15 feb 2011 - 10:49

Ik duim ook voor je Lookie!!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Earane di 15 feb 2011 - 23:00

Ik ben net terug van de gynaecoloog. Uit het bloedonderzoek is gebleken dat mijn eierstokken niet in balans zijn en dat ze niet (goed) werken. Het is misschien PCO, maar dat kan hij pas zien bij de inwendige echo. Hij zei wel dat de kans heel klein is dat ik uit mijzelf zwanger raak. Ik heb nu weer een provera-kuur gekregen en van dag 3 t/m dag 7 van menstruatie moet ik clomid 50mg slikken. Op dag 12 een inwendige echo en dan wil hij die week meerdere inwendige echo's doen om te kijken hoe de eitjes groeien.

Ik wist natuurlijk wel dat dit eruit zou komen, maar voel me toch wel een beetje rot nu ik de bevestiging heb gekregen. Al is het wel fijn dat we straks eindelijk echt een kans hebben als de clomid aanslaat. Het zaad van mijn vriend was wel goed gelukkig.

@ Lookie: het is wel spannend bij jou! Ik hoop echt dat je te vroeg getest hebt.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Earane vr 18 feb 2011 - 9:03

Hey meiden, wat is het hier stil... Jammer!

Ik voelde me woensdag een beetje rot, maar dat gevoel is gelukkig weer weg. Hoe gaat het bij jullie?
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  *Lookie* za 19 feb 2011 - 1:24

Earane schreef:Ik ben net terug van de gynaecoloog. Uit het bloedonderzoek is gebleken dat mijn eierstokken niet in balans zijn en dat ze niet (goed) werken. Het is misschien PCO, maar dat kan hij pas zien bij de inwendige echo. Hij zei wel dat de kans heel klein is dat ik uit mijzelf zwanger raak. Ik heb nu weer een provera-kuur gekregen en van dag 3 t/m dag 7 van menstruatie moet ik clomid 50mg slikken. Op dag 12 een inwendige echo en dan wil hij die week meerdere inwendige echo's doen om te kijken hoe de eitjes groeien.

Ik wist natuurlijk wel dat dit eruit zou komen, maar voel me toch wel een beetje rot nu ik de bevestiging heb gekregen. Al is het wel fijn dat we straks eindelijk echt een kans hebben als de clomid aanslaat. Het zaad van mijn vriend was wel goed gelukkig.

@ Lookie: het is wel spannend bij jou! Ik hoop echt dat je te vroeg getest hebt.

Nou, het is hier zeker rustig! Ik kan me voorstellen dat je even van slag was, het is niet niks om te horen dat vanzelf zwanger worden er waarschijnlijk niet inzit. Je hebt dat vermoeden dan wel, maar als dat bevestigd wordt is dat toch een klap. Als je op dag 12 de echo krijgt, gaan ze dus ook kijken of je misschien PCO hebt? Fijn dat het zaad van je vriend wel goed was.

@ all: Ik weet nog niets Neutral .. Gisterochtend weer getest, en weer negatief. Maar ook nog steeds niet ongesteld. Dus toch het ziekenhuis maar even gebeld wat ik hier nu mee aan moet. Ik moet toch nog even afwachten, zeker een dikke week, zei de assistente. Volgens haar kan ik heel goed alsnog positief testen óf ongesteld worden. Dus ik moet nu nog afwachten tot 1 maart, ben ik dan nog niet ongesteld dan gaan ze in het ziekenhuis een zwangerschapstest doen en is die negatief dan gaan we verder met de behandeling. Ik voel momenteel ook niets meer aan mijn lijf, denk zelf dat ik niet zwanger ben.

Edit: ben nu 6 dagen overtijd.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Clapperdie za 19 feb 2011 - 2:20

@ Earane: Balen zeg! Maar je weet nu in ieder geval wel dat er iets met je aan de hand is wat behandeld kan worden. Stel dat er geen PCO uitkwam wat zou het dan geweest zijn? Heel veel succes in het ziekenhuis! Ik hoop dat er veel activiteit in je eierstokken te zien is ;-)

@Lookie: Hmm Dat wachten is zo vervelend! Ik hoop dat je heel snel positief test! Laat die ongesteldheid maar achterwegen toch ;-).
Wel kan ik je vertellen dat bij de eerste ronde 50 mg clomid ik een cyclus had van 28 dagen. Tweede ronde 50 mg clomid 33 dagen en nu derde ronde maar nu met 100 mg heb ik een cyclus van 6 weken... Ergens volgende week moet ik ongesteld worden (geen idee wanneer ben gestopt met het bijhouden van de dagen.. ik zie het wel verschijnen). Wil je geen vervelende praat geven maar ik dacht bij mijn 2e cyclus ook dat ik zwanger was. Ik was toch "over tijd" en had een lichte positievetest op dag 28 en daarna alleen maar negatieve. Mocht wel op dag 32 bloed laten prikken om te controleren op het zwangerschapshormoon maar deze was 0,0 aanwezig. Een dag later werd ik dan toch ongesteld.

Toch duim ik voor je en hoop ik zooooo dat je zwanger bent!

@ all: geen nieuws. Afgelopen woensdag bloed geprikt (week na eisprong) en nu wachten tot ik ongesteld word. Ergens volgende week. Op 1 maart hebben we een afspraak over een verdere behandeling. Ben benieuwd (ook al weet ik dat IUI waarschijnlijk de optie is).
Verder zijn we bijna klaar met de verbouwing! Maandag komt de stucer nog even langs om de wanden af te maken. Maar damn wat een stof zeg! Echt het hele huis zit onder... Heb hele witte voetjes heel de tijd (hmm toch maar mn slippers of pantofels aan doen haha)

Op het werk gaat het goed. Ik kan goed het onderscheid maken tussen de twee afdelingen. Ik zit lekker op mn plekkie. Ben zelfs blij dat ik niet op die andere afdeling terecht ben gekomen.

Fijn weekend meiden!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Earane zo 20 feb 2011 - 2:36

@ Lookie: De gynaecoloog gaat bij de inwendige echo inderdaad kijken of ik PCO heb. Hij zei er zelf niks over, maar ik vroeg aan hem of ik PCO kan hebben en hij zei dat hij dat pas bij de inwendige echo kan zien. Zou ook niet weten wat het anders kan zijn. Wat balen zeg dat je nog niks weet... Nog 'even' wachten dus! Toch nog spannend... en zenuwslopend denk ik?

@ Clapperdie: Ik heb eigenlijk geen idee wat het kan zijn als blijkt dat ik geen PCO heb. De gynaecoloog heeft daar verder niks over gezegd. 1 maart de volgende afspraak dus, ben benieuwd wat de verdere behandeling zal zijn. Wat fijn dat de verbouwing bijna klaar is! Pantoffels o.i.d. zijn wel handig als het zo stoffig is ja ;-)

@ All: Niet veel nieuws hier. Straks de laatste pil provera en als het net zo gaat als de vorige keer dan word ik over een week ongesteld. Ik hoop maar dat ik niet veel bijwerkingen zal krijgen van de clomid straks, ben benieuwd!
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  *Lookie* ma 21 feb 2011 - 8:39

@ Earane: Nu dus maar afwachten tot je ongesteld wordt. Kan ook wel eerder zijn dan over een week, ik was het met provera ook na 3 dagen al. Spannend wat er dan op de inwendige echo te zien is straks.

@ Clapperdie: Lekker dat jullie al zo ver zijn met de verbouwing, het zal toch wel fijn zijn als het helemaal af is. Ik denk trouwens ook niet meer dat ik zwanger ben hoor, eerst hoopte ik het nog wel maar nu heb ik die hoop wel opgegeven. Maar ben ook nog niet ongesteld en nu toch wel een dikke week over tijd (zit inmiddels op dag 38 van de cyclus). Inmiddels ook minder behoefte om te testen, ik zie het wel. Begin volgende week nogmaals met het zh bellen, zodat ze daar een testje kunnen doen zodat we weer verder kunnen. En dan willen we dit alles ook aan ons ouders vertellen, zodra we dus 100% zeker weten dat het nog niet gelukt is. Dat is wel een fijn vooruitzicht. Ben je al ongesteld inmiddels?

@ all: Inmiddels dag 38 van de cyclus, dikke week over tijd. Zoals ik hierboven al zei heb inmiddels ook minder behoefte om te testen al denk ik dat ik van de week nog wel even een testje doe voor alle zekerheid. Maar de kans dat ik zwanger ben is in mijn hoofd al bijna tot 0 % dus dat scheelt ook weer wat teleurstelling. Maar het is wel frustrerend dat deze cyclus alsnog lang duurt, en ik dacht nog wel dat deze kort zou duren toen ik op de 24e dag een tussenbloeding had...
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Clapperdie ma 21 feb 2011 - 9:02

@lookie: En toch duim ik voor je! Ik ben nog niet ongesteld. Ook nog geen begintekenen zoals bruinverlies oid. Ben benieuwd verwacht het ergens eind deze week. Ik zie het wel. Als het niet komt hebben we in ieder geval volgende week di een afspraak in het ziekenhuis.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Luthien di 22 feb 2011 - 1:07

Hallo meiden,

ben alweer een tijdje niet meer hier geweest. Op zich wel op het forum, maar niet in dit topic. Ben ook niet zo heel erg bezig met het zwanger worden op dit moment. Komende vrijdag hebben we een afspraak bij de gynaecoloog om te kijken hoe nu verder. Ik ga sowieso vragen over een samenlevingstest en ben ook wel benieuwd hoe intensief een vervolgtraject nu daadwerkelijk zal gaan zijn.
De pauze die we zouden nemen gaat waarschijnlijk langer duren dan we vantevoren hadden bedacht. M'n man zal voor z'n werk een tijdje weg moeten en zal pas met de zomervakantie terug zijn. Voor die tijd zullen we dus geen nieuwe pogingen ondernemen.
Ik zal daarom niet veel meer in dit topic komen de komende tijd. Ik probeer me maar neit te veel bezig te houden met zwanger willen worden. Heb er vrede mee dat we nu een tijdje pauze houden, maar de kinderwens is natuurlijk niet weg. Volgende maand zullen m'n schoonzus en beste vriendin bevallen. Zal wel even moeilijk zijn, ondanks dat ik het hun van harte gun.
Op stage gaat het heel goed. Eerste bezoek stagedocent gehad en die was heel positief. Het gaat dus helemaal goed komen met afstuderen.

grtz. Luthien
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Earane wo 23 feb 2011 - 3:10

@ Lookie: Ben je nu inmiddels ongesteld of weer een test gedaan? Kan me voorstellen dat het frustrerend is dat je cyclus nu langer is. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

@ Luthien: Begrijpelijk dat je niet veel meer in dit topic zal komen de komende tijd. Wel fijn dat je er vrede mee hebt dat jullie een pauze houden. Natuurlijk blijft de kinderwens.. Lijkt me ook erg confronterend voor je als je schoonzus en beste vriendin zijn bevallen. Ben benieuwd hoe je afspraak van vrijdag gaat. Fijn dat het op stage zo goed gaat!
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  *Lookie* wo 23 feb 2011 - 10:11

@ Clapperdie: Ook nog niet ongesteld dus? Maar ook geen positieve test bij jou? Wat is dat toch vervelend he, op een gegeven moment wil je wel weten waar je aan toe bent. Is het negatief, dan is dat maar zo maar zo lang in een cyclus hangen is zo irritant vind je niet?

@ Luthien: Wel vervelend dat jullie pauze nu langer gaat duren. Ik denk wel dat het goed is om alles even los te laten, ik overweeg het zelf ook wel voor als de Clomid rondes op een gegeven moment klaar zijn, het is toch emotioneel best zwaar allemaal op zijn tijd, je wordt er ook best wel moe van merk ik. Ik kan me je gevoel ook wel voorstellen wat je vriendin betreft. Natuurlijk ben je heel blij voor hen en gun je ze het allerbeste, maar je krjgt wel een gevoel van : waarom lukt het ons nou niet? En wanneer zijn wij aan de beurt? Wel leuk dat je hier weer even kwam vertellen, ik mis je hier wel hoor, het is zo rustig.

@ Eareane: Nee, nog niet ongesteld helaas en ook geen positieve test.. Jij wacht nu op je menstruatie toch?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 11:10

Hier ben ik ook weer even.

Lutthien, ik kan me helemaal voorstellen dat jullie een pauze gaan nemen. Het hele traject wordt op een gegeven moment toch wel erg zwaar, dat merk ik zelf ook. Ik mag zelf nog twee rondes Clomid.

Lookie, vreemd zeg en balen voor je. Het lijkt erop dat je geen eisprong hebt gehad, maar dat zou ook weer heel gek zijn aangezien je wel een eitje van 20mm had. Anders zou je even kunnen temperaturen, temperatuur verschilt natuurlijk per persoon, maar als 'ie nou heel laag (bijv. 36) of heel hoog (bijv. 37) is, kun je er misschien een conclusie uit trekken of je nou een eisprong hebt gehad of niet.

All, ik ben momenteel weinig bezig met zwanger worden. Niet getemperatuurd deze ronde 's ochtends en me er ook geestelijk niet teveel mee bezig gehouden.

Gast
Gast

Bericht  Luthien do 24 feb 2011 - 21:50

@ Earane, Hoe sta jij er nu voor? Inmiddels al ongesteld?
Als die 2 bevallen zal het best wel even slikken zijn. Ik heb alleen het gevoel dat als ik daardoor emotioneel zou worden dat ze dan denken dat ik het ze misgun ofzo. Of dat het jaloezie is, maar dat is het helemaal niet. Gewoon m'n eigen gevoel dat ik ook zo graag wil (en de onzekerheid of het uberhaupt ooit zal gebeuren).

@ Lookie, Ik lees nog wel mee hoor, maar ik heb zelf niet zo veel te melden (behalve straks als ik bij de gyn geweest ben). Ik ben heel benieuwd hoe het jullie allemaal vergaat. Ik zal dus minder reageren, maar blijf wel meelezen. Inmiddels al tekenen van een menstruatie of iets anders?

@ Twellie, Ik vond het emotioneel ook wel zwaar hoor. Lichamelijk had ik weinig klachten, maar die druk die erachter zit en het 'moeten' gingen me heel erg tegenstaan. De wetenschap dat het volgende traject nog meer een belasting zal zijn, maakt ook wel dat ik op dit moment even niet verder wil. Tis wel even goed zo. Hoop voor jou dat het volgende traject niet nodig zal zijn.

@ all, zo ik ga even m'n man uit bed schoppen, we moeten zo naar de gyn en ik heb het idee dat ie er niet zelf uit gaat komen. Zal straks als ik terug ben even laten weten hoe en wat.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Bericht  Earane do 24 feb 2011 - 23:45

@ Lookie: wat balen dat je nog steeds in onzekerheid zit! Hoe gaat het nu? Ik wacht inderdaad op mijn menstruatie.

@ Luthien: Nee, nog niet ongesteld helaas! Ik begrijp helemaal wat je zegt in je post. Ik heb een zwangere vriendin dus ik herken je gevoelens wel. Ik gun het haar ook van harte en vind het leuk om met haar erover te praten. Heb totaal geen last van jaloezie, maar wel inderdaad mijn eigen gevoel dat ik ook zo graag wil en dat betekent niet dat ik het haar misgun. Je vriendin en schoonzus zullen dat vast wel begrijpen als je emotioneel wordt en anders kan je het ze uitleggen toch? Tenminste, ik neem aan dat ze weten van jullie kinderwens? Ik ben benieuwd hoe je afspraak is gegaan.

Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Luthien vr 25 feb 2011 - 23:59

@ all, zo gistermorgen naar de gyn geweest en hebben het vervolg doorgenomen. Ik had van te voren een aantal vragen op papier gezet en op alles een duidelijk antwoord gekregen. Áls we er klaar voor zijn om aan het volgende traject te beginnen is het iig zeker dat het hormooninjecties worden. Ze laat ons de keuze of we dit al dan niet in combinatie met IUI willen. Ze zei het niet letterlijk maar ze raadde aan om dat wel meteen te doen. Hiervan krijgen we 4 tot 6 pogingen. Bij de eerste poging krijg ik een baarmoederfoto (die had ik met de Clomid nog niet gehad) en de gyn bevestigde dat we in dat traject iid heel intensief onder controle zullen staan ivm overstimulatie. Vanaf dag 10 tot de eisprong zullen we om de dag voor een echo moeten.
Ik heb ook gevraagd naar een samenlevingstest en zij vertelde dat daar de meningen over verdeeld zijn onder gynaecologen. De uitslag is niet zwart wit en daarom kiest mijn zh ervoor ze niet te doen.

Als we van dit traject niet zwanger raken, dan zullen we toch aan IVF moeten gaan denken. Dat vond ik eigenlijk nog wel de meest negatieve mededeling. Dan zouden we dus eerder voor die keuze komen te staan dan ik van te voren had gedacht. Voor mij is alle hoop dus op dit traject gevestigd.

@ Earane, beide families en goede vrienden zijn op de hoogte van onze kinderwens en de gang naar het ziekenhuis. Ze weten ervan, maar ik geloof niet dat ze altijd onze emoties daaromtrent begrijpen. Maar als ze het dan niet begrijpen zegt dat meer over hen dan over ons.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Bericht  *Lookie* za 26 feb 2011 - 2:52

@ Lutthien: Best heftig zo'n gesprek lijkt me. IUI en prikken is natuurlijk een ding, maar als het op jezelf betrekking heeft, krijgt het ineens een heel andere lading. Wel prettig dat je een duidelijk antwoord kreeg op je vragen, het is toch fijn dat je weet wat ze gaan doen en waarom deze aanpak. Je moet dus nu ook voor een baarmoederfoto? Ook wel intensief trouwens dat je tot je eisprong om de dag naar het zh moet, vooral als de eisprong een week of langer op zich laat wachten want dan moet je toch een aantal keren heen. Weten jullie al of je de injecties met IUI gaat combineren? Je kunt er nog even over nadenken, jullie hebben nu eerst even een break toch?
Wat betreft je familie: sommige mensen denken volgens mij ook niet echt na over wat het daadwerkelijk betekent als je in zo'n traject zit. Ze kunnen zich er maar moeilijk in verplaatsen, en sommige doen daar ook geen moeite voor. Gelukkig zijn er ook mensen (weet ik uit ervaring) die zich er wel heel goed in kunnen inleven ondanks dat ze het zelf gelukkig nooit hebben meegemaakt. Misschien is het belangrijkste niet eens dat ze het begrijpen, maar dat ze echt meeleven, zich in ieder geval proberen in te leven en luisteren naar je verhalen zonder een oordeel.

@ all: Hier nog steeds geen menstruatie te bekennen en ook geen positieve test.. Deze week zal ik even met het zh bellen voor een test daar, en dan maar weer verder naar de volgende ronde. We wachten het zh even af en dan gaan we het ook tegen onze families vertellen. Lijkt me fijn dat we er dan eindelijk open over kunnen zijn.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Clapperdie za 26 feb 2011 - 4:15

hallo meiden,

Hier even een ego berichtje....

Mn menstruatie is nog steeds niet gekomen.. Wilde eigenlijk geen test doen maar het bleef toch knagen.. Een clearblue test gekocht (+ of -) en deze werd meteen +.. Daarna nog een CB gehaald met indicator en deze gaf ook aan zwanger 1-2

Ik weet het gewoon niet.. Kan ik nu echt blij zijn? Gezien de twee negatieve samenlevingstesten... En ik heb ook menstruatiekrampen enzo..

Kan nog niet heel blij zijn maar hoop het natuurlijk wel...
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mamsie za 26 feb 2011 - 4:19

Clapperdie schreef:hallo meiden,

Mn menstruatie is nog steeds niet gekomen.. Wilde eigenlijk geen test doen maar het bleef toch knagen.. Een clearblue test gekocht (+ of -) en deze werd meteen +.. Daarna nog een CB gehaald met indicator en deze gaf ook aan zwanger 1-2

Ik weet het gewoon niet.. Kan ik nu echt blij zijn? Gezien de twee negatieve samenlevingstesten... En ik heb ook menstruatiekrampen enzo..

2 positieve testen heb je niet voor niks. Menstruatiekrampen heeft bijne iedere vrouw wel in het begin.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  moepie za 26 feb 2011 - 4:24

hier ben ik ook weer even, heb wel steeds meegelezen maar niet gereageerd!
Nu vond ik het toch tijd worden om even te reagerne.

Luthien; he lastig zo'n bevestigend gesprek! Aan de ene kant weet je dat het eraan zit te komen maar toch komt het dan wat rauw op je dak. Spannend dat de volgende stap dan toch waarschijnlijk iui en hormoonbehandeling zou zijn. Hopelijk dat daarmee jullie wens in vervulling gaat!! Dit hoop ik echt voor jullie hug

Clapperdie; meid, als je 2 positieve testen in handen hebt gehad dan lijkt het me toch echt zo! Wauw!! Dit had je natuurlijk helemaal niet verwacht na die negatieve samenlevingstesten?! Voorzichtig gefeliciteerd!! Ik denk dat het dan echt zo is hoor! smile Onwerkelijk he?!

all: ik heb aanstaande donderdag weer een belafspraak met de arts. Krijg dan de uitslag van het zaadonderzoek van mijn man. Waarschijnlijk zal dit niet best zijn aangezien m'n man met het inleveren dikke 39 graden koorts had....
Maar ja de vorige keer was het ook al niet goed dus ga d'r ook niet vanuit dat het nu ineens beter zou zijn. Als het goed is krijg ik dan na donderdag een kuurtje om mijn menstruatie op te wekken. Ik voel gewoon aan mijn lichaam dat het iets kwijt moet maar dat het niet lukt/komt... erg vervelend! Steeds krampen etc.

Fijn weekend!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Clapperdie za 26 feb 2011 - 4:25

Mamsie schreef:
Clapperdie schreef:hallo meiden,

2 positieve testen heb je niet voor niks. Menstruatiekrampen heeft bijne iedere vrouw wel in het begin.

Ik wil zo graag blij zijn maar bij de vorige cyclus had ik ook een licht positievetest in het begin maar daarna allemaal negatief.. Maar ja nu twee en van CB dus mn hoop wordt wel met de minuut groter.. smile
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 4:26

Eens met mamsie, ik denk dat een (voorzichtige) felicitatie op zijn plaats is!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 4:39

Bazyle schreef:Eens met mamsie, ik denk dat een (voorzichtige) felicitatie op zijn plaats is!
+1. Ik had de eerste paar dagen ook kramp hoor, je baarmoeder is zich aan het voorbereiden op de komende tijd...

Gast
Gast

Bericht  Mamsie za 26 feb 2011 - 4:39

Haal anders nog die testen van de kruidvat 2 voor 5 euro. Dan doe je er morgen en maandag nog 1. Maar ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor Wink
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 4:50

CB met indicator is niet zo heel erg gevoelig, dus als die positief geeft met 1- 2 weken...
Kruidvat 2 voor 5 zijn veel gevoeliger, dus die zullen dan zeker positief zijn!!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: