Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+31
Parisienne
liesje
chloe30
ingrid82
Lejow
Le Chat Noir
Mamsie
Clapperdie
Nana
Aimee
Teddyaapje
Vancity_girl
Tiara
Chelle
nisavi
Domingo
Muppetje
joyce0606
Britt
Novalee
SarahKey
blauwwitrood
Annie24
Pien
Lindsya
moepie
Schism
Luthien
chocolate
Earane
*Lookie*
35 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 24 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  *Lookie* ma 7 feb 2011 - 7:16

@ Sharky: Bedankt voor je duidelijke uitleg! Bij ons is IUI ook de volgende stap als het met Clomid na een aantal maanden niet is gelukt, dus fijn om alvast te weten hoe dat gaat.

@ Liva: Fijn dat jouw IVF, en dus kans, ook weer wat dichterbij komt. Spannend weer, of niet?

@ all: Bah, vandaag al bloedverlies! Het begon vanmorgen een beetje rozig en het is inmiddels af en toe wat donkerrood/bruinig. Echt veel stelt het niet voor. Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn (eisprong wasvorige week zondagavond als ik het goed gevoelt heb en dat bleek ook uit de ovutesten) maar ik denk eigenlijk dat er misschien toch een menstruatie aan komt. Dat zou (achteraf bekeken) een hoop verklaren want had van de week al flink last van hoofdpijn, een licht zeurderig gevoel in onderbuik en had het idee dat ik vocht vasthield. Maar had er helemaal niet over na gedacht, want ik verwachtte de menstruatie pas over een week. Morgen maar even afwachten of het dan helderrood is, is dat het geval dan kunnen we helaas concluderen dat het deze ronde niet is gelukt.. Balen. Maar wat dan wel fijn is, is dat we dit al snel weten, en we weer verder kunnen. Natuurlijk hoop ik dat het toch nog positief nieuws blijkt te zijn maar alles wijst op ongesteldheid dus daar ga ik maar vanuit, laat het dan nu maar komen. Het is wel vroeg voor een menstruatie maar dit is de 1e ronde dat de Clomid aanslaat dus ik wist toch al niet wat ik kon verwachten. En beter een wat kortere cyclus dan weer zo'n eeuwig durende toch? Dit is trouwens dag 24, ik had mijn eisprong hoogst waarschijnlijk op dag 16.
Mocht het morgen doorzetten, waar ik wel vanuit ga, dan bel ik dan ook meteen de gyn voor nieuwe Clomid. En dan zou ik over anderhalve week alweer in mijn vruchtbare periode zitten. Zo bekeken gaat het best wel snel..
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 24 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 8:07

Lookie en moepie; graag gedaan;)

Liva; ik weet het nog niet... eind april hebben we de voorlichtingsavond maar verder weet ik nog niks. Maar op dit moment twijfel ik heel erg of ik het wel moet doen en zeg ik zelfs dat ik het niet ga doen. Ik zie het niet zitten en heb er gewoon geen zin in om al die ellende te moeten doorstaan terwijl er niks met ons aan de hand is.Maar ik ga zowieso wel naar de voorlichtingsavond en dan zie ik het wel. Maar als je het me nu vraagt doe ik het niet.
Voor jou veel succes !!!

Gast
Gast

Bericht  moepie ma 7 feb 2011 - 10:15

Liva; dus voor jou gaat het ook weer beginnen. Maar je moet dus eerst weer aan de pil? Hoezo dat dan?
Wel fijn dat je nu minder hormonen krijgt.

Lookie; wat ontzettend balen he als je nu echt ongesteld wordt!! Ik hoop dat het nog anders mag verlopen.

moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  *Lookie* ma 7 feb 2011 - 10:40

moepie schreef:Liva; dus voor jou gaat het ook weer beginnen. Maar je moet dus eerst weer aan de pil? Hoezo dat dan?

Lookie; wat ontzettend balen he als je nu echt ongesteld wordt!! Ik hoop dat het nog anders mag verlopen.

Hoorde vanavond ook dat een neef van mij gisteren een dochtertje heeft gekregen. Heel leuk voor hem maar voor mij kwam alles nu wel een beetje tegelijk en voel ik me nu een beetje verdrietig. Zo maar lekker slapen en hopeljk kan ik morgen alles weer een beetje relativeren.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  moepie ma 7 feb 2011 - 21:12

*Lookie* schreef:
moepie schreef:Liva; dus voor jou gaat het ook weer beginnen. Maar je moet dus eerst weer aan de pil? Hoezo dat dan?

Hoorde vanavond ook dat een neef van mij gisteren een dochtertje heeft gekregen. Heel leuk voor hem maar voor mij kwam alles nu wel een beetje tegelijk en voel ik me nu een beetje verdrietig. Zo maar lekker slapen en hopeljk kan ik morgen alles weer een beetje relativeren.

oh zo herkenbaar dit!! Je wilt hartstikke blij zijn voor hen en dat ben je ook echt wel. Maar het kan gewoon even pijn doen, je wilt zelf ook zo graag!! Een dagje later is je gevoel vaak alweer anders. Embarassed
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Clapperdie di 8 feb 2011 - 6:27

Even een kort berichtje... vandaag samenlevingstest gehad en deze was negatief....

Over 2 weken bespreken we het verdere behandelplan. Wordt IUI maar ik weet niet of ik clomid kan blijven gebruiken of misschien andere hormonen. Eerst volgende week nog even bloed prikken om de waarde na mijn eisprong te meten.

Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 7:09

Om mijn eigen cyclus stil te leggen, zodat ze niet precies hoeven te timen wanneer ze beginnen met de ivf hormonen. De terugplaatsing staat al gepland, de eerste week van april. Dus dan moet je natuurlijk niet middenin je eigen cyclus zitten smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 7:10

sharky schreef:

Liva; ik weet het nog niet... eind april hebben we de voorlichtingsavond maar verder weet ik nog niks. Maar op dit moment twijfel ik heel erg of ik het wel moet doen en zeg ik zelfs dat ik het niet ga doen. Ik zie het niet zitten en heb er gewoon geen zin in om al die ellende te moeten doorstaan terwijl er niks met ons aan de hand is.Maar ik ga zowieso wel naar de voorlichtingsavond en dan zie ik het wel. Maar als je het me nu vraagt doe ik het niet.
Voor jou veel succes !!!

Moeilijk is het he? Ik heb dat ook hoor, het ene moment wel, het andere moment niet. Maar de wens voor een 2e kindje sleept me daar gek genoeg toch doorheen. Hoe willen jullie het dan gaan doen? Want ziekenhuizen kunnen natuurlijk zeggen dat er niks aan de hand is, maar als er niks aan de hand was was je natuurlijk al wel zwanger geweest.. Het kan natuurlijk ook iets zijn dat ze niet kunnen vinden. Moeilijk hoor, sterkte met jullie keuze!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 7:40

Clapperdie: dat is dan weer even een klap die je moet verwerken he meid. Niet leuk he. IUI kan volgens mij met clomid ook goed, weet alleen even niet meer of jij nou wel of niet goed op de clomid reageerde.

Lookie: heel herkenbaar hoor, dat je verdrietig bent als iemand anders een baby krijgt. Dat heb ik helaas ook wel eens. Er stonden deze week heel wat geboortekaartjes hier op de kast. Ik laat de kaartjes altijd een tijdje staan want vind het zo leuk dat we die krijgen. Maar het is ook enorm confronterend.

Liva: Ik weet niet hoe we het gaan doen zonder ivf. Maar ik weet wel dat ik het echt niet wil. Hopelijk draait dit nog bij want mijn vriend wil wel graag dat ik het zeker 1 keer probeer. Maar als ik eraan denk voel ik al een enorme angst. En die angst zal eerst weg moeten voordat ik begin. En ik was zo positief toen we de laatste keer bij de gyn. waren geweest. Hij had me onbewust ervan overtuigd dat het goed was als wij 1 poging zouden proberen. Maar dat gevoel ben ik helaas helemaal kwijt. Ach ja we zullen zien.... voorlopig weet ik nog niet wanneer dus ik probeer het maar naast me neer te leggen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 8:19

Waar ben je precies bang voor Sharky?

Gast
Gast

Bericht  Annie24 di 8 feb 2011 - 9:24

sharky schreef:Lookie: heel herkenbaar hoor, dat je verdrietig bent als iemand anders een baby krijgt. Dat heb ik helaas ook wel eens. Er stonden deze week heel wat geboortekaartjes hier op de kast. Ik laat de kaartjes altijd een tijdje staan want vind het zo leuk dat we die krijgen. Maar het is ook enorm confronterend.

hug hug hug hug hug
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  *Lookie* di 8 feb 2011 - 10:00

Annie24 schreef:
sharky schreef:Lookie: heel herkenbaar hoor, dat je verdrietig bent als iemand anders een baby krijgt. Dat heb ik helaas ook wel eens. Er stonden deze week heel wat geboortekaartjes hier op de kast. Ik laat de kaartjes altijd een tijdje staan want vind het zo leuk dat we die krijgen. Maar het is ook enorm confronterend.

hug hug hug hug hug

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik voel me nu wel weer iets beter, mijn humeur is nog niet top maar oké. Ik ben nog niet ongesteld trouwens, maar ik verwacht het nog wel gewoon. Laat maar komen, als het dan toch moet.
Ik laat de geboortekaartjes ook altijd even staan trouwens, vind het altijd wel leuk. Maar dat doe ik ook met trouwkaartjes enzo.

@ Annie: Hoe is het met jou en je kindje? Van harte gefeliciteerd nog! Gaat alles een beetje naar wens nu? Ik moest uit het eerdere topic begrijpen dat je een lange (en pittige?) bevalling had en ook nog even in het ziekenhuis moest blijven?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Annie24 di 8 feb 2011 - 10:22

Lookie; je had m'n verhaal al gevonden zie ik Very Happy Ik heb inderdaad van vrijdag tm zondag in het ziekenhuis gelegen.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 8:16

Liva schreef:Waar ben je precies bang voor Sharky?

De teleurstelling, dat is wel mijn grootste angst. Ik wil dat niet meer voelen. Die pijn, dat verdriet. De hoop en de wanhoop.
Maar ook de bijwerkingen vd hormonen, ik ben bang dat ik weer een wandelende hormonella word. En dat alles terwijl we allebei gezond zijn. Er is niks mis met ons. Dus ik geloof nog steeds in een natuurlijke zwangerschap. En het lijkt erop dat ik nu niet in ivf geloof. Ik vraag me wel eens af hoe dat bij andere mensen is. Hoe ga je zo`n behandeling in. Met veel vertrouwen of met veel angsten zoals ik. Voor sommige mensen lijkt ivf een oplossing. Voor mij niet. Toen ik met IUI begon dacht ik dat dat hetgeen was wat me zou helpen. Dat was het niet en daarom vraag ik me af waarom ik wel in ivf moet vertrouwen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 8:33

sharky schreef:
Liva schreef:Waar ben je precies bang voor Sharky?

De teleurstelling, dat is wel mijn grootste angst. Ik wil dat niet meer voelen. Die pijn, dat verdriet. De hoop en de wanhoop.
Maar ook de bijwerkingen vd hormonen, ik ben bang dat ik weer een wandelende hormonella word. En dat alles terwijl we allebei gezond zijn. Er is niks mis met ons. Dus ik geloof nog steeds in een natuurlijke zwangerschap. En het lijkt erop dat ik nu niet in ivf geloof. Ik vraag me wel eens af hoe dat bij andere mensen is. Hoe ga je zo`n behandeling in. Met veel vertrouwen of met veel angsten zoals ik. Voor sommige mensen lijkt ivf een oplossing. Voor mij niet. Toen ik met IUI begon dacht ik dat dat hetgeen was wat me zou helpen. Dat was het niet en daarom vraag ik me af waarom ik wel in ivf moet vertrouwen.

Ik herken je gevoel wel. Bij behandeling 1 ging ik er ook met volle moed in. Ook al zeiden ze me dat de kans op een zwangerschap klein is, ik had toch goede hoop omdat ik van mezelf al vruchtbaar ben. Toen ik ongesteld was, was ik erg teleurgesteld en verdrietig. Nu sta ik er toch anders in. Ik heb hoop, maar ik ben ook nuchterder als eerst. Ik weet nu wat me te wachten staat en ik denk dat het me minder zwaar gaat vallen dan behandeling 1.
Als jij er nog niet aan toe bent, moet je het ook nog niet doen. Maar aan de andere kant is het wel zo, je bent al lang bezig en je bent nog niet zwanger. Als er niets aan de hand was, was je al zwanger. En ik snap wel dat je zegt, maar de dokter zegt dat.. De dokter kan niks vinden, maar dat betekent natuurlijk niet dat er niet iets is. Misschien bestaat er een kans dat je nog spontaan zwanger wordt en als je daar hoop in hebt moet je dat vooral gaan proberen. Maar dat je wel zwanger wordt door ivf kan ook goed he. Dat moet je niet vergeten. De kans dat het fout gaat is aanwezig, maar de kans dat het goed gaat ook. Zo ben ik gelijk opgegaan 4 meiden die ook in hetzelfde schuitje zaten en daar zijn toch 2 vrouwen van zwanger op dit moment. Dus het kan wél.

Maar zolang je het gevoel hebt er niet klaar voor te zijn, wacht er inderdaad dan nog even mee. Misschien komt dat in de toekomst wel weer.

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* do 10 feb 2011 - 11:27

Nog niet ongesteld ondanks mijn klachten en bloeding eerder deze week. Maar ik ga nergens vanuit, eigenlijk verwacht ik mijn menstruatie ook pas rond zondag dus het kan heel goed alsnog op gang komen.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Earane vr 11 feb 2011 - 6:56

@ Lookie: Wat spannend! Misschien was het dan toch een innestelingsbloeding eerder deze week? Dat rot voelen als er een baby is geboren bij een bekende is heel begrijpelijk hoor.

@ Clapperdie: Wat rot dat de samenlevingstest negatief was… heb je het een beetje kunnen laten bezinken? Is niet niks he.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Chelle vr 11 feb 2011 - 9:42

sharky schreef:Lookie en moepie; graag gedaan;)

Voor jou veel succes !!!

@ sharky, nog steeds hou ik deze topic in de gaten.. hoop zo op een positief berichtje een keer!
Ik vind het heel logisch wat je zegt over IVF. Ik had eigenlijk precies hetzelfde gevoel als ik eraan dacht dat ik ook ivf zou moeten ondergaan. Bij ons was er namelijk ook niets "aan de hand" dus dan snap je gewoon niet waarom het maar niet lukt...
Toch is het bij ons gelukt omdat ik zelf de IUI heb gepland op precies de juiste dag (hoewel de gyn het niet leuk vond dat ik dit zelf wilde). Maar ik ben ervan overtuigd dat je je eigen lichaam het beste kent. En dat blijkt maar weer... (nu zeg ik natuurlijk niet dat dit bij iedereen zal werken, maar had gewoon het gevoel dat ik het een keer moest proberen op 'mijn' manier).

Meis (en alle andere meiden hier), heel veel succes en sterkte! Ik duim voor jullie allemaal!!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 6:10

Dankjewel chelle! Je bent een lieve meid. Hoe gaat het met jou?

Gast
Gast

Bericht  moepie za 12 feb 2011 - 10:25

Lookie; de ongesteldheid nog niet doorgezet?? He wat onzeker!!

Clapperdie; balen van de samenlevingstest!! Hoe voel je je nu??

all: afgelopen donderdag had ik een belafspraak met de fertiliteitsarts. Ze vond het toch nodig om nu eerst nog een keer het zaad van mijn man te testen. Waarom snap ik niet zo goed want de vorige keer zei ze dat de kwaliteit binnen een jaar (na chemotherapie) nog kan veranderen maar daarna eigenlijk niet meer. In september was het een jaar geleden dat hij de laatste kuur heeft gehad en in oktober is zijn zaad getest. Wat dus niet goed was. Ook nu aan de telefoon zei ze dat over een termijn van een jaar maar toch ze wou het toch nog een keer laten testen.....ik ben dan ook zo'n muts die niet verder vraagt Neutral Aanstaande woensdag moet hij het inleveren en dan krijgen we 3 maart de uitslag, als ik ongesteld word ga ik weer bellen en mag ik aan de clomid, als ik op 3 maart nog niet ongesteld ben krijg ik een kuurtje om de ongesteldheid op te wekken. Dan krijg ik een cyclusanalyse en het ligt dus aan de uitslag van het zaadonderzoek of we dan ook gaan beginnen aan de inseminatie. Spannend dus!! Eerst was ik een beetje teleurgesteld na het telefoongesprek. Ik had gewoon gedacht dat ik komende week wel langs kon komen en dat ik gelijk wat zou krijgen, ongesteld zou worden, cyclusanalyse en dan de inseminatie er achteraan. Maar nog even wachten dus! Nu is dat ook prima, ik moet al lang blij zijn dat het allemaal mogelijk is! En dat ben ik ook hoor!
Ik hoop eigenlijk dat ik toch gauw ongesteld word want het voelt gewoon niet lekker in m'n lichaam, veel krampen waardoor ik steeds denk, eisprong?, ongesteldheid?, iets anders? Erg frustrerend.

Fijn weekend nog!!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  *Lookie* ma 14 feb 2011 - 8:37

moepie schreef:Lookie; de ongesteldheid nog niet doorgezet?? He wat onzeker!!

Clapperdie; balen van de samenlevingstest!! Hoe voel je je nu??

all: afgelopen donderdag had ik een belafspraak met de fertiliteitsarts. Ze vond het toch nodig om nu eerst nog een keer het zaad van mijn man te testen. Waarom snap ik niet zo goed want de vorige keer zei ze dat de kwaliteit binnen een jaar (na chemotherapie) nog kan veranderen maar daarna eigenlijk niet meer. In september was het een jaar geleden dat hij de laatste kuur heeft gehad en in oktober is zijn zaad getest. Wat dus niet goed was. Ook nu aan de telefoon zei ze dat over een termijn van een jaar maar toch ze wou het toch nog een keer laten testen.....ik ben dan ook zo'n muts die niet verder vraagt Neutral Aanstaande woensdag moet hij het inleveren en dan krijgen we 3 maart de uitslag, als ik ongesteld word ga ik weer bellen en mag ik aan de clomid, als ik op 3 maart nog niet ongesteld ben krijg ik een kuurtje om de ongesteldheid op te wekken. Dan krijg ik een cyclusanalyse en het ligt dus aan de uitslag van het zaadonderzoek of we dan ook gaan beginnen aan de inseminatie. Spannend dus!! Eerst was ik een beetje teleurgesteld na het telefoongesprek. Ik had gewoon gedacht dat ik komende week wel langs kon komen en dat ik gelijk wat zou krijgen, ongesteld zou worden, cyclusanalyse en dan de inseminatie er achteraan. Maar nog even wachten dus! Nu is dat ook prima, ik moet al lang blij zijn dat het allemaal mogelijk is! En dat ben ik ook hoor!
Ik hoop eigenlijk dat ik toch gauw ongesteld word want het voelt gewoon niet lekker in m'n lichaam, veel krampen waardoor ik steeds denk, eisprong?, ongesteldheid?, iets anders? Erg frustrerend.

Fijn weekend nog!!

Bij jou dus alles ook heel onzeker. Wat is toch vervelend he, dat je vanalles voelt en niet weet wat het precies is. Raar dat je vriend nu weer zaad moet inleveren. Maar goed, het zal wel nodig zijn blijkbaar. Inseminatie lijkt me ook wel spannend, het is niet niks denk ik. Maar eerst dus wachten op je ongesteldheid, hopen dat het voor 3 maart al doorzet.

@ all: Nog niet ongesteld maar vandaag negatief getest... Balen. Misschien te vroeg, ik zal later deze week nog wel eens testen maar ik denk dat het deze ronde dan niet gelukt is.. Laat me dan nu ook maar gauw ongesteld worden, dan kunnen we weer verder. Als ik later deze week weer nega test dan bel ik het ziekenhuis ook maar voor nieuwe Provera en Clomid.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Earane ma 14 feb 2011 - 8:49

@ moepie: Balen dat je man nog een keer z'n zaad moet inleveren en dat je eerst daar op moet wachten. Natuurlijk is het fijn dat het mogelijk is, alleen het wachten is vervelend als je iets graag wilt. En een lange cyclus, hopelijk word je snel ongesteld.

@ Lookie: Wat balen dat je negatief getest hebt! Hopelijk heb je te vroeg getest...

@ All: Woensdag heb ik de afspraak bij de gynaecoloog voor de uitslagen en ik vind het wel erg spannend! Ben ook benieuwd of ik dan wel een inwendige echo krijg, we zullen zien...
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  *Lookie* di 15 feb 2011 - 6:59

Earane schreef:@ moepie: Balen dat je man nog een keer z'n zaad moet inleveren en dat je eerst daar op moet wachten. Natuurlijk is het fijn dat het mogelijk is, alleen het wachten is vervelend als je iets graag wilt. En een lange cyclus, hopelijk word je snel ongesteld.

@ Lookie: Wat balen dat je negatief getest hebt! Hopelijk heb je te vroeg getest...

@ All: Woensdag heb ik de afspraak bij de gynaecoloog voor de uitslagen en ik vind het wel erg spannend! Ben ook benieuwd of ik dan wel een inwendige echo krijg, we zullen zien...

Wat is het hier steeds rustig!

@ Eareane: Spannend meid! Hopen dat de uitslagen goed zijn en je wat meer gaat horen over wat ze nu gaan doen. Afwachten maar of je ook een inwendige echo krijgt, maar wat ik al vaker heb gezegd: niet druk om maken want het stelt werkelijk niets voor.

@ all: Zit vandaag niet zo lekker in mijn vel, behoorlijk emotioneel. Denk zelf dat de hormonen weer lekker door mijn lijf razen aangezien ik mijn buik ook steeds voelde vandaag dus hopelijk word ik nu heel snel ongesteld. Bah, ik vind hier dus niks aan. Ik word er onzeker van... Morgen of donderdag maar even met het ziekenhuis bellen hoe lang ik de menstruatie moet afwachten want op een gegeven moment moeten ze het weer gaan opwekken mocht het niet spontaan komen. Maar ik heb wel een eisprong gehad, dat eitje kan toch niet zomaar 'verdwijnen'? Ik ga er dan ook vanuit dat de menstruatie nog wel komt, maar zit n al op dag 16 na de eisprong dus had het wel zo'n beetje verwacht nu. Hebben jullie hier ervaring mee? (eisprong is dus opgewekt met Clomid)
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 7:09

Lookie: als jij een eisprong hebt gehad met clomid dan mag je ook gewoon een menstruatie verwachten volgens mij. Het lijkt me niet dat het opgewekt moet worden. Óf je hebt een lange l.f., óf je bent zwanger en hebt te vroeg getest. Spannend hoor, die onzekerheid is het meest slopende van alles.
Op de echo was te zien dat het eitje rijp genoeg was om te springen,toch? Succes meid!

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* di 15 feb 2011 - 8:21

sharky schreef:Lookie: als jij een eisprong hebt gehad met clomid dan mag je ook gewoon een menstruatie verwachten volgens mij. Het lijkt me niet dat het opgewekt moet worden. Óf je hebt een lange l.f., óf je bent zwanger en hebt te vroeg getest. Spannend hoor, die onzekerheid is het meest slopende van alles.
Op de echo was te zien dat het eitje rijp genoeg was om te springen,toch? Succes meid!

Ik had inderdaad een ei van 20 mm, en de ovutesten had het weekend daarop een donkere streep en de maandags was deze weg, dus ik ga ervanuit dat ik zondag (2 wk geleden) een eisprong heb gehad. Ja, idd die onzekerheid is het vervelendste. Ik ga er maar vanuit dat mijn lf wat langer is en ik niet zwanger ben maar ik doe aan het eind van e week voor de zekerheid nog wel een testje. Bedankt voor je reactie! hug
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: