Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+31
Parisienne
liesje
chloe30
ingrid82
Lejow
Le Chat Noir
Mamsie
Clapperdie
Nana
Aimee
Teddyaapje
Vancity_girl
Tiara
Chelle
nisavi
Domingo
Muppetje
joyce0606
Britt
Novalee
SarahKey
blauwwitrood
Annie24
Pien
Lindsya
moepie
Schism
Luthien
chocolate
Earane
*Lookie*
35 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Ik zou zelf toch liever niet nog een dag in spanning zitten (met misschien wel valse hoop)
Vind het knap van je hoor, dat je het volhoudt!
Vind het knap van je hoor, dat je het volhoudt!
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Liva schreef:Maar de uitslag wordt er toch niet anders van?
Oh ik begin het zo steeds moeilijker te vinden haha. Maar ik ga echt wachten!!
@ Schism: Is niet makkelijk, maar wil mezelf ook een beetje in bescherming nemen.
Ben er ook wel redelijk nuchter onder..kan me gewoon niet voorstellen dat het raak zou zijn. Zou natuurlijk wel hartstikke mooi zijn nu met de feestdagen
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga hier morgen reageren, had niet echt opbeurend nieuws na de echo van vanmorgen.
Dikke @ all!
Liefs Tea
Dikke @ all!
Liefs Tea
Gast- Gast
Tea leaf: wat niet is kan nog komen toch? Als de eitjes nog niet groot genoeg zijn kunnen ze nog groeien of zie ik het even verkeerd, uitgaande van je reactie hierboven?
Chocolate: pffft wat heb jij stalen zenuwen zeg! Ik was al 10 keer naar de drogist gegaan om een test te halen. Overigens krijg je hier in het ziekenhuis op de dag dat je bloed prikt ook meteen de uitslag *een paar uur later weliswaar* .... flauw van jouw ziekenhuis dat ze je tot morgen laten wachten *en ons *
Chocolate: pffft wat heb jij stalen zenuwen zeg! Ik was al 10 keer naar de drogist gegaan om een test te halen. Overigens krijg je hier in het ziekenhuis op de dag dat je bloed prikt ook meteen de uitslag *een paar uur later weliswaar* .... flauw van jouw ziekenhuis dat ze je tot morgen laten wachten *en ons *
Gast- Gast
Hey meiden,
@ Moepie: balen dat je negatief getest hebt!
@ chocolate: Die buikkrampen klinken niet erg prettig zeg! En spannend trouwens… dat je het kan volhouden om niet te testen joh, al kan ik het mij ook goed voorstellen dat je het niet durft.. Ow, dat is erg vervelend dat het drukken op je buik zo’n zeer deed… ben benieuwd hoe het morgen in het ziekenhuis is gegaan!
Wat fijn dat je op gesprek mag zeg, dat komt vast goed!
@ Schism: wachten is nooit leuk he, ik hoop dat het wachten beloond zal worden! Vervelend dat je met vlagen misselijk bent, hopelijk is dat snel over.
@ Luthien: Wat leuk dat je neefje kwam logeren! Ik vind het ook zo leuk om mijn vriend met mijn nichtje en neefje bezig te zien.
@ Britt: Dat is mooi dat je een eisprong hebt gehad! Bij mij is nog niks gaande hoor, heb morgen een eerste afspraak bij de huisarts om mijn lange cyclus etc. te bespreken en hopelijk krijg ik een doorverwijzing.
@ Twellie: Jammer dat je ongesteld geworden bent! Ik heb nog geen ervaring met een gynaecoloog, maar ik neem aan dat je je bezorgdheid over de langere tijd tussen je eisprong en menstruatie gewoon kan voorleggen.
@ all: Morgen dus naar de huisarts en ik heb vanochtend nog even getest voor de zekerheid, maar helaas negatief. Ik zit nu op dag 99 en morgen dus dag 100, wel een mooi rond getal voor als ik naar de huisarts ga ;-) Ik laat wel weten hoe het is gegaan!
@ Moepie: balen dat je negatief getest hebt!
@ chocolate: Die buikkrampen klinken niet erg prettig zeg! En spannend trouwens… dat je het kan volhouden om niet te testen joh, al kan ik het mij ook goed voorstellen dat je het niet durft.. Ow, dat is erg vervelend dat het drukken op je buik zo’n zeer deed… ben benieuwd hoe het morgen in het ziekenhuis is gegaan!
Wat fijn dat je op gesprek mag zeg, dat komt vast goed!
@ Schism: wachten is nooit leuk he, ik hoop dat het wachten beloond zal worden! Vervelend dat je met vlagen misselijk bent, hopelijk is dat snel over.
@ Luthien: Wat leuk dat je neefje kwam logeren! Ik vind het ook zo leuk om mijn vriend met mijn nichtje en neefje bezig te zien.
@ Britt: Dat is mooi dat je een eisprong hebt gehad! Bij mij is nog niks gaande hoor, heb morgen een eerste afspraak bij de huisarts om mijn lange cyclus etc. te bespreken en hopelijk krijg ik een doorverwijzing.
@ Twellie: Jammer dat je ongesteld geworden bent! Ik heb nog geen ervaring met een gynaecoloog, maar ik neem aan dat je je bezorgdheid over de langere tijd tussen je eisprong en menstruatie gewoon kan voorleggen.
@ all: Morgen dus naar de huisarts en ik heb vanochtend nog even getest voor de zekerheid, maar helaas negatief. Ik zit nu op dag 99 en morgen dus dag 100, wel een mooi rond getal voor als ik naar de huisarts ga ;-) Ik laat wel weten hoe het is gegaan!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
sharky schreef:Tea leaf: wat niet is kan nog komen toch? Als de eitjes nog niet groot genoeg zijn kunnen ze nog groeien of zie ik het even verkeerd, uitgaande van je reactie hierboven?
Stiekem vind ik het heel eng dat er op die test nog een 2de streep kan verschijnen
Ja flauw he...mij (en jullie ook) nog 24 uur laten wachten. Waar staat jouw ziekenhuis? Dan ga ik daar de volgende keer gewoon naartoe
@ Tea: Ik vraag me eigenlijk hetzelfde af als Sharky. Een voor jou!!
Hopelijk gaan ze gewoon nog meer groeien.
@ Earane: Dat schiet ook maar niet op he. Fijn dat je morgen naar de huisarts gaat. Dan gaat er ook eindelijk iets gebeuren. Heb je trouwens nog getest?
Dat drukken was idd niet erg prettig..En heb volgens mij toch wel een vrij hoge pijngrens (ben nog met een blindedarmontsteking gaan sporten).
Ik schaam me dood, maar ik durf niet
Ik wacht wel gewoon tot morgen. Ben echt enorm zenuwachtig!
Lief dat je zegt dat het wel goed komt Ik hoop het zo!
chocolate- Fluisteraar
@ Chocolate: Ik lees nu het topic weer sinds begin deze middag. Ik had echt verwacht dat je wel zou gaan testen, maar je hebt het dus volgehouden, wat een zelfbeheersing! Hopelijk morgen goed nieuws voor jou. Ik moest bij de gyneacoloog trouwens gewoon testen met urine, ik kreeg een potje mee naar de wc en toen moest ik dat even terug brengen door een volle wachtkamer . Heel apart was dat.
@ Tealeaf: Wat balen dat er (nog?) geen eitjes te zien zijn. Hopelijk alsnog.
@ Tealeaf: Wat balen dat er (nog?) geen eitjes te zien zijn. Hopelijk alsnog.
Gast- Gast
@ Chocolat: Je houdt ons (en jezelf!) wel in spanning! Vooral jezelf natuurlijk. Ik duim voor goed nieuws voor jou!! Wel super dat je op gesprek mag, succes!
@ Twellie: Sorry, was al 2 dagen niet geweest dus even een late reactie, maar dan gaan we niet helemaal gelijk op, ik kom een paar dagen achter je aan. Ik heb zaterdagmorgen mijn laatste pil gehad, afgaande van mijn vorige primolutkuur verwacht ik dan woensdag mijn menstruatie (maar kan ook di of do) dus zou dan rond vrijdag met de Clomid beginnen. Heb inmiddels wel (nog steeds) flink hoofdpijn en af en toe wat buikkramp dus hopelijk komt het morgen al door, maar dat verwacht ik dus niet. Afwachten maar.
@ Schism: Wat grappig dat jij ook vrij was vorige week, heb je een leuke week gehad? Hopelijk is je misselijkheid gauw over want dat is zo vervelend!
@ Tea leaf
@ all: In afwachting van mijn menstruatie. Flink last van hoofdpijn en af en toe buikkrampen, gelukkig emotioneel nog wel in orde. Dit weekend wel een nachtmerrie gehad over dat ik 'het' aan mijn nieuwe leidinggevende moest vertellen, werd echt huilend wakker met de dekens helemaal aan mijn kant (en dat komt niet vaak voor) ik voelde me zo verloren in die droom (stond in een mega groot gebouw waar ik niemand kende en mijn leidinggevende verwees me naar iemand die ik ook niet kende, ik was helemaal overstuur). Gelukkig ging het in het echt helemaal goed, mijn nieuwe leidinggevende reageerde super, ik mag -ook als ze er niet is- gewoon de tijd nemen die nodig is om naar de onderzoeken te gaan en als ik me down voel of niet fit oid door de hormonen dan mag ik ook gewoon vrij nemen. Dus dat is wel een opluchting.
@ Twellie: Sorry, was al 2 dagen niet geweest dus even een late reactie, maar dan gaan we niet helemaal gelijk op, ik kom een paar dagen achter je aan. Ik heb zaterdagmorgen mijn laatste pil gehad, afgaande van mijn vorige primolutkuur verwacht ik dan woensdag mijn menstruatie (maar kan ook di of do) dus zou dan rond vrijdag met de Clomid beginnen. Heb inmiddels wel (nog steeds) flink hoofdpijn en af en toe wat buikkramp dus hopelijk komt het morgen al door, maar dat verwacht ik dus niet. Afwachten maar.
@ Schism: Wat grappig dat jij ook vrij was vorige week, heb je een leuke week gehad? Hopelijk is je misselijkheid gauw over want dat is zo vervelend!
@ Tea leaf
@ all: In afwachting van mijn menstruatie. Flink last van hoofdpijn en af en toe buikkrampen, gelukkig emotioneel nog wel in orde. Dit weekend wel een nachtmerrie gehad over dat ik 'het' aan mijn nieuwe leidinggevende moest vertellen, werd echt huilend wakker met de dekens helemaal aan mijn kant (en dat komt niet vaak voor) ik voelde me zo verloren in die droom (stond in een mega groot gebouw waar ik niemand kende en mijn leidinggevende verwees me naar iemand die ik ook niet kende, ik was helemaal overstuur). Gelukkig ging het in het echt helemaal goed, mijn nieuwe leidinggevende reageerde super, ik mag -ook als ze er niet is- gewoon de tijd nemen die nodig is om naar de onderzoeken te gaan en als ik me down voel of niet fit oid door de hormonen dan mag ik ook gewoon vrij nemen. Dus dat is wel een opluchting.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben net thuis van het sollicitatiegesprek en heb onderweg nog even gebeld met de huisarts..
Sollicitatiegesprek ging echt super. Hij was er heel tevreden over
Aan het eind van de week hoor ik meer!
En dan het gesprek met de huisarts..
Nou ik kreeg eerst de assistente aan de lijn en zij dacht dat er nog niet naar gekeken was, maar ik het uitgelegd en godzijdank werd ik doorverbonden (het stond wel genoteerd).
Huisarts vertelde eerst dat de bloedwaarden goed zijn en ook de urine ziet er goed uit. Dus daar was ik heel blij mee...maar hij zei helemaal niks over een zwangerschap. Dus ik vragen wat daar dan de uitslag van was...
Daar hadden ze niet op getest!!!
Ik natuurlijk wel een beetje in shock, ook omdat hij benadrukte dat ik natuurlijk flink over tijd ben. Dan leek het me wel logisch dat erop getest zou worden.
Dus dat betekent dat jullie (en ik ook natuurlijk) nog iets langer in spanning zullen moeten zitten..
Ik had al extra geen test gekocht, omdat ik de uitslag toch wel zou krijgen vandaag. Kan ik wéér de stad in hahaha. Weet alleen nog niet wanneer. Hier ligt echt een enorm pak sneeuw en ik was net zo bij dat ik weer heerlijk warm binnen kon gaan zitten!
@ Twellie: Wat raar idd dat dat door een volle wachtkamer moest haha.
Weet ook niet zo goed hoe ik het vol heb kunnen houden. Misschien omdat ik toch stiekem bang ben voor die 2de streep en het niet zou kunnen geloven denk ik
@ Lookie: Wat naar van die nachtmerrie
Gelukkig reageerde je leidinggevende er hartstikke goed op. Kan me voorstellen dat dat een opluchting moet zijn!
Hopelijk voel je je niet al te beroerd en zet je menstruatie snel door.
Dank je wel! Helaas zal ik jullie toch nog wat langer in spanning moeten houden (en ook mezelf!).
@ All: Vraag is wanneer ik nu ga testen. Huisarts reageerde er ook heel droog op (hij is trouwens hartstikke lief!): "blijf gewoon testen als je niet ongesteld wordt".
Ik begin het nu alleen maar spannender te vinden. Positieve is iig wel dat ik geen ontstekingen in m'n lichaam heb!
Sollicitatiegesprek ging echt super. Hij was er heel tevreden over
Aan het eind van de week hoor ik meer!
En dan het gesprek met de huisarts..
Nou ik kreeg eerst de assistente aan de lijn en zij dacht dat er nog niet naar gekeken was, maar ik het uitgelegd en godzijdank werd ik doorverbonden (het stond wel genoteerd).
Huisarts vertelde eerst dat de bloedwaarden goed zijn en ook de urine ziet er goed uit. Dus daar was ik heel blij mee...maar hij zei helemaal niks over een zwangerschap. Dus ik vragen wat daar dan de uitslag van was...
Daar hadden ze niet op getest!!!
Ik natuurlijk wel een beetje in shock, ook omdat hij benadrukte dat ik natuurlijk flink over tijd ben. Dan leek het me wel logisch dat erop getest zou worden.
Dus dat betekent dat jullie (en ik ook natuurlijk) nog iets langer in spanning zullen moeten zitten..
Ik had al extra geen test gekocht, omdat ik de uitslag toch wel zou krijgen vandaag. Kan ik wéér de stad in hahaha. Weet alleen nog niet wanneer. Hier ligt echt een enorm pak sneeuw en ik was net zo bij dat ik weer heerlijk warm binnen kon gaan zitten!
@ Twellie: Wat raar idd dat dat door een volle wachtkamer moest haha.
Weet ook niet zo goed hoe ik het vol heb kunnen houden. Misschien omdat ik toch stiekem bang ben voor die 2de streep en het niet zou kunnen geloven denk ik
@ Lookie: Wat naar van die nachtmerrie
Gelukkig reageerde je leidinggevende er hartstikke goed op. Kan me voorstellen dat dat een opluchting moet zijn!
Hopelijk voel je je niet al te beroerd en zet je menstruatie snel door.
Dank je wel! Helaas zal ik jullie toch nog wat langer in spanning moeten houden (en ook mezelf!).
@ All: Vraag is wanneer ik nu ga testen. Huisarts reageerde er ook heel droog op (hij is trouwens hartstikke lief!): "blijf gewoon testen als je niet ongesteld wordt".
Ik begin het nu alleen maar spannender te vinden. Positieve is iig wel dat ik geen ontstekingen in m'n lichaam heb!
chocolate- Fluisteraar
Nou potverdrie! Als dat geen teken is, hup naar de winkel jij! Trek je snowboots aan en gaan met die banaan!
Gast- Gast
Liva schreef:Nou potverdrie! Als dat geen teken is, hup naar de winkel jij! Trek je snowboots aan en gaan met die banaan!
Ik moet sowieso terug naar de stad (en dan ook nog een andere). Ben na het sollicitatiegesprek even gaan shoppen en moet nu de dvd terugbrengen, omdat er een andere in zit.
Oh nu je het over snowboots hebt...die moet ik echt eens gaan halen, heb laarzen zonder profiel. Gevaarlijk!!
chocolate- Fluisteraar
Earane schreef:Hey meiden,
Ben je al naar de huisarts geweest? Ben eigenlijk wel heel benieuwd!
chocolate- Fluisteraar
@Chocolate: Nou ja zeg... denk je uitsluitsel te krijgen, weet je nog niks!
Test al in huis?
Test al in huis?
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:@Chocolate: Nou ja zeg... denk je uitsluitsel te krijgen, weet je nog niks!
Test al in huis?
Haha ik kan er nu wel om lachen. Dat waar ik echt benieuwd naar was wordt dan niet getest.
Inmiddels heb ik eindelijk getest en hij is negatief. Het enige wat ik zie is een indrooglijntje en dus geen streep! Had ik ook niet echt verwacht eigenlijk. En nu is het afwachten...Ik wil inmiddels wel eens ongesteld worden.
chocolate- Fluisteraar
chocolate schreef:Beauty Addict schreef:@Chocolate: Nou ja zeg... denk je uitsluitsel te krijgen, weet je nog niks!
Test al in huis?
Haha ik kan er nu wel om lachen. Dat waar ik echt benieuwd naar was wordt dan niet getest.
Inmiddels heb ik eindelijk getest en hij is negatief. Het enige wat ik zie is een indrooglijntje en dus geen streep! Had ik ook niet echt verwacht eigenlijk. En nu is het afwachten...Ik wil inmiddels wel eens ongesteld worden.
balen!
indrooglijntje...ik heb ook wel eens gehoort dat dat een fabel is, welke test heb je gebruikt?!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
joyce0606 schreef:chocolate schreef:Beauty Addict schreef:@Chocolate: Nou ja zeg... denk je uitsluitsel te krijgen, weet je nog niks!
Test al in huis?
balen!
indrooglijntje...ik heb ook wel eens gehoort dat dat een fabel is, welke test heb je gebruikt?!
Dacht ook altijd dat het een fabeltje is, maar ik heb nu al voor de 2de keer een indrooglijntje. Heb nu die van etos gebruikt.
chocolate- Fluisteraar
Balen zeg!! Wat zegt je gevoel eigenlijk? Zwanger of niet?
De testen van testjezelf.nl zijn goed. Of sensitest. En kruidvat 2 voor 5 zijn ook veel meiden erg tevreden over.
En ochtendurine he?! Dat is beter...
edit: Indrooglijntjes bestaan niet zeggen ze, streep binnen de tijd is gewoon positief!
Anders even foto van je indrooglijntje? Heb al zo vaak streepjes zitten turen...
De testen van testjezelf.nl zijn goed. Of sensitest. En kruidvat 2 voor 5 zijn ook veel meiden erg tevreden over.
edit: Indrooglijntjes bestaan niet zeggen ze, streep binnen de tijd is gewoon positief!
Anders even foto van je indrooglijntje? Heb al zo vaak streepjes zitten turen...
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Balen zeg!! Wat zegt je gevoel eigenlijk? Zwanger of niet?
Ja dit is idd niet leuk. En dan vind ik die negatieve test nog niet eens zo heel erg, maar die onzekerheid vind ik veel erger!
Ik durf dit eigenlijk niet te typen...maar mijn gevoel zegt wel zwanger..Ook door alles wat ik voel en mijn hormonen spelen ook heel erg op
Maar test is negatief en dan zal ik ook wel niet zwanger zijn. Zal blij zijn als ik binnenkort weer naar de fertiliteitsarts kan.
chocolate- Fluisteraar
Heb je een foto van de test? Van het indrooglijntje?
Gast- Gast
Dat dacht ik ook BA, maar google maar eens.
Dat ding ligt alweer in de vuilnisbak, kon er niet meer naar kijken hahaha
Maar heb nog een test en zal morgenochtend nog eens testen. Hopelijk dan meer geluk. Had dat idd ook beter in de ochtend kunnen doen.
Maar heb nog een test en zal morgenochtend nog eens testen. Hopelijk dan meer geluk. Had dat idd ook beter in de ochtend kunnen doen.
chocolate- Fluisteraar
Ja, ik weet het, heb ik zo vaak op gegoogled ! Maar achteraf bleek mijn test(en) echt positief, al testte ik daarna weer negatief... Dus dacht ook aan indrooglijntjes en vals positief bij de eerste. (terwijl ik, als ik nu de foto's van mijn testen terug kijk, bij meerdere een streepje zie terwijl ik ze als negatief bestempelde toen, zo stom)chocolate schreef:Dat dacht ik ook BA, maar google maar eens.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ja, ik weet het, heb ik zo vaak op gegoogled ! Maar achteraf bleek mijn test(en) echt positief, al testte ik daarna weer negatief... Dus dacht ook aan indrooglijntjes en vals positief bij de eerste. (terwijl ik, als ik nu de foto's van mijn testen terug kijk, bij meerdere een streepje zie terwijl ik ze als negatief bestempelde toen, zo stom)chocolate schreef:Dat dacht ik ook BA, maar google maar eens.
Hahaha erg he
Jij hebt toen een week negatief getest toch?
Kan me wel heel goed voorstellen dat je denkt dat het vals positief is, zeker als je daarna weer negatief test (of met een heel dun streepje)! Dus dat is niet stom
Ik twijfel tussen morgenochtend testen of nog een week wachten.
chocolate- Fluisteraar
Ja, het duurde even voor ik weer een overtuigend streepje had, en was pas zeker nadat CB ZWANGER zei.chocolate schreef:Beauty Addict schreef:Ja, ik weet het, heb ik zo vaak op gegoogled ! Maar achteraf bleek mijn test(en) echt positief, al testte ik daarna weer negatief... Dus dacht ook aan indrooglijntjes en vals positief bij de eerste. (terwijl ik, als ik nu de foto's van mijn testen terug kijk, bij meerdere een streepje zie terwijl ik ze als negatief bestempelde toen, zo stom)chocolate schreef:Dat dacht ik ook BA, maar google maar eens.
Hahaha erg he
Kan me wel heel goed voorstellen dat je denkt dat het vals positief is, zeker als je daarna weer negatief test (of een heel dun streepje)! Dus dat is niet stom
Met ochtendurine zou ik het nog een keer proberen!
Gast- Gast
@ Chocolate: Waarschijnlijk niet zwanger dus, jammer! het zou mooi zijn als er op de valreep in 2010 nog weer iemand positief test in dit topic, wie weet Lutthien.
@ Lookie: Dan schelen we niet veel deze maand! Het tweede gedeelte van mijn cyclus duurt soms wat langer, dus ik denk dat we ongeveer gelijk kunnen testen dan. Hopelijk heb je net als ik gelijk de eerste keer een eisprong van de Clomid!
@ Lookie: Dan schelen we niet veel deze maand! Het tweede gedeelte van mijn cyclus duurt soms wat langer, dus ik denk dat we ongeveer gelijk kunnen testen dan. Hopelijk heb je net als ik gelijk de eerste keer een eisprong van de Clomid!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ja, het duurde even voor ik weer een overtuigend streepje had, en was pas zeker nadat CB ZWANGER zei.chocolate schreef:Beauty Addict schreef:Ja, ik weet het, heb ik zo vaak op gegoogled ! Maar achteraf bleek mijn test(en) echt positief, al testte ik daarna weer negatief... Dus dacht ook aan indrooglijntjes en vals positief bij de eerste. (terwijl ik, als ik nu de foto's van mijn testen terug kijk, bij meerdere een streepje zie terwijl ik ze als negatief bestempelde toen, zo stom)chocolate schreef:Dat dacht ik ook BA, maar google maar eens.
Hahaha erg he
Kan me wel heel goed voorstellen dat je denkt dat het vals positief is, zeker als je daarna weer negatief test (of een heel dun streepje)! Dus dat is niet stom
Met ochtendurine zou ik het nog een keer proberen!
Met die CB testen hoef je ook niet meer te twijfelen.
Ik ga het ook met ochtendurine doen en mocht ik er dan nog niet uitkomen wacht ik wel tot ik weer naar de fert. arts ga. Duurt toch niet zo heel lang meer.
@ Twellie: Waarschijnlijk niet nee. Ik hoop dat ik snel wat meer duidelijkheid heb over hoe mijn cyclus nu in elkaar zit. Dit is zoooo vreemd!
Het zou idd mooi zijn om dit jaar af te sluiten met tenminste één zwangere in dit topic. Hopelijk heeft Luthien meer geluk ja
Laatst aangepast door chocolate op di 14 dec 2010 - 6:40; in totaal 1 keer bewerkt
chocolate- Fluisteraar
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....
» Zwanger worden: de stap niet durven zetten