DagCafé
+21
Admin
Tiana
luenca
sonly
Burn
Rush
Suus
Chocolate Cookie
Pompoen
Sjaantje
Elsje
Lotus
Toet
_Lacey_
Bimbam
May
Yaelynn
xxDila
Merai
Erin
Alex
25 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: DagCafé
Tis niet helemaal waar ik om gevraagd heb, maar ik ben er wel blij me.Zusje schreef:Smikkel ben je blij met je letters?
Deze autist wilde liever de zelfde als vorig jaar.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee, want een olifant heeft een slurf en is grijs.Theedoosje schreef:Jordana schreef:TD: Ik zit op 90 kilo bij een 1.65
Geen olifant dus
Maar 90 kilo op 1.65 is best wel wat te zwaar.
Edit: Dus ik snap wel dat ze zicht soms zo kan voelen. Ze is misschien lichter dan jij, maar dat betekend natuulijk niet dat ze ook maar meteen tevreden moet zijn, zich niet dik kan voelen en het gezond is.
Smik: Klinkt misschien stom dat ik het zeg maar je hebt hier helemaal gelijk in..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:plus al mijn postpuntenStuiterbal schreef:Evy schreef:Zie je, Stuit. Ik ben zwaarder dan jij. Ik ben dan wel ietsje groter. Ik ben 1.70 m volgens mijn paspoort
Maar dan mag je ook zwaarder zijn dan mij dus uiteindelijk compenseert het zich mooi.
Je bent gewoon een lekker ding klaar uit ! geen discussie over mogelijk en anders ga ik dreigen
die sint smilie gaat echt te ver hahahaha
Gast- Gast
Thnks. Heb nu een barst in mijn scherm.Smikkell schreef:Was niet zo bedoeld. Heb er nog een edit tegenaan gegooit.Jordana schreef:Smikkell schreef:Nee, want een olifant heeft een slurf en is grijs.Theedoosje schreef:Jordana schreef:TD: Ik zit op 90 kilo bij een 1.65
Geen olifant dus
Ja dat weet ik ook wel smikkel en probeer ook aftevallen.. Gaat alleen wat moeilijk. Terwijl ik al 10 kilo kwijt ben. Dus ja ik ben nog zwaarder geweest.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Jij bent geen 1.70. Anders ben ik 1.69.Evy schreef:Zie je, Stuit. Ik ben zwaarder dan jij. Ik ben dan wel ietsje groter. Ik ben 1.70 m volgens mijn paspoort
Whaha, zullen we meten?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Waarom klinkt dat stom?Jordana schreef:Smikkell schreef:Nee, want een olifant heeft een slurf en is grijs.Theedoosje schreef:Jordana schreef:TD: Ik zit op 90 kilo bij een 1.65
Geen olifant dus
Edit: Dus ik snap wel dat ze zicht soms zo kan voelen. Ze is misschien lichter dan jij, maar dat betekend natuulijk niet dat ze ook maar meteen tevreden moet zijn, zich niet dik kan voelen en het gezond is.
Smik: Klinkt misschien stom dat ik het zeg maar je hebt hier helemaal gelijk in..
Gast- Gast
meiden ik ga even douchen. Niet te veel kletsen want dan moet ik te veel bij lezen !
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Goed zo Zusje. Trots op jou!
ik ook!!
En ikke uiteraard ook
Gast- Gast
Je schiet maar gewoon op, Stuit!
Alex- Ratel
Hoe meet je je lengte precies? Moet je dan met je hielen tegen de muur staan en met je kont en met je hoofd? Dat staat zo spastisch..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waarom klinkt dat stom?Jordana schreef:Smikkell schreef:Nee, want een olifant heeft een slurf en is grijs.Theedoosje schreef:Jordana schreef:TD: Ik zit op 90 kilo bij een 1.65
Geen olifant dus
heb ook niet gezegd dat ze maar meteen tevreden moet zijn Zo heeft iedereen zijn momenten zich dik te voelen denk ik.
Gast- Gast
Die letters zijn mooi zusje, vooral die C
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Meet meeting?Evy schreef:ProudMama schreef:Jij bent geen 1.70. Anders ben ik 1.69.Evy schreef:Zie je, Stuit. Ik ben zwaarder dan jij. Ik ben dan wel ietsje groter. Ik ben 1.70 m volgens mijn paspoort
Whaha, zullen we meten?
Gast- Gast
Suus schreef:Hoe vaak doe je dat, Shygirl?
sorry late reactie, bijna elke dag, of om de dag 4 x in de week zo ongeveer
ben sinds de winter weer op komst is veel meer moe dan normaal, zal zeker tot eind van het jaar rustig aan doen ( wel zorgen dat ik niet aankom ) en dan volgend jaar weer verder, mooi begin van het nieuwe jaar!
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Smikkell schreef:Tis niet helemaal waar ik om gevraagd heb, maar ik ben er wel blij me.Zusje schreef:Smikkel ben je blij met je letters?
Deze autist wilde liever de zelfde als vorig jaar.
Sorry mijn computer had een crash en krijg het niet meer te pakken. Zag wel trouwens net dat hij nog tussen de uploads staat maar denk dat ik van de week toch de kop nog ga veranderen maar moet ff kijken hoe de week loopt en of ik er tijd voor heb . Lief autistje van me .
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Waarom klinkt dat stom?Jordana schreef:Smikkell schreef:Nee, want een olifant heeft een slurf en is grijs.Theedoosje schreef:Jordana schreef:TD: Ik zit op 90 kilo bij een 1.65
Geen olifant dus
Omdat ik meestal als het over mijn gewicht vol op van me af ga bijten..
Maar smik legt nu even de vinger op de goede plaats
heb ook niet gezegd dat ze maar meteen tevreden moet zijn Zo heeft iedereen zijn momenten zich dik te voelen denk ik.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Meet meeting?Evy schreef:ProudMama schreef:Jij bent geen 1.70. Anders ben ik 1.69.Evy schreef:Zie je, Stuit. Ik ben zwaarder dan jij. Ik ben dan wel ietsje groter. Ik ben 1.70 m volgens mijn paspoort
Whaha, zullen we meten?
Anders laat ik me 19 december ook gelijk even opmeten op het consternatiebureau, dan moet ik weer met A. Als ze dan toch bezig zijn ...
Alex- Ratel
De spanwijdte van je armen is dezelfde lengte. Zeggen ze.Reva schreef:Hoe meet je je lengte precies? Moet je dan met je hielen tegen de muur staan en met je kont en met je hoofd? Dat staat zo spastisch..
Gast- Gast
Nee, je zei alleen dat ze geen olifant was en dat klopt want ze heeft geen slurf en is niet grijs.Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Waarom klinkt dat stom?Jordana schreef:Smikkell schreef:Nee, want een olifant heeft een slurf en is grijs.Theedoosje schreef:Jordana schreef:TD: Ik zit op 90 kilo bij een 1.65
Geen olifant dus
Gast- Gast
Ik moet donderdag. Met mijn forse baby´s.Evy schreef:ProudMama schreef:Meet meeting?Evy schreef:ProudMama schreef:Jij bent geen 1.70. Anders ben ik 1.69.Evy schreef:Zie je, Stuit. Ik ben zwaarder dan jij. Ik ben dan wel ietsje groter. Ik ben 1.70 m volgens mijn paspoort
Whaha, zullen we meten?
Anders laat ik me 19 december ook gelijk even opmeten op het consternatiebureau, dan moet ik weer met A. Als ze dan toch bezig zijn ...
Gast- Gast
ProudMama schreef:De spanwijdte van je armen is dezelfde lengte. Zeggen ze.Reva schreef:Hoe meet je je lengte precies? Moet je dan met je hielen tegen de muur staan en met je kont en met je hoofd? Dat staat zo spastisch..
Ja, ze zeggen wel meer.
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: