DagCafé
+21
Admin
Tiana
luenca
sonly
Burn
Rush
Suus
Chocolate Cookie
Pompoen
Sjaantje
Elsje
Lotus
Toet
_Lacey_
Bimbam
May
Yaelynn
xxDila
Merai
Erin
Alex
25 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Theedoosje schreef:Jordana schreef:TD: Ik zit op 90 kilo bij een 1.65
Geen olifant dus
Nou??? Ik vind van wel.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Iemand van jullie moet nu toch zijn lengte en gewicht gaan noemen.Evy schreef:Stuiterbal schreef:Evy schreef:Stuit, jij weegt veel minder dan ik! Dus jij bent echt geen olifant.
Hoe weet jij hoeveel ik weeg ?
En als ik me vergelijk met jou ben ik echt wel dikker. Jij bent zo mooi !
Ik weet niet hoeveel je weegt, maar ik zie aan jouw figuur dat ik zwaarder ben dan jij.
Ik ben er ook weer.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Jordana schreef:TD: Ik zit op 90 kilo bij een 1.65
Geen olifant dus
Ik vind dat het ook eigenlijk wel een beetje stom dat je twee olifanten in je eigen onderschrift hebt.. Zelfspot is leuk, maar dat is voor jezelf toch ook niet grappig om elke keer te zien als je post?
Gast- Gast
Jordana schreef:Theedoosje schreef:Jordana schreef:TD: Ik zit op 90 kilo bij een 1.65
Geen olifant dus
Nou??? Ik vind van wel.
Wat ben ik dan?
Gast- Gast
Ik vind dat iedereen die zichzelf olifant noemt, zichzelf onrecht aandoet. We zijn allemaal mooi zoals we zijn, klaar....
Ik ben 77 kilo bij 1,64 en ik kán tevreden met mezelf zijn. Wil er het liefst nog 10 kilo af, maar zo niet, ook prima.
Ik ben 77 kilo bij 1,64 en ik kán tevreden met mezelf zijn. Wil er het liefst nog 10 kilo af, maar zo niet, ook prima.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Jordana schreef:Theedoosje schreef:Jordana schreef:TD: Ik zit op 90 kilo bij een 1.65
Geen olifant dus
Nou??? Ik vind van wel.
Wat ben ik dan?
Nou volgens je eigen onderschrift twee olifanten.
Gast- Gast
Reva schreef:Theedoosje schreef:Jordana schreef:TD: Ik zit op 90 kilo bij een 1.65
Geen olifant dus
Ik vind dat het ook eigenlijk wel een beetje stom dat je twee olifanten in je eigen onderschrift hebt.. Zelfspot is leuk, maar dat is voor jezelf toch ook niet grappig om elke keer te zien als je post?
haha nou dat motiveert hopelijk En als ik goed blijf gaan verander ik ze
Gast- Gast
Nee, want een olifant heeft een slurf en is grijs.Theedoosje schreef:Jordana schreef:TD: Ik zit op 90 kilo bij een 1.65
Geen olifant dus
Maar 90 kilo op 1.65 is best wel wat te zwaar.
Edit: Dus ik snap wel dat ze zicht soms zo kan voelen. Ze is misschien lichter dan jij, maar dat betekend natuulijk niet dat ze ook maar meteen tevreden moet zijn, zich niet dik kan voelen en het gezond is.
Laatst aangepast door Smikkell op zo 13 nov 2011 - 9:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maple schreef:Ik vind dat iedereen die zichzelf olifant noemt, zichzelf onrecht aandoet. We zijn allemaal mooi zoals we zijn, klaar....
Mee eens!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee, want een olifant heeft een slurf en is grijs.Theedoosje schreef:Jordana schreef:TD: Ik zit op 90 kilo bij een 1.65
Geen olifant dus
Ja dat weet ik ook wel smikkel en probeer ook aftevallen.. Gaat alleen wat moeilijk. Terwijl ik al 10 kilo kwijt ben. Dus ja ik ben nog zwaarder geweest.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Geef publiekelijk toe dat je bewijs hebt gehad, lieve schat.
Ik heb bewijs gehad van Reva dat ze mij gisteren twee maal heeft geprobeerd te bereiken, zonder succes.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Evy schreef:Reva schreef:Geef publiekelijk toe dat je bewijs hebt gehad, vieze vuile rat.
Ik heb bewijs gehad van Reva dat ze mij gisteren twee maal heeft geprobeerd te bereiken, zonder succes.
Braaf
Laatst aangepast door Reva op zo 13 nov 2011 - 9:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zie je, Stuit. Ik ben zwaarder dan jij. Ik ben dan wel ietsje groter. Ik ben 1.70 m volgens mijn paspoort
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Dan was het of niet dringend, of een gebrek aan doorzettingsvermogen.Evy schreef:Reva schreef:Geef publiekelijk toe dat je bewijs hebt gehad, lieve schat.
Gast- Gast
Jij bent geen 1.70. Anders ben ik 1.69.Evy schreef:Zie je, Stuit. Ik ben zwaarder dan jij. Ik ben dan wel ietsje groter. Ik ben 1.70 m volgens mijn paspoort
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Zusje schreef:Wordt wel een beetje een jankbende hier zo haha .
Jank lekker mee
Haha echt niet om de buurman. Heb hem zojuist gedumpt en gezegd dat ik te leuk ben voor dit soort gedoe . Vervolgens gaf hij aan niet hetzelfde voor mij te voelen. De arrogantie blegh. Dus ik heb hem gezegd dat ik niet zei dat ik gevoelens voor hem had en toen gaf hij wel toe niet goed gelezen te hebben... Dit moet wel voldoende zijn zo?
Gast- Gast
Evy schreef:Zie je, Stuit. Ik ben zwaarder dan jij. Ik ben dan wel ietsje groter. Ik ben 1.70 m volgens mijn paspoort
Maar dan mag je ook zwaarder zijn dan mij dus uiteindelijk compenseert het zich mooi.
Je bent gewoon een lekker ding klaar uit ! geen discussie over mogelijk en anders ga ik dreigen
Gast- Gast
Was niet zo bedoeld. Heb er nog een edit tegenaan gegooit.Jordana schreef:Smikkell schreef:Nee, want een olifant heeft een slurf en is grijs.Theedoosje schreef:Jordana schreef:TD: Ik zit op 90 kilo bij een 1.65
Geen olifant dus
Ja dat weet ik ook wel smikkel en probeer ook aftevallen.. Gaat alleen wat moeilijk. Terwijl ik al 10 kilo kwijt ben. Dus ja ik ben nog zwaarder geweest.
Gast- Gast
plus al mijn postpuntenStuiterbal schreef:Evy schreef:Zie je, Stuit. Ik ben zwaarder dan jij. Ik ben dan wel ietsje groter. Ik ben 1.70 m volgens mijn paspoort
Maar dan mag je ook zwaarder zijn dan mij dus uiteindelijk compenseert het zich mooi.
Je bent gewoon een lekker ding klaar uit ! geen discussie over mogelijk en anders ga ik dreigen
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: